Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індустрія моди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Костюченко, Олена Вікторівна.
    Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди [Текст] / О. В. Костюченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 159-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (14 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- професійна самореалізація -- потенціал -- творчий потенціал -- адаптивний потенціал -- складові творчого та адаптивного потенціалів -- індустрія моди -- фахівець індустрії моди
Анотація: У статті розглянуто сутність професійної самореалізації як один з вагомих чинників становлення особистості, як цілісне та інтегральне втілення творчого та адаптивного потенціалів. Обгрунтовано особливе місце у становленні, розвитку та реалізації професійності пошуково-перетворювальної активності у взаємодії з професійною діяльністю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

2.
154
А 43


    Костюченко, Олена Вікторівна.
    Фешн-бренд як результат проектної діяльності в індустрії моди [Текст] / О. В. Костюченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 77-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність -- фешн-проект -- фешн-суб'єкт -- фешн-об’єкт -- об'єктно-суб'єктні відносини -- індустрія моди -- бренд
Анотація: У статті досліджується актуальна проблема реалізації проектної діяльності як стратегічного інструменту розвитку індустрії моди, як комплексної багатокомпонентної діяльності, що спрямована на розповсюдження модних стандартів у суспільстві, а також на створення, виготовлення, розподіл і споживання модного продукту як результату цієї діяльності. Обґрунтовано визначальну роль у фешн-проектуванні об'єктно-суб'єктних відносин, метою яких є досягнення позитивного комерційного і прогресивного культурного ефекту від реалізації фешн-проекту як товару, продукту і дії, а також засобу й інструменту масової комунікації, у результаті чого відбувається формування фешн-бренду, повного або часткового задоволення споживацького попиту на модні продукти в контексті постійних модних інновацій і особливостей сучасної ринкової конкуренції даного сектора світової економіки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 53176
Кількість відвідувачів 781
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя