Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (539)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотивація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 198
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
316.454.52:37.013+37.064+81'233
Г 15


    Галузяк, Василь Михайлович.
    Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галузяк Василь Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- спілкування -- мотивація -- ціннісні детермінанти -- стиль педагогічного спілкування

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.628:331.535+159.947.5+159.922.8
Б 33


    Башук, Людмила Петрівна.
    Мотиваційні чинники працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку [ Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Башук Людмила Петрівна ; наук. кер. Хомич Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 244-259. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Працевлаштування--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький і дорослий вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
потреба -- мотив -- настановлення -- мотиваційний чинник -- мотивація працевлаштування -- довготривале безробіття -- короткотривале безробіття
Анотація: Дисертація містить теоретичне та експериментальне дослідження особливостей мотиваційних чинників працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку, які відображають сутнісні аспекти мотивації поведінки безробітної молоді. Висвітлено нові наукові обгрунтовані результати з дослудження особливостей мотиваційної поведніки безробітної молоді; здійснено її оцінку, проаналізовано систему чинників працевлаштування, які визначають вплив на мотиваційну поведінку молодої особистості в ситуаціяї безробіття, що, в свою чергу, доводить необхідність впровадження диференційованної психологічної допомоги безробітним. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу "Ефективність працевлаштування", в якій чітко визначено стратегії , завдання, принципи навчання, тактику проведення, цільову аудиторію, можливі обмеження, бажані результати, рекомендації для спеціалістів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хомич, Галина Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
378-057.875:159.9-051:005.332.4
В 67


    Волеваха, Ірина Борисівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до забезпечення конкурентноздатності організації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Волеваха Ірина Борисівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психолог -- організація -- конкурентноздатність -- готовність -- компетентність -- мотивація -- формування -- психолого-педагогічні технології
Анотація: Дисертаційне доследження присвячене розробці психолого-педагогічних засобів формування готовності майбутніх психологів до забезпечення конкурентноздатності організації. У роботі на підставі результатів теоретичного аналізу та емпіричного дослідження змісту та особливостей діяльності практичних психологів сучасних організацій ринкового типу визначено внутрішні та зовнішні психологічні чинники конкурентноздатності організації, а також функції психолога щодо їх реорганізації. Вони були покладені в основу запропонованої автором моделі готовності практичного психологадо забезпечення конкурентноздатності організації. Були розроблені й апробовані психолого-педагогічні засоби формування даного виду готовності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.73-053.6:616
Г 67


    Горбасенко, Ігор Михайлович.
    Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Горбасенко Ігор Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 203 с. : табл. - Бібліогр.: с.176-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісні утворення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- соматичний розлад -- психосоматичні співвідношення -- самоставлення -- мотивація досягнення -- самоповага -- часова перспектива -- психокорекція
Анотація: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7
К 43


    Кириленко, Валентина Граціянівна.
    Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Кириленко Валентина Граціянівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.178-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розумовий розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- мотивація учіння -- медичний облік -- здорові учні -- класно-вікові групи -- отримання знань -- оцінка -- корекційно-розвивальна робота
Анотація: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
(159.952.13+159.942):37.032
Н 19


    Назарець, Людмила Миколаївна.
    Особливості емоційної регуляції в формуванні пізнавальних інтересів підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назарець Людмила Миколаївна ; наук. кер. Павелків Р. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т . - Рівне, 2009. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 203-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоційна регуляція--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний інтерес -- мотив -- мотивація -- навчально-пізнавальна діяльність -- підлітки -- формування інтересів -- емоційна регуляція
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі пізнавальних інтересів підлітків, актуальність якої набуває особливого значення в умовах зміни традиційних поглядів на навчально-виховний процес. проведено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними психологами. У консунтуальному експерименті досліджено змістовні характеристики пізнавального процему (рівень інтенсивності прояву, предметна спрямованість, характер) та встановлено особливості динаміки пізнавальних інтересів підлітків. Експерементально визначено особливості емоційного впливу на процес формування пізнавальних інтересів учнів. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму формування пізнавальних інтересів підлітків засобами емоційної регуляції. Матеріали дослідження можуть бути використані в практичній діяльності психологічних служб середніх та загальноосвітніх закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2+159.923.32
Н 21


    Наконечна, Марія Миколаївна.
    Допомога іншому як психологічний засіб розвитку особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Наконечна Марія Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 170-188. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розвиток особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
допомога іншому -- психологічний засіб -- розвиток особистості -- мотивація допомоги -- суб`єктивність -- самоактуалізація
Анотація: Показано, що психологічний зміст допомоги іншому полягає в сприянні входженню іншої людини в стан суб`єктивності, що передбачає певні особливості обох суб`єктів взаємодії, а саме-активність, рефлексивність, емпатичність і креативність, а також відповідний рівень мотивації. Результати емпіричного дослідження повністю підтвердили гіпотези, що були висунуті на початаку роботи. Виявлено, що, з психологічної точки зору, допомога іншому-це взаємодія з іншим, що здійснюється з метою: 1) полегшення його страждань; 2) сприяння його розвитку, розкриттю потенціалу його здібностей. Виділено три рівні надання допомоги: реципієнтний, предметний і суб`єктивний.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.947.5:796.853.26
О-73


    Осика, Костянтин Сергійович.
    Психологічні особливості мотивації спортивних досягнень юнаків-каратистів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Осика Костянтин Сергійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 214-239. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спортивні досягнення--Дисертації
   Вікова психологія--Юнаки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотивація досягнення -- модель -- спортивне досягнення -- тренувальний процес -- змагальний процес -- спортивна кваліфікація -- програма оптимізації -- юнак-каратист -- кіокушинкай карате
Анотація: В роботі розкриваються сутність та характерні особливості мотивації досягнення, розглядаються її моделі та структура, аналізуються різні підходи до дослідження мотивації спортивних досягнень юнаків, здібних до спортивної діяльності. Виявлено основні категорії мотивації досягнення та самоактуалізації спортсменів, характерні для спортивної діяльності представників стилю кіокушинкай карате. Встановлено зв"язки між мотивацією досягнення, рівнем спортивної кваліфікації та успішністю виступів каратистів, яка дає змогу сформувати у спортсменів мотивацію досягнення успіху, уявлення про себе і ставлення до себе, навички самоаналізу, емоційної й поведінкової саморегуляції, прискорити розвиток здібностей до самопізнання та самовдосконалення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.942.5:355
П 44


    Подляшаник, Василь Васильович.
    Особливості проявів емоційної стійкості особистості співробітників митної служби у соціально складних ситуаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук.: 19.00.05 / Подляшаник Василь Васильович ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 163 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.150-163. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально складні ситуації--Дисертації
   Психологія соціальної роботи--Емоційна стійкість--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
співробітник митниці -- емоційна стійкість -- біосоціальний стан -- мотивація -- афективний стан -- інтелектуальні компоненти
Анотація: В роботі емоційна стійкість співробітників митниці розглядається як багатокомплексне утворення в системі професійно обумовленої структури особистості, визначаються її змістові, структурні та динамічні характеристики. До найбільш важливих компонентів емоційної стійкості віднесено: біосоціальний, мотиваційний, афективний та інтелектуальний. Систьематизовано соціально складні ситуації, що мають місце у професійній діяльності митника та детермінують зміни його емоційної стійкості. Виокремлено особистісні якості митників, що обумовлюють рівень емоційної стійкості у соціально складних ситуаціях. Обгрунтовано діагностичні прийоми оцінки варіантності емоційної стійкості митників. Розроблено і апробовано тренінг корекції емоційної стійкості співробітників митниці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923.2:331.102.24]:159.9-051-057.875
Р 39


    Ренке, Сергій Олександрович.
    Психологічні чинники становлення професійного образу "Я" у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ренке Сергій Олександрович ; наук. кер. Онуфрієва Л. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 246 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 229-246. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- професійний образ "Я" -- самооцінка -- зовнішня мотивація -- внутрішня мотивація -- професійна ідентичність
Анотація: У дослідженні розкриваються зміст і динаміка розгортання процесу становлення професійного образу "Я", що трансформується у просторі професійного самовизначення, самоорганізації і персоналізації. Пропонується типологія професійних образів "Я", що перебуває у залежності від емоційно-ціннісного ставлення до себе і до професії, прагнення до саморозвитку. Шляхом емпіричного дослідження визначено п"ять типів сформованності професійного образу "Я": гармонійний, конвенціональний, узагальненний, розмитий і квазіобраз. Встановлено залежність мід типом сформованості професійного образу "Я" і характером проектування особистістю вектору самовизначення "Я" як суб"єкта самоактуалізації, зокрема у функції завершеної, автономної, передчасної, конформної чи дифузної ідентичності.Констатована залежність процесу становлення професійного Я-образу від впливу гендерного чинника, особливості змістовних і динамічних характеристик мотиваційної сфери, а також такого ситуаційного чинника, як форма навчання. Доводиться, що спеціальна організація процесу опанування гармонійного або конвенціонального типу професійного образу сприяє консолідації психологічних утворень, що постають водночас механізмом і засобом створення особистістю позитивного професійного Я-образу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
378-057.875:159.9-051
С 46


    Скулиш, Наталія Євгенівна.
    Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Скулиш Наталія Євгенівна ; наук. кер. Сафін О. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 189 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.160-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Креативність--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційні чинники -- креативна активність -- новизна діяльності -- престиж -- мотивація професіоналізму -- студент-психолог
Анотація: На основі вивчення психологічних концепцій розвитку креативності особистості, виявлення її складових і розгляду проявів креативної активності особистості уточнено психологічну суть і зміст креативної активності особистості студента-психолога. Визначено вплив мотиваційних чинників на розвиток креативної активності особистості у студентської молоді. Емпіричним шляхом визначено найбільш ефективний чинник розвитку креативної активності особистості студента-психолога, яким виявилася мотивація новизни діяльності. Отримали подальший розвиток уявлення про психологічний інструментарій впливу на розвиток креативної активності майбутнього психолога, зокрема такі чинники, як престиж, і мотивація професіоналізму.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сафін, Олександр Джамільович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.947.5:331.101/Х 98-976478

    Худякова, Наталія Юріївна.
    Психологічні особливості мотивації підприємницької діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Худякова Наталія Юріївна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 293 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-213. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Мотивація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- мотивація -- успішність підприємця -- розвиток мотивації
Анотація: Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Розкрито сутність та побудовано модель мотивації підприємницької діяльності. Виявлено, що провідними мотивами підприємницької діяльності є мотиви комерційного успіху, свободи і незалежності, ініціативи та активності. Визначено чотири основних типи підприємців за мотивацією підприємницької діяльності: "Істині підприємці", "Пасивні підприємці", "Підприємці, організовані на прибуток", "Вимушені підприємці". Досліджено зміни, що зазнає мотивація підприємницької діяльності в процесі розвитку діяльності. Встановлено, що мотивація підприємницької діяльності пов"язана із успішністю підприємців. Виязначено, що мотивація "Істиних підприємців" є такою, що найбільш відповідає цілям та завданням підприємницької діяльності та сприяє успішності підприємця. Досліджено зв"язок організаційних та соціально-демографічних чинників із мотивацією підприємницької діяльності. Визначено психологічні умови розвитку мотивації підприємницької діяльності та розроблено тренінг, який сприяє такому розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
378-057.875:37.011.3-051
Ч-82


    Чуба, Олександра Євгеніївна.
    Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чуба Олександра Євгеніївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 204-212. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Майбутні вчителі--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійний вибір--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотивація вибору -- професійний вибір -- самоздійснення особистості -- усвідомлення вибору -- ціннісне ставлення -- професія
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
37.015.3+37.064.2+37.011.3-051
А 52


    Алпатова, Олександра Валентинівна.
    Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алпатова Олександра Валентинівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- емпатія -- регулятивна функція -- педагогічне керування -- взаємодія -- психологічний клімат -- психологічна готовність
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5
Б 24


    Баришева, Олена Іванівна.
    Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Баришева Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл. - Бібліогр.: с. 166-181. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гурткова робота--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- самореалізація -- самопізнання -- позашкільна діяльність -- потреба -- мотив -- мотивація -- новоутворення -- літературно-драматична творчість -- інноваційний підхід
Анотація: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
316.362.4:364-782.4
Б 36


    Бевз, Галина Михайлівна.
    Соціально-психологічні чинники виникнення та розвитку прийомного батьківства [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бевз Галина Михайлівна ; наук. кер. Говорун Т. В. ; Центральниій ін-т післядипломної пед. освіти АПН України. - Київ, 2001. - 281 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Прийомне батьківство--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
прийомна сім`я -- мотивація -- прийомні діти -- категорії сирітства -- стресове навантаження
Анотація: На основі інтегративного підходу розглянуто детермінанти виникнення спонук надання допомоги дітям-сиротам через влаштування їх у власній сім`ї. Визначено етапи становлення прийомної сім`ї та мотиваційні особливості їх перебігу. Розкрито зміст та структуру психологічної готовності батьків до виконання функцій заміщувальної опіки.Визначено фактори ризику та умови успішного функціонування прийомної сім`ї. Введено поняття "ресурсу-резерву", а також роздроблений підхід до їх визначення. окреслемо теоретичні та практичні підходи до оцінки функціонування прийомної сім`ї (прогнозуючої, поточної та результуючої). Доведено доцільність тренінгової підготовки прийомних батьків і важливість психологічного супроводу сімей заміщувальної опіки, конкретизовані його форми та зміст.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.91+316.62:378-057.875
Л 93


    Любченко, Наталія Вікторівна.
    Психофізиологічні чинники адаптації студентів перших курсів до навчання у вищих навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Любченко Наталія Вікторівна ; наук. кер. Єжова О. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 187-213. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психофізіологічні властивості -- головний мозок -- адаптивність -- мотивація -- інтернальність -- студенти -- першокурсники
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено актуальній проблемі вивчення психофізіологічних чинників адаптації до навчання. Встановлені передумови цього процесу на основі аналізу психофізіологічних властивостей нервової системи, функціонального стану головного мозку, мотиваційно-ціннісної спрямованості, рівня суб`єктивного контролю, адаптивності, соціально-психологічних характеристик, самопочуття, активності, настрою, тривожності.Запропоновано два способи, які дозволяють прогнозувати вірогідність проявів порушення адаптації та появи групи ризику. Перший спосіб-це розроблена методика інтегральної оцінки рівнів адаптації методом колективної експертизи, а другий-створення моделей активності за допомогою дискримінантного аналізу. Розроблено та впроваджено методичні рекомендації щодо підвищення здатності адаптуватися до навчальної діяльності. Результати, отримані під час формувального експерименту, свідчать про збільшення рівня мотивації на процес навчання та досягнення влади, зниження ескапізму, підвищення нервово-психічної стійкості та рівня адаптивності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Єжова, Ольга Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.923.2-051
А 64


    Антонова, Наталія Олександрівна.
    Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Антонова Наталія Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 552 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 423-468. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
готовність до професійної діяльності -- професійна зрілість -- професійна ідентичність -- професійна мотивація -- психологічна зрілість -- психологічний механізм -- саморегуляція -- майбутні психологи
Анотація: В роботі представлений оригінальний погляд на сутність, структуру і форми прояву готовності до професійної діяльності як триєдність психофізіологічного стану, професійно-важливих особистісних якостей і відношення. Обгрунтована структурно-типологічна концепція готовності, згідно якої розвиток професійної готовності носить нерівномірний характер. Доведено, що на готовність психолога-практика впливає психічна зрілість, професійна ідентичність, професійна мотивація, темпераментні якості особистості. Встановлено, що механізмами розвитку професійної готовності майбутнього психолога є механізми емоційно-вольової і ціннісно-смислової саморегуляції, механізм самоідентифікації і самосуб'єктивації. Зроблено висновок, що основними напрямами в роботі по формуванню готовності до професійної діяльності психолога-практика повинні бути розвиток психологічної і професійної зрілості майбутнього спеціаліста.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
378.091.33:001.895
Д 43


    Дзюба, Лілія Анатоліївна.
    Психологічні чинники впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дзюба Лілія Анатоліївна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2003. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-209. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сучасні освітні технології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічні чинники -- сучасні освітні технології -- готовність студентів та викладачів -- творча діяльність -- позитивна мотивація -- психологічний клімат -- організаційний клімат
Анотація: За здійсненим порівняльним аналізом наукових підходів до розкриття сутності психологічних чинників впровадження сучасних освітніх технологій та їх науково-методичного супроводу у вищому навчальному закладі була розроблена і апробована система психологічних чинників та умов, які сприяють оптимізації впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі. До психологічних чинників ефективного впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі належать наступні: готовність студентів до сприяння сучасних освітніх технологій та позитивна мотивація навчальної діяльності в цій ситуації; готовність викладачів і студентів до творчої діяльності; оптимальний психологіний клімат освітнього процесу та майстерність педагогів; врахуваняя психологічних аспектів управління вищим навчальним закладом.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
37.015.3:005.32+37.016:331
Ж 15


    Жадан, Ірина Василівна.
    Психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів (на матеріалі трудового навчання підлітків) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Жадан Ірина Василівна ; наук. кер. Алексєєва М. І., Киричук О. І. ; Н.-д. ін-т психології. - Київ, 1993. - 138 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 110-122. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мотивація учіння--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ -- учбово-пізнавальні мотиви -- ПІДЛІТКИ -- ТРУДОВЕ навчання -- МОТИВАЦІЯ УЧІННЯ
Анотація: В дисертації досліджуються психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів на матеріалі трудового навчання підлітків. В дослідженні обґрунтовано можливість психологічної організації навчального матеріалу на уроках трудового навчання, яка дає змогу одночасно формувати узагальнені способи учбових дій та адекватну пізнавальну мотивацію. Показано, що за такої організації навчання оволодіння підлітками учбово-трудовими діями й становлення їхніх предметних інтересів є єдиним і внутрішньо опосередкованим процесом, провідну роль в якому відіграє рівень узагальненості способів дій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Алексєєва, М. І. \наук. кер.\; Киричук, О. І. \наук. кер.\; Науково-дослідницький інститут психології (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 23565
Кількість відвідувачів 498
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя