Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9701)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (137)Рідкісна книга (57)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 99
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-99 
1.
159.9(091)"17-19"(477.53)
К 61


    Колодочка, Вікторія Валентинівна.
    Історико-культурні передумови становлення Полтавської психологічної школи у 18-20 століттях [Текст] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Колодочка Вікторія Валентинівна ; наук. кер. Чепа М.-Л. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 218 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-214. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Психологічна школа--Полтавщина, XVII-XX ст.--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
наукова школа -- психологічна школа -- історико-культурні передумови -- психологія особистості -- історико-психологічний опитувальник
Анотація: У дисертації містяться результати теоретичного дослідження історико-культурних передумов становлення психологічної школи Полтавщини впродовж 18-20 ст. На основі аналізу підходів до розуміння сутності наукової школи, доведено, що наукову школу психології слід розглядати за структурно-змістовними, формальними, географічними та етнопсихологічними критеріями. З метою вичення психологічної наукової школи доцільно застосовувати метод оцінки результативності її діяльності, алгоритм рівня її сформованості й розвитку, а для дослідження ролі особистості вченого в науці-методику "Історико-психологічний портрет вченого". Проведене дослідження дозволило зробити висновок про те, що психологічна думка та наука на Полтавщині впродовж 18-20 ст. пройшла еволюцію через ряд етапів і знайшла своє відображення у розвитку теологічного, філософського, мовознавчогой сучасного наукового (психологія особистості, вікова та педагогічна психологія) напрямків Полтавської психологічної школи, яка знаходиться на завершальному етапі свого становлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.064.2+316.48
С 14


    Садова , Ірина Ігорівна.
    Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2009. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Початкова школа--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- педагогічний конфлікт -- конфліктна ситуація -- навчальна діяльність -- молодший шкільний вік -- суб`єктивність учня -- інтерсуб`єктна взаємодія
Анотація: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3:159.937
А 61


    Аманов , Арзибай
    Развитие пространственных представлений у учащихся 4-5 классов общеобразовательных школ (на материале сельской школы) [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Аманов Арзибай ; науч. рук. Давлетшин М. Г. ; Ташкентский гос. пед. ин-т им. Низами. - Ташкент, 1979. - 145 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 126-144. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Пространственные представления--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
младшие школьники -- пространственное представление -- общеобразовательная школа -- сельская школа

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Давлетшин, М. Г. \науч. рук.\; Ташкентский государственный педагогический институт им. Низами (Ташкент)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
[159.9:331.548]:37.018.51
Б 78


    Боймуратов, Н.
    Психологические аспекты профориентационной работы в сельской школе и условия её эффективности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Боймуратов Нарзулла ; науч. рук. Давлетшин М. Г. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1985. - 167 с. : табл. - Библиогр.: с. 153-167. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Профориентация--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
профессиональная ориентация -- сельская школа -- эксперимент

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Давлетшин, М. Г. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.091.33:001.895
Б 81


    Бондарчук, Елена Ивановна.
    Психологические условия эффективного применения компьютерных игр во внеклассной работе с младшими школьниками [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бондарчук Елена Ивановна ; науч. рук. Маргулис Е. Д. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1989. - 134 с. : табл. - Библиогр.: с. 110-123. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Компьютерные игры--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
компьютерное обучение -- начальная школа -- компьютерные игры -- внеклассная работа -- младшие школьники

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Маргулис, Е. Д. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9(091)+37.016:159.9
Є 51


    Єлінецький, Є. Ф.
    Експеримент в курсі психології в середній школі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Єлінецький Є. Ф. ; наук. кер. Костюк Г. С ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1951. - 281, [34] с. : табл., фот. - Бібліогр.: с. 270-281. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Експеримент--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСПЕРИМЕНТ -- дореволюційний період -- радянський період -- середня школа
Анотація: В дисертації досліджено історію демонстраційного психологічного експериенту в дореволюційній середній школі, впроваджено експеримент у викладання психології в 11 середніх школах Кам'янець-Подільської області УРСР та досліджено досвід його застосування. У роботі використана вся література по питанням методики викладання психології, що вийшла в радянський пеіод та в дореволюційний час.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \наук. кер.\; Науково-дослідницький інститут психології УССР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.015.3:005.32+373.29-052"465*06"
З-91


    Зубалий, Нина Петровна.
    Формирование положительного отношения к учению детей шестилетнего возраста (в условиях подготовительных классов общеобразовательной школы) [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Зубалий Нина Петровна ; науч. рук. Максименко С. Д. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1986. - 161 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 146-161. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Мотивация--Диссертации
   Возрастная психология--Дети--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
отношения к учению -- общеобразовательная школа -- эмоции -- дети -- положительное отношение -- шестилетки -- подготовительній класс
Анотація: Диссертация посвящена формированию положительного отношения к учению детей шестилетнего возраста в условиях подготовительных классов общеобразовательной школы. В работе углублены научно-психологические представления о генетических особенностях и динамических характеристиках отношения детей шестилетнего возраста к учению в условиях общеобразовательной школы. Разработана система психологических воздействий, оптимизирующих процесс формирования у шестилетних учащихся положительного отношения к учению.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
37.015.3:005.32
И 17


    Ивончик, Галина Фадеевна.
    Психологические условия формирования у работающей молодежи положительного отношения к учению [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ивончик Галина Фадеевна ; науч. рук. С. Д. Максименко, Алексеева М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1981. - 166 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 129-145. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Мотивация--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
отношения к учению -- работающая молодежь -- вечерняя школа -- обучение -- положительное отношение
Анотація: В диссертации выявлена оптимальная структура учебной мотивации и на этой основе разработана типология мотивационного поведения учащихся вечерних школ. Разработаны предложения по рациональной организации учебной деятельности, способствующие развитию познавательной потребности, оптимальной структуры мотивации учения и субъективной готовности к нему в условиях совмещения учащимися вечерних школ производственной деятельности с учебой. Доказана возможность развития и формирования у работающей молодежи учебной мотивации, а, следовательно, и положительного отношения к учению, путем дифференцированного использования нравственно-психологического просвещения, организации учебно-воспитательного процесса в вечерней школе, учитывающей специфику контингента учащихся, скоординированного влияния школы и предприятий.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Алексеева, М. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
37.015.31:172
И 26


    Игнатченко, В. Н.
    Воспитание общественной активности учащихся 5-8-х классов [Рукопись] : дис. канд. психол. наук / Игнатченко В. Н. ; науч. рук. Литвинов С. А. ; Николаев. гос. пед. ин-т им. В. Г. Белинского. - Николаев, 1973. - 163 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 1-15. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Воспитание--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
воспитание -- общественная активность -- средняя школа -- активность
Анотація: В диссертации описана прогрессивная отечественная педагогика о роли активности в процессе воспитания. Рассмотрена советская педагогика и психология о воспитании активности, а также зарубежная педагогика о роли активности в воспитании. Предложено развитие активности в общественно полезной деятельности. Установлена роль общественно-политической деятельности учащихся в формировании общественной активности. В работе представлены некоторые формы самоуправления в пионерском отряде, группе младших комсомольцев, классного самоуправления.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Литвинов, С. А. \науч. рук.\; Николаевский государственный педагогический институт им. В. Г. Белинского (Николаев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.7-053.6-058.862:81'233+81'233
К 21


    Карасева, Нина Ивановна.
    Психологические особенности развития коммуникативных способностей у подростков, оставшихся без попечения родителей [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Карасева Нина Ивановна ; науч. рук. Татенко В. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии МНО Украины. - Киев, 1991. - 112 с. : табл. - Библиогр.: с. 84-99. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Коммуникативная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ -- КОММУНИКАтивная деятельность -- коммуникативніе способности -- ПОДРОСТКИ -- дети-сироты -- семья -- школа-интернат
Анотація: В диссертационной работе рассматриваются психологические особенности развития коммуникативных способностей у подростков, оставшихся без попечения родителей. Изучены социально-перцептивный и операциональный компоненты коммуникативных способностей подростков и определены возможности преодоления недостатков в их развитии у детей, воспитывающихся в школах-интернатах для сирот. Расширены и углублены представления о развитии коммуникативных способностей, выявлены их специфики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Татенко, В. А. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии МНО Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
Шифр: С056733 (Журнал)
Семья и школа [Текст] : журнал для родителей/ Изд-во "Педагогика". - Виходить щомісячно. - ISSN 0131-7377

Рубрики:
Педагогика

Знайти схожі

12.
Шифр: П840406 (Журнал)
Початкова школа [Текст] : щомісячний науково-методичний журнал/ Засновники: Міністерство освіти і науки України, Видавництво "Початкова школа". - Київ ; К. : [б. в.]. - Виходить щомісячно

Рубрики:
педагогика

Знайти схожі

13.
Шифр: Н691217 (Журнал)
Начальная школа [Текст] : научно-методический журнал. - М. : [б. в.], С1933г. - . - Виходить щомісячно. - ISSN 0027-7371
Знайти схожі

14.
Шифр: Р117522 (Журнал)
Рідна школа [Текст] : щомісячний науково-педагогічний журнал/ МОН України. - К. : Видавниче підприємство "Деміур", 1922 - . - Виходить щомісячно
Знайти схожі

15.
159.946.3+159.953.5:81'243
М 22


    Мамедов, Гахраман Фарман Оглы.
    Психология формирования русского произношения у учащихся начальных классов азербайджанской школы [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мамедов Гахраман Фарман Оглы ; науч. рук. Гамзаев М. А. ; науч. конс. Жуйков С. Ф. ; Азербайджанский науч.-исслед. ин-т пед. наук. - Баку, 1984. - 138 с. : граф., табл. - Библиогр.: с. 121-138. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Речевая деятельность--Азербайджан--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
русский язык -- произношение -- начальные классы -- азербайджанская школа -- методика обучения -- экспериментальное обучение
Анотація: В диссертационном исследовании получены новые экспериментальные данные относительно характера затруднений в произношении русских звуков, которые испытывают учащиеся начальных классов школ с азербайджанским языком преподавания, и систематизированы ошибки в произношении русских звуков. Осуществлен новый способ коррекции ошибочного произношения и формирования правильного произношения русских звуков у азербайджанских школьников. Разработана система уроков с учетом психологических основ формирования правильного русского произношения, в которых реализуется указанный способ. Доказано, что способ, осуществленный с учетом психологических основ формирования правильного русского произношения, является эффективным.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гамзаев, М. А. \науч. рук.\; Жуйков, С. Ф. \конс.\; Азербайджанский научно-исследовательский институт педагогических наук (Баку)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
378-057.875:159.9-051
М 29


    Мартинюк, Ірина Анатоліївна.
    Розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів для роботи в початковій школі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мартинюк Ірина Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.172-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійні якості--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутні психологи--Початкова школа--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
шкільний психолог -- особистісна підготовка -- психолог-практик -- професійні якості -- Студенти
Анотація: У роботі розкривається значущість особистісного аспекту в підготовці психолога для роботи в початковій школі. Висвітлюється розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів в умовах навчання у вузі. В ході дослідження встановлено, що успішність роботи психолога з учнями молодшого шкільного віку зумовлюється певним комплексом професійно важливих якостей. Запропоновано перелік із 48 таких якостей, об'єднаних у 12 груп за критерієм семантичної спільності. Встановлено, що надзвичайно важливою для розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців є орієнтація процесу підготовки на максимальне наближення навчання до вимог діяльності. Створено тренінгову програму, спрямовану на розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
37.015.3:159.954.4-053.5+37.015.31:331
М 64


    Мирошник, Зоя Михайловна.
    Формирование конструктивных действий как психологических предпосылок трудовых умений у учащихся 1-2 классов [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Мирошник Зоя Михайловна ; науч. рук. Проскура Е. В. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1990. - 144 с. : табл. - Библиогр.: с. 130-144. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Трудовая деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
умения -- действия -- начальная школа -- трудовые умения -- конструктивные действия
Анотація: В исследовании определена специфика конструктивных действий у шестилетних и семилетних школьников, которая проявляется в особенностях связей структурных компонентов, в опережающем формировании интеллектуального компонента и отставании художественного и практического. Разработана классификация общетрудовых умений в соответствии с программой трудового обучения младших школьников, определена их структура и содержание.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Проскура, Е. В. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
316.452.52
М 66


    Митник, Олександр Якович.
    Психолого-педагогічні умови становлення продуктивного спілкування в молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Митник Олександр Якович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 170 с. : табл. - Бібліогр.: с. 132-141. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
продуктивне спілкування -- початкова школа -- здатність до спілкування -- теорія спілкування
Анотація: У дослідженні подано теоретичні засади формування в молодших школярів здатності до продуктивного спілкування, його характеристики та психолого-педагогічні умови його становлення. Висвітлено процес формування і розвитку у навчальному процесі початкових класів здатності учнів до продуктивного спілкування.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
37.015.3:005.32:331.54+37.048:331.548
М 80


    Мороз, Ольга Ивановна.
    Формирование психологической готовности старшеклассников сельских общеобразовательных школ к сельскохозяйственному труду [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Мороз Ольга Ивановна ; науч. рук. Моляко В. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1982. - 197 с. : табл. - Библиогр.: с. 155-174. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Психология труда--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
развитие интереса -- СЕЛЬСКАЯ ШКОЛА -- СТАРШЕКЛАССНИКИ -- сельскохозяйственный труд -- психологическая готовность к труду
Анотація: Исследование посвящено изучению структуры психологической готовности личности к сельскохорзяйственному труду. Выявлена, апробирована и теоретически обоснована структура психологической готовности личности к труду в сельском хозяйстве. Определены психолого-педагогические условия, влияющие на динамику психологической готовности старшеклассников к труду; предлагается апробированная на практике система психолого-педагогических воздействий на учащихся.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Алексеевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
37.015.3:159.955+37.016:51
П 19


    Пасечник, Игорь Демидович.
    Психологические особенности систематизации математических понятий учащимися 5-8 классов [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Пасечник Игорь Демидович ; науч. рук. Николенко Д. Ф., Максименко С. Д. ; Киев. гос. пед. ин-т им. А. М. Горького. - Киев, 1980. - 153 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 141-153. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Усвоение понятий--Диссертации
   Возрастная психология--5-8 классы--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
систематизация понятий -- систематизация математических понятий -- восьмилетняя школа -- умственные операции -- алгоритм систематизации
Анотація: В работе определен уровень сформированностиу учащихся восьмилетней школы умений выполнять систематизацию математических понятий. Определена структура мыслительного процесса систематизации. Установлено влияние способов обучения на формирование операции систематизации. Разработан алгоритм выполнения операции систематизации учащимися 5-8 классов и выяснены особенности его формирования.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Николенко, Д. Ф. \науч. рук.\; Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Киевский государственный педагогический институт им. А. М. Горького (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-99 
 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 1598
Кількість відвідувачів 219
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя