Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імпульсивність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.98:61
Т 64


    Тохтамиш, Олександр Михайлович.
    Психологічний супровід дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з гіперактивністю та дефіцитом уваги [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Тохтамиш Олександр Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 215 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-215. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Гіперактивність--Дисертації
   Медична психологія--Дефіцит уваги--Дисертації

   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дитяча гіперактивність -- імпульсивність -- дефіцит уваги -- психологічний супровід -- тактильний контакт -- ігротерапія -- контакт батьків
Анотація: У дисертації розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення процесу психологічного супроводу дітей з геперактивним розладом і дефіцитом уваги (ГРДУ). Дається теоретичний аналіз ступеня роздробленості проблеми у медико-психологічній та педагогічній літературі. Окрема увага приділяється аналізу теорій впливу соціального оточення на розвиток гіперактивного розладу з дефіцітом уваги. Виділяються значущі чинники, які збільшують ризик формування ГРДУ у ранньому віці. Аналізуються методи психологічної діагностики, психологічної корекції і психотерапії дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з ГРДУ. Пропонується авторська методика ескалації тактильного контакту (ЕТК) та досліджується її ефективність у порівнянні з ігротерапевтичною програмою психологічного супроводу дітей з гіперактивністю і дефіцитом уваги. В дисертації концептуально виділений та експериментально підтверджений один з найвпливовіших чинників ефективного психологічного супроводу дітей з гуперактивністю та дефіцитом уваги, яким є тактильний контакт.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9.01
В 68


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Волошин, В. М.
    Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей [Текст] / В. М. Волошин // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 157-165. - Бібліогр.: с.164-165 (15 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
алкоголізм -- моральність -- самогубство -- інфантилізм -- залежність -- тривожність -- імпульсивність -- низька самооцінка -- моральний вплив
Анотація: Дана стаття продовжує ряд робіт, у яких аналізується шкідливість впливу алкоголю на людину. Головною її відмінністю від інших є те, що вона проведена в контексті дослідження творчої спадщини І.О. Сікорського. В роботі проаналізовано шкоду, яку чинить алкоголь як окремій людині, так і суспільству в цілому. Особлива акцентуація зроблена на наслідках вживання алкоголю жінками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.922.73
П 78


    Прокопів, Людмила Ярославівна.
    Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності [Текст] / Л. Я. Прокопів // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 561-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивність -- дефіцит уваги -- імпульсивність -- психологічний супровід -- психокорекція -- психоедукація -- дошкільники
Анотація: Актуалізовано проблему психологічної корекції гіперактивності як розладу поведінки дошкільників. Охарактеризовано психологічні особливості розвитку гіперактивних дітей, на подолання і компенсацію яких спрямовані різноманітні методи психологічної корекції. Окреслено продуктивні психологічні методи раннього діагностування гіперактивності у дітей. Виокремлено методологічні підходи й обґрунтовано формат особливих умов, створених для ефективної підготовки дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги до навчання в школі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Герасименко, В. В.
    Наукові підходи до вивчення проблеми прояву когнітивних стилів у юнацькому віці [Текст] / В. В. Герасименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 42-55. - Бібліогр.: с. 49-54 (33 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
когнітивний стиль -- полезалежність -- поленезазалежність -- імпульсивність -- рефлективність -- ригідність - гнучкість пізнавального контролю -- юнацький вік
Анотація: Вивчення психологічної організації окремого індивіда містить в собі й вивчення когнітивних стилів особистості, що дає змогу зрозуміти її позиції у прийнятті правильних рішень у різних умовах. Юнацький вік пов'язаний з остаточним становленням когнітивного стилю як способом організації інтелектуальної діяльності та формуванням світогляду, передумовами якого є когнітивні та особистісні складові, що являють собою узгоджену цілісну систему переконань про світ, а також усвідомлення свого життя як цілісного процесу зі своїм напрямком та певною метою. Стаття присвячена розгляду основних наукових підходів до проблеми когнітивних стилів у юнацькому віці. Розглянуті дослідження, які проводилися різними вченими задля вияву закономірностей становлення та змін когнітивних стилів саме в цьому віці, а також їх причини та фактори, що мають найбільший вплив на них. Розкрито зміст генетичного дослідження таких когнітивних стилів як полезалежність та поленезалежність, проведено порівняльний аналіз щодо когнітивних стилів у молодшому шкільному віці, підлітковому, юнацькому та похилому віці. Акцентовано зв'язок властивостей поведінкового стилю з особливостями функціонування центральної нервової системи та з успішністю у навчанні в осіб юнацького віку. Виявлено, що імпульсивні люди у порівнянні з рефлективними допускають більше помилок при виконанні завдання, але відзначаються більшою швидкістю. Проаналізовані вікові зрушення стилів імпульсивності - рефлективність у різні періоди онтогенезу людини. Розглянуто дослідження когнітивних стилів юнацького віку у процесі навчальної та професійної діяльності у осіб з різними видами латеральної організації, а також взаємозв'язок між емпатією, стереотипами та когнітивним стилем. Визначені напрямки подальших перспектив дослідження психологічних особливостей когнітивних стилів у майбутніх вчителів математики.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.07.2024
Кількість запитів 96743
Кількість відвідувачів 719
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя