Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Розвиток мовленнєвих здібностей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.922.73-053.6+81'233(043.5)
П 12


    Павленко, Тетяна Валеріївна.
    Особистісні чинники розвитку комунікативних властивостей підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. В. Павленко ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 249 с. : табл. + 1 додатки 57 с. - Бібліогр.: с. 171-191 (204 назви). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Розвиток мовленнєвих здібностей

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- комунікативні властивості -- підлітковий вік -- чинники -- особистісні властивості -- розвиток
Анотація: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми розвитку комунікативних властивостей підлітків, зокрема в ній здійснено: експериментальне вивчення особистісних якостей, які можуть впливати на розвиток комунікативної поведінки підлітків, виявлено особливості впливу цих якостей на комунікативні властивості на підлітків в цілому, а також з урахування вікового та статевого критеріїв; виявлено ряд особистісних чинників, які позитивно чи негативно впливають на рівень розвитку комунікативних властивостей підлітків; розроблено та апробовано авторську програму розвитку комунікативних властивостей підлітків. Визначено особистісні якості які є чинниками розвитку комунікативних властивостей підлітків. Всі чинники розділено на дві групи: позитивні, тобто такі які сприяють розвитку комунікативних властивостей підлітків, та негативні, які перешкоджають розвитку цих властивостей. До позитивних належать рівень розвитку емпатії, потреба у спілкуванні, спрямованість на комунікацію, емоційна стабільність, рівень самоконтролю; до негативних: рівень дратівливості, сенситивність, сором'язливість. Доведено ефективність авторської програми розвитку комунікативних властивостей підлітків експериментальної групи виявила достовірне їх покращення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6+81'233(043.5)
П 12


    Павленко, Тетяна Валеріївна.
    Особистісні чинники розвитку комунікативних властивостей підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / П. Т. Павленко ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 21 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Розвиток мовленнєвих здібностей

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- комунікативні властивості -- підлітковий вік -- чинники -- особистісні властивості -- розвиток
Анотація: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми розвитку комунікативних властивостей підлітків, зокрема в ній здійснено: експериментальне вивчення особистісних якостей, які можуть впливати на розвиток комунікативної поведінки підлітків, виявлено особливості впливу цих якостей на комунікативні властивості на підлітків в цілому, а також з урахування вікового та статевого критеріїв; виявлено ряд особистісних чинників, які позитивно чи негативно впливають на рівень розвитку комунікативних властивостей підлітків; розроблено та апробовано авторську програму розвитку комунікативних властивостей підлітків. Визначено особистісні якості які є чинниками розвитку комунікативних властивостей підлітків. Всі чинники розділено на дві групи: позитивні, тобто такі які сприяють розвитку комунікативних властивостей підлітків, та негативні, які перешкоджають розвитку цих властивостей. До позитивних належать рівень розвитку емпатії, потреба у спілкуванні, спрямованість на комунікацію, емоційна стабільність, рівень самоконтролю; до негативних: рівень дратівливості, сенситивність, сором'язливість. Доведено ефективність авторської програми розвитку комунікативних властивостей підлітків експериментальної групи виявила достовірне їх покращення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 167806
Кількість відвідувачів 1261
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя