Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (140)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вікова психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.
153.8
П 12


    Павлик, Наталія Василівна.
    Психологія гармонізації характеру в юнацькому віці [Текст] : монографія / Н. В. Павлик ; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України. - Київ : Лого, 2015. - 382 с. : табл. - ISBN 978-966-171-967-4 : 23.00 грн
УДК
Рубрики: Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
ХАРАКТЕР -- ЮНАЦЬКИЙ ВІК -- ГАРМОНІЗАЦІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
373.5.035:801.73
П 77


   
    Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу [Текст] : практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - 362 с. : табл. - ISBN 978-966-2305-70-8 : Б. ц.
    Зміст:
Чепєлева, Наталія Василівна. Самопроектування як чинник розвитку особистості / Н. В. Чепєлева. - С .8-13. - Бібліогр.: с. 13 (8 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Розвиток в учнів здатності до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .68-77. - Бібліогр.: с. 77 (14 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє / М. Л. Смульсон. - С .78-81. - Бібліогр.: с. 81 (8 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Цінності і пріоритети життя як об'єкт дослідження методом наративного інтерв'ю / О. О. Зарецька. - С .82-88. - Бібліогр.: с. 88 (8 назв)
Чепєлева, Наталія Василівна. Особистість як оповідач історій та автор власного життя / Н. В. Чепєлева. - С .118-123. - Бібліогр.: с. 123 (8 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування / О. М. Шиловська. - С .124-131. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наратив - презентація себе / О. В. Зазимко. - С .132-135. - Бібліогр.: с. 135 (4 назви)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Шляхи формування наративної компетентності особистості методами інтернет-комунікації / О. О. Зарецька. - С .150-155. - Бібліогр.: с. 155 (15 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наративні технології в освоєнні нового змісту / О. В. Зазимко. - С .156-159. - Бібліогр.: с. 159 (2 назви)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Розуміння досвіду учнів у контексті психологічної герменевтики / О. В. Зазимко, О. М. Шиловська. - С .160-166. - Бібліогр.: с. 166 (2 назви)
Гуцол, Світлана Юріївна. Міфологічні ресурси освітнього дискурсу / С. Ю. Гуцол. - С .179-184. - Бібліогр.: с. 184 (14 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах / І. Л. Гудінова. - С .185-190. - Бібліогр.: с. 190 (15 назв)
Гурлєва, Тетяна Степанівна. Психолог у ЗМІ: смислообмін між суб'єктами діалогу / Т. С. Гурлєва. - С .191-199. - Бібліогр.: с. 198-199 (21 назва)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Технології допомоги психолога в освоєнні підлітками життєвих і соціальних ролей: наративний підхід / Н. Д. Володарська. - С .200-207. - Бібліогр.: с. 207 (9 назв)
УДК
Рубрики: Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
наратив -- дитячий вік -- герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника [Текст] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
розумова діяльність -- дитяче експериментування -- дослідницька активність -- творча діяльність
Анотація: Розроблено показники за якими можна оцінювати розумову діяльність дошкільника в процесі самостійного експериментування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Тичина, Ірина Миколаївна.
    Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями [Текст] / І. М. Тичина, А. П. Байдюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 219-226. - Бібліогр.: с. 224 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- ціннісні орієнтації -- обдарованість
Анотація: Вивчаються типи медійних героїв, які є референтними для сучасних підлітків та ціннісні критерії розвитку, що їх уособлюють найбільш популярні медіа персони для пересічних підлітків та підлітків з ознаками обдарованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Байдюк, А. П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 254-262. - Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- особистісна ефективність -- молодший шкільний вік -- підлітковий вік
Анотація: Висвітлено проблему рефлексії як одного з психологічних механізмів становлення особистісної ефективності школяра. Виокремлено три види особистісної рефлексії: ситуативну, ретроспективну і перспективну.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
159.922.6/73-053.4(043.3)
Т 50


    Товкач, Ірина Євгеніївна.
    Індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. Є. Товкач ; наук. кер. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 318 с. - Бібліогр.: с. 204-260. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дисертації
   Вікова психологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
активність -- пізнавальна активність -- психічний розвиток -- дитина старшого дошкільного віку -- індивідуальні особливості -- індивідуалізація -- диференціація -- мовленева діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі індивідуальних особливостей пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Обгрунтовано та експерементально перевірено психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з урахуванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності та шляхи впровадження названих умов у практику роботи закладів дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Піроженко, Т. О. \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2:159.98-051-057.85/.86](043.5)
К 29


    Католик, Галина Вікторівна.
    Психологія формування професійної Я-концепції практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-р психол. наук : 19.00.07 / Г. В. Католик ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 353 [196] с. : рис. - Бібліогр.: с. 316-353. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Анотація: Дисертація присвячена проблемі розробки цілісної концепції соціально-психологічних закономірностей етнічної індивідуації, визначенню її етапі, чинників та механізмів, обгрунтуванню принципів психологічного супроводу процесу етнічної індивідуації на колективному та індивідуальному рівні організації. Розроблено методику діагностики механізмів етнічної індивідуації. На кожному етапі цього процесу задіяні власні механізми та чинники, що сприяють стабілізації або переходу особистості до наступного етапу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.73-053.4(043.5)
С 91


    Сущинська, Тетяна Сергіївна.
    Танцювально-ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як чинник формування образу "Я" [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. С. Сущинська ; наук. кер. О. В. Завгородня ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 324 с. - Бібліогр.: с. 190-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дисертації
   Вікова психологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
образ "Я" -- самосвідомість -- дитина старшого дошкільного віку -- невербальна експресія -- танець -- танцювально-ігрова діяльність
Анотація: У роботі представлено результати теоретичного та емпіричного вивчення особливостей формування образу "Я" дитини старшого дошкільного віку та фасилітації цього процесу засобами танцювально-ігрової діяльності. Розроблено програму фасилітації образу "Я" дитини старшого дошкільного віку засобами танцювально-ігрової діяльності через розвиток невербальної експресії. Результати контрольного експерименту засвідчили збагачення змісту та зростання усвідомленості образу "Я" дітей-учасників програми, що підтверджує її ефективність.


Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
151.51
М 71


    Міщиха, Лариса Петрівна.
    Творчий потенціал особистості у період пізньої дорослості [Текст] : монографія / Л. П. Міщиха. - Івано-Франківськ : Місто НВ, 2014. - 400 с. - ISBN 978-966-428-345-5 : 24.00 грн, 22.00 грн, 30.00 грн
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія особистості
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал -- особистість -- пізня дорослість -- інтегративна особистісна властивість -- творчий потенціал -- психобіографічний аналіз

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

10.
150.3
Р 37


    Ремшмидт, Хельмут.
    Подростковый и юношеский возраст: Проблемы становления личности [Текст] : учебное пособие / Х. Ремшмидт ; пер. Г. И. Лойдина ; ред. Т. А. Гудкова. - Москва : Мир, 1994. - 320 с. : рис. - ISBN 5-03-002998-2 : 19.00 грн
УДК
РУБ 150.3
Рубрики: Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
подростковый возраст -- юношеский возраст -- взросление -- половое созревание -- психосоциальные аспекты взросления -- народности -- теории взросления -- психологическое здоровье -- кризисы взросления

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лойдина, Г. И. \пер.\; Гудкова, Т. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
316.612:159.922.1
П 91


    Пушкарук, Ірина Юріївна.
    Сім'я як чинник розвитку батьківської ідентичності чоловіка [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. Ю. Пушкарук ; наук. керів. М. Б. Гасюк ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (11 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
батьківство -- ідентичність -- чоловік -- батьківська ідентичність -- програма оптимізації розвитку батьківської ідентичності чоловіка

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гасюк, Мирослава Богданівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
37.015.3:316.77
К 56


    Ковальова, Оксана Анатоліївна.
    Психологічні особливості розвитку соціально-комунікативної компетентності вчителя [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. А. Ковальова ; наук. керів. В. В. Турбан ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2018. - 24 с. - Бібліогр.: с. 20-21 (14 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- соціальн-комунікативна компетентність -- післядипломна освіта -- розвиток компетентностей
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню психологічних особливостей розвитку СКК вчителів З ЗСО, теоретичному обґр унтуванню , розробці та експериментальній перевірці її розвивальної програми в умовах післядипломної освіти. На матеріалі теоретичного аналізу сформульовано поняття розвитку соціально - комунікативної компетентності вчителя, як еволюційного процесу поступального набуття якісних змін у розвитку психічних властивостей, які забезпечують його особистості здатність досягати партнерських відносин з усіма суб’єктами освітнього процесу, враховуючи потреби, цінності й цілі всіх учасників взаємодії в рамках с успільно прийнятної коректно - етичної поведінки та успішної взаємо комунікації . Розроблено структурно - змістову модель розвитку соціально - комунікативної компетентності, виокремлено та обґрунтовано його критерії й показники. Створено, експериментально перевіре но та стандартизовано авторську методику «Самооцінка соціально - комунікативної компетентності особистості» . Розроблено розвивальну програму «Соціально - комунікативна компетентність вчителя», експериментально доведено її ефективність. Встановлено психологічні особливості розвитку СКК вчителів ЗЗСО, які полягають у доведені того, що : а) розвиток субкомпетентностей зумовлений специфікою професійної діяльності особистості вчителя та залежить від профілю його навчальної дисципліни й освітнього ступеня навчання, він значуще не залежить від віку педагога й профілю його освітнього закладу; б) властивістю ґенези субкомпетентностей є їх спроможність зазнавати значущих змін під психодіаг ностичним впливом; в) динаміка розвитку соціальних субкомпетентностей випереджає динаміку удосконалення комунікативних субкомпетентностей респондентів ; г) генезис СКК вчителя відбувається інтенсивніше, якщо він має високий рівень актуального розвитку субк омпетентності «Відносини з самим собою».

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" (Переяслав-Хмельницький)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
15
А64


    Ананьев, Борис Герасимович.
    Некоторые проблемы психологии взрослых [Текст] / Б. Г. Ананьев. - Москва : Знание, 1972. - 32 с. - (Библиотечка "Актуальные проблемы педагогики и психологии ; вып.3 №6). - 0.05 грн
УДК
РУБ 15
Рубрики: Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
психология взрослых -- возрастная периодизация в развитии взрослого человека -- психофизиологическая динамика взрослости

Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

14.
150.3
Т 48


    Ткаченко, Олександр.
    Справа життя: умова розвитку зрілої особистості [Текст] : монографія / О. Ткаченко ; Київський національний університет ім. Т.Шевченка. - Київ : ЦП "Компринт", 2018. - 332 с. - ISBN 978-966-929-765-5 : 20.00 р., 80.00 р.
УДК
РУБ 150.3
Рубрики: Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
феномен справи життя -- розвиток зрілої особистості -- акмеологія


Дод.точки доступу:
Київський національний університет ім. Т.Шевченка
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

15.
373.2.015.31:004(043.3)
А 66


    Андрощук, Ольга Володимирівна.
    Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Андрощук ; наук. кер. В. У. Кузьменко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 18-19 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- розвиток творчих здібностей -- критерії творчих здібностей -- комп'ютерні ігри -- старші дошкільники -- розвиток комп'ютерними іграми -- рівні розвитку творчих здібностей -- програма розвитку творчих здібностей
Анотація: Робота присвячена розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор . Визначено теоретичні підходи до її вивчення , обґрунтовано критерії ( творча легкість , творча оригінальність , творча гнучкість , творча продуктивність , творча уява ), показники та рівні ( дуже високий , високий , середній , низький , дуже низький ) розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Виявлено пер еважання середнього та низького рівнів розвитку та гендерні відмінності розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Теоретично обґрунтовано психолого - педагогічні умови ефективного застосування комп ’ ютерних ігор з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Розроблено і апробовано модель та програму розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор ( циклічні , логічні , пригодницькі , стратегічні , покрокових стратегій ), підібраних відповідно до критеріїв творчих здібностей , доведено ефективність та необхідність впровадження авторської програми в практику роботи закладів дошкільної освіти . Розроблено методичні рекомендації батькам , психологам та працівникам закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кузьменко, Віра Ульянівна \наук. кер.\; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
378.015.3:34-051
З-78


    Зошій, Ірина Василівна.
    Психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх юристів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Зошій ; наук. кер. Н. І. Жигайло ; Нац. ун-т "Сстрозька академія". - Острог, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- компетентність -- професійна компетентність -- юридична діяльність -- майбутні юристи -- психолого-педагогічні умови -- компоненти
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психолого - педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх юристів. Розглянуто професійну компетентність як результат освітнього процесу та психолого - педагогічну проблему. Виокремлено структуру професійної компетентності майбутніх юристів, яка включає наступні компоненти: предметно - змістовий, мотиваційно - ціннісний, етико - деонтологічний, рефлексивно - оцінний, комунікативно - регулятивний. Визначено такі критерії професійної компетентності майбутніх юристів: пре дметно - змістовий, мотиваційно - ціннісний, етико - деонтологічний, рефлексивно - оцінний, комунікативно - регулятивний, які безпосередньо співвідносяться зі взаємопов’язаними компонентами досліджуваного феномену. Розроблено модель з метою оптимізації процесу форм ування професійної компетентності майбутніх юристів. Складовими розробленої моделі формування професійної компетентності є: 1) цільово - методологічний блок (мета, завдання, методологічні підходи та принципи формування професійної компетентності); 2) методич но - ф ормувальний блок ( форми, засоби, методи, етапи фор мування професійно ї к омпетентності ) ; 3) діагностично - результативний блок ( компоненти, рівні, результат ) . Експериментально перевірено ефективність запропонованої моделі шляхом упровадження сконструйованої на її основі програми формування професійної компетентності майбутніх юристів. Результати проведеного формувального етапу експерименту доводять ефективність упровадження моделі формування професійної компетентності майбутніх юристів. Запров адження розробленої нами моделі формування професійної компетентності майбутніх юристів сприяло позитивним змінам у всіх компонентах професійної компетентності майбутніх юристів експериментальної групи. На основі результатів теоретичного та емпіричного дослідження визначено систему психолого - педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх юристів: інтеграція новітніх навчальних технологій у процес навчання майбутніх юристів; психологізація навчально - виховного процесу ; всебічне мотивува ння навчальної діяльності студентів у процесі вивчення навчальних дисциплін; увага до особливостей професійної самосвідомості майбутніх юристів; врахування викладачами рівня розвитку психологічних складових професійної компетентності та формування професій но - важливих якостей в майбутніх юристів уже на етапі навчання у ЗВО ; увага до сформованості рефлексивних та метакогнітивних здібностей студентів. Визначено перспективи майбутніх наукових досліджень для вивчення цього феномену.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Жигайло, Наталія Ігорівна \наук. кер.\; Національний університет "Острозька академія"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.922.6:159.922.4:316.6]=054.72(477)
Г 19


    Гандзілевська, Галина Борисівна.
    Психологія життєвих сценаріїв у акмеперіоді українських емігрантів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. Б. Гандзілевська ; наук. конс. І. Д. Пасічник ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 31-36 (45 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
життєвий сценарій -- сценарні установки -- акмеперіод -- акмереалізація -- акмерозвиток -- акмеологічний потенціал -- еміграція -- українські емігранти -- письменники емігранти
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі реалізації життєвих сценаріїв українських емігрантів в акмеперіоді. Результати комплексного дослідження життєвого сценарію як соціально-психологічного феномена репрезентуються крізь призму психолого-акмеологічного дискурсу. Особливу увагу приділено вивченню чинників процесу відновлення та примноження акмеологічних ресурсів життєвих сценаріїв українських емігрантів. Життєвий сценарій емігранта в акмеперіоді розглянуто як систему конструктів, які забезпечують спрямованість індивіда на досягнення акме, а також деструкцій, що обмежують його акмереалізацію. Емпірично конструкти життєвого сценарію досліджують у контексті функцій та гіперфункцій психологічного імунітету відповідно до акмеологічної моделі реалізації життєвих сценаріїв українських емігрантів, що є проекцією прогностичної моделі акмеологічного потенціалу життєвого сценарію особистості та відображає архітектоніку його відновлення в умовах еміграції. Виявлено, що інтроектовані сценарні директиви є акмебарєрами українських емігрантів і створюють перешкоди у соціокультурній адаптації. Досліджено, сензитивність кризових періодів до оновлення життєвої програми. Еміграцію визначено однією з умов цього процесу. Провідним механізмом акмеологізації виділено наративізацію. Акмеологічні прояви українських письменників-емігрантів, зокрема лідерів літературних об’єднань другої та третьої хвиль еміграції, виявлено у другій фазі акмеперіоду та його потенційних межах. Реперезентовано принципи розроблення та особливості застосування акмеологічного тренінгу та Щоденника психологічної самодопомоги мігранту, спрямованих на відновлення акмеологічних компетентностей, навиків використання акмересурсів для досягнення акме-цілі, оптимізації ціннісно-смислових орієнтирів, розвиток саногенного мислення та самоцінності. Основним механізмом відновлення та примноження акмеологічного потенціалу життєвих сценарії українських емігрантів, а отже, продуктивної акмеологізації виділено наративізацію.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пасічник, Ігор Демидович \наук. конс.\; Національний університет "Острозька академія"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.922.73
Ш 83


    Шпак, Марія Мирославівна.
    Психологічні основи розвитку емоційного інтелекту молодших школярів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / М. М. Шпак ; наук. конс. Л. П. Журавльова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2018. - 36 с. - Бібліогр.: с. 27-32 (51 назва). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- розуміння емоцій -- управління емоціями -- молодші школярі -- психологічний супровід розвитку
Анотація: У дисертаційній роботі здійснено теоретичне та емпіричне дослідження емоційного інтелекту особистості, його генези та психологічних особливостей розвитку в молодш их школярів на засадах інтеграції системного, суб ’ єктно - діяльнісного, особистісно зорієнтованого та компетентнісного підходів. На теоретичному та методологічному рівнях обґрунтовано концептуальні основи розвитку емоційного інтелекту в онтогенезі, які дозво ляють сформувати цілісне психологічне уявлення про емоційний інтелект людини як багатовимірне, ієрархічно структуроване системне утворення, що виявляється на різних рівнях психічного відображення. Розроблено концептуальну структурно - функціональну модель ро звитку емоційного інтелекту в молодшому шкільному віці. Доведено, що емоційний інтелект ґрунтується на динамічній єдності афекту та інтелекту, і забезпечується взаємодією когнітивних, емоційних, адаптивних та соціальних здібностей особистості, що зумовлює виокремлення у його структурі взаємопов ’ язаних компонентів: когнітивного, емоційного, конативного та соціально - комунікативного. Визначено психологічні закономірності, механізми, чинники, вікові та статеві особливості, психолого - педагогічні умови розвитку е моційного інтелекту в молодшому шкільному віці. В иокремлено типи емоційного інтелекту в молодших школярів: раціональний, афективний, соціально - адаптивний, соціально - комунікативний, гармонійний. Д оведено, що молодший шкільний вік є сензитивним періодом роз витку емоційного інтелекту в дітей. Розроблено та апробовано програму психологічного супроводу розвитку емоційного інтелекту молодших школярів, яка містить комплекс взаємопов ’ язаних і взаємообумовлених заходів з учнями, вчителями початкових класів, батькам и і шкільними психологами (просвітницьких, розвивальних, консультаційних).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Журавльова, Лариса Петрівна \наук. конс.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.9:331.108.2:355(043.3)
Г 95


    Гуртовенко, Наталія Вікторівна.
    Психологічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Гуртовенко ; наук. кер. Б. А. Якимчук ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
формування готовності -- професійна самореалізація -- майбутні педагоги -- психолого-педагогічна модель -- психологічні умови
Анотація: У дисертації нa ocнoвi тeoрeтичнoгo aнaлiзу c тaну дocлiджeнocтi фeнoмeну caмoрeaлiзaцiї ocoбиcтocтi як мiждиcциплiнaрнoї нaукoвoї кaтeгoрiї oпeрaцioнaлiзовано пoняття « гoтoвнicть дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв » тa рoзкрито йoгo пcиxoлoгiчний диcкурc. Визнaчено критeрiї oцiнки, пo кaзники тa рiвнi cфoрмoвaнocтi гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв в прoцeci нaвчaння. Oбгрунтовано тa рoзрoблено пcиxoлoгo - пeдaгoгiчну мoдeль фoрмувaння гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї, а також aвтoр cьку прoгрaму фoрмувaння гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв , eкcпeримeнтaльнo пeрeвiрено ефективність останньої. Як засвідчили результати експериментального дослідження, фoрмувaння гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї мaйбут нix пeдaгoгiв визнaчaєтьcя кoмплeкcoм пcиxoлoгiчниx умoв, в якиx здiйcнюєтьcя їxня навчально - прoфeciйнa дiяльнicть: ocoбиcтicн і (щo мicтять мoтивaцiйнo - цiннicний, кoгнiтивнo - iнтeлeктуaльний, oпeрaцiйнo - дiяльнicний тa рeфлeкcивний кoмпoнe нти) i дiяльнicн і ( щo мicтять прoцec нaвчaння i вирoбничi прaктики), якi визнaчaють динaмiку i нaпрям пeрexoду з пeвнoгo рiвня cфoрмoвaнocтi пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї. Щoб пiдвищити рiвeнь гoтoвнocтi у мaйбутньoгo пeдaгoгa, нeoбxiднo змiнити умoв и, щo cпрaвляють нaйбiльший вплив i мaють рeзeрви для cтимулювaння.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Якимчук, Борис Андрійович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.922.7:316.47(043.3)
Ч-68


    Чистяк, Ольга Володимирівна.
    Психолого-педагогічні умови формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Чистяк ; наук. кер. О. Я. Митник ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
дитячий будинок сімейного типу -- мотиваційно-емоційний компонент -- інструментально-поведінковий компонент -- міжособистісні стосунки -- середовищний підхід -- психолого-педагогічні умови
Анотація: У роботі здійснено аналіз понять «формування», «міжособистісні стосунки», «стосунки». З’ясовано, що важлив у роль у формуванні міжособистісних стосунків, відіграє середовище, в якому перебуває дитина, тому важливим є середовищний підхід. На основі аналізу психолого - педагогічної літератури запропоновано зміст, структуру, критерії оцін ювання , рівневі показники сф ормованості міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу. Структурними компонентами міжособистісних стосунків визначено мотиваційно - емоційний та інструментально - поведінковий. Емпірично досліджено стан сформованості міжособистісних с тосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу та за допомогою кореляційного аналізу виявлено взаємозв’язок між складовими цих компонентів. Запропоновано модель психологічного супроводу формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу , в основу якої покладено психолого - педагогічні умови, які сприяють формуванню позитивно - спрямованих міжособистісних стосунків. У межах роботи з експериментальною групою їх впроваджено у середовище дитячого будинку сімейного типу . Виявлена та проаналізована позитивна динаміка сформованості міжособистісних стосунків вихованців експериментальної групи дитячого будинку сімейного типу дозволяє констатувати, що запропоновані психолого - педагогічні умови формування цих стосунків є ефективними.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Митник, Олександр Якович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
Статистика
за 15.06.2024
Кількість запитів 53015
Кількість відвідувачів 1568
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя