Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Дитяча психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.
615.34
А 45


    Аллан, Джон.
    Ландшафт детской души. Юнгианское консультирование в школах и клиниках [Текст] : научное издание / Дж. Аллан. - М. : Прогресс, 2012. - 246 с. - ISBN 0-88214-883-7 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 615.34
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
діти -- митецтво -- малювання -- фантазія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
150/371.015Д
С 29


    Сёлли, Джемс.
    Очерки по психологии детства [Текст] : редкая книга / Дж. Сёлли ; пер. А. Громбах. - Москва : [б. в.], 1909. - 456 с. - Б. ц.
Екслібрис: (Штамп "Библиотека проф. А. Н. Раевского")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Громбах, А. \пер. .\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
152/34
Д 38


   
    Дети - преступники. Сборник статей [Текст] : редкая книга / авт. предисл., ред. М. Н. Гернет. - Москва : Книгоиздательство "В. И. Знаменский и Ко", 1912 (Типография "Культура"). - 597 с. : с 15 фот., табл. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гернет, М. Н. (проф.) \авт. предисл., ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
152/371.015Д
Ч-42


    Чемберлэн, А. Ф.
    Дитя. Очерки по эволюции человека [Текст] : редкая книга. . Ч. 1 / А. Ф. Чемберлэн. - Москва : Московское книгоиздательство, 1900 (Т-во скоропеч. А.А. Левенсон). - 303 с. - (Библиотека педагогической психологии. Душевная жизнь детей). - пер. с англ. - Б. ц.
Екслібрис: (Штамп "Библиотека проф. А. Н. Раевского")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.7-053.4:81-028.31]-053.4(043.5)
М 69


    Михальська, Світлана Анатоліївна.
    Психологія мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя [Рукопис] : дис. ... док. психол. наук: 19.00.07 / С. А. Михальська ; наук. конс. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 435 с. : табл. + 1 додатки 77 с. - Бібліогр.: с.398-435 (415 назв). -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
   Психологія дітей дошкільного віку

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва поведінка -- старший дошкільний вік -- комунікативно-мовленнєвий розвиток -- соціально-психологічні чинники -- свідома регуляція -- ціннісні орієнтації -- уява (антиципуюча) -- творчий рівень мовлення -- родинне спілкування -- спілкування з однолітками
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний та експериментально-емпіричний аналіз процесу становлення мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя в умовах родинного та суспільного виховання. Досліджено, що мовленнєва поведінка дитини дошкільного віку є свідченням зростання та формування психологічних якостей, які мають прояв в емоційному, когнітивному, вольовому розвитку, що в цілому демонструє дошкільну зрілість як здатність до регуляції психічних процесів. Визначено роль смислових конструктів та ціннісних орієнтацій, що регулюють активність дитини 5-7 років життя у системі взаємодії "людина-людина" у процесі прийняття значущих рішень про подальшу мовленнєву поведінку. Доведено роль творчих досягнень комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини в регуляції мовленнєвої поведінки старшого дошкільника у взаємодії з однолітками в знайомих та невизначених комунікативних ситуаціях. Виокремлено зовнішні детермінанти, що сприяють становленню мовленнєвої поведінки дитини, які пов'язані з комунікацією.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 1 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - 58с. - Б. ц.
    Зміст:
Ладивір, С. Навчання-в радість / С. Ладивір. - С .4-12
Гурлєва, Т. Що потрібно знати, аби не ображати / Т. Гурлєва. - С .27-32
Мойзріст, О. Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці / О. Мойзріст. - С .53
Рубрики: Дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 7 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - 56с. - Б. ц.
    Зміст:
Гуменюк, Г. Дитина у сім'ї: атмосфера любові і захищеності / Г. Гуменюк. - С .4-9
Мойзріст, О. Організація куточка психологічної просвіти / О. Мойзріст. - С .52-54
Рубрики: Дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 11 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - 48с. - Б. ц.
    Зміст:
Карабаєва, І. Світ дитячих бажань / І Карабаєва. - С .4-9
Карабаєва, І. 4 лайфаки для батьків, як реагувати на дитячі бажання / І. Карабаєва. - С .10-12
Карабаєва, І. Аби дитина бажала вчитися... / І. Карабаєва. - С .13
Карабаєва, І. Як з'ясувати, чого бажають діти / І. Карабаєва. - С .15-17
Терещенко, Л. Феномен психологічної проблеми в консультуванні / Л. Терещенко. - С .33-39
Рубрики: Дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 9 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, С.О Ладивір та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - 49с. - Б. ц.
    Зміст:
Пастушенко, В. Я чудовий / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .32-33
Пастушенко, В. Талісман на пам'ять / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .34-36
Рубрики: Дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 8 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, С.О Ладивір та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - 50с. - Б. ц.
    Зміст:
Мойзріст, О. Моніторинг психічного розвитку дітей: обираємо методики / О. Мойзріст, І. Литвин. - С .32-33
Пастушенко, В. Звільняюся від великих страхів / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .29-31
Пастушенко, В. Приборкую свої маленькі страхи / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .32-34
Рубрики: Дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

11.
371.015
М 12


    Максимов, М. В.
    Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексії дітей [Текст] : монографія / М. В. Максимов ; НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2020. - 414с. - 25.00 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія у дітей


Дод.точки доступу:
НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
37.015.3:159.955.4+159.955.4](043.5)
М 17


    Максимов, Микола Володимирович.
    Психологія розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / М. В. Максимов ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 372 с. : табл. + 1 додатки 29 с. - Бібліогр.: с.349-372 (410 назв). -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- молодші школярі -- музика -- мистецтво -- вербальні методи -- невербальні методи -- особистість -- вікові особливості -- емоційні переживання -- особистісне зростання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню проблеми розвитку рефрексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці. Теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено сутність, особливості та умови процесу розвитку рефрексивних вмінь молодшого школяра у сучасному інформаційному просторі. Проблема пошуку методів розвитку рефлексії у дітей набирає особливої актуальності в наш час, оскільки реалії сьогодення не сприяють природньому розвитку цього феномену. Це пояснюється тим, що перенасиченість інформаційного простору, зміна освітньої парадигми з гуманітарно-особистісної на прагматичну, переповнення соціуму спонуками до негайних дій гальмує прагнення до роздумів, до самоаналізу, до усвідомлення свого життєвого досвіду. Звичка дитини отримувати бажаний результат простим натисканням кнопки комп'ютера призводить до деформації діяльнісних компонентів структури особистості взагалі й рефлексії зокрема. Виокремлено теоретико-методологічні підходи до розробки системи формування рефлексії у дітей молодшого шкільного віку із застосуванням невербальних стимулів. Показано зв'язок особистісної зрілості, творчості, а також роль музичного мистецтва у формуванні особистості взагалі й рефлексії зокрема. Рефлексивний механізм сприйняття і осмислення музичного тексту полягає в наступному: музична інтонація як значущий стимул, впливає на несвідомі структури, викликає емоційну реакцію слухача. Рефлексивний механізм дозволяє зафіксувати цю реакцію шляхом "зупинки" - звернення назад (в себе) - осмислення свого емоційного стану (емоційної реакції) - ототожнення станів і реакцій з певними почуттями - вихід в асоціативне поле, засноване на особистому емоційному досвіді і переосмислення його змісту в новому контексті, - створення образних конструкцій музичного тексту і конструктивний аналіз виразних засобів музики, дали свідомості "образ". В результаті цих рефлексивних дій відбувається одночасне осягнення себе, зміненого музикою, і осягнення сенсу музичного тексту. З'ясовано, що розвиток рефлексії у молодших школярів в процесі освіти передбачає вибір педагогічних умов, відповідних як самому феномену рефлексії, так і змісту тієї діяльності, в рамках якої здійснюється формування рефлексивних навичок. На нашу думку, найбільш ефективним різновидом такої діяльності є процес сприйання музики. Інтонаційна природа музики і невербальний характер її впливу на емоційно-чуттєву сферу людини представляють унікальну можливість розвитку рефлексії. Надано результати емпіричного дослідження основних тенденцій та вікової динаміки розвитку рефлексії, визначено її рівні та чинники становлення відповідно до ступеню особистісного розвитку. Було експриментально доведено, що становлення рефлексії як цілісного новутворення залежить ві особистісної зрілості досліджуваних, що в свою чергу, зумовлено їх соціальною ситуацією розвитку. Усвідомлення себе, здатність до рефлексії за умов несприятливої соціальної ситуації розвитку блокується негативними емоційними переживаннями. Наявний тісний кореляційний зв'язок між показниками рівня розвитку рефлексії та ступенем усвідомлення, оцінки та засвоєння свого життєвого досвіду й збалансованістю сприймання себе в просторі оточуючого світу. Доведено, що невербальні методи формування рефлексивних вмінь більш ефективні ніж вербальні; показано роль емоційних переживань, що викликані завдяки сприйманню музичних творів у активізації процесу рефлексії. Існують значущі відмінності за рівнями рефлексії між групами досліджуваних із застосуванням вербальних і невербальних методів; була статистично виявлена тенденція до наявності відмінностей між групами дітей, які аналізували художні твори (картини) і музику. Отже, емпірично доведено ефективність невербальних засобів розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Особливу ефективність було виявлено внаслідок застосування в якості стимульного матеріалу музики. Розроблено систему формування рефлексивних вмінь молодшого школяра засобами музичного мистцетва. наведено результати апробації зазначеної системи в ході викладання навчальної дисципліни "Мистецтво" у закладах середньої освіти. Показано статистично підтверджені дані щодо ефективності розвитку рефлексивних вмінь молодших школярів із застосуванням невербальних стимулів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
37.015.3:159.955.4+159.955.4](043.5)
М 17


    Максимов, Микола Володимирович.
    Психологія розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / М. В. Максимов ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- молодші школярі -- музика -- мистецтво -- вербальні методи -- невербальні методи -- особистість -- вікові особливості -- емоційні переживання -- особистісне зростання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню проблеми розвитку рефрексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці. Теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено сутність, особливості та умови процесу розвитку рефрексивних вмінь молодшого школяра у сучасному інформаційному просторі. Проблема пошуку методів розвитку рефлексії у дітей набирає особливої актуальності в наш час, оскільки реалії сьогодення не сприяють природньому розвитку цього феномену. Це пояснюється тим, що перенасиченість інформаційного простору, зміна освітньої парадигми з гуманітарно-особистісної на прагматичну, переповнення соціуму спонуками до негайних дій гальмує прагнення до роздумів, до самоаналізу, до усвідомлення свого життєвого досвіду. Звичка дитини отримувати бажаний результат простим натисканням кнопки комп'ютера призводить до деформації діяльнісних компонентів структури особистості взагалі й рефлексії зокрема. Виокремлено теоретико-методологічні підходи до розробки системи формування рефлексії у дітей молодшого шкільного віку із застосуванням невербальних стимулів. Показано зв'язок особистісної зрілості, творчості, а також роль музичного мистецтва у формуванні особистості взагалі й рефлексії зокрема. Рефлексивний механізм сприйняття і осмислення музичного тексту полягає в наступному: музична інтонація як значущий стимул, впливає на несвідомі структури, викликає емоційну реакцію слухача. Рефлексивний механізм дозволяє зафіксувати цю реакцію шляхом "зупинки" - звернення назад (в себе) - осмислення свого емоційного стану (емоційної реакції) - ототожнення станів і реакцій з певними почуттями - вихід в асоціативне поле, засноване на особистому емоційному досвіді і переосмислення його змісту в новому контексті, - створення образних конструкцій музичного тексту і конструктивний аналіз виразних засобів музики, дали свідомості "образ". В результаті цих рефлексивних дій відбувається одночасне осягнення себе, зміненого музикою, і осягнення сенсу музичного тексту. З'ясовано, що розвиток рефлексії у молодших школярів в процесі освіти передбачає вибір педагогічних умов, відповідних як самому феномену рефлексії, так і змісту тієї діяльності, в рамках якої здійснюється формування рефлексивних навичок. На нашу думку, найбільш ефективним різновидом такої діяльності є процес сприйання музики. Інтонаційна природа музики і невербальний характер її впливу на емоційно-чуттєву сферу людини представляють унікальну можливість розвитку рефлексії. Надано результати емпіричного дослідження основних тенденцій та вікової динаміки розвитку рефлексії, визначено її рівні та чинники становлення відповідно до ступеню особистісного розвитку. Було експриментально доведено, що становлення рефлексії як цілісного новутворення залежить ві особистісної зрілості досліджуваних, що в свою чергу, зумовлено їх соціальною ситуацією розвитку. Усвідомлення себе, здатність до рефлексії за умов несприятливої соціальної ситуації розвитку блокується негативними емоційними переживаннями. Наявний тісний кореляційний зв'язок між показниками рівня розвитку рефлексії та ступенем усвідомлення, оцінки та засвоєння свого життєвого досвіду й збалансованістю сприймання себе в просторі оточуючого світу. Доведено, що невербальні методи формування рефлексивних вмінь більш ефективні ніж вербальні; показано роль емоційних переживань, що викликані завдяки сприйманню музичних творів у активізації процесу рефлексії. Існують значущі відмінності за рівнями рефлексії між групами досліджуваних із застосуванням вербальних і невербальних методів; була статистично виявлена тенденція до наявності відмінностей між групами дітей, які аналізували художні твори (картини) і музику. Отже, емпірично доведено ефективність невербальних засобів розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Особливу ефективність було виявлено внаслідок застосування в якості стимульного матеріалу музики. Розроблено систему формування рефлексивних вмінь молодшого школяра засобами музичного мистцетва. наведено результати апробації зазначеної системи в ході викладання навчальної дисципліни "Мистецтво" у закладах середньої освіти. Показано статистично підтверджені дані щодо ефективності розвитку рефлексивних вмінь молодших школярів із застосуванням невербальних стимулів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

14.
371.9
А 82


    Арканова, О. Ю.
    Психологічні особливості особистості дітей з вадами слуху [Текст] : наукова монографія / О. Ю. Арканова. - Київ : [б. в.], 2007. - 88 с. - 18.00 грн.
УДК
РУБ 371.9
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
вади слуху -- діти з вадами слуху

Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

15.
150/371.015Д
П 86


   
    Психологічний портрет особистості дитини: вікові періоди [Текст] / С. Д. Максименко [и др.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка. - Київ : [б. в.], 2021. - 104 с. - 24.00 грн.
УДК
РУБ 150/371.015Д
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- психологічний портрет дитини


Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.; Піроженко, Т. О.; Пророк, Н. В.; Папуча, М. В.; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології імені Г.С. Костюка
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

16.
37.015.3:159.922.7+37.015.31:316.42(043.5)
Х 76


    Хомич, Іванна Сергіївна.
    Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. С. Хомич ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 214 с. : табл. + додатки 35 с. - Бібліогр.: с. 191-215 (271 назв). -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
нормативність -- норма -- нормативна поведінка -- особистість -- молодший школяр -- детермінанти нормативної поведінки -- розвиток нормативної поведінки
Анотація: У дисертації вперше представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у вищих навчальних закладах, що полягає в конкретизації й обгрунтуванні теоретико-методологічних і методичних основ процесу реалізації підготовки майбутніх менеджерів у вищих навчальних закладах. Визначено послідовність етапів та структурні компоненти розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери, описано форми і методи психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери, описано форми і методи психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у системі вищої освіти. Запропоновано модель формування професійної компетентності майбутніх менеджерів. Доводена ефективність реалізації розробленої технології та педагогічних умов, призначених для підготовки практико-орієнтованих фахівців управлінської сфери, що відповідають вимогам роботодавців і затребуваних професій на ринку праці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
37.015.3:159.922.7+37.015.31:316.42(043.5)
Х 76


    Хомич, Іванна Сергіївна.
    Особистісні детермінанти розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. С. Хомич ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 23 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
нормативність -- норма -- нормативна поведінка -- особистість -- молодший школяр -- детермінанти нормативної поведінки -- розвиток нормативної поведінки
Анотація: У дисертації вперше представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку суспільно значущої поведінки молодших школярів, що полягає в конкретизації й обгрунтуванні концепту нормативної поведінки особистості та верифікації цілісної схеми її структурно-психологічного аналізу. Розкрито змістову специфіку розвитку нормативної поведінки особистості та поглиблено уявлення про механізми нормативної соціалізації молодших школярів в умовах соціально-нормативного простору початкової школи. Визначено стратегію та засоби вивчення формально-змістових і змістовно-структурних параметрів суспільно значущої поведінки молодших школярів. Верифіковано модель розвитку нормативної поведінки молодших школярів, змістовна структура якої визначається специфічним комплексом особистісних детермінант. Обгрунтовано умови цілеспрямованого формування суспільно значущої поведінки молодших школярів як комплекс системних психологічних засобів активізації їх суб'єктної позиції в напрямку диференціації і засвоєння змісту нормативних зразків поведінки, а також оволодіння та відтворення найбільш оптимальних стратегій та способів нормативної регуляції власної поведінки в умовах соціально-нормативного простору початкової школи. Апробовано психотренінгову технологію формування нормативної поведінки молодших школярів як валідний та ефективний інструмент у практиці їх цілісного і кваліфікованого психологічного супроводу в умовах соціально-нормативного простору початкової школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 74794
Кількість відвідувачів 957
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя