Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.9+316.6<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Онисько, О. О.
    Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені [Текст] / О. О. Онисько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 363-372. - Бібліогр.: С. 361-372 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
постстресові розлади -- афективний напруга -- елементарні субдепресивні симптоми
Анотація: У осіб, що пережили повінь, виявлено специфічні суб'єктивні симптоми постстресових розладів у віддаленому періоді. Відзначені: стійке афективний напруга з реакціями гніву, агресії, суб'єктивно сприйняті як адекватні поточній ситуації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Крижановська, З. Ю.
    Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача [Текст] / З. Ю. Крижановська, А. В. Мітлош // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 238-246. - Бібліогр.: с. 245-246 (6 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
імідж -- професійний персональний імідж -- структура іміджу викладача -- особливості сприймання іміджу -- діловий імідж жінки -- психодіагностики іміджу
Анотація: У статті окреслено основні підходи до визначення поняття іміджу, репутації, престижу. Охарактеризовано основні складові іміджу викладача, відмінності і сприйманні ділового персонального іміджу жінки і чоловіка. Епміричне дослідження відбулося в кілька етапів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мітлош, Антоніна Василівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
153
А 43


    Філоненко, Л. А.
    Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів [Текст] / Л. А. Філоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 231
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
підліток-девіант -- мотив -- соціальна дезадаптація -- асоціальна поведінка -- ресоціалізація
Анотація: У статті висвітлено проблему адаптації підлітків до сучасного соціокультурного середовища. Зокрема вказано, що поведінка підлітків, що відхиляється від соціальної норми та має ознаки девіантності, вимагає до себе інтегративного підходу з урахуванням психологічних, соціальних та особистісних факторів. Розглянуто загальнонаукові підходи до опису мотиваційної сфери особистості. Проаналізовано низку поведінкових стереотипних реакцій, що властиві підліткам, які вчиняють соціальні та антигромадські вчинки. Виялено особливості мотивів підлітків-девіантів, що провокують їх до асоціальної поведінки. Це, зокрема, бажання отримати підтримку, хвалення, позитивні емоційні переживання та уникнути осуду, особливо групового, вираженого гніву, фізичного покарання, погроз у відповідному середовищі; завищені претензії до діяльності й поведінки підлітка, зайві обмеження або гіперопіка, неповага до інтересів підлітка з боку дорослих та оточення; обмеження або відсутність можливості міжособистісного спілкування у відповідному середовищі (сім'я, школа тощо). Обгрунтовано необхідність проходження етапу ресоціалізації для підлітків-девіантів та умови ефективності цього процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 02.07.2024
Кількість запитів 918
Кількість відвідувачів 266
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя