Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=159.9+371.15<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
159.9+371.15
Ш 31


    Шахвердова, Алла Петрівна.
    Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. П. Шахвердова ; наук. кер. Н. Д. Хмель ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - Одеса, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 18 (6 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
навчально-професійна діяльність -- психологічний супровід -- соціальна адаптація -- особистісний розвиток -- саморегуляція -- усвідомлення -- рефлексія
Анотація: Психологічний супровід соціальної адаптації студентів - першокурсників являє собою керування процесом саморегуляції . Арг ументовано, що він є орієнтування м студентів на реф лексування власних особливостей . Для побудови особистісної моделі психологічного супроводу виокремлено у вітчизняній персонології такі ознаки , як : а) емоційність; б) переживання власної унікальності; в) су б’єктність; г) готовність до розвиненої суб’єктної активності; д) поведінковий спосіб існування; е) активність у соціальній поведінці; є) участь у колективній діяльності; ж) самоствердження; з) дієвість самосприйняття; и) здатність до саморегуляції. Виявл ено значущі кореляційні зв’язки між показниками соціальної адаптації та дезадаптації і показниками психологічних характеристик особистості. Додатні значення кореляцій вказують на вираженість показників адаптації та загальножиттєвої спрямованості, адекватн ості у процесах адаптації, схильності до ризику, занурення у своє «Я», активності процесів саморегуляції. Встановлено достовірні середньогрупові відмінності за показниками адаптації і дезадаптації у співвідношенні з показниками мотивації, факторів особист ості, життєвої задоволеності, подолання важких життєвих ситуацій. В иявлено певну динаміку взаємозалежності між показниками адаптації/ дезадаптації та показниками мотивації, вольових якостей, подолання важких життєвих ситуацій, що дає підставу визначити зазн ачені феномени як компоненти психологічного супроводу соціальної адаптації студентів першого к урсу у вищому навчальному закладі .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хмель, Наталія Дмитрівна \наук. кер.\; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 517
Кількість відвідувачів 262
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя