Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.9.015<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
159.9.015
Б 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Балл, Георгий Алексеевич.
    Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования [Текст] / Г. А. Балл, В. А. Мединцев // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 18-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- особовий проект -- задум себе -- прообраз -- математичний простір -- Я-бажане -- зміст життя -- життєвий проект
Анотація: Викладено основні ідеї розробленого авторами теоретико-множинного методу аналізу процесів, у т.ч. досліджуваних у психології, описано процедуру його застосування. У статті зазначений метод застосовано до опису процесів самопроектування, трактованого як реформування й функціонування особового проекту. Визначено компоненти математичного простору, у якому потім розглянуто описувані відображеннями процеси самопроектування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мединцев, Владислав Александрович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.9.015
К 63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Комар, Тетяна Олександрівна.
    Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України [Текст] / Т. В. Комар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 127-138 : рис. - Бібліогр.: с. 136-137 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- термінальні цінності -- інструментальні цінності -- внутрішній конфлікт -- життєві конфлікти -- внутрішньоособистісний конфлікт
Анотація: Розглядається ряд соціально-психологічних феноменів, що породжені перебуванням особистості в оточуючому середовищі. Зроблено порівняльний аналіз ціннісно-потребової сфери старшокласників України та Росії. Визначено ієрархію, а також відмінності між ціннісною сферою старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
151.51
А 43


    Мазяр, Олег Васильович.
    Творчість у психотерапевтичному вимірі [Текст] / О. В. Мазяр // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 128-135. - Бібліогр.: С. 134-135 (10 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- абсурд -- невроз -- психоз -- психотерапія -- стратегія -- інтуїція -- раціональність
Анотація: Теоретичною основою дослідження є уявлення про бінарний принцип психічної організації людини (ототожнення нетотожних емоційних та когнітивних елементів). Порушення бінарної природи психіки стає причиною і подальшою умовою невротичного розвитку особистості. Відновлення психічної рівноваги може відбуватися за принципами дезабсурдизації, тривіальної абсурдизації, творчої абсурдизації особистості. Творчість є процесом поетапної зміни циклів абсурдизації і дезабсурдизації психічних одиниць, що отримують унікальну конфігурацію і високу продуктивність. Особливого значення набуває процес множення абсурду, результати якого є нетривкими, а відтак такими, що потребують нестереотипного повторення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15
П 18


   
    Парадигмальні зміни основ загальної психології у синергетичному контексті [Текст] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С.Костюка ; за ред. М. -Л.А. Чепи. - Київ : Імекс-ЛТД, 2013. - 220 с. - ISBN 978-966-189-223-0 : 74.90 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
синергетична парадигма у психології -- системно-синергетичний підхід -- мотиваційна структура особистості -- афективна сфера особистості


Дод.точки доступу:
Чепи, М.-Л.А. \за ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут психології імені Г.С.Костюка
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

5.
   159.9.015
   Т 30


   
    Теорія і практика дослідження взаємодії суб’єк­тів освітнього простору в парадигмі генетичної психології [Текст] / С. Д. Максименко, Бацилєва О. В., Каплуненко Я. Ю., Луньов В. Є. [та ін.] ; за наук. ред. Сергія Максименка . - Київ : [б. в.], 2023. - 225 с. - ISBN 978-617-7745-44-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Генетична психологія--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
генетична психологія -- екзістенціально-аналітичний підхід -- методологія дослідження -- соціальні виміри -- освітній простір -- особистість -- взаємодія -- парадигма генетичної психології -- екзістенціальна тривога -- контекстуальність -- стресостійкість особистост
Анотація: У монографії висвітлюються результати досліджень, зумовлених запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суєктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору. Рішення дослідницьких завдань здійснюється в парадигмі генетичної психології, яка має потужний еврістичний потенціал, збагачує предметне поле системи навчання-розвиток, дозволяє створити продуктивну цілісну концепцію теоретичних та практичних уявлень про полісубєктну взаємодію в освітньому просторі. У розділах монографії комплексно висвітлено найважливіші теоретичні питання вивчення феномена особистісної взаємодії учасників освітнього простору, пропонується цілісна технологія, яка ознайомлює практикуючих спеціалістів із здобутками і результатами психологічної науки, допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу. Для фахівців системи освіти, працівників у галузі практичної психології, науковців-психологів, що розробляють проблеми навчання та розвитку особистості
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.); Бацилєва, Ольга Валеріївна; Каплуненко, Ярина Юріївна; Луньов, Віталій Євгенійович
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічний супровід взаємодії суб’єктів освітнього простору [Текст] : навч.-метод. посіб. / Литвинчук Л. М., Маслюк А. М., Слободяник Н. В., Чудакова О. М. - [Б. м. : б. в.], 2023. - 81 с. - ISBN 978-617-7745-37-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічний супровід--суб’єкти освітнього простору--Україна--навчально-методичний посібник
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- суб'єкт освітнього простору -- психологічна підтримка -- міжособистісна взаємодія -- стресостійкість в умовах війни -- навички самодопомоги -- соціальний інтелект -- Україна
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються результати досліджень психологічного супроводу суб’єктів освітнього простору: пропонується модель психологічного супроводу розвитку соціального інтелекту підлітків, яка допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу; виокремлюються вимоги до організації розвивального освітнього середовища; наголошено на питаннях психологічної підтримки суб’єктів освітнього простору під час війни, а також проблемах формування залежностей у освітньому середовищі та їх профілактичному психологічному супроводі. Викладені у посібнику матеріали окреслюють загальну картину психологічних складових міжособистісної взаємодії учасників освітнього простору та торкаються певних актуальних питань наданням практичних рекомендацій, які можуть бути корисними психологампрактикам, педагогам, соціальним працівникам, науковцям, викладачам та всім зацікавленим.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Литвинчук, Леся Михайлівна; Маслюк, Андрій Миколайович ; Слободяник, Наталія Володимирівна; Чудакова, Олена Миколаївна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічна складова сучасної навчальної книги: показники і критерії психологічної експертизи [Текст] : : навчальна програма для психологів-експертів / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. - Київ : [б. в.], 2023. - 13 с. - ISBN 978-617-7745-41-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Навчальна програма
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В програмі розглядаються питання психолого-методичного забезпечення розроблення та аналізу навчальної літератури для Нової української школи, окреслюється сутність навчальних матеріалів в контексті проблеми навчання та розвитку, гуманістичних цінностей педагогічних завдань в освітньому просторі. Конкретизація та практичне опрацювання концептуальних підходів програми представлено в розділах, присвячених психологічним характеристикам різних видів освітніх матеріалів; особливостям психолого-педагогічної експертизи. Програма має за мету поглиблення уявлень про психологічні складові освітніх матеріалів, створення методологічних підґрунть подальшої розробки навчальних курсів. Окреслені в програмі концептуальні основи допоможуть зрозуміти психологічну сутність діяльності учіння, й на підставі даних виявити новий ракурс у вирішенні головної практичної проблеми освіти – всебічного розвитку особистості в освітньому просторі. Програма може бути корисною в організації підготовки психологів-експертів під час здійснення апробації шкільної навчальної книги. Також може бути цікавою психологам-практикам, педагогам, соціальним працівникам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічні засоби запобігання явищам залякування та цькування (булінгу) в шкільному середовищі [Текст] : практикум / Мойзріст О. М., Шатирко Л. О. - Київ : [б. в.], 2023. - 46 с. - ISBN 978-617-7745-38-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Запобігання конфліктам--шкільне середовище--Україна--Практичні видання
   Залякування--Попередження--Практичні видання

Кл.слова (ненормовані):
запобігання конфліктам -- шкільне середовище -- залякування -- цькування -- Україна -- булінг
Анотація: Практикум присвячено вирішенню актуальних завдань формування в освітньому просторі здатності особистості включатись в нові форми діяльності й вміти конструктивно взаємодіяти з іншими в спільнотах. Дається характеристика залякуванню та цькуванню, як формам деструктивної взаємодії. Матеріал представлено у формі занять для психолого-педагогічного практикуму в контексті вивчення курсів педагогічної психології (зокрема взаємодії учасників освітнього простору) в ВНЗ. Розглядаються актуальні теми, зокрема: психологічний аналіз ситуацій булінгу; діагностика досвіду булінгу в шкільному середовищі; проведення тренінгових занять із запобігання взаємодії деструктивного спрямування, явищам булінгу. Представлено етико-правові складові психологічного вивчення явищ деструктивної взаємодії в освітньому просторі. Практикум розроблено для фахівців системи освіти, може бути корисним для психологів, педагогів, студентів психологічного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Мойзріст, О. М.; Шатирко, Л. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
   159.9.015
   І-70


   
    Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури [Текст] : інструкція / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. . - Київ : [б. в.], 2023. - 34 с. - ISBN 978-617-7745-42-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Інструкція
   Психоаналіз--навчальні видання--Україна--Інструкція

Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 57068
Кількість відвідувачів 707
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя