Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.9.075<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.
159.9.075
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мул, Сергій Анатолійович.
    Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності [Текст] / С. А. Мул // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологія праці
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- модель -- особистість -- професійна діяльність
Анотація: В статті розкриваються результати емпіричних досліджень готовності, на основі яких вибудовано модель психології готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності. Формування готовності до професійної діяльності проходить через внутрішню рівновагу. мобілізацію досвіду, почуттів. спрямованості професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.9.075
П 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Портницька, Наталія Федорівна.
    Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості [Текст] / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 226-233 : табл. - Бібліогр.: с. 232 (14 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- біографічний метод -- фотобіографічний метод -- рефлексія здібностей -- цінності -- мотивація
Анотація: Представлено обґрунтування ефективності та результати пілотажного дослідження використання фотобіографічного методу у вивченні мотиваційних та рефлексивно-ціннісних механізмів розвитку творчості та обдарованості у юнацькому віці. Здійснено порівняльний опис специфіки дослідження, що проводиться з опорою на тематичні або власні фотографії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Савиченко, Ольга Михайлівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.9.075
П 38


    Плескач, Б. В.
    Особливості психотерапевтичних стосунків з вимушено переселеними особами [Текст] / Б. В. Плескач, В. С. Уркаєв // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2015. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 11. - С. 74-94 : табл. - Бібліогр.: с. 88-90 (20 назв)
УДК
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
КОНСУЛЬТАТИВНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПСИХОТЕРАПІЯ -- переселенці -- КРИЗА ІДЕНТИЧНОСТІ -- ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНІ СТОСУНКИ -- ІДЕНТИФІКАЦІЯ -- психологічна адаптація
Анотація: Особливості психотерапевтичних стосунків із вимушено переселеними особами розглядаються в контексті процесів ідентифікації. Виявлено зв'язок між ставленням до психотерапевта і адаптацією вимушено переселеної особи, який можна пояснити дією різних форм ідентифікації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Уркаєв, В. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мул, Сергій Анатолійович.
    Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів [Текст] / С. А. Мул // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
деструкція особистості -- психологічна активність -- професійна діяльність
Анотація: У статті через аналіз оперативно-службової діяльності прикордонних підрозділів розкриваються диференційні характеристики професійної діяльності офіцера оперативного підрозділу. Розглянуто деструкцію особистості офіцера-прикордонника оперативно-розшукової спрямованості та регулювання його психологічної активності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

5.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Портницька, Наталія Федорівна.
    Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків [Текст] / Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 180-187. - Бібліогр.: с. 185 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- творчість -- потреби -- юнацький вік -- фотобіографічний метод
Анотація: Уточнено структуру потребово-ціннісної сфери юнаків, що демонструють ознаки обдарованості у різних видах творчої діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Атаманська, О. А.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мул, Сергій Анатолійович.
    Диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю [Текст] / С. А. Мул // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 258-266. - Бібліогр.: с. 265-266 (6 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
прикордонний контроль -- діяльність -- офіцер -- характеристики -- пункт пропуску
Анотація: В статті через аналіз оперативно-службової діяльності підрозділів прикордонного контролю розкриваються диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
153.6
А 43


    Поклад, Ірина Миколаївна.
    Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 137-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологічна адаптація -- дезадаптація -- активність особистості -- творча діяльність -- емоційний комфорт -- діти молодшого шкільного віку
Анотація: У статті зазначається, що важливе значення має наявність у дитини високої адаптативності та гнучкості. Аналізується поняття емоційний комфорт як передумова психологічної адаптації дитини до навчання. Рекомендуються деякі методи оптимізації адаптаційних можливостей учнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153.6
А 43


    Портницька, Наталія Федорівна.
    Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія [Текст] / Н. Ф. Портницька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 145-152. - Бібліогр.: с. 151-152 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- рефлексія -- здібності -- потреби -- ретроспективна рефлексія -- дитячо-батьківські стосунки -- фотобіографічний метод
Анотація: У статті представлені результати ретроспективного аналізу структури потребової сфери та рефлексії соціально-психологічних складових здібностей у дошкільному віці. Підтверджено думку про оцінку батьків як таку, що має найвищі показники референтності для дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
151.51
А 43


    Максьом, К. В.
    Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі [Текст] / К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
булінг -- шкільне насильство -- третирування -- підлітковий вік -- особистісні риси -- індивідуальні особливості
Анотація: В статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей і типових особистісних рис основних учасників шкільного булінгу. На основі аналізу наукових джерел уточнено поняття «булінг» та висвітлено основні фактори і форми прояву даного явища. За результатами дослідження було виявлено тенденцію зниження частоти булінгу у старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну форм прояву булінгу, виявлено статистично значущі відмінності між типовими особистісними рисами основних учасників шкільного третирування, на основі яких складено портрети типових «жертв» і «агресорів»: типовій «жертві» притаманні такі особистісні риси, як сенситивність, тривожність, ригідність, також слід зазначити, що «жертвами» часто стають фізично нерозвинені особистості, що мають гарну успішність у навчанні; типовому «агресору» притаманні такі особистісні риси, як агресивність, низький рівень сенситивності і тривожності, типові «переслідувачі» частіше виховуються в неповних сім’ях, є фізично розвиненими і досить часто є неуспішними у навчанні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Портницька, Н. Ф.
    Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності) [Текст] / Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 214-220
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- потреби -- підлітковий вік -- цінності -- інвенції
Анотація: У статті представлений аналіз структури ціннісно-потребової сфери підлітків, включених до творчої діяльності. Виявлено, що провідними потребами для підлітків є потреби у визнанні, самовиражені, емоційному задоволені. Коло референтних осіб включає експертів, родичів та ровесників. Оцінка експертів виконує не лише стимулюючу, але й гальмівну функцію: підлітки здітні відмовитися від творчих спроб через страх недосконалості власної творчості. Підлітки, що надають перевагу нерегламентованій діяльності, використовують творчі дії (інвенції) як засіб самовираження та самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Радевич, М.С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
159.9.072
О 62


   
    Определение индекса мастерства преподавателя вуза [Текст] : материалы и методические рекомендации для работников вуза / Государственный комитет СССР по народному образованию; Полтавский государственный педагогический институт им В.Г. Короленко; Лаборатория А.С. Макаренко. - Полтава : [б. в.], 1989. - 107 с. - [б.ц.]
УДК
РУБ 159.9.072
Рубрики: Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мастерство преподавателя вуза -- преподаватель вуза


Дод.точки доступу:
Государственный комитет СССР по народному образованию; Полтавский государственный педагогический институт им В.Г. Короленко; Лаборатория А.С. Макаренко
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.9.072
М 54


   
    Методичні матеріали [Текст] : інструктивний лист про обробку матеріалів тестових досліджень: наслідки тестових досліджень по школах УСРР / Народний комісаріят освіти УСРР, Державний науково-методологічний комітет, секція наукової організації праці (ноп). - [Б. м.] : Державне видавництво України, 1928. - 52 с. - 0.03 крб.
УДК
РУБ 159.9.072
Рубрики: Оброблення та аналіз результатів
Кл.слова (ненормовані):
тестові дослідження


Дод.точки доступу:
Народний комісаріят освіти УСРР; Державний науково-методологічний комітет. секція наукової організації праці (ноп)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

13.
159.9.072.4
Ч 45


    Червинская, К. Р.
    Методика интерперсональных отношений [Текст] : [опыт эксплицирования знаний эксперта психолога, интерпретационные схемы]: методическое пособие / К. Р. Червинская. - Санкт-Петербург : Речь, 2008. - 160 с. - (Практикум по психодиагностике). - ISBN 5-9268-0675-5 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 159.9.072.4
Рубрики: Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
Лири -- зеркализация -- эксплицирование знаний

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Портницька, Наталія Федорівна.
    Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти [Текст] / Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 305-312. - Бібліогр.: с. 311-312 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
Образ Я -- Образ Іншого -- інтимні стосунки -- юнацький вік -- психосемантика
Анотація: У статті представлено результати психосимантичного дослідження образу ідеального інтимного партнера у свідомості юнаків та юнок. Здійснено опис змістового наповнення образів Я та іншого (інтимного(ої) партнера(ки)). Виявлено, що образ ідеального(ої) інтимного (ої) партнера(ки) будується на перетині потреб у тілесному й емоційному контакті, провідних особистісних рис (мужності для чоловіків і довірливості у дівчат) та взаємному очікування активності від партнера. Сімейні стосунки сприймаються як фактор обмеження сексуальної активності. Гендерні відмінності виявлені на рівні співвідношення емоційних переживань та тілесних відчуттів інтимних партнерів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Хомутовська, Оксана Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


    Мул, С. А.
    Прийняття рішень як процес онтогенезу особистості лідера [Текст] / С. А. Мул // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 117-125. - Бібліогр.: с. 124 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
рішення -- процес -- лідер -- діяльність -- колектив -- спільність -- інтелект -- оцінка -- чинники -- мислення -- потреби -- ефективність
Анотація: У статті досліджується психологічна проблема прийняття рішень. Розкривається роль лідера при прийнятті рішень, розглядається процес формування рішень через онтогенез особистості лідера. Основний акцент зроблено на прийняття рішення лідером внаслідок спільної роботи в колективі, при цьому наголошено, що психологічний баланс колективу є дуже важливою ознакою спільності; при цьому завданням лідера є задоволення психічних, матеріальних потреб членів колективу. Підкреслюється, що ситуація, коли колектив розділяється на групу, в якій повністю задовольняється її потреби, та групу, яка лише працює, а її потреби не реалізовуються, є неприпустимою. У дослідженні розглядаються психологічні чинники, які спонукають необхідність прийняття рішення, основні з них - це поява проблеми, оцінка інформації, збудження свідомості особистості подією чи явищем, емоції і уявлення при аналізі ризиків і наслідків проблеми, що виникає. Основним критерієм прийняття рішення є впевненість у тому, що в процесі його прийняття отримано достатньо інформації про саму проблему. Автором запропонована формула для розрахунку ефективності мозкового штурму, в якій інтерпретується взаємодія інтелекту з психічними функціями, категоріями та психологічними станами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

16.
15(08)
А 43


    Мул, С. А.
    Бойовий настрій офіцера-прикордонника [Текст] / С. А. Мул // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
офіцер -- настрій -- діяльність -- бойовий -- умови -- оцінка
Анотація: У статті через аналіз оперативно-службової діяльності прикордонників досліджується проблема бойового настрою офіцера-прикордонника. Розкриваються зміни психологічного настрою і їхній вплив на ефективність професійної діяльності офіцера прикордонної служби. Виділяється аспект негативного настрою офіцера-прикордонника та причини його виникнення. Розглядається оцінка діяльності офіцера-прикордонника та її спрямованість на регулювання його психологічної активності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


    Мотрук, Т. О.
    Особливості перфекціонізму у юнацькому віці [Текст] / Т. О. Мотрук, А. В. Вертель // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 182-192. - Бібліогр.: с. 190-192 (20 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
перфекціонізм -- юнацький вік -- самореалізація -- саморозвиток -- самовдосконалення -- тривожність
Анотація: У роботі розглянуто поняття перфекціонізму, особливості його формування в юнацькому віці. Висвітлено основні вікові новоутворення та сутність вікової кризи. Розглянуто конструктивну та деструктивну складові юнацького перфекціонізму та їх зв'язок між прагненням до самовдосконалення та саморозвитку. Представлено результати дослідження перфекціонізму в юнацькому віці. З'ясовано, що найчастіше у опитаних простежувались середньо виражені показники перфекціонізму; при збільшенні перфекціонізму, спрямованого на інших, зменшуються показники соціально обумовленого перфекціонізму і навпаки: при зростанні бажання самому відповідати соціальним вимогам; зменшуються притензії, спрямовані на інших.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Вертель, А. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


   
    Using the multidimensional models to the teacher's Authenticity scale adaptation [Текст] / V. Zlyvkov [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
item response theory -- multidimensional models -- teacher's authenticity -- psychological well-being -- pedagogical measurements
Анотація: Authinticity is an importlant quality of the English language teachers who, along with idenity, forms the basis of their professional competence. However, in Ukraine there are no adapted diagnostic methods for personality authencity study. This article deals with the peculiarities of the use of multidimensional models for adaptation of foreign psychological questionnaires are considered. The concept of teacher's authenticity is analyzed, in particular in the context of professional identity and emotional well-being. The modern item response theory is described as due to the focus of the theory on the item, as opposed to the test-level focus of classical test theory. Thus IRT models the response of each examinee of a given ability to each item in the test. Accorging to the results of the reliability check of Authenticity Scale in the Ukrainian translation, this methodology is a reliable tool for authenticity research (a = o.93). The multidimensional models are used for tasks that allow a step-by-step interpretation, namely this method is the Authenticity Scale (A. M. Wood, P. A. Linley). It is concluded that teachers are characterized by an average level of authenticity, which testifies to the understanting of the teachers to their true self, but the impossibility of its best to show, due to certain recuirements for professional pedagogical activities.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Zlyvkov, V.; Dykhovichniy, O.; Kruglova, N.; S. Lukomska, O. Kotukh

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Мул, С. А.
    Психологічні особливості процесу прийняття рішень [Текст] / С. А. Мул // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 225-232. - Бібліогр.: с. 231 (8 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
рішення -- діяльність -- процес -- воля -- оцінка -- інтелект -- свідомість -- мислення -- проблема -- емоції
Анотація: На основі теоретичного аналізу психологічної літератури автор досліджує проблему прийняття рішення. Автор стверджує, що прийняття рішень не мистецтво, яке залежить від вдачі, випадковості у виборі варіантів рішення завдання. В мистецтві прийняття рішень важливим є: процес, мислення, та власне висновок. Сучасні рішення приймаються в основному багатовекторним середовищем, але кінцеве рішення приймається інтелектуальним лідером організації чи середовища. Досягнення максимального результату прийнятого рішення залежна від майстерності лідера. Воля лідера є однією з психологічних основ прийняття рішень, адже рішення приймаються не завжди вірні та продумані і лише воля спонукає приймати наступні решння, які і досягають позитивного результату. Вирішення проблем розпочинається з їх глибокого аналізу, тобто осмислення проблеми. І саме усвідомлення проблеми є також психологічною основою рішення. Усвідомлення породжує процес появи ідеї. Емоції - третя складова основ психології прийняття рішення, чим складніше рішення, яке необхідно прийняти, тим вища задоволеність при його позитивній реалізації учасників процесу формування рішення. Інтелект і вміння формулювати запитання у потрібний момент процесу прийняття рішення та свідоме сприйняття реальності скорочують сам процес прийняття рішення та впливають на його ефективність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мул, С. А.
    Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності [Текст] / С. А. Мул // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- особистість -- організація -- діяльність -- дослідження -- персонал -- лідер -- процес -- кар'єра -- психіка
Анотація: В статті продовжується дослідження теми мотивації. Автор на основі власних психологічних спостережень розкриває основні аспекти необхідності мотивування персоналу організацій, особливості її планування та впливу на особистість працівника. На основі теоретичного вивчення проблеми мотивації розглядаються її місце у психологічному вимірі виробничо-діяльнісного існування людини. Зроблено припущення, що при нормальному функціонуванні організації повинен існувати баланс позитивних мотиваторів та демотиваторів. Розмірковуючи про природу мотивації, робиться висновок, що мотивація та міжстанове психічне новоутворення, яке при визначених особливостях може ставати психологічним станом і впливати на все психічне. Значна роль приділена роботі лідера організації. Вказано, що уся діяльність керівника організації теж є своєрідною мотивацією для усіх членів колективу. При сучасних глобальних викликах людству лідер організації має великий вибір у підборі персоналу організації, мати вищу освіту, чи мати стаж роботи, в сьогоднішніх виробничих умовах є недостатнім для вибудовування та розвитку стратегії кар'єри. Час на вирішення власних планів та стратегій організацій скоротився. Перемагає той, хто робить свою роботу професійно і шкидко. Такі умови, власне, і розвивають весь мотиваційний процес організації. В контексті існування мотиваційного середовища автором розкрито таке поняття, як діяльність, діяльність - можливості поєднані зі знаннями, помножені на мотиваційне очікування. Перспективами дослідження мотивацій можуть бути дослідження особистості в її духовному, психоідеологічному, експериментальному сегментах, психічних спроможностей особистості здійснювати свою діяльність в умовах існування значних демотиваторів, створенні мінімальних мотиваційних середовищ організацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 56217
Кількість відвідувачів 705
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя