Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=159.9.08:925.4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
15(08)
А 43


    Бабій, Микола Федорович.
    Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців [Текст] / М. Ф. Бабій // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 5-16. - Бібліогр.: с. 14-15 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- соціалізація -- навчання -- діяльність -- комунікації -- здібності -- гомеостаз
Анотація: У статті проаналізовано результати дослідження адаптації молодих вчителів початкових класів до нових умов праці. Завершення навчання у вузі й отримання диплома відповідного зразка - це початок самостійної праці на педагогічній ниві, старт професійної кар'єри. Педагог повинен продемонструвати якість виконання своєї соціальної ролі "учитель". Будучи прийнятим на роботу в школу, молодий фахівець повинен налагодити контакти з новим педагогічним колективом, познайомитися зі своїм класом і батьками своїх учнів. Все це дуже важливі щаблі в його професійному житті. Саме вони передбачені в його безпосередніх обов'язках. Заради цього вчитель-початківець повинен продемонструвати всі свої зання, навички та вміння, отримані під час навчання у закладі вищої освіти. Одночасто з прийняттям в педагогічний колектив починається його соціально-психологічна адаптація. Від того, наскільки вона буде швидкою і ефективною, залежить, чи отримає новий учитель задоволення від своєї праці, чи настане в нього розчарування в обраній професії. Проведене нами емпіричне дослідження показало, що у молодих вчителів з високим рівнем соціальнопсихологічної адаптації було виявлено: високий рівень нервово-психічної стійкості, моральної нормативності, наявність умінь налагоджувати комунікативні зв'язки та відсутність актуалізації психологічних захистів. Педагогами-початківцям з низьким рівнем соціально-психологічної адаптації притаманні: низький рівень нервово-психічної стійкості, моральної нормативності, проблеми в комунікаціях та наявність деструктивних психологічних захистів. Вирішити проблеми низького рівня соціально-психологічної адаптації молодих педагогів допоможе їх звернення до спеціалістів та кваліфікованою психологічною допомогою.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 11021
Кількість відвідувачів 490
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя