Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.98:005.73:316.48<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
15(08)
А 43


    Карамушка, Л. М.
    Наслідки соціальної напруженості в освітніх організаціях [Текст] / Л. М. Карамушка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 3-10. - Бібліогр.: с. 7-9 (33 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- соціальна напруженість в організації -- наслідки соціальної напруженості на рівні суспільства -- наслідки соціальної напруженості в освітніх організаціях -- класифікація наслідків соціальної напруженості в освітніх організаціях
Анотація: У статті проаналізовано стан розробки проблеми наслідків соціальної напруженості на рівні суспільства та на рівні організації. Здійснено класифікацію основних наслідків соціальної напруженості в освітніх організаціях. Виділено три групи наслідків соціальної напруженості в освітніх організаціях (на рівні організації в цілому та окремих підрозділів, на рівні окремих працівників). У процесі емпіричного дослідження встановлено, що третя група наслідків соціальної напруженості значно переважає вираженість наслідків першої і другої групи. Обгрунтовано необхідність спеціальної роботи з боку керівників та психологів освітніх організацій щодо профілактики та подолання осціальної напруженості у персоналу освітніх організацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


   
    Психологічні чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях: основні види та методики дослідження [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 10-18. - Бібліогр.: с. 15-18 (38 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- соціальна напруженість в організації -- чинники соціальної напруженості в освітніх організаціях -- методики для дослідження соціальної напруженості в освітніх організаціях
Анотація: У статті представлено класифікацію психологічних чинників соціальної напруженості в освітніх організаціях, які стосуються: особливостей функціонування українського суспільства; діяльності освітньої організації; особливостей діяльності та взаємодії освітнього персоналу. ПОказано, що для емпіричного дослідження виділених психологічних чинників розроблено діагностичний комплекс "Діагностика соціальної напруженості в освітніх організаціях" який включає три групи методик для вивчення: а) основних видів соціальної напруженості в освітніх організаціях; б) психологічних чинників соціальної напруженості, які відносяться до діяльності організацій вцілому; в) психологічних чинників, які стосуються особливостей діяльності та взаємодії освітнього персоналу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Л. М.; Креденцер, О. В.; Терещенко, К.В.; В. М. Івкін, В. І. Лагодзинська, О. С. Ковальчук

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.
154
А 43


   
    Зміст, основні характеристики організаційної культури освітніх організацій та її спеціальні функції в умовах соціальної напруженості [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (21 назва)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- організаційна культура -- характеристики організаційної культури -- загальні функції організаційної культури -- спеціальні функції організаційної культури -- спеціальні функції організаційної культури в умовах соціальної напруженості
Анотація: У статті розкрито зміст організаційної культури освітніх організацій як одного із виду локальних культур. Виділено основні характеристики організаційної культури освітніх організацій (основні компоненти; типи; сила). Обгрунтовано, що організаційна культура виконує дві групи функцій: а) загальні (стосуються сприяння забезпеченню діяльності освітніх організацій в цілому); б) спеціальні (стосуються сприяння розв'язанню конкретних проблем в освітніх організаціях). Розкрито сутність соціальної напруженості в освітніх організаціях та її наслідки. Виділено спеціальні функції організаційної культури в умовах соціальної напруженості, які стосуються: рівня організації в цілому (мезорівня); рівня персоналу (мікрорівня).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Л. М.; Креденцер, О. В.; Терещенко, К. В.; В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.98:005.73:316.48
П 86


   
    Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер, К. В. Терещенко ; за ред. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 240 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712691/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 20.06.2023. - ISBN 978-966-97846-6-7 :
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітній персонал -- організаційна культура -- соціальна напруженість


Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Карамушка, Людмила Миколаївна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
   159.98
   П 86


   
    Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, К. В. Терещенко [та ін.] ; за ред. Л. М. Карамушки . - Київ : [б. в.], 2018. - 240 с. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічні технології--підготовка персоналу--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні технології -- освітній персонал -- психологічна підготовка -- розвиток організаційної культури -- організаційна культура -- соціальна напруженість
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, представлено результати розробки проблеми психологічних технологій підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. У монографії визначено теоретико-методологічні засади дослідження, зокрема проаналізовано сутність соціальної напруженості в організації, розкрито роль організаційної культури та психологічних технологій у її профілактиці та подоланні. Розроблено дизайн емпіричного дослідження. Проаналізовано рівень вираженості соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні організації в цілому, на рівні взаємодії персоналу та організації та на індивідуально-особистісному рівні. Визначено організаційно-психологічні чинники виникнення соціальної напруженості в освітніх організаціях, її наслідки та умови профілактики та подолання. Досліджено рівень розвитку основних характеристик організаційної культури освітніх організацій (компонентів, загального показника, типів та сили) та їх зв’язок з різними видами соціальної напруженості. Особливу увагу приділено розробці психологічних технологій підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. Розкрито зміст, структуру та етапи розробки психологічних технологій. Представлено авторські психологічні технології: "Психологічну технологію підготовки освітнього персоналу до роботи в умовах соціальної напруженості" та "Психологічну технологію підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості". Детально описано тренінгові сесії та модулі, інтерактивні техніки, які використовуються для їх проведення. Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Карамушка , Людмила Миколаївна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 169748
Кількість відвідувачів 1276
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя