Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.946.3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
159.9 (091)+159.946.3
І-46


    Ільїна, Ніна Михайлівна.
    Проблема мовлення в українській психології (на матеріалі наукової спадщини Б. Ф. Баєва та І. О. Синиці) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Ільїна Ніна Михайлівна ; наук. кер. Лисенко В. П. ; Глухів. держ. пед. ун-т. - Глухів, 2003. - 201 с. - Бібліогр.: с. 175-201. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія мовлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЯ мовлення -- внутрішнє мовлення -- зовнішнє мовлення -- усне мовлення -- письмове мовлення
Анотація: Дисертація містить теоретичне вивчення стану розробки проблеми мовлення в середині ХХ століття у вітчизняній і світовій психології через призму аналізу праць українських учених Б. Ф. Баєва та І. О. Синиці. Аналіз спадщини Б. Ф. Баєва показав, що ним уперше у вітчизняній психології здійснене всебічне дослідження внутрішнього мовлення та створена його оригінальна концептуальна модель, вихідною позицією якої став функціональний підхід. На сучасному етапі проблема внутрішнього мовлення постає щільно пов'язаною з проблемою рефлексії - інтелектуальної і моральної. Дослідження наукових праць І. О. Синиці дозволило констатувати, що ним уперше проведене комплексне вивчення специфічних особливостей писемного мовлення підлітків, типи писемного мовлення учнів, лексичні, морфологічні та синтаксичні особливості усного мовлення підлітків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Лисенко, Валентина Петрівна \наук. кер.\; Баєв, Б. Ф. \о нем\; Синиця, І. О. \о нем\; Глухівський державний педагогічний університет (Глухів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.946.3+159.953.5:81'243
М 22


    Мамедов, Гахраман Фарман Оглы.
    Психология формирования русского произношения у учащихся начальных классов азербайджанской школы [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мамедов Гахраман Фарман Оглы ; науч. рук. Гамзаев М. А. ; науч. конс. Жуйков С. Ф. ; Азербайджанский науч.-исслед. ин-т пед. наук. - Баку, 1984. - 138 с. : граф., табл. - Библиогр.: с. 121-138. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Речевая деятельность--Азербайджан--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
русский язык -- произношение -- начальные классы -- азербайджанская школа -- методика обучения -- экспериментальное обучение
Анотація: В диссертационном исследовании получены новые экспериментальные данные относительно характера затруднений в произношении русских звуков, которые испытывают учащиеся начальных классов школ с азербайджанским языком преподавания, и систематизированы ошибки в произношении русских звуков. Осуществлен новый способ коррекции ошибочного произношения и формирования правильного произношения русских звуков у азербайджанских школьников. Разработана система уроков с учетом психологических основ формирования правильного русского произношения, в которых реализуется указанный способ. Доказано, что способ, осуществленный с учетом психологических основ формирования правильного русского произношения, является эффективным.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гамзаев, М. А. \науч. рук.\; Жуйков, С. Ф. \конс.\; Азербайджанский научно-исследовательский институт педагогических наук (Баку)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.946.3+37.043/Н 60-146562

    Ніщук, Галина Миколаївна.
    Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ніщук Галина Миколаївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 197 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві відхилення -- першокласники -- правильне мовлення -- логопедична корекція -- психологічний супровід -- фрустрація -- спільна діяльність
Анотація: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.946.3+81'23
Г 61


    Головань, Ніна Олексіївна.
    Особливості монологічного мовлення учнів 1-3 класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Головань Ніна Олексіївна ; наук. кер. Баєв Б. Ф. ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1972. - 182 с. : табл. - Бібліогр.: с. 164-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовлення--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
усне мовлення -- монологічне мовлення -- внутрішньомовна підготовка -- розвиток мовлення -- мовленнєва діяльність

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Баєв, Б. Ф. \науч. рук.\; Науково-дослідниий інститут психології УССР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.946.3
Б 12


    Баев, Б. Ф.
    Психология внутренней речи [Рукопись] : дис. ... д-ра пед. наук (по психол.) / Баев Б. Ф. ; Ленинградск. Ордена Ленина гос. ун-т им. А. А. Жданова. - Ленинград, 1967. - 417 с. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Внутренняя речь--Речевая деятельность--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
речевая деятельность -- внутренняя речь -- внешняя речь -- мышление
Анотація: В исследовании выяснена психологическая сущность внутренней речи и особенностей ее развития. На основе анализа внутренней речи получены данные как о самой внутренней речи, так и оее роли в психической жизни личности. Вскрыты конкретные функции и формы внутренней речи в познавательных и эмоциональных процессах, в регуляции человеком своего поведения, в учебной деятельности школьников, а также генетические корни и генетически ранние формы внутренней речи. Обнаружено сложное взаимодействие внешней и внутренней речи, ее важная роль в подготовке процесса общения, в развитии самой речи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ленинградский Ордена Ленина государственный университет имени А. А. Жданова (Ленинград)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.946.3+316.454.52+81'233
К 67


    Корніяка , Ольга Миколаївна.
    Психологія комунікативної культури особистості школяра [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Корніяка Ольга Миколаївна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 481 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 407-436. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна культура--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА -- ШКОЛЯРІ -- спілкування -- КОМУНІКАТИВНІ ЗДІБНОСТІ -- навчальна практика спілкування
Анотація: В роботі обґрунтовано психологічну концепцію розвитку комунікативної культури особистості на основі розробки моделі її змістової структури. Здійснено психологічний аналіз змісту, функцій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів комунікативної культури школяра. Розкрито сучасні підходи до вивчення комунікативної культури в її зв'язку з соціокомунікативними утвореннями особистості. Досліджено особливості розвитку комунікативної культури школярів різного віку. Виявлено залежність між рівнем сформованості комунікативної культури і показниками ефективності учбової діяльності та спілкування школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.946.3
О-63


    Орап, Марина Олегівна.
    Психологічні основи організації мовленнєвого досвіду особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / М. О. Орап ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 531 с. : табл. - Бібліогр.: с. 459-501. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія особистості--Мовленнєва діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
досвід -- ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ -- мовлення -- МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МОВЛЕННЄВИЙ досвід -- МОВЛЕННЄВА компетентність -- МОВЛЕННЄВА культура
Анотація: У дисертації визначено методологічні засади та сконструйовано загальну теоретичну модель системи мовленнєвого досвіду особистості з урахуванням та на основі виділення системотвірного фактору, функцій, внутрішньої та зовнішньої структури системи, а також її елементів. Створено теоретично обґрунтовану систему показників та на її основі сформовано комплекс діагностичних методик для емпіричного дослідження структурно-функціональних характеристик мовленнєвого досвіду особистості. Виявлено загальні закономірності будови, особливостей функціонування та динаміки внутрішньої структури мовленнєвого досвіду особистості. З'ясовано структурно-функціональні характеристики та закономірності динаміки функціонування зовнішньої структури мовленнєвого досвіду особистості у її взаємозв'язку із внутрішньою структурою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Засєкіна, Лариса Володимирівна \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.946.3
О-63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Орап, Марина Олегівна.
    Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища [Текст] / М. О. Орап // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий досвід -- адаптація -- мовленнєва компетентність -- мовна картина світу -- мовленнєва культура
Анотація: Розглядається проблема мовленнєвого досвіду в аспекті адаптації особистості до нового соціокультурного середовища. Виявлено істотний зв'язок між рівнем організації мовленнєвого досвіду та рівнем адаптації особистості до навчання у ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

9.
159.946.3
Л 12


    Лахтадир, Олена Володимирівна.
    Психологічна структура комунікативної компетентності студента - майбутнього фахівця з фізичного виховання [Текст] / О. В. Лахтадир // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 30. - С. 349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- студенти -- майбутні фахівці -- професійна підготовка -- фізичне виховання
Анотація: Проаналізовано поняття та структура комунікативної компетентності. створено психологічну модель комунікативної компетентності фахівця з фізичної культури і спорту. Досліджено особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Виділено чотири основних компоненти комунікативної компетентності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
151.04
О-63


    Орап, Марина Олегівна.
    Психологія мовленнєвого досвіду особистості [Текст] : монографія / М. О. Орап. - Тернопіль : "Підручники і посібники", 2014. - 480 с. - ISBN 978-966-07-2684-0 : 29.00 грн
УДК
РУБ 151.04
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- мовленнєвий досвід -- когнітивна психологія -- психосемантичні дослідження -- свідомість -- мовленнєва здатність

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

11.
153.6
А 43


    Лахтадир, Олена Володимирівна.
    Особливості сформованості комунікативної компетентності та її складових студентів - майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту [Текст] / О. В. Лахтадир // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 259-267. - Бібліогр.: с. 266-267 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- компоненти комунікативної компетентності -- рівні сформованості комунікативної компетентності -- фахівці з фізичної культури і спорту
Анотація: У статті розкрито динаміку змін її показників на підставі кількісної оцінки та якісної інтерпретації результатів діагностичного обстеження студентів. Зафіксовано залежність розвитку комунікативної компетентності студентів-майбутніх спеціалістів з фізичної культури і спорту від статі, обраної спеціальності та від курсу їх навчально-професійної підготовки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
15(5А2.2)П
А 43


    Зеленська, Зоя Петрівна.
    Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Текст] / З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 83-89. - Бібліогр.: с. 87-89 (11 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
комунікативні уміння -- методологічні підходи -- принципи дослідження -- учень основної школи
Анотація: У статті представлено теоретико-методологічні підходи до еспериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики. Базовими у досліджені визначено системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований та особистісно-комунікативний підходи. Основним методом нашого дослідження є генетико-моделюючий метод. Визначено принципи дослідження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


    Лахтадир, О. В.
    Психологічний супровід розвитку комунікативної комптентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту [Текст] / О. В. Лахтадир // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 270-280. - Бібліогр.: с. 279-280 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- програма психологічного супроводу розвитку комунікативної компетентності студентів -- психолого-педагогічна технологія -- майбутні фахівці з фізичної культури і спорту -- формувальний експеримент -- експериментальна група -- контрольна група -- засоби психокорекції і розвитку комунікативної компетентності
Анотація: У статті охарактеризовано особливості психологічного супроводу розвитку комунікативної компетентності студентів, розкрито ого зміст і структуру. Також розглянуто особливості психолого педагогічної технології, пов'язаної зі специфікою майбутньої діяльності цих фахівців і спрямованої на розвиток та психокорекцію їх комунікативної компетентності: визначальні психолого-педагогічні умови та форми організації навчальної діяльності: методи та засоби її розвитку. Викладено результати контрольного дослідження ефективності впровадження в освітній процес спеціально створеної психолого-педагогічної технології розвитку комунікативної компетентності у майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 77452
Кількість відвідувачів 794
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя