Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.013<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
37.013+378-057.875:37.011.3-051
В 61


    Вовк, Валентин Петрович .
    Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вовк Валентин Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 253 с. : табл. - Бібліогр.: с. 165-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вчитель початкових класів--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціальна занедбаність -- важковиховуваність -- девіантна поведінка -- психологічна компетентність -- психологічна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями. В дослідженні теоретично обгрунтовано і практично доведено необхідність формування у майбутніх учителів психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії, окремо виділені конкретні професійно-психологічні якості, що входять до її складу. У дисертації висвітлено причини соціальної занедбаності, проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розглянуто теоретичний і практичний підходи щодо підготовки майбутніх учителів до роботи із соціально занедбаними учніми в сучасній системі освіти. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх ставлення і цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого автором спецкурсу "Методика роботи із соціально зенедбаними учнями".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.947+37.011.3-051+37.013
Д 40


    Джужа, Надежда Федоровна.
    Специфика волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Джужа Надежда Федоровна ; науч. рук. Проколиенко Л. Н ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1987. - 196 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 154-172. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Воля--Диссертации
   Педагогическая психология--Педагогическая деятельность--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
воля -- волевые компоненты -- профессионально-педагогическая деятельность -- педагог -- волевая регуляция
Анотація: Диссертация посвящена специфике волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности. В работе представлен системный подход к изучению профессиональной деятельности в психологии. Изложена проблема воли и волевой регуляции в психологии. Изучена структура волевой сферы личности педагога и специфика волевой регуляции педагогической деятельности. Представлены основные этапы и психологические особенности процесса формирования эффективной волевой регуляции педагогической деятельности.
: Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Проколиенко, Людмила Никитовна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.011.3-051+37.013
И 18


    Иванчук, Ирина Адамовна.
    Влияние познавательного стиля на систему способов деятельности педагога и пропагандиста [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Иванчук Ирина Адамовна ; науч. рук. Марисова Л. И. ; Киев. ордена Ленина и ордена Октябрьской Революции гос. ун-т имени Т. Г. Шевченко. - Киев, 1987. - 158 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 131-153. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Познание--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ПОЗНАНИЕ -- ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ педагога -- ПЕДАГОГ -- ПРОПАГАНДИСТ
Анотація: В диссертации выявлено действие закономерности связи познавательной структуры и операций в познании человека человеком. В работе обнаружена связь дифференцированности познавательной структуры, соответствующей социальной перцепции, с параметром когнитивного стиля "психологическая дифференцированость". проанализированы особенности некоторых параметров стиля. Способ строения структуры и стиль познания рассмотрены как компоненты целостной системы регуляции коммуникативной деятельности на уровне способов ее осуществления.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марисова, Л. И. \науч. рук.\; (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.013+37.091.2
К 28


    Каськова, Наталья Федоровна.
    Психологический анализ эмоционального компонента педагогической деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Каськова Наталья Федоровна ; науч. рук. Проколиенко Л. Н. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1989. - 164 с. : табл. - Библиогр.: с. 136-151. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Педагогическая деятельность--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ -- ЭМОЦИИ -- ПЕДАГОГ -- ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ЭКСПЕРИМЕНТ
Анотація: Данная работа посвящена изучению изучению психологического анализа эмоционального компонента педагогической деятельности. В процессе исследования выявлена зависимость между способом организации педагогического процесса и степенью его эмоциональной насыщенности. Установлено, что степень эмоциональности отдельно взятого этапа педагогического процесса определяется как личностными особенностями педагога, так и сложившейся в его предшествующем опыте и закреплённой в ценностной сфере системе профессионально-педагогических установок. Обоснована возможность оптимизации педагогической деятельности путём обеспечения соответствия между педагогическими целями и способами их рационального и эмоционального воплощения на уроке.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Проколиенко, Людмила Никитовна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.011.3-051+37.013+81'233
Т 35


    Терещук, Сергій Володимирович.
    Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещук Сергій Володимирович ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2001. - 253 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативний потенціал--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- комунікативний потенціал -- педагогічна діяльність -- комунікативна підготовка -- студентська група -- майбутній педагог
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант комунікативного потенціалу вчителя, виявленню шляхів його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя, виокремлено його психологічну та соціальну основу. Обґрунтована доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.013+316.454.52+81'233+37.064.2
Т 50


    Тоба, Маріанна Василівна.
    Психологічні детермінанти діалогового педагогічного спілкування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тоба Маріанна Василівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 143-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діалогове спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- діалогове спілкування -- педагогічна діяльність -- міжособова взаємодія -- педагогічне спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант діалогового педагогічного спілкування. Виявлено психологічні чинники, що детермінують стильові особливості педагогічного спілкування. Показано взаємозв'язок між стильовими особливостями педагогічного спілкування і особливостями системи ціннісних орієнтацій вчителя, розвитком у нього емпатії та рівнем ригідності пізнавальних процесів. Розроблено і апробовано методику формування у майбутніх учителів підготовленості до діалогічності спілкування з учнями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.011.3-051+37.013+37.064.2
Ч-49


    Черненький, Юрій Петрович.
    Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Черненький Юрій Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Когнітивний стиль--Дисертації
   Педагогічна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації

   Вікова психологія--Учні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісний конфлікт -- когнітивний стиль -- конфліктогенний вчитель -- стильова сфера особистості -- тип реакції -- когнітивна диференційованість -- полезалежність
Анотація: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
37.013
Ч-49


    Чернобровкин, Владимир Николаевич.
    Основные стратегии и тактики деятельности учителя в напряженных ситуациях [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Чернобровкин Владимир Николаевич ; науч. рук. Моляко В. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии Украины. - Киев, 1992. - 145 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 129-143. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Педагогическая деятельность--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
педагогическая деятельность -- готовность к педагогической деятельности -- напряженные ситуации -- стратегии деятельности учителя -- тактики деятельности учителя -- мыслительная деятельность -- решение педагогических задач -- творческий тренинг
Анотація: В диссертации анализируется педагогическая деятельность в контексте системно-стратегического подхода. Раскрыто психологическое содержание основных стратегий и тактик мыслительной деятельности учителя, а также особенности их функционирования в интеллектуальном поведении педагога. Выявлены способы педагогических решений, связанных с реализацией стратегий поиска аналогов, комбинаторных действий, реконструирования, случайных подстановок и универсальной стратегии.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Алексеевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
37.011.3-051+37.013
Щ 61


    Щербан, Тетяна Дмитрівна.
    Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Щербан Тетяна Дмитрівна ; наук. кер. Максименко С. Д., наук. конс. Заброцький М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1995. - 160 с. : табл. - Бібліогр.: с. 140-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- педагогічна діяльність -- молодий вчитель -- педагогічні задачі -- комунікативна компетентність
Анотація: В дослідженні виділені психологічні умови цілеспрямованого і продуктивного професійного становлення вчителів-початківців. Обгрунтована методика діагностики ефективності процесу професійного становлення молодих учителів. Апробована модель управління процесом формування у початківців когнітивної основи прийняття педагогічниїх рішень і розвитку їх комунікативної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.011.3-051+37.013+37.064+316.48
Ю 74


    Юрківський, Євген Володимирович.
    Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Юрківський Євген Володимирович ; наук. кер. Кравець В. П. ; Тернопільськ. держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2001. - 176 с. - Бібліогр.: с. 147-161. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфліктність--Педагогічна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
конфліктність -- педагогічний конфлікт -- психологічні детермінанти -- педагогічна взаємодія -- діалогічне спілкування
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному обгрунтуванню джерел, причин та умов виникнення і розвитку конфліктних ситуацій у загальноосвітній школі, шляхів та способів профілактики і конструктивного вирішення негативних конфліктів в навчально-виховному процесі та у вчительському колективі. Виявлені суттєві відмінності конструктивних та деструктивних конфліктів у практичній діяльності вчителів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кравець, Володимир Петрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.953.5+37.013+37.015.3
Г 61


    Головская, Ирина Георгиевна.
    Эмоциогенные компоненты дидактического материала как условие развития учебной деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Головская Ирина Георгиевна ; науч. рук. Максименко С. Д., Чебыкин А. Я. ; Ин-т психологии АПН Украины. - Киев, 1993. - 175 с. - Библиогр.: с. 119-139. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Учебная деятельность--Эмоции--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
эмоции -- познавательная деятельность -- эмоциогенные ситуации -- учебная деятельность
Анотація: В исследовании раскрыта роль эмоциональных факторов в оптимизации учебной деятельности младших школьников. Определены психологические условия моделирования эмоциогенных ситуаций. Разработана система методик и приемов моделирования эмоциогенных ситуаций в учебном процессе. Создана и апробирована система психологической подготовки студентов пединститута к использованию методик и приемов моделирования эмоциогенных ситуаций с целью повышения эффективности учебной деятельности.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Чебыкин, А. Я. \науч. рук.\; Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 25504
Кількість відвідувачів 1110
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя