Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.091.31-059.2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
37.091.31-059.2
Б 81


    Бондар, Людмила Вікторівна.
    Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бондар Людмила Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 180 с. : табл. - Бібліогр.: с. 157-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школяри -- розумовий розвиток -- соціальний розвиток -- теоретичне мислення -- учбова задача -- навчальна діяльність -- навчальний процес
Анотація: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.454.52+37.091.31-059.2+37.015.3:159.922.7
Ж 52


    Желтобрюхова, Раиса Михайловна.
    Общение старшеклассников как средство усиления их включенности в учебную деятельность [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Желтобрюхова Раиса Михайловна ; науч. рук. Войтко В. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1985. - 166 с. : табл. - Библиогр.: с. 139-153. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Учебная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ОБЩЕНИЕ -- СТАРШЕКЛАССНИКИ -- коллективные формы обучения -- учебная деятельность
Анотація: Диссертация посвящена проблеме общения старшеклассников как средство усиления их включенности в учебную деятельность. В работе углублены психолого-педагогические представления об общении как средстве совершенствования учебной деятельности старшеклассников. Предложена новая распределенно-ролевая, форма организации учебной деятельности старшеклассников на уроке. Получены новые результаты, характеризующие влияние специально огранизованного общения старшеклассников на уроке на динамику их включенности в процесс учебной деятельности.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Войтко, В. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3+37.091.31-059.2
І-24


    Івашкевич, Едуард Зенонович.
    Розвиток у старшокласників діалогічних якостей пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Івашкевич Едуард Зенонович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 253 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пізнавальна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- діалогічні якості -- ПЕДАГОГІЧНІ впливи -- ЗМІСТОВНІ впливи -- дискретні впливи -- інтелектуально-рефлексивні впливи -- особистісно-рефлексивні впливи -- характеристики пізнавальної ситуації
Анотація: У дисертації визначено діалогічні якості пізнавальної діяльності особистості: толерантність по відношенню до інших, навіть протилежних точок зору; здатність обґрунтовувати свою позицію; здатність до співпраці з партнерами по спілкуванню в процесі розв'язання завдань; здатність аналізувати свої судження, порівнювати їх з точкою зору партнера по спілкуванню; здатність до творчого розв'язання проблемних завдань. Доведено, що педагогічні впливи вчителя на старшокласників сприяють діалогічному наповненню мотиваційної, змістовної, операційної сторін пізнавальної діяльності. З'ясовано характеристики пізнавальної ситуації, які активізують мислення особистості та розвиток діалогічних якостей пізнавальної діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
316.454.52+37.091.31-059.2
К 44


    Кисарчук, Зоя Григорьевна.
    Влияние особенностей диалога младших школьников на эффективность их совместной деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Кисарчук Зоя Григорьевна ; науч. рук. Костюк Г. С. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1985. - 178 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 159-175. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Совместная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ДИАЛОГ -- МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ -- СОВМЕСТНая деятельность -- мыслительные задачи -- ОБЩЕНИЕ
Анотація: Диссертация посвящена изучению влияния особенностей диалога младших школьников на эффективность их совместной деятельности.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.946.3+37.043/Н 60-146562

    Ніщук, Галина Миколаївна.
    Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ніщук Галина Миколаївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 197 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві відхилення -- першокласники -- правильне мовлення -- логопедична корекція -- психологічний супровід -- фрустрація -- спільна діяльність
Анотація: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.015.3:159.922.7+37.091.31-059.2
Ф 32


    Федько, Вікторія Володимирівна.
    Вплив когнітивного стилю на спільну учбову діяльність школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Федько Вікторія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 202 с. - Бібліогр.: с. 180-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Когнітивний стиль--Дисертації
   Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
спільна учбова діяльність -- мала група -- стильова сфера особистості -- когнітивний стиль -- поленезалежність -- групові рішення -- психологічний клімат
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню впливу когнітивного стилю залежності від поля на спільну учбову діяльність учнів старших класів. Висвітлено психологічні особливості малої групи як сукупного суб'єкта спільної учбової діяльності, основні її ознаки і види. Розкрито відмінності від інших видів від інших видів спільної і індивідуальної діяльності. Уточнено особливості когнітивного стилю, його статус і основні його види, співвідношення між ним і пізнавальною стратегією, а також здібностями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.015.3:159.954+37.091.31-059.2
Ч-21


    Чарнецкая, Раиса Трофимовна.
    Психологические условия совместного решения творческих учебно-трудовых задач младшими школьниками [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Чарнецкая Раиса Трофимовна ; науч. рук. Проскура Е. В. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1990. - 216 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 175-190. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Трудовая деятельность--Решение задач--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
конструктивно-техническая деятельность -- совместная деятельность -- начальная школа -- учебно-трудовые задачи -- индивидуальное обучение -- совместно-распределенная деятельность
Анотація: В исследовании установлены и обоснованы психологические условия организации совместной деятельности младших школьников. Выявлены психологические особенности формирования у младших школьников конструктивно-технической деятельности, обусловленной типом обучения. Установлена зависимость между исходным уровнем обобщения у учащихся и предпочитаемой ролью в условиях совместно-распределенной деятельности. Выделены и проанализированы возрастные особенности и половые различия конструктивно-технической деятельности учащихся 7-10 лет.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Проскура, Е. В. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 8696
Кількість відвідувачів 501
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя