Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Євдокимова, Наталя Олексіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
159.922.4+159.922.73-053.6
Є 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Участь у скаутському русі як психологічна умова розвитку національної самосвідомості підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток самосвідомості--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
національна самосвідомість -- НАЦІОНАЛЬНА ідентифікація -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ -- КОГНІТИВНИЙ -- САМООЦІНКА -- РІВЕНЬ домагань -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОЧІКУвання -- ОБРАЗ Я -- ПІДЛІТКОВИЙ ВІК -- скаутинг -- скаутський рух
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної сутності, структури, складових національної самосвідомості, засобів її формування та розвитку, психологічних особливостей впливу скаутського руху на розвиток національної самосвідомості підлітків. Доведено, що реалізація експериментальної програми наповнює самосвідомість підлітка додатковими позитивними мотивами, потребами, прагненнями, установками, ціннісними орієнтирами, стимулами, інтересами, ідеалами, які у свіїй єдності визначально впливають на становлення особистості, стаючи високоефективними спонуками її навчання, виховання, розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.5+378-057.875:34-051
Е 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 577 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 448-504. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- психологічна служба -- суб'єктогенеза -- юнацький вік -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- правнича діяльність -- учбово-професійна діяльність
Анотація: В роботі розроблено концепцію суб'єктоґенези майбутнього правника. Створено модель формування суб'єктності майбутнього правника в умовах внз. Розроблено та апробовано технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 38 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Миколаїв : Іліон, 2015. - 582 с. - ISSN 2072-4772. - 34.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології / С. Д. Максименко. - С .13- 23. - Бібліогр.: с. 21-22 (7 назв)
Абсалямова, Л. М. Психологічна структура і зміст "Я тілесного" / Л. М. Абсалямова. - С .24-38. - Бібліогр.: с. 35-36 (20 назв)
Бабаян, Ю. О. Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці / Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 46-47 (8 назв)
Баркасі, В. В. Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов / В. В. Баркасі, Т. І. Філіпп'єва. - С .49-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
Бацилєва, Ольга Валеріївна. Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді / О. В. Бацилєва. - С .57-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (9 назв)
Бондар, К. В. Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки / К. В. Бондар. - С .69-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (10 назв)
Варава, Людмила Анатоліївна. Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці / Л. А. Варава. - С .79-92. - Бібліогр.: с. 91 (7 назв)
Василенко, Я. О. Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці / Я. О. Василенко. - С .93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (16 назв)
Воропаєв, Євгеній Павлович. Рухова хвиля в артистичній практиці / Є. П. Воропаєв. - С .105-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (9 назв)
Гальцева, Тетяна Олексіївна . Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання) / Т. О. Гальцева. - С .117-129. - Бібліогр.: с. 127 (9 назв)
Генералова, О. М. Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги / О. М. Генералова. - С .130-142. - Бібліогр.: с. 140-141 (9 назв)
Довгань, Н. Ю. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення / Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-152 (11 назв)
Доцевич, Т. І. Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу / Т. І. Доцевич. - С .154-166. - Бібліогр.: с. 162-163 (25 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей / Н. О. Євдокимова. - С .167-177. - Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності / Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук. - С .178-188. - Бібліогр.: с. 186-187 (7 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя / Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів / Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров. - С .200-212. - Бібліогр.: с. 210 (13 назв)
Кахно, Ірина Вікторівна. Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі / І. В. Кахно. - С .213-222. - Бібліогр.: с. 220 (10 назв)
Кашекова, О. П. Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога / О. П. Кашекова. - С .223-233. - Бібліогр.: с. 230-231 (8 назв)
Козлов, О. В. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я / О. В. Козлов. - С .233-244. - Бібліогр.: с. 241-242 (19 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності / О. А. Кривопишина. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 253 (12 назв)
Лановенко, І. І. Безпека як складова вибору способу життя сучасною молоддю / І. І. Лановенко. - С .256-268. - Бібліогр.: с. 265 (9 назв)
Літуш, С. В. Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів / С. В. Літуш. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 276-277 (9 назв)
Литвиненко, І. С. Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму / І. С. Литвиненко, О. В. Данілова. - С .279-298. - Бібліогр.: с. 295-296 (19 назв)
Матвієнко, О. В. Формування життєвого сценарію молоді / О. В. Матвієнко. - С .299-308. - Бібліогр.: с. 306-307 (5 назв)
Михальченко, Н. В. Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра / Н. В. Михальченко. - С .309-318. - Бібліогр.: с. 315-316 (14 назв)
Мосьпан, М. О. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М. О. Мосьпан. - С .319-327. - Бібліогр.: с. 325-326 (6 назв)
Мухіна, Л. М. Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача / Л. М. Мухіна. - С .328-339. - Бібліогр.: с. 336-337 (16 назв)
Нікітіна, О. П. Передумови розробки тренінгової програми "Психологія фінансового успіху" для осіб раннього дорослого віку / О. П. Нікітіна. - С .340-350. - Бібліогр.: с. 347-348 (16 назв)
Носко, Л. А. Рефлексія як особлива психічна реальність / Л. А. Носко. - С .351-360. - Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
Олійник, О. О. Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології / О. О. Олійник. - С .361-372. - Бібліогр.: с. 370 (11 назв)
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна. Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях / Л. А. Онуфрієва. - С .373-384. - Бібліогр.: с. 382 (18 назв)
Пілецька, Любомира Сидорівна. Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості / Л. С. Пілецька. - С .385-395. - Бібліогр.: с. 394 (7 назв)
Просандєєва, Л. Є. Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості / Л. Є. Просандєєва. - С .396-407. - Бібліогр.: с. 405-406 (21 назва)
Рудюк, Олег Володимирович. Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття / О. В. Рудюк. - С .408-421. - Бібліогр.: с. 418-419 (19 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен / Л. З. Сердюк. - С .422-431. - Бібліогр.: с. 429-430 (10 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації / В. В. Турбан. - С .432-443. - Бібліогр.: с. 441-442 (9 назв)
Фоменко, К. І. Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів / К. І. Фоменко. - С .444-453. - Бібліогр.: с. 452 (4 назви)
Худякова, Віра Іванівна. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти / В. І. Худякова. - С .454-467. - Бібліогр.: с. 464-465 (13 назв)
Царькова, О. В. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами / О. В. Царькова. - С .468-478. - Бібліогр.: с. 475-476 (12 назв)
Царькова, О. В. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності / О. В. Царькова, С. В. Радченко. - С .479-491. - Бібліогр.: с. 489-490 (9 назв)
Чиханцова, О. А. Специфіка процесу оволодіння старшокласниками іноземними мовами / О. А. Чиханцова. - С .492-503. - Бібліогр.: с. 500 (12 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Психологічні моделі соціалізації особистості / Ю. М. Швалб. - С .503-517. - Бібліогр.: с. 515 (10 назв)
Шевяков, Олексій Володимирович. Психологічна профілактика негативних функціональних станів фахівців в умовах металургійного виробництва / О. В. Шевяков, І. В. Маркова. - С .518-529. - Бібліогр.: с. 527-528 (11 назв)
Шелег, Л. С. Можливості психологічного супроводження емоційних станів працівників органів внутрішніх справ, що спричинюють психосоматичні розлади / Л. С. Шелег. - С .530-542. - Бібліогр.: с. 539-540 (11 назв)
Шилова, Н. І. Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю / Н. І. Шилова. - С .543-556. - Бібліогр.: с. 555 (6 назв)
Шугурова, Т. Л. Дозвіллєва сутність добровольчої діяльності особистості / Т. Л. Шугурова. - С .557-569. - Бібліогр.: с. 567-568 (18 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.2
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей [Текст] / Н. О. Євдокимова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 167-177. - Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
персональні цінності -- система цінностей -- спрямованість -- термінальні цінності -- інструментальні цінності -- ціннісна сфера особистості -- ціннісні орієнтації -- ціннісне самовизначення
Анотація: Представлено результати дослідження ціннісних орієнтацій студентів технічних спеціальностей. Ціннісні орієнтації розглядаються як базис їх ціннісного самовизначення, на основі кортрого вони створюють особистісно значущу картину світу, життєву філософію, яка виступає власною цінністю, обов'язковою для трансляції і відтворення у майбутньому.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.922
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності [Текст] / Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 178-188. - Бібліогр.: с. 186-187 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- старші підлітки -- криза підліткового віку -- агресивність -- агресія -- негативізм -- правосвідомість -- правова соціалізація -- правова поведінка
Анотація: Охарактеризовано вплив правосвідомості старших підлітків на рівень їх агресивності. Описано особливості взаємозв'язку між рівнем агресивності і правосвідомістю. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, у яких діагностовано високий рівень агресивності. Запропоновано програму психокорекції рівня правосвідомості старших підлітків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Бартошук, М. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.922
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя [Текст] / Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 189-199. - Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- старші підлітки -- тривожність -- тривога -- якість життя -- психологічне благополуччя -- самооцінка -- самосприйняття
Анотація: Охарактеризовано вплив рівня тривожності на оцінку якості життя підлітків. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, які низько оцінили якість власного життя. Запропоновано програму психокорекції рівня тривожності старших підлітків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тимців, М. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.92
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів [Текст] / Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 200-212. - Бібліогр.: с. 210 (13 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- дезадаптація -- психологічна служба -- психотерапевтична група -- група підтримки -- психоемоційний стан -- соціальна взаємодія -- соціальна взаємодія -- соціальні зв'язки -- соціально-психологічна адаптація
Анотація: Розкрито основні теоретичні підходи до проблеми дезадаптації особистості та пошуку ефективних технологій психологічної допомоги дезадаптованим студентам у закордонній та вітчизняній практиці. Представлено авторську модель організації груп підтримки для студентів 0з проблемами дезадаптації при злитті ВНЗ у рамках діяльності психологічної служби.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Партенадзе, О. В.; Гуров, А. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.955.4:159.9-051(043.5)
М 31


    Маскалева, Людмила Анатоліївна.
    Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Маскалева ; наук. кер. Н. О. Євдокимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 214, [3] с. : табл. - Бібліогр.: в кінці розд. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психосинтез -- рефлексія -- рефлексивність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивно насиченне освітнє середовище -- рефлепрактикум -- розвивальна освіта -- розвивальний коучинг
Анотація: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Євдокимова, Наталя Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.955.4:159.9-051(043.5)
М 31


    Маскалева, Людмила Анатоліївна.
    Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Маскалева ; наук. кер. Н. О. Євдокимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: C. 18-20 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психосинтез -- рефлексія -- рефлексивність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивно насиченне освітнє середовище -- рефлепрактикум -- розвивальна освіта -- розвивальний коучинг
Анотація: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Євдокимова, Наталя Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 87124
Кількість відвідувачів 942
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя