Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Андрієвська, Валерія Вікторівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.922.73-053.4+373.29
П 19


    Пасічніченко, Анжела Василівна.
    Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пасічніченко Анжела Василівна ; наук. кер. Андрієвська В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Групова діяльність--Соціально-психологічний статус--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний статус -- міжособистісні взаємини -- статусна структура група -- рефлексія -- адаптація до школи
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження процесу становлення соціально-психологічного статусу дитини на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. У роботі здійснено порівняльний аналіз структурних, діяльнісних, особистісних параметрів соціально-психологічного статусуі чинників його детермінації у групах дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, виявлено їх значимість на різних вікових етапах, визначено шляхи та умови ефективного регулювання статусу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Андрієвська, Валерія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.955.1:165.243+159.953.5:81'243(043.5)
Б 72


    Бойко, Ольга Валеріївна.
    Індивідуальні особливості розуміння студентами писемного і усного іншомовного тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Бойко ; наук. кер. В. В. Андрієвська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 152-168. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- оволодіння іноземною мовою -- індивідуальні особливості -- оволодіння знаннями -- розуміння іншомовного тексту
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння іншомовних усних та письмових текстів. Визначено основні критерії оцінки розуміння іншомовних навчальних текстів. Виявлено взаємозв'язок між різними показниками комунікативного типу оволодіння іноземною мовою та між різними показниками некомунікативного типу за допомогою методу кореляційного аналізу. Виокремлено мішаний тип оволодіння іноземною мовою та визначено його характеристики. Досліджено вплив типу оволодіння іноземною мовою на рівень розуміння студентами іншомовних усних та письмових текстів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Андрієвська, Валерія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 7 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; гол. ред. С. Д. Максименко . - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 250 с. - ISSN 2072-4772. - 14.00 грн.
    Зміст:
Чепелєва, Наталія Василівна. Лейтмотив как ведущая линия развития личности / Н. В. Чепелєва. - С .5-14. - Бібліогр.: с 13-14 (9 назв)
Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості / Т. М. Титаренко. - С .15-23. - Бібліогр.: с. 23 (8 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Реінтерпретація ментальної моделі в старості як інтелектуальна задача / М. Л. Смульсон. - С .24-34. - Бібліогр.: с. 32-34 (21 назва)
Андрієвська, Валерія Вікторівна. Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності / В. В. Андрієвська. - С .35-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
Лебединська, І. В. Личностный опыт: пути смыслообразования / І. В. Лебединська. - С .49-57. - Бібліогр.: с. 57 (8 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Матрица культурного пространства лица / В. А. Мединцев. - С .58-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (25 назв) : табл.
Чепелєва, Наталія Василівна. Вплив смислової структури тексту на його розуміння читачем / Н. В. Чепелєва, Л. П. Яковевенко. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (17 назв)
Зарецька, О. О. Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження / О. О. Зарецька. - С .90-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (14 назв)
Кочубейник, Ольга Миколаївна. "Гра реальностями" й конструювання соціальності: систематичність спорадичного / О. М. Кочубейник. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 110 (11 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. На войне, как на футболе (к неомифологическому нарративу спорта) / С. Ю. Гуцол. - С .111-120. - Бібліогр.: с. 119-120 (19 назв)
Черемных, Е. Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации / Е. Черемных. - С .121-142. - Бібліогр.: с. 142 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте / О. В. Зазимко. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
Чернобровкина, В. А. Рефлектирующее обособление как механизм понимания и интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте / В. А. Чернобровкина. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
Полунін, О. В. Математичні операції із суб'єктивними часовими інтервалами як метод дослідження часового виміру досвіду індивіда / О. В. Полунін. - С .168-180. - Бібліогр.: с. 1178-180 (16 назв)
Крайчинська, В. А. Поєднання серйозного/ легкого в практиках особистісного життєконструювання / В. А. Крайчинська. - С .181-190. - Бібліогр.: с. 188-190 (25 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду / О. М. Шиловська. - С .191-202. - Бібліогр.: с. 202 (2 назви)
Уніат, Наталія. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості / Н. Уніат. - С .203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
Березко, Іванна Василівна. Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання / І. В. Березко. - С .215-226. - Бібліогр.: с. 225-226 (5 назв)
Чаусова, Ю. А. Наративний підхід у дослідженні особливостей сімейних стосунків / Ю. А. Чаусова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (17 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях / І. Л. Гудінова. - С .235-248. - Бібліогр.: с. 247-248 (13 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
151.60
А 43


    Андрієвська, Валерія Вікторівна.
    Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності [Текст] / В. В. Андрієвська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 35-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
наратив -- презентація -- молодий педагог -- професійна діяльність -- приватна криза
Анотація: У статті на конкретному прикладі розглянуті особливості подолання педагогом приватної кризи своєї професійної ідентичності: мова йде про перегляд і трансформацію деяких важливих сенсів і цінностей внаслідок залучення суб'єкта до нових патернів поведінки, їх асиміляції та інтеграції в структуру професійної діяльності. Показано вплив комунікативної ситуації психологічного інтерв'ю на аксіологічне фокусування та акцентування дискурса.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 81919
Кількість відвідувачів 811
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя