Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Волобуєва, Олена Федорівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.932+159.953.5:81'243(043.5)
К 78


    Краснопера, Тетяна Василівна.
    Психологічні особливості розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців з міжнародних відносин [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Краснопера ; наук. кер. О. Ф. Волобуєва ; Держ. прикордонна служба України , Націон. академія держ. прикорд. служби України ім. Б. Хмельницького. - Київ, 2015. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-193. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вивчення іноземної мови -- МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- Майбутні фахівці -- професійна підготовка -- аудіювання -- антиципація -- пам'ять -- внутрішнє мовлення
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин, визначено їх особливості та труднощі розвитку на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. Визначено психологічні детермінанти успішного розвитку навичок аудіювання у студентів-міжнародників. Розроблено програму розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин із урахуванням психологічних особливостей цього процесу та відповідних психолого-педагогічних умов. Досліджено динаміку рівня розвитку навичок аудіювання студентів-міжнародників у процесі удосконалення їх професійної іншомовної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волобуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
151.04
В 68


    Волобуєва, Олена Федорівна.
    Психологічні засади розвитку професійних іншомовних здібностей майбутнього військового професіонала [Текст] : монографія / О. Ф. Волобуєва. - Хмельницький : Видавництво Національної академії ДПСУ, 2006. - 394 с. - ISBN 978-966-8056-20-8 : 27.00 грн
УДК
РУБ 151.04
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійні здібності -- іншомовні здібності -- майбутній військовий персонал -- військова діяльність -- офіцери-прикордонники

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.923:331.104.2:316.485.6:378.046.4(043.3)
У 73


    Урусова, Олена Геннадіївна.
    Формування психологічної готовності майбутніх медіаторів до роботи у сфері управління персоналом [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. Г. Урусова ; наук. керів. О. Ф. Волобуєва ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- майбутні медіатори -- медіаційна діяльність -- програма -- формування психологічної готовності -- управління персоналом

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волобуєва, Олена Федорівна \наук. керів.\; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9.072:356.13]:[378.6.015.3:355]:005.336.2](477)(043.5)
Ч 75


    Чорний, Артем Миколайович.
    Психологічні особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. М. Чорний ; наук. кер. О. Ф. Волобуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 257 с. : табл. + 1 додатки 182 с. - Бібліогр.: с. 229-257 (266 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
програма -- проектування -- професійна компетентність -- майбутній офіцер-прикордонник -- професійна підготовка -- психологічні механізми навчання -- проблемне навчання -- професійно спрямована проблемна ситуація
Анотація: У дослідженні розкрито особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах концепції проблемного навчання Ю.І. Машбиця з урахуванням психологічних механізмів проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Проведено психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів-прикордонників щодо охорони і захисту державного кордону України. Визначено та обгрунтовано типові психологічні труднощі молодого офіцера-прикордонника (термін несення служби на державному кордоні становить до 5 років) на етапі професійного становлення. За результатами теоретичного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики професійного становлення: професійна компетентність - це здатність фахівців певної галузі в межах визначених за посадою повноважень застосвувати здобуті знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань професійної діяльності, а професійна компетентність офіцерів-прикордонників - це здатність майбутніх офіцерів - прикордонників у межах визначених за посадою повноважень застосовувати здобуті (спеціальні) знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань та обов'язків, професійного та особистісного розвитку в умовах інтенсивних психологічних навантажень у режимі реального часу. Визначено, що складовими професійної компетентності офіцерів-прикордонників є фахова (спеціальна), психологічна та методична компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, що є складовою програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Запропоновано практичні рекомендації керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічним працівникам, психологам щодо використання програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волобуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.9.072:356.13]:[378.6.015.3:355]:005.336.2](477)(043.5)
Ч 75


    Чорний, Артем Миколайович.
    Психологічні особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. М. Чорний ; наук. кер. О. Ф. Волобуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 24 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
програма -- проектування -- професійна компетентність -- майбутній офіцер-прикордонник -- професійна підготовка -- психологічні механізми навчання -- проблемне навчання -- професійно-спрямована проблемна ситуація
Анотація: У дослідженні розкрито особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах концепції проблемного навчання Ю.І. Машбиця з урахуванням психологічних механізмів проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Проведено психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів-прикордонників щодо охорони і захисту державного кордону України. Визначено та обгрунтовано типові психологічні труднощі молодого офіцера-прикордонника (термін несення служби на державному кордоні становить до 5 років) на етапі професійного становлення. За результатами теоретичного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики професійного становлення: професійна компетентність - це здатність фахівців певної галузі в межах визначених за посадою повноважень застосвувати здобуті знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань професійної діяльності, а професійна компетентність офіцерів-прикордонників - це здатність майбутніх офіцерів - прикордонників у межах визначених за посадою повноважень застосовувати здобуті (спеціальні) знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань та обов'язків, професійного та особистісного розвитку в умовах інтенсивних психологічних навантажень у режимі реального часу. Визначено, що складовими професійної компетентності офіцерів-прикордонників є фахова (спеціальна), психологічна та методична компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, що є складовою програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Запропоновано практичні рекомендації керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічним працівникам, психологам щодо використання програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волобуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 7410
Кількість відвідувачів 424
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя