Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Волянюк, Наталія Юріївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
159.923:331.54:796.071.4
В 67


    Волянюк, Наталія Юріївна.
    Психологічні засади професійного становлення тренера-викладача [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Волянюк Наталія Юріївна ; наук. конс. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 410 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 379-410. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Професійне становлення--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- СПОРТИВНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬН -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- РЕФЛЕКСІЯ -- КРИЗОВІ СТАНИ -- адаптація -- професійна діяльність
Анотація: В дослідженні сформовані концептуальні засади моделі суб'єкта спортивно-педагогічної діяльності. Розкрита суть та охарактеризована взаємодія соціально-психологічних феноменів, що обумовлюють зміст професійного становлення суб'єкта спортивно-педагогічної діяльності. Виокремлені характеристики, які дозволяють здійснити моніторинг становлення суб'єктності тренера-викладача. Виявлені роль та місце емпіричних референтів, що відображають динаміку суб'єктності тренера-викладача у процесі професійного становлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.614.6-053.2-056.26
С 32


    Сербова, Ольга Вікторівна.
    Психологічні чинники економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Сербова Ольга Вікторівна ; наук. кер. Волянюк Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 267 с. : табл. - Бібліогр.: с. 193-218. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Економічна соціалізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕКОНОМІЧНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ -- інтеграція в економічний простір -- діти з обмеженими фізичними можливостями -- усвідомлення економічних понять -- соціалізуючий потенціал сім'ї -- внутрішні чинники соціалізації
Анотація: у дослідженні здійснено теоретичний аналіз сучасних психологічних підходів до розуміння проблеми економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями. З'ясовано особливості сформованості усвідомлення основних економічних понять у дітей з обмеженими фізичними можливостями. Розроблено і вивчено модель зовнішніх і внутрішніх чинників економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями. Розроблено програму психологічного супроводу економічної соціалізації дітей з обмеженими фізичними можливостями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волянюк, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923
П 64


    Потоцька, Ірина Сергіївна.
    Психологічні умови розвитку педагогічної обдарованості у майбутніх учителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. С. Потоцька ; наук. кер. Н. Ю. Волянюк ; Нац. техн. ун-т України "КПІ". - Київ, 2014. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-215. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Педагогічна обдарованість--Майбутні вчителі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Педагогічна обдарованість -- обдарованість -- ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз підходів до розуміння сутнісних характеристик обдарованості. Розроблено психологічну модель педагогічної обдарованості майбутнього учителя. Виявлено особливості сформованості основних компонентів педагогічної обдарованості у майбутніх учителів залежно від курсу навчання. Обґрунтовано шляхи та умови розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів в процесі фахової підготовки. розроблено та апробовано програму розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волянюк, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 18.07.2024
Кількість запитів 189550
Кількість відвідувачів 945
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя