Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Ковальова, Оксана Анатоліївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
37.015.3:316.77
К 56


    Ковальова, Оксана Анатоліївна.
    Психологічні особливості розвитку соціально-комунікативної компетентності вчителя [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. А. Ковальова ; наук. керів. В. В. Турбан ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2018. - 24 с. - Бібліогр.: с. 20-21 (14 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- соціальн-комунікативна компетентність -- післядипломна освіта -- розвиток компетентностей
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню психологічних особливостей розвитку СКК вчителів З ЗСО, теоретичному обґр унтуванню , розробці та експериментальній перевірці її розвивальної програми в умовах післядипломної освіти. На матеріалі теоретичного аналізу сформульовано поняття розвитку соціально - комунікативної компетентності вчителя, як еволюційного процесу поступального набуття якісних змін у розвитку психічних властивостей, які забезпечують його особистості здатність досягати партнерських відносин з усіма суб’єктами освітнього процесу, враховуючи потреби, цінності й цілі всіх учасників взаємодії в рамках с успільно прийнятної коректно - етичної поведінки та успішної взаємо комунікації . Розроблено структурно - змістову модель розвитку соціально - комунікативної компетентності, виокремлено та обґрунтовано його критерії й показники. Створено, експериментально перевіре но та стандартизовано авторську методику «Самооцінка соціально - комунікативної компетентності особистості» . Розроблено розвивальну програму «Соціально - комунікативна компетентність вчителя», експериментально доведено її ефективність. Встановлено психологічні особливості розвитку СКК вчителів ЗЗСО, які полягають у доведені того, що : а) розвиток субкомпетентностей зумовлений специфікою професійної діяльності особистості вчителя та залежить від профілю його навчальної дисципліни й освітнього ступеня навчання, він значуще не залежить від віку педагога й профілю його освітнього закладу; б) властивістю ґенези субкомпетентностей є їх спроможність зазнавати значущих змін під психодіаг ностичним впливом; в) динаміка розвитку соціальних субкомпетентностей випереджає динаміку удосконалення комунікативних субкомпетентностей респондентів ; г) генезис СКК вчителя відбувається інтенсивніше, якщо він має високий рівень актуального розвитку субк омпетентності «Відносини з самим собою».

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" (Переяслав-Хмельницький)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 66715
Кількість відвідувачів 917
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя