Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Михальчук, Наталія Олексіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
159.922.7-053.6+37.015.3:159.955.4+159.955.4
А 65


    Ангеліс, Катерина Олегівна.
    Розвиток особистісної рефлексії у пізнавальній активності підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ангеліс Катерина Олегівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-224. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісна рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність -- самоорганізація -- самомобілізація -- трансцендентне передбачення -- культурно-етична ідентифікація
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії у пізнавальній активності на уроках української та зарубіжної літератури.У роботі розроблено концептуальну модель розвитку особистісної рефлексії в підлітковому віці. Виокремлено механізм особистісної рефлексії підлітка, а саме:1) <механізм самоорганізації>; 2)<механізм самомобілізації> ; 3)<механізм перенесення>;4) механізм культурно-етнічної ідентифікації; 4) механізм трансцендентного передбачення. запропоновану схему психолого-педагогічних впливів на учнів з метою розвитку іх особистісної рефлексії і пізнавальної активності, яка базується на активних методах навчання, зокрема дискусіях, творчих завданнях на уроках української та зарубіжної литературиі психологічного тренінгу. Обрано психолого-педагогічні засоби стимулювання пізнавальної активності підлітків: створення ситуацій, коли учень має обгрунтувати свою думку, задавати запитання іншим суб"єктам по взаємодії. здійснення рецензування текстів, творчих робіт, надання допомоги однокласникам, якщо вони її потребують, виконання так званих "завдань+", розрахованих на вивчення додаткової літератури, прийняття участі у навчальних бесідах, дискусіях, моделювання самоперевірки, аналізу власних знань, сомокорекції, тощо. Доведено, що процес формування особистісної рефлексії, який відбувається в ході навчальної діяльності. зумовлюється пізнавальною активністю школярів через діалогічне наповнення мотиваційної, змістовної та операційної сторінпізнавальної діяльності. Обгрунтовано, що становленню особистісної рефлексії сприяє пізнавальна діяльність підлітків, яка передбачає здійснення міжетнічної комунікації школярів в ситуаціях когнітивного дисонансу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.955.4+378-057.875:37.011.3-051
В 31


    Веремчук, Анна Миколаївна.
    Розвиток професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Веремчук Анна Миколаївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. акад. С. Дем`янчука. - Рівне, 2009. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 186-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна рефлексія -- особистісна рефлексія -- інтелектуальна рефлексія -- метарефлексія -- рефлективна позиція -- рефлексивний досвід -- рефлексивно організована діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови.У роботі показано, що формування професійної рефлексії-це складний організований процес, в якому системоутворюючим компонентом є особистісна включенність студентів в в ньго. Обгрунтовано, що процесс формування професійної рефлексії у майбутніх вчителів іноземної мови стане ефективним, якщо: 1)модель цього процесу включатиме етапи розвитку особистісної рефлексії, інтелектуальної рефлексії та метарефлексії; 2)в процесі професійного становлення студентів буде створений і реалізований комплекс умов, що передбачають: а)актуалізацію потреби майбутніх фахівців в професійному самопізнанні і розвитку; б)вихід студентів в рефлексивну позицію; в) ініціацію і стимулювання рефлексивного досвіду в процесі професійно-освітньої діяльності; г)сформованість мотиваційного, змістовного та операційного компонентів готовності до здійснення професійної діяльності; 3) даний комплекс умов найбільш ефективно сприятиме формуванню професійної рефлексії студентів в рефлексивно організованій діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922:502/504+37.091.33-027.22:004
Н 14


    Набочук, Олександр Юрійович.
    Психологічні умови розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. В. Левшунова ; наук. кер. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 359 с. : табл. - Бібліогр.: с. 185-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологічна свідомість--Інформаційні технології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна характеристика -- старшокласники -- експериментальна робота -- формувальний експеримент -- констатувальне дослідження
Анотація: В роботі розроблено структуру екологічної свідомості учня в старшому шкільному віці. Описано нормативну модель екологічної свідомості старшокласника. Проаналізовано сутність новітніх інформаційних технологій та запропоновано програму розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій. Апробовано програму розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій на етапі проведення формувального експерименту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
81'23+81'25+81'243(043.5)
К 55


    Кочубей, Ольга Святославівна.
    Психологічні чинники становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. С. Кочубей ; наук. кер. Н. О. Михальчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 315 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 196-249. -
УДК
Рубрики: Педагогічна та вікова психологія--Професійна компетентність--Перекладацька діяльність--Студенти--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
мовна діяльність -- перекладацька компетентність -- майбутні фахівці -- майбутні філологи -- перекладацька діяльність -- професійна компетентність
Анотація: У дослідженні обґрунтовано загальні теоретико-методологічні основи становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів. Охарактеризовано особливості формування перекладацької компетентності в структурі професійної компетентності фахівця та розроблено структуру перекладацької компетентності філолога. Розроблено тренінгову програму становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів та апробовано цю програму у формувальному експерименті. За результатами експерименту визначено пчсихологічні особливості, чинники та умови становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(57.026)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 41 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 490 с. - ISSN 2072-4772. - 30.00 грн.
    Зміст:
Арнаутова, В. В. Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізаціївихованців закритих освітніх закладів / В. В. Арнаутова. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
Борець, Юлія Василівна. Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадської компетентності майбутніх психологів і юристів / Ю. В. Борець. - С .24-33. - Бібліогр.: с. 32 (7 назв)
Буковська, О. О. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів / О. О. Буковська. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (5 назв)
Варава, Людмила Анатоліївна. Усвідомленість сімейного міфу як організуюча компонента життєвого простору особистості / Л. А. Варава. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 48-49 (6 назв)
Вернік, Олексій Леонідович. Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості / О. Л. Вернік. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 5960 (11 назв)
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .61-69. - Бібліогр.: с. 68-69(7 назв)
Волеваха, Ірина Борисівна. Соціокультурний та віковий чинники екологічного світогляду особистості / І. Б. Волеваха, Д. С. Волеваха. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 78-80 (11 назв) : табл.
Волеваха, Сергій Вікторович. Особливості сприймання зовнішнього соціального середовищаучасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.) / С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха. - С .81-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (15 назв) : табл.
Гарькавець, Сергій Олексійович. Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя / С. О. Гарькавець. - С .92-99. - Бібліогр.: с. 97-98 (9 назв)
Гірченко, Олена Леонідівна. Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону / О. Л. Гірченко. - С .100-107. - Бібліогр.: с. 105-107 (15 назв)
Гончаренко, Ю. В. Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості / Ю. В. Гончаренко. - С .108-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (10 назв)
Горбань, Галина Олександрівна. Соціалізація особистості та екологічність світового простору / Г. О. Горбань. - С .117-126. - Бібліогр.: с. 122-125 (22 назв)
Дубініна, Д. Е. Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді / Д. Е. Дубініна. - С .127-134. - Бібліогр.: с. 132-34 (8 назв)
Журов, Вадим Володимирович. Аналіз концепції життєвої стійкості / В. В. Журов, Н. А. Бієнко. - С .135-150. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності / Т. М. Кирпенко. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (8 назв)
Коломієць, Л. І. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців / Л. І. Коломієць. - С .159-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (12 назв)
Комар, Т. Д. Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків / Т. Д. Комар. - С .170-179. - Бібліогр.: с. 178-179 (11 назв)
Кряж, І. В. Екологічна стурбованість як умова екологічно відповідальної поведінки / І. В. Кряж, К. О. Баєва. - С .180-190. - Бібліогр.: с. 187-190 (25 назв)
Лановенко, І. І. Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз) / І. І. Лановенко. - С .191-201. - Бібліогр.: с. 2199-200 (15 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Проблеми подолання соціально-психологічних наслідків чорнобильської катастрофи: історія і сьогодення / А. М. Льовочкіна. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208-209 (8 назв)
Люта, Леся Петрівна. Інституціалізація волонтерського руху в мережевому суспільстві / Л. П. Люта. - С .220-228. - Бібліогр.: с. 227 (4 назви)
Максимов, Микола Володимирович. Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини / М. В. Максимов. - С .229-237. - Бібліогр.: с. 236-237 (7 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Розлучення батьків як екзистенційна проблема розвитку дитини / Н. Ю. Максимова. - С .238-246. - Бібліогр.: с. 245-246 (2 назви)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини / Т. М. Мандзик. - С .247-255. - Бібліогр.: с. 254 (14 назв)
Марценюк, Марина Олексіївна. Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості / М. О. Марценюк. - С .256-266. - Бібліогр.: с.265 (4 назви)
Мейтарчан, С. Ю. Еколого-психологічна підготовка майбутніх інженерів / С. Ю. Мейтарчан. - С .267-275. - Бібліогр.: с. 273-275 (12 назв)
Михальчук, Наталія Олексіївна. Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників / Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук. - С .276-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (7 назв)
Мілушина, М. А. Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.) / М. А. Мілушина. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (9 назв)
Мунасилова-Мотяш, І. А. Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників / І. А. Мунасилова-Мотяш. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (7 назв)
Отрощенко, Н. П. Алгоритм діагностики та лікування депресій при психічних розладах, спричинених техногенними аваріями / Н. П. Отрощенко. - С .312-320. - Бібліогр.: с. 318-320 (27 назв)
Паламарчук, Ольга Миколаївна. Психологічні аспекти екологізації професійної діяльності суб'єктів підприємництва / О. М. Паламарчук. - С .321-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (8 назв)
Педоренко, Валентина Миколаївна. Особливості мотивації агресивної поведінки соціально депривованих підлітків / В. М. Педоренко. - С .332-340. - Бібліогр.: с. 339-340 (4 назви)
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Особистісна ідентичність як чинник екологізації життєдіяльності людини (постановка проблеми) / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .341-351. - Бібліогр.: с. 350 (10 назв)
Сараєва, Надія Михайлівна. Субекстремальне екологічно неблагополучне життєве середовище як лімітуючий чинник психічної діяльності людини (рос.) / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. - С .352-364. - Бібліогр.: с. 360-364 (28 назв)
Телюк, Н. А. Екстремальні ситуації і гуманітарні технології (рос.) / Н. А. Телюк. - С .365-373. - Бібліогр.: с. 370-373 (17 назв)
Тепляков, Николай Николаевич. Психосемантичний аналіз сприймання екологічного простору на рівні буденної свідомості особистості (рос.) / Н. Н. Тепляков. - С .374-385. - Бібліогр.: с. 381-384 (23 назви)
Тітова, О. Ю. Етнокультурні особливості ставлення до природи в підлітків (рос.) / О. Ю. Тітова. - С .386-397. - Бібліогр.: с. 395-396 (14 назв)
Тищенко, Лілія Валеріївна. Аналіз теоретико-методологічних підходів щодо визначення категорії "життя" / Л. В. Тищенко. - С .398-406. - Бібліогр.: с. 405-406 (9 назв)
Ткач, Т. В. Психосоціальні групові травми у сучасному світі (пол.) / Т. В. Ткач. - С .407-415. - Бібліогр.: с. 414 (11 назв)
Чижма, Д. М. Проблема волі в контексті вихідних положень науковців (англ.) / Д. М. Чижма. - С .416-426. - Бібліогр.: с. 422-425 (23 назви)
Чухрій, І. В. Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків / І. В. Чухрій. - С .427-435. - Бібліогр.: с. 434-435 (8 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Соціокультурні детермінанти розвитку екологічної свідомості: історико-психологічні аспекти (рос.) / Ю. М. Швалб. - С .436-450
Шлімакова, І. І. Обумовленість внутрішньої гармонійності молоді механізмами інтрапсихічних впливів / І. І. Шлімакова. - С .451-459. - Бібліогр.: с. 457-458 (9 назв)
Шульга, Г. Б. Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя / Г. Б. Шульга. - С .460-468. - Бібліогр.: с. 466-467 (11 назв)
Яковенко, Сергій Іванович. Психічний стан людини в умовах гібридної війни як різновиду соціогенної катастрофи / С. І. Яковенко. - С .469-481. - Бібліогр.: с. 479-480 (13 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(57.026)
А 43


    Михальчук, Наталія Олексіївна.
    Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників [Текст] / Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 276-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (7 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
екологічна культура -- екологічність сучасного способу життя -- ставлення людини до оточуючої дійсності -- екологічне мислення -- творчий потенціал особистості
Анотація: В статті проаналізовано існуючі в науковій царині напрямки, які стосуються розгляду екологічної культури особистості. Запропоновано програму тренінгу розвитку екологічної культури старшокласників. Зазначено, що екологічна культура розглядається в психологічній царині в декількох напрямках.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Набочук, Олександр Юрійович

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.923:[005.336.2]
И 24


    Івашкевич, Ірина Владиславівна.
    Психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Івашкевич ; наук. кер. Н. О. Михальчук ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2017. - 344 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 186-228. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- мотиваційно-цільовий компонент -- когнітивний компонент -- соціальний компонент -- аксіологічний компонент -- аутопсихологічний компонент -- функції юриста
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню процесу становлення професійної компетентності майбутніх юристів. У роботі розкрито методологічну базу дослідження, розглянуто структуру професійної компетентності юриста. Розкрито зміст додаткових функцій юриста, а саме прогностичної, кроскультурної, гуманістичної та проектувальної. З урахуванням теоретичного аналізу наукової літератури побудовано структурно- функціональну модель становлення професійної компетентності майбутніх юристів, на основі якої розроблено програму фасилітації формування професійної компетентності фахівців. Остання складалася з трьох блоків: 1) мотиваційно-адаптувального; 2) змістово-процесуального; 3) рефлексивного. Виокремлено психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів: 1) врахування викладачем складної структури професійної компетентності фахівців юридичної сфери діяльності; 2) організація діяльності майбутніх юристів з метою актуалізації домінувальних когнітивних стилів виконання юридичної діяльності; 3) готовність студентів до участі в програмі формування професійної компетентності, а саме у психологічних тренінгах, ділових та рольових іграх та ін.; 4) готовність студентів до самостійного виконання юридичної діяльності та прийняття професійно виважених рішень та ін. У формувальному експерименті успішно апробовано авторський психологічний тренінг «Становлення професійної компетентності майбутніх юристів». В емпіричному дослідженні гіпотези, які було висунуто на початку проведення експерименту, знайшли своє повне підтвердження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 6145
Кількість відвідувачів 583
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя