Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сердюк, Л. З.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
15(02)
С 32


    Сердюк, Л. З.
    Психологія [Текст] : навчальний посібник для дистанційного навчання / Л. З. Сердюк ; [за наук ред. В. Т. Циби] ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - Київ : Університет Україна, 2005. - 233 с. - 25.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- методи психології -- психічні процеси -- особливості особистості


Дод.точки доступу:
Циби], В. Т. \[за наук ред.\; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 406 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Зміст:
Бевз, Г. М. Соціально-психологічне забезпечення як напрямок психологічних досліджень: теоретичний аналіз / Г. М. Бевз. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (19 назв)
Грись, А. М. Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності / А. М. Грись, М. М. Павлюк. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи) / В. В. Москаленко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (18 назв)
Сердюк, Л. З. Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу / Л. З. Сердюк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (13 назв)
Турбан, В. В. Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність / В. В. Турбан. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54 (7 назв)
Музика, О. Л. Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами / О. Л. Музика, О. В. Гончарук. - С .56-71. - Бібліогр.: с. 68-71 (35 назв)
Візнюк, І. М. Соматотипи професіограм за іпохондричною ознакою відповідно до результатів дослідження / І. М. Візнюк. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (8 назв)
Гавриловська, К. П. Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід) / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .83-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (7 назв)
Грейліх, О. О. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. О. Грейліх. - С .91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
Губенко, О. В. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення / О. В. Губенко. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (10 назв)
Дембицька, Н. М. Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність / Н. М. Дембицька. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 107-109 (13 назв)
Зарембо, Н. О. Особливості психологічної адаптації студентів-моряків до майбутньої професійної діяльності / Н. О. Зарембо, М. П. Масліхова, С. В. Мікітіна. - С .110-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (13 назв)
Іванова, В. В. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності / В. В. Іванова. - С .118-126. - Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій / В. В. Кириченко. - С .127-136. - Бібліогр.: с. 134-135 (18 назв)
Крицька, А. М. Методи активації професійної креативності / А. М. Крицька. - С .137-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (10 назв)
Купрєєва, О. І. Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів / О. І. Купрєєва. - С .144-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
Кутішенко, В. П. Вплив релігійних цінностей на формування моральоно-ціннісної сфери особистості / В. П. Кутішенко, О. П. Патинок, В. В. Сидоркін. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-164 (18 назв)
Мазяр, Наталія Олександрівна. Особистісний контрапункт на перехресті парадигм / О. В. Мазяр. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-171 (17 назв)
Малєєва, Н. С. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах / Н. С. Малєєва. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 180 (6 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості перфекціонізму у юнацькому віці / Т. О. Мотрук, А. В. Вертель. - С .182-192. - Бібліогр.: с. 190-192 (20 назв)
Музика, О. О. Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості / О. О. Музика. - С .193-204. - Бібліогр.: с. 202-204 (16 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська. - С .205-214. - Бібліогр.: с. 213 (7 назв)
Портницька, Н. Ф. / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко. - С .215-221. - Бібліогр.: с. 220-221 (11 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина. - С .222-229. - Бібліогр.: с. 227-229 (15 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, М. В. Соложенцева, І. М. Тичина. - С .230-237. - Бібліогр.: с. 235-236 (10 назв)
Примачок, Л. Л. Структура професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .238-250 : Бібліогр.: с. 248-249 (10 назв)
Сухенко, Я. В. Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку / Я. В. Сухенко. - С .251-261. - Бібліогр.: с. 259-261 (14 назв)
Харченко, Н. А. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості / Н. А. Харченко. - С .262-268. - Бібліогр.: с. 267-268 (7 назв)
Чайка, Г. В. Позитивні впливи комп'ютерних ігр / Г. В. Чайка. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 275-278 (27 назв)
Чиханцова, О. А. Іншомовна комунікативна компетентність як фактор розвитку особистості / О. А. Чиханцова. - С .279-286. - Бібліогр.: с. 284-286 (16 назв)
Щербакова, О. О. Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку / О. О. Щербакова. - С .287-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (6 назв)
Гусєва, Н. Т. Поняття ірраціональності у наукових розвідках / Н. Т. Гусєва. - С .294-303. - Бібліогр.: с. 301-303 (18 назв)
Зеленська, З. П. Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи / З. П. Зеленська. - С .304-310. - Бібліогр.: с. 310 (8 назв)
Максьом, К. В. Особливості булінг-структури в підлітковому віці / К. В. Максьом. - С .312-318. - Бібліогр.: с. 318 (6 назв)
Митрофанова, С. С. Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів / С. С. Митрофанова. - С .319-327. - Бібліогр.: С. 326-327 (9 назв)
Місюра, О. М. Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією / О. М. Місюра. - С .328-334. - Бібліогр.: С. 333-334 (9 назв)
Настояща, У. В. Соціально-психологічні особливості професійної діяльності персоналу ДКВС України (державна кримінально-виконавча служба) / У. В. Настояща. - С .335-345. - Бібліогр.: С. 342-344 (22 назви)
Сніжна, М. А. Роль особистісних цінностей образотворчо обдарованих підлітків у адаптації до освітнього середовища / М. А. Сніжна. - С .346-350. - Бібліогр.: С. 350 (9 назв)
Тесленко, В. М. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл / В. М. Тесленко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Улько, Н. М. Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості / Н. М. Улько. - С .360-368. - Бібліогр.: С. 367-368 (10 назв)
Федоренко, Л. П. Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл / Л. П. Федоренко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Чорний, А. М. Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки / А. М. Чорний. - С .380-391. - Бібліогр.: С. 387-391 (38 назв)
Шевченко, О. Т. Особливості резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворобами: ціннісно мотиваційний аспект / О. Т. Шевченко. - С .492-401. - Бібліогр.: С. 400 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Сердюк, Л. З.
    Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 36-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
подружні взаємини -- самооцінка -- очікувана оцінка -- оцінка партнера -- динаміка сумісності -- сфери подружньої взаємодії
Анотація: У статті досліджуються особливості взаємозв'язку ставлення до себе та до партнера, узгодженість яких розглядається як фактор стабільності шлюбу. Виявлено особливості впливу суперечностей в системі самооцінок, очікуваних оцінок та взаємооцінок партнерів на подружні взаємини. Емпіричним шляхом встановлено умови позитивної та негативної динаміки сумісності подружжя. Показано прогностичні можливості оптимізації подружніх взаємин.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 423 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 2072-4772 : 25.00 грн.
    Зміст:
Бабатенко, О. В. Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості / О. В. Бабатенко. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-13 (21 назва)
Близнюкова, О. М. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів / О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. - С .15-25. - Бібліогр.: с. 23-24 (9 назв)
Бугайова, Н. М. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій / Н. М. Бугайова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 35 (1 назва)
Бурлакова, І. А. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 45 (8 назв)
Вернік, О. Л. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми / О. Л. Вернік. - С .47-57. - Бібліогр.: с. 54-56 (18 назв)
Вітомський, Ю. Л. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (10 назв)
Гейко, Є. В. Цілісність особистості у вимірі системного підходу / Є. В. Гейко. - С .69-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (12 назв)
Гуд, Г. О. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів / Г. О. Гуд. - С .83-96. - Бібліогр.: с. 94-95 (11 назв)
Добровольська, Н. А. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі / Н. А. Добровольська. - С .97-103. - Бібліогр.: с. 102-103 (12 назв)
Іванова, В. В. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку / В. В. Іванова, Т. В. Палько. - С .104-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
Іванцанич, В. І. Психологічні складові стресостійкості школярів / В. І. Іванцанич. - С .115-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (14 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ / Є. В. Кіричевська. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 130-132 (13 назв)
Купрєєва, О. І. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. - С .134-146. - Бібліогр.: с. 143-146 (21 назва)
Мамчур, І. В. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників / І. В. Мамчур. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
Марусинець, М. М. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .156-163. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Маценко, Ж. М. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький) / Ж. М. Маценко. - С .164-176. - Бібліогр.: с. 175 (15 назв)
Мельничук, І. Я. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах / І. Я. Мельничук. - С .177-185. - Бібліогр.: с. 184 (5 назв)
Міненко, О. О. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин / О. О. Міненко. - С .186-195. - Бібліогр.: с. 194 (12 назв)
Москаленко, В. В. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу / В. В. Москаленко. - С .196-210. - Бібліогр.: с. 207-209 (28 назв)
Музика, О. Л. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського / О. Л. Музика, Є. В. Загурська. - С .211-224. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв)
Мул, С. А. Психологічні особливості процесу прийняття рішень / С. А. Мул. - С .225-232. - Бібліогр.: с. 231 (8 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів / С. М. Омелянюк. - С .233-244. - Бібліогр.: с. 242-243 (7 назв)
Ортікова, Н. В. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 255-257 (10 назв)
Поклад, І. М. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .258-267. - Бібліогр.: с. 265-267 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя / Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (8 назв)
Терещук, А. М. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації / А. М. Терещук. - С .278-287. - Бібліогр.: с. 285-286 (10 назв)
Турбан, В. В. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості / В. В. Турбан. - С .288-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (9 назв)
Чегі, Т. Т. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України / Т. Т. Чегі. - С .307-314. - Бібліогр.: с. 313 (6 назв)
Чорна, Н. В. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору / Н. В. Чорна. - С .315-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (11 назв)
Шамич, О. М. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців / О. М. Шамич. - С .327-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (13 назв)
Солодчук, С. Є. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі / С. Є. Солодчук. - С .336-342. - Бібліогр.: с. 341-342 (8 назв)
Ахтирська, Ю. І. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів / Ю. І. Ахтирська. - С .343-351. - Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв)
Білецький, П. С. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму / П. С. Білецький. - С .352-360. - Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
Завацька, Н. Є. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації / Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. - С .361-367. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Шевченко, Р. П. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців / Р. П. Шевченко. - С .368-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (5 назв)
Євланова, Е. М. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості / Е. М. Євланова. - С .376-388. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Ведмідь, В. А. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів) / В. А. Ведмідь. - С .389-402. - Бібліогр.: с. 400 (6 назв)
Мамко, В. П. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі / В. П. Мамко. - С .402-414. - Бібліогр.: с. 412 (9 назв)
Михайлошина, І. О. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра / І. О. Михайлошина. - С .414-423. - Бібліогр.: с. 421-423 (53 назви)
Турбан, В. В. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять / В. В. Турбан. - С .298-306. - Бібліогр. с. 305-306 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Сердюк, Л. З.
    Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя [Текст] / Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 268-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (8 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
подружня сумісність -- сімейні настанови -- шлюбні партнери -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-орієнтаційна діяльність
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження структури та динамічних особливостей ціннісно-орієнтаційних позицій шлюбних партнерів. Розкрито зв'язок ціннісних орієнтацій подружжя та їх психологічної сумісності. Встановлено, що схожість ціннісних орієнтацій та настанов шлюбних партнерів є важливим фактором подружньої сумісності та стабільності шлюбу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дубчак, Г. М.

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
155
М 34


   
    Творча спадщина Г.С. Костюка: історія та сучасність. / Матеріали круглого столу (м. Київ, 11 червня 2019 р.) [Текст] : [збірник статей] / НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця ; [ред. кол. В. О. Моляко ; ред. кол.: Л. М. Карамушка, О. М. Кокун та ін.]. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 90 с. - 20.00 грн.
    Зміст:
Бугайова, Н. М. Вплив віртуального простору на формування національної ідентичності особистості / Н. М. Бугайова. - С .7-10
Вернік, О. Л. Ціннісні орієнтації в структурі життєдіяльності особистості обдарованого підлітка / О. Л. Вернік. - С .12-15
Дригус, М. Т. Проблема особистісної ефективності у концептуальних ідеях Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .23-25
Маценко, Ж. М. Персонологія Г.С. Костюка: провідні концептуальні положення / Ж. М. Маценко. - с. 40-42
Мельник, О. А. Історичний дискурс про фактори психічного розвитку / О. А. Мельник. - С .42-44
Москаленко, В. В. Особливості онтогенетичного розвитку особистості в світлі ідей Г.С. Костюка / В. В. Москаленко. - С .44-47
Панасенко, Н. М. Науковий доробок Г.С. Костюка в контексті розвитку вітчизняної психологічної науки / Н. М. Панасенко, І. М. Поклад. - С .56-58
Поклад, І. М. Науково-педагогічні погляди Г.С. Костюка на теорію розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .58-61
Пророк, Н. В. Професійне самовдосконалення як невід'ємний компонент професіоналізму / Н. В. Пророк. - С .61-64
Сердюк, Л. З. Фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .64-66
Скальська, Л. О. Теоретичні засади дослідження явища самопрезентації в науковій літературі / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .66-68
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічний процес як фактор особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .68-71
Солодчук, С. Є. Ідеї Г.С. Костюка і становлення гуманістичної психології в Україні / С. Є. Солодчук. - С .71-73
Терещук, А. Д. Досвід вивчення психології особистості у вітчизняних дослідженнях / А. Д. Терещук. - С .73-76
Турбан, В. В. Реабілітаційна та реінтеграційна робота з військовослужбовцями, учасниками бойових дій в умовах процесу децентралізації надання послуг в об'єднаних територіальних громадах / В. В. Турбан. - С .76-79
Турбан, В. В. Погляди Г.С. Костюка та генеза становлення особистості / В. В. Турбан. - С .79-81
Яворська-Вєтрова, І. В. Система становлень в оптимізації функціонування особистості: підхід Н. Пезешкіана / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .87-89. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
УДК
РУБ 155


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Дод.точки доступу:
Моляко, В.О. \[ред. кол.\; Карамушка, Л.М. \ред. кол.\; Кокун та ін.], О.М. \ред. кол.\; НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі


7.
155
М 34


   
    Особистість у діяльнісному підході: сучасний погляд. / Матеріали наукової конференції (м. Київ, 07 грудня 2019 р.) [Текст] : [збірник статей] / НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця ; [ред. кол. В. О. Моляко ; ред. кол.: Л. М. Карамушка, О. М. Кокун та ін.]. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 62 с. - 5.00 грн.
    Зміст:
Бугайова, Н. М. Вплив віртуального простору на формування національної ідентичності особистості / Н. М. Бугайова. - С .7-10
Вернік, О. Л. Ціннісні орієнтації в структурі життєдіяльності особистості обдарованого підлітка / О. Л. Вернік. - С .12-15
Дригус, М. Т. Проблема особистісної ефективності у концептуальних ідеях Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .23-25
Маценко, Ж. М. Персонологія Г.С. Костюка: провідні концептуальні положення / Ж. М. Маценко. - с. 40-42
Мельник, О. А. Історичний дискурс про фактори психічного розвитку / О. А. Мельник. - С .42-44
Москаленко, В. В. Особливості онтогенетичного розвитку особистості в світлі ідей Г.С. Костюка / В. В. Москаленко. - С .44-47
Панасенко, Н. М. Науковий доробок Г.С. Костюка в контексті розвитку вітчизняної психологічної науки / Н. М. Панасенко, І. М. Поклад. - С .56-58
Поклад, І. М. Науково-педагогічні погляди Г.С. Костюка на теорію розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .58-61
Пророк, Н. В. Професійне самовдосконалення як невід'ємний компонент професіоналізму / Н. В. Пророк. - С .61-64
Сердюк, Л. З. Фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .64-66
Скальська, Л. О. Теоретичні засади дослідження явища самопрезентації в науковій літературі / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .66-68
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічний процес як фактор особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .68-71
Солодчук, С. Є. Ідеї Г.С. Костюка і становлення гуманістичної психології в Україні / С. Є. Солодчук. - С .71-73
Терещук, А. Д. Досвід вивчення психології особистості у вітчизняних дослідженнях / А. Д. Терещук. - С .73-76
Турбан, В. В. Реабілітаційна та реінтеграційна робота з військовослужбовцями, учасниками бойових дій в умовах процесу децентралізації надання послуг в об'єднаних територіальних громадах / В. В. Турбан. - С .76-79
Турбан, В. В. Погляди Г.С. Костюка та генеза становлення особистості / В. В. Турбан. - С .79-81
Яворська-Вєтрова, І. В. Система становлень в оптимізації функціонування особистості: підхід Н. Пезешкіана / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .87-89. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
УДК
РУБ 155


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Дод.точки доступу:
Моляко, В.О. \[ред. кол.\; Карамушка, Л.М. \ред. кол.\; Кокун та ін.], О.М. \ред. кол.\; НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі


8.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Л. З.
    Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- самодетермінація -- самореалізація -- самоздійснення -- психологічне благополуччя -- розвиток особистісного потенціалу -- життєстійкість
Анотація: У статті розглядаються основні напрями досліджень особистості, що сформувалися на сьогоднішній день в Україні у зв'язку з парадигмальними змінами в психології. Аналізуються сучасні тенденції досліджень особистості, що виконуються на постнекласичних моделях й орієнтовані на грунтовні розробки психологічних основ самодетермінації особистості, самоорганізації, здатності до ініціації власного розвитку та розвитку особистісного потенціалу. Зазначається, що в українській психології, як і в світовій, поширення набули дослідження життєвого шляху, стилю життя, життєвих стратегій і перспектив, цілей та сенсу життя особистості, якості життя, задоволеності життям, життєстійкості, самопроектування, самоздійснення, самореалізації, психологічного благополуччя тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - 306 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 20.00 р.
    Зміст:
Івашкевич, Е. З. Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя як детермінанта його підготовки до успішної фасилітативної взаємодії / Е. З. Івашкевич, Н. О. Хупавцева. - С .5-15. - Бібліогр.: с. 14 (8 назв)
Кремінський, Б. Г. Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів / Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Єдність типового та індивідуального як атрибуту особистості / В. В. Москаленко. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (7 назв)
Музика, О. Л. Психологічні особливості ціннісного самовизначення старшокласників із ознаками обдарованості / О. Л. Музика. - С .33-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Самоорганізація як чинник мотивації саморегуляції студентів ЗВО / Л. З. Сердюк. - С .47-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (11 назв)
Турбан, В. В. Психологічний підхід до безпеки як мовного феномена / В. В. Турбан. - С .54-62. - Бібліогр.: с. 62 (5 назв)
Василькевич, Я. З. Проблема діагностики обдарованості школярів: ефективність експертних рейтингових оцінок / Я. З. Василькевич, А. А. Дереча. - С .63-69. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Виноградова, В. Є. Формування творчих здібностей І.І. Мечникова у дитячі та юнацькі роки / В. Є. Виноградова. - С .70-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (9 назв)
Володарська, Н. Д. Роль матері у становленні психологічного благополуччя дитини / Н. Д. Володарська. - С .77-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв)
Гавриловська, К. П. Сторітелінг як засіб розвитку психологічної пружності особистості / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (12 назв)
Гурлєва, Т. С. Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. - С .91-105. - Бібліогр.: с. 102-104 (25 назв)
Завязун, Т. В. Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти / Т. В. Завязун. - С .106-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
Івашкевич, Є. Є. Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологічні стратегії військово-професійної діяльності військовослужбовців / Є. В. Кіричевська. - С .123-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (4 назви)
Кордунова, Н. О. Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (15 назв)
Краєва, О. А. Особливості професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час кризи ідентичності / О. А. Краєва, М. В. Компанієць. - С .139-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (6 назв)
Кривцова, Н. В. Створювальні сили створювального знання особистості трансфесіонала: SMART-модель "МАПА" як методологічний і методичний інструментарій / Н. В. Кривцова. - С .147-166. - Бібліогр.: с. 163-166 (30 назв)
Купрєєва, Наталія Олександрівна. Ціннісно-смислові основи самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі / О. І. Купрєєва. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (18 назв)
Левус, Н. І. Особливості креативності у музично обдарованих студентів / Н. І. Левус, М. Л. Липецька. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (9 назв)
Мазяр, О. В. Психічна інверсія: когнітивний аналіз / О. В. Мазяр. - С .189-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (9 назв)
Мусіяка, Н. І. Проблема особистісної детермінації навчання у концепції розвитку здібностей учнів Г.С. Костюка / Н. І. Мусіяка. - С .196-202. - Бібліогр.: с. 201-202 (12 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук. - С .203-216. - Бібліогр.: с. 212-216 (29 назв)
Пенькова, О. І. Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції / О. І. Пенькова. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 222-223 (12 назв)
Рудюк, О. В. Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів / О. В. Рудюк. - С .224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (16 назв)
Чиханцова, О. А. Якість життя як фактор розвитку життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .234-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Система ставлень особистості у вимірі психологічного благополуччя: аспекти сучасних досліджень / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .242-249 : Бібліогр.: с. 247-249 (14 назв)
Вольгемут, І. А. Зв’язок самоставлення з потребою у досягненнях / І. А. Вольгемут. - С .250-257. - Бібліогр.: с. 256-257 (11 назв)
Демків, В. Г. Психологічні особливості розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів / В. Г. Демків. - С .258-266. - Бібліогр.: с. 265-266 (14 назв)
Зозуля, І. М. Роль гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку / І. М. Зозуля. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 274-276 (27 назв)
Паламарчук, М. Є. Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників / М. Є. Паламарчук. - С .277-289. - Бібліогр.: с. 287-288 (15 назв)
Шмарова, Н. В. Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль / Н. В. Шмарова. - С .290-302. - Бібліогр.: с. 302 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


    Сердюк, Л. З.
    Самоорганізація як чинник мотивації саморегуляції студентів ЗВО [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 47-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація -- самодетермінація -- мотивація самореалізації -- особистісне зростання -- самореалізація -- психологічне благополуччя -- студенти ЗВО
Анотація: У статті обгрунтовано психологічну доцільність вивчення чинників мотивації самореалізації особистості в контексті її самоорганізації. В емпіричному дослідженні взяли участь 120 студентів закладів вищої освіти. Вивчались особливості взаємозв'язків мотивації самореалізації студентів з складовими їх самоорганізації та іншими особистісними характеристиками. Чинниками, що характеризують особистісті ресурси самореалізації особистості, є такі особистісні параметри як визначення цілей, та осмисленність життя; прагнення свободи і незалежності; прагнення до саморозвитку та самореалізації, високий рівень самоорганізації при плануванні та бюджетуванні часу; здатність контролювати події життя, наполегливість, планомірність, цілеспрямованість; упевненість в собі і власних силах; почуття компетентності в часі та упрвлінні повсякденними справами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 106914
Кількість відвідувачів 1045
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя