Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Смульсон , Марина Лазарівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.
159.922-057.875:305+378.015.3:159.955:331.54
Б 59


    Бідюк, Інна Аркадіївна.
    Гендерна специфіка становлення професійного інтелекту у студентів вищого технічного навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бідюк Інна Аркадіївна ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійний інтелект--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- професійний інтелект -- статеворольові особливості -- генедер -- маскулінність -- фемінність -- андрогінність
Анотація: Показано вплив різних факторів (генетичні, особистісні, гендерні) на формування та становлення професійних інтелектуальних здібностей. Вивчено структурні особливості інтелекстуальних професійних складових майбутніх фахівців аерокосмічної галузі. Проаналізовано структурні компоненти й розвиток складових професійного інтелекту, вплив маскулінності/фімінності на формування професійних інтелектуальних складових. Розкрито статеворольові характеристики формування професійного інтелекту. Показано особливості та ефективність психолого-педагогічного середовища, створенного з метою формування професійного інтелекту з урахуванням гендерних особливостей студентів аерокосмічного ВТНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.95-053.85:316.485
І-46


    Ільіна, Юнона Миколаївна.
    Трансформації ментальних моделей в осіб середнього віку у кризових життєвих ситуаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ільіна Юнона Миколаївна ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Середній вік--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
МЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ -- механізм ініціації трансформації -- системомиследіяльнісний тренінг -- РЕФЛЕКСІЯ змін -- кризові стани у дорослих
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню ментальних моделей дорослих та засобів їх трансформації на більш адаптивні під час кризових станів. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми побудовано адекватну ментальну модель та інструмент для її трансформації. Практична реалізація моделі полягала у створенні програми розвитку для дорослих "Управління змінами - три рамки", яку можуть використовувати педагоги та психологи, які працюють з дорослими особами. Розроблена методика успішно впроваджена в освітній процес трьох організацій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.63:128/К 56-410786

    Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна.
    Психологічні чинники ставлення літньої людини до смерті [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коваленко-Кобилянська Ірина Генріхівна ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 211 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-211. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Літні люди--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
пізній геронтогенез -- природня смерть -- остракізм смерті -- ЕМОЦІЙНА депривація -- соціокультурне оточення -- антиципація
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню проблеми ставлення індивідуума до особистої природньої смерті (вичерпання видового ліміту) і визначенню чинників, які впливають на сприйняття небуття особистого буття в завершальному періоді георнтогенезу (85-109 років). Теоретично обґрунтовано, практично перевірено й ієрархічно визначено вплив таких чинників: віку, гендерних відмінностей, сімейного стану, рівня освіти, релігійності, локус контролю. Виявлено провідний критерій - екстернальна спрямованість особистості (ступінь релігійності). Вперше досліджено психологічний вплив соціокультурного оточення, визначено патерни поведінки й етапи формування в індивідуума адекватного ставлення до особистої природної смерті.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
151.6
С 52


    Смульсон , Марина Лазарівна.
    Психологія розвитку інтелекту [Текст] : монография / М. Л. Смульсон ; Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К. : Знання, 2001. - 276 с. - ISBN 966-614-030-6 : 16.00 грн., 12.00 грн.
УДК
РУБ 151.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- психологія -- структура та складники інтелекту -- функції інтелекту -- розвиток інтелекту -- інтелектуальний тренінг -- професійний інтелект

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

5.
37.015.3:159.955+316.454.52]:044.738.5
З-63


    Зінченко, Олександр Володимирович.
    Розвиток поняттєвого мислення підлітків у процесі інтернет-спілкування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Зінченко ; наук. кер. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 239 с. : табл. - Бібліогр.: с. 184-226. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Поняттєве мислення підлітків--Інтернет-спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підлітковий вік -- поняттєве мислення -- операції понятійного мислення -- інтернет-спілкування -- віртуальна особистість -- проектувально-технологічна парадигма розвитку інтелекту -- комбінований тренінг
Анотація: У дисертації досліджено розвиток поняттєвого мислення підлітків у мережевому спілкуванні. Емпірично досліджено динаміку операційно-логічної структури поняттєвого мислення у підлітковому віці (аналізу, узагальнення, абстрагування, класифікації). На основі аналізу теоретичних джерел та результатів констатуального експерименту розроблено та реалізовано комбінований тренінг поняттєвого мислення підлітків, що передбачав поєднання безпосередньої взаємодії та інтернет-комунікації у соціальній мережі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.953.5
І 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 221 с. - Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Депутат, В. В. Інтелектуальний розвиток учителів у віртуальному освітньому просторі / В. В. Депутат, М. І. Жалдак. - С. 35-39
Лотоцька, Ю. М. Психологічні механізми підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі / Ю. М. Лотоцька. - С. 40-79
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальний розвиток людей похилого віку у віртуальному просторі / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 80-107
Дітюк, П. П. Проектна діяльність як чинник інтелектуального розвитку дорослих / П. П. Дітюк. - С. 108-136
Назар, Максим Миколайович. Психологічні особливості групової роботи у віртуальному освітньому просторі / М. М. Назар. - С. 137-166
Мещеряков, Д. С. Психологічні підходи до розробки моделі респондента, мотивованого брати участь у дистанційних навчальних курсах / Д. С. Мещеряков. - С. 167-179
Лотоцька, Ю. М Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку / Ю.М Лотоцька [и др.]. - С. 180-192
Інші автори: Іванова О.О, Суворова Т.О, Павловець О.М
УДК
Рубрики: Інтелектуальний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- інтернет -- розвиток -- навчання -- освітній простір
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепцію інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі. Особлива увага спрямована на розробку психолого-педагогічних засад проектування та здійснення продуктивних навчальних курсів у мережі Інтернет, що орієнтуються, з одного боку, на описану структуру інтелекту дорослої людини, її інтелектуальні метакогніції та компетентності, з іншого – на глибоку практичну інтеграцію відповідного навчання з сучасними електронними технологіями, зокрема комунікаційного та мультимедійного спрямувань. Спираючись на фундаментальні тенденції сучасного навчання через мережу Інтернет та розроблені інструменти розбудови віртуальних освітніх середовищ, автори розкривають психологічний зміст дистанційних технологій підвищення якості життя та життєвої успішності, формування комунікативної компетентності, розвитку інтелекту в контексті проектної діяльності, інтелектуальної підтримки людей похилого віку та застосування моделі респондента тощо. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Павловець, О. М; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


7.
159.953.5
І 73


    Депутат, В. В.
    Інтелектуальний розвиток учителів у віртуальному освітньому просторі [Текст] / В. В. Депутат, М. І. Жалдак // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 35-39
УДК


Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Жалдак, М. І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.
159.953.5
І 73


    Лотоцька, Ю. М.
    Психологічні механізми підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі [Текст] / Ю. М. Лотоцька // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 40-79
УДК


Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
159.953.5
І 73


    Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна.
    Інтелектуальний розвиток людей похилого віку у віртуальному просторі [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 80-107
УДК


Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
159.953.5
І 73


    Дітюк, П. П.
    Проектна діяльність як чинник інтелектуального розвитку дорослих [Текст] / П. П. Дітюк // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 108-136
УДК


Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.
159.953.5
І 73


    Назар, Максим Миколайович.
    Психологічні особливості групової роботи у віртуальному освітньому просторі [Текст] / М. М. Назар // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 137-166
УДК


Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.
159.953.5
І 73


    Мещеряков, Д. С.
    Психологічні підходи до розробки моделі респондента, мотивованого брати участь у дистанційних навчальних курсах [Текст] / Д. С. Мещеряков // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 167-179
УДК


Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.
159.953.5
І 73


   
    Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку [Текст] / Ю.М Лотоцька [и др.] // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 180-192
УДК


Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Лотоцька, Ю.М; Іванова, О.О; Суворова, Т.О; Павловець, О. М; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.
159.923.2
Д 48


   
    Дискурсивне конструювання досвіду у контексті розвитку особистості [Електроний ресурс] : монографія / [Н. В. Чепелєва, М. Л. Смульсон, С. Ю. Рудницька, О. В.Зазимко, [та ін.]; за ред. Н. В. Чепелєвої . - Электрон. текстовые дан. - Київ : [б. в.], 2022. - 194 с. - ISBN 978-617-7745-14-2 : Б. ц.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
наративна компетентність -- структурно-смислова модель -- наратив -- структурно-смислова модель -- інтелектуальні метакогніції -- структурно-смислова модель -- наративна компетентність
Анотація: Монографія спрямована на висвітлення результатів дослідження дискурсивного конструювання досвіду як вагомої передумови становлення зрілої особистості, її успішної самореалізації в сучасному непередбачувано мінливому світі. Подано обґрунтування можливості розгляду вказаної проблематики в контексті психолого-герменевтичного постнекласичного підходу. Схарактеризовано культурні передумови дискурсивного конструювання досвіду, струтурно-процесуальну та структурно смислову моделі конструювання особистісного досвіду, а також обґрунтовано зв’язок дискурсивного конструювання особистісного досвіду та відповідних інтерпретаційних процесів з інтелектуальними метакогніціями та ментальним моделюванням світу. Розглянуто особливості дискурсивного конструювання досвіду на різних вікових етапах розвитку людини (у молодшому шкільному, підлітковому, юнацькому, дорослому та похилому віці), а також педагогами і користувачами Інтернету. Монографія адресована викладачам вищих навчальних закладів, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Чепєлева , Наталія Василівна; Смульсон , Марина Лазарівна; Рудницька, Світлана Юріївна; Зазимко, Оксана Володимирівна; Чепєлева , Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

15.
   159.953.5
   П 86


   
    Психологічні механізми становлення суб’єктності дорослих у віртуальному просторі [Електроний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська, Д. С. Мещеряков, М. М. Назар [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон. - Электрон. текстовые дан. - Київ; Львів : [б. в.], 2021. - 180 с. - ISBN 978-617-8116-09-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--становлення суб'єктності--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- становлення суб'єктності
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, викладено концепцію психологічних механізмів становлення суб’єктності дорослих у віртуальному просторі, а також результати відповідного теоретико- експериментального дослідження. Визначено концептуальні засади проєктування та психологічного аналізу функціонування інтернет- ресурсів, спрямованих на становлення суб’єктності дорослих, в умовах групового дистанційного навчання та соціальних мереж. Показано особливості психологічних механізмів становлення професійної суб’єктності і специфіку становлення суб’єктності в старості. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційно- комунікаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Мещеряков, Дмитро Сергійович; Назар, Максим Миколайович; Смульсон , Марина Лазарівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

16.
   159.923.2
   Д 48


   
    Дискурсивні технології самопроектування особистості [Електроний ресурс] : монографія / [Н. В.Чепелєва, М. Л. Смуль­сон, С. Ю. Рудницька, О. В.Зазимко[ та ін.]; за ред. Н.В. Чепелєвої. - Київ : [б. в.], 2019. - 170 с. - ISBN 978-617-7745-04-3 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Самопроектування особистості--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- особистісний проект -- самопроектування, -- дискурсивні технології -- самопроектування особистості -- Україна -- наратив -- нормативна модель самопроектування -- самопроектування -- завдання на смисл
Анотація: Монографія спрямована на висвітлення результатів дослідження дискурсивних технологій самопроектування особистості, оволодіння якими може стати важливим життєтворчим ресурсом у процесі становлення зрілої особистості, важливою передумовою її успішної самореалізації в сучасному непередбачувано мінливому світі. Подано обґрунтування можливості розгляду вказаної проблематики у контексті психолого-герменевтичного постнекласичного підходу. Схарактеризовано культурні передумови дискурсивного самопроектування особистості, нормативну модель даного процесу, а також обґрунтовано особистісні якості людини, здатної до самопроектування. Розглянуто особливості застосування дискурсивних технологій самопроектування особистості та розвитку здатності до самопроектування на різних вікових етапах розвитку людини (у молодшому шкільному, підлітковому, юнацькому, дорослому та похилому віці), а також у кризових життєвих обставинах, пов’язаних із тяжкою соматичною хворобою і користувачами Інтернету. Монографія адресована викладачам ВНЗ, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна; Смульсон , Марина Лазарівна; Рудницька, Світлана Юріївна; Зазимко, Оксана Володимирівна; Чепелєва, Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

17.
   159.953.5
   Р 64


   
    Розвиток суб’єктної активності дорослих у віртуальному просторі [Електронний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська, Д. С. Мещеряков, М. М. Назар [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон. - Київ : [б. в.], 2018. - 180 с. - ISBN 978-966-97846-3-6 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку --дорослі--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт -- суб'єктність -- суб'єктна активність -- віртуальний простір -- розвиток -- Інтернет
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепцію розвитку суб’єктної активності дорослих у віртуальному просторі. Особлива увага спрямована на теоретико-методологічний аналіз категорій суб’єкт, активність, суб’єктна активність у віртуальному просторі, зокрема, розглянуто активність користувачів соціальних мереж та учасників інтернет-тренінгів. Описано технології формування суб’єктної активності дорослих та результати експериментальних досліджень, здійснених за допомогою розроблених технологій. Показана специфіка розвитку суб’єктної активності людей похилого віку. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Мещеряков, Дмитро Сергійович; Назар, Максим Миколайович; Смульсон , Марина Лазарівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 78582
Кількість відвідувачів 996
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя