Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Федорчук, О. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
372
Ц 62


   
    Ціннісні орієнтації дитини у дорослому світі [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. О. Піроженко [и др.]. - К. : Слово, 2016. - 248 с. : рис. - ISBN 978-966-194-247-8 : 20.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
дитина -- ціннісні орієнтації -- дорослий світ -- становлення цінностей

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Ладивір, Світлана Олексіївна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Хартман, О. Ю.; Федорчук, О. І.; Токарева, Людмила Дмитрівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - 184 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 грн.
    Зміст:
Біла, Ірина Миколаївна. Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці / І. М. Біла. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
Власова, Олена Іванівна. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження / О. І. Власова, В. Л. Щербина. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
Демченко, М. О. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку / М. О. Демченко. - С .23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
Завязун, Т. В. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. - С .32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Кабанцева, А. В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку / А. В. Кабанцева. - С .41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
Каплунова, К. А. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
Кондратець, І. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих / І. Кондратець. - С .74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
Костецька, О. І. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра / О. І. Костецька. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини / С. О. Ладивір. - С .95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
Лесик, В. В. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Лесик. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Метелюк, В. І. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності / В. І. Метелюк. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
Тищук, Л. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці / Л. Тищук, Л. Ковальова. - С .135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
Товкач, І. Є. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників / І. Є. Товкач. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
Токарєва, Л. Д. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова / Л. Д. Токарєва. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
Федорчук, О. І. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури / О. І. Федорчук. - С .165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
Філенко, Є. Ф. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу / Є. Ф. Філенко. - С .176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
372
А 43


    Федорчук, О. І.
    Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури [Текст] / О. І. Федорчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
батьківська відповідальність -- моральний вибір -- ціннісні орієнтації -- особистісна свобода -- феномен батьківської культури -- сім'я
Анотація: В статті проаналізовано поняття батьківсьої відповідальності, її місце у сучасній психологічній науці та роль у структурі феномену батьківської культури. Визначені складові та характерні особливості батьківської відповідальності, а також фактори, що впливають на процес її розвитку. Зроблено висновок, що батьківська відповідальність є головним показником рівня батьківської культури молодих родин.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 315 с. - ISSN 2072-4772. - 19.00 грн.
    Зміст:
Байєр, О. М. Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу / О. М. Байєр. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-14 (12 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Діагностика творчості дошкільників / І. М. Біла. - С .14-24. - Бібліогр.: с. 19 (3 назви)
Болотна, Ю. В. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища / Ю. В. Болотна. - С .24-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (9 назв)
Ващенко, І. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів / І. Ващенко, О. Литвиненко. - С .33-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (10 назв)
Говорун, Т. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків / Т. Говорун. - С .45-56. - Бібліогр.: с. 55 (4 назви)
Іванова, Т. М. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників / Т. М. Іванова. - С .56-68. - Бібліогр.: с. 65-67 (18 назв)
Іванчук, С. А. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку / С. А. Іванчук. - С .68-77. - Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей / І. І. Карабаєва. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 86-87 (11 назв)
Карапетрова, Олена Володимирівна. Формування духовних цінностей у родині / О. В. Карапетрова. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 94-96 (15 назв)
Колпакчи, Світлана Олексіївна. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів / О. С. Колпакчи. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 102-104 (11 назв)
Кондратець, І. В. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків / І. В. Кондратець. - С .105-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Підвалини щасливого дитинства / С. О. Ладивір. - С .116-126. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
Левшунова, Катерина Валеріївна. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності / К. В. Левшунова. - С .126-134. - Бібліогр.: с. 133 (4 назви)
Лесик, В. В. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки / В. В. Лесик, О. В. Тесленко. - С .135-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (4 назви)
Панченко, О. А. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації / О. А. Панченко [и др.]. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
Інші автори: Кутько І. І., Сімоненко О. Б., Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Піроженко, Тамара Олександрівна. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти / Т. О. Піроженко. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 162-165 (11 назв)
Пісарєва, О. В. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника / О. В. Пісарєва. - С .166-175. - Бібліогр.: С. 173-174 (11 назв)
Пурмале, Р. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка / Р. Пурмале. - С .175-185. - Бібліогр.: С. 183-184 (12 назв)
Роменкова, В. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. - С .185-193. - Бібліогр: С. 191-192 (17 назв)
Савченко, М. В. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування / М. В. Савченко. - С .194-201. - Бібліогр.: С. 200-201 (5 назв)
Савченко, Ю. Ю. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .201-211. - Бібліогр.: С. 209-210 (9 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми / Л. І. Соловйова. - С .211-222. - Бібліогр.: С. 220-221 (9 назв)
Тарнавська, Н. П. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу / Н. П. Тарнавська. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 232-233 (4 назви)
Тищук, Людмила Іванівна. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини / Л. І. Тищук. - С .234-242. - Бібліогр.: С. 241-242 (10 назв)
Товкач, І. Є. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці / І. Є. Товкач. - С .242-249. - Бібліогр.: С. 247-248 (10 назв)
Токарєва, Л. Д. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками / Л. Д. Токарєва. - С .249-266. - Бібліогр.: С. 263-265 (12 назв)
Федорик, В. В. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання / В. В. Федорик. - С .266-274. - Бібліогр.: С. 273-274 (8 назв)
Федорчук, О. І. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога / О. І. Федорчук. - С .275-283. - Бібліогр.: С. 281-282 (10 назв)
Фрейберга, И. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании / И. Фрейберга. - С .283-293. - Бібліогр.: С. 291-292 (22 назви)
Хартман, О. Ю. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. - С .293-302. - Бібліогр.: С. 300-301 (9 назв)
Якименко, А. В. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії / А. В. Якименко. - С .302-311. - Бібліогр.: С. 309-311 (17 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
372
А 43


    Федорчук, О. І.
    Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога [Текст] / О. І. Федорчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 275-283. - Бібліогр.: С. 281-282 (10 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- особистісна зрілість -- базові цінності -- ціннісні орієнтації -- саморегуляція -- поміркованість
Анотація: Стаття присвячена питанню відповідальності як феномену психологічної науки та значимої складової особистісної зрілості майбутнього педагога. Розглянуто сучасні наукові підходи у визначенні поняття "відповідальність". На основі отриманих результатів дослідження вдалося відобразити існуючу систему ціннісних орієнтацій студентів педагогічних спеціальностей. Намічені перспективні кроки подальшого дослідження процесів становлення відповідальності та особистісної зрілості педагогів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 356 с. - ISSN 2072-4772. - 21.00 грн.
    Зміст:
Піроженко, Тамара Олександрівна. Якість дошкільної освіти: сучасна ситуація та погляд у перспективу / Т. О. Піроженко. - С .6-28
Балицька, І. М. Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії / І. М. Балицька. - С .28-43
Барсуковська, М. В. Ціннісно-смислова сфера педагога в аспекті психологічної готовності до професійної діяльності / М. В. Барсуковська. - С .43-57
Біла, І. М. Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини / І. М. Біла. - С .57-78
Васильєва, С. А. Теоретичні засади формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи / С. А. Васильєва. - С .78-91
Горбатих, В. В. Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку / В. В. Горбатих. - С .91-103
Гулько, Ю. А. Розуміння дошкільниками емоцій / Ю. А. Гулько. - С .103-116
Завадська, Т. В. Фактори впливу на професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .116-128
Кабанцева, А. В. "Лялька-персона"-іноваційна методика зміцнення та розвитку психічного здоров'я дітей / А. В. Кабанцева, О. Л. Корнєєва, О. О. Стягунова. - С .128-141
Каплунова, К. А. РЕальні та ігрові взаємовідносини дітей старшого дошкільного віку у відображенні міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .141-158
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості ціннісних орієнтацій сучасних старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .158-167
Кондратець, І. В. Вербальне заохочення як ефективний засіб формування впевненості у дітей дошкільного віку / І. В. Кондратець. - С .167-180
Кролівець, О. В. Психологічні і психолінгвістичні особливості розповідного мовлення дітей дошкільного віку / О. В. Кролівець. - С .180-196
Маршицька, В. В. Соціокультурні передумови формування особистості старшого дошкільника у багатовимірному соціальному просторі / В. В. Маршицька. - С .196-208
Пуйо, О. І. Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С .208-219
Рагозіна, В. В. Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика / В. В. Рагозіна, Н. В. Очерятина. - С .219-234
Рейпольска, О. Д. Психолого-педагогічні засади ціннісного самоставлення / О. Д. Рейпольска. - С .234-251
Савченко, Ю. Ю. Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .251-262
Соловйова, Людмила Іванівна. Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .262-276
Телесенко, О. В. Відвертий діалог: нові форми взаємодії з батьками / О. В. Телесенко. - С .276-289
Товкач, І. Є. Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою "Розглядай та впізнавай" / І. Є. Товкач. - С .289-304
Токарєва, Л.Д. Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї / Л.Д. Токарєва. - С .304-318
Федорчук, О. І. Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника / О. І. Федорчук. - С .318-331
Чернов, А. А. Розвиток особистості дітей раннього віку методом бінарних занять в парі "вихователь-психолог" / А. А. Чернов. - С .331-354
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
372
А 43


    Федорчук, О. І.
    Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника [Текст] / О. І. Федорчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 318-331
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дошкільник -- авторитарні сім'ї -- батьківська відповідальність -- деструктивна поведінка дошкільника -- сімейне насилля -- агресія
Анотація: В статті піднімається питання розуміння дорослими унікальності періоду дошкільного дитинства для розвитку особистості, а також усвідомлення своєї відповідальності за гармонійний та повноцінний розвиток дитини. Визначено вплив моделей взаємовідносин у сім'ї на формування деструктивної поведінки дитини. Названо основні причини депресивних станів у дітей дошкільного віку, проявів агресії, формування душевної глухоти. Проаналізовано вплив медіа на процес соціалізації дошкільника. Піднімається проблема фізичного насильства в сім'ї та його наслідки. Зроблено висновки, що батьківська безвідповідальність є основним чинником диструктивної поведінки дошкільника, що потребує окремого дослідження та розробки методів корекції ставлення батьків до процесу виховання дітей в колі сім'ї.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - 223 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Зміст:
Балтина, Л. В. Детство как социальный феномен / Л. В. Балтина. - С .4-14
Біла, І. М. Діагностика здібностей дітей / І. М. Біла. - С .14-31
Ваганова, Н. М. Творче сприймання і його психологічні характеристики / Н. М. Ваганова. - С .31-40
Гальченко, В. М. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими / В. М. Гальченко. - С .40-51
Гальцева, Т. О. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці / Т. О. Гальцева. - С .51-63
Завадська, Т. В. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .63-72
Завязун, Т. В. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології / Т. В. Завязун. - С .72-82
Карабаєва, І. І. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей / І. І. Карабаєва. - С .82-94
Клименко, І. В. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду / І. В. Клименко. - С .94-108
Кондратець, І. В. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала / І. В. Кондратець. - С .108-115
Піроженко, Т. О. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей / Т. О. Піроженко. - С .115-129
Половіна, О. А. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво" / О. А. Половіна. - С .129-140
Рижкова, О. С. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції / О. С. Рижкова. - С .140-151
Соловйова, Л. І. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей / Л. І. Соловйова. - С .151-159
Степанюк, К. І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків / К. І. Степанюк. - С .159-168
Товкач, І. Є. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності / І. Є. Товкач. - С .168-178
Токарєва, Л. Д. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку / Л. Д. Токарєва. - С .178-190
Федорчук, О. І. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. - С .190-199
Швець, Д. В. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців / Д. В. Швець. - С .199-213
Шульга, А. М. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості / А. М. Шульга. - С .213-222
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
372
А 43


    Федорчук, О. І.
    Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей [Текст] / О. І. Федорчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 190-199
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне дитинство -- соціальна ситуація у розвитку -- ціннісні орієнтації -- чинники впливу
Анотація: В статті піднімається питання ролі дошкільного дитинства в процесі становлення особистості, визначаються основні характерні особливості соціальної ситуації розвитку, що сприяє виникненню якісних новоутворень у дитини старшого дошкільного віку. Виявлені основні соціальні фактори, що сприяють процесу дегуманізації дитячої свідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 28273
Кількість відвідувачів 597
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя