Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Хартман, Олена Юріївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
372
П 33


    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Методичний посібник до парціальної програми з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років "Вчимося жити разом" [Текст] : методический материал / Т. О. Піроженко, О. Ю. Хартман, К. В. Палієнко, М. В. Павленко. - К. : Алатон, 2016. - 112 с. : рис. - ISBN 978-966-2663-40-2 : 10.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діти від 4 до 6-7 років -- парціальна програма -- розвиток соціальних навичок -- ефективна взаємодія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хартман, Олена Юріївна; Палієнко, Катерина Володимирівна; Павленко, Майя Володимирівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
372
П 33


    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років "Вчимося жити разом" [Текст] = Парциальная программа по развитию социальных навыков эффективного взаимодействия детей от 4 до 6-7 лет : методические рекомендации / Т. О. Піроженко, О. Ю. Хартман. - К. : Алатон, 2016. - 64 с. - ISBN 978-966-2663-38-9 : 5.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Соціальна психологія
   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
діти від 4 до 6-7 років -- парціальна програма -- розвиток соціальних навичок -- ефективна взаємодія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хартман, Олена Юріївна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
372
П 33


   
    Прийняття дитиною цінностей [Текст] : посібник / ред. Т. О. Піроженко. - Київ : Слово, 2017. - 240 с. - ISBN 978-966-194-293-5 : 25.00 грн.
    Зміст:
Ладивір, Світлана Олексіївна. Розділ 2: "Цінності в житті старших дошкільників: резерви гармонійного розвитку" / С. О. Ладивір. - С .44-75
Токарева, Людмила Дмитрівна. Розділ 3: "Перебіг мотиваційних характеристик вибору дитиною соціально значущих цінностей на перехідному етапі від дошкільної до початкової освіти" / Л. Д. Токарева. - С .76-109
Хартман, Олена Юріївна. Розділ 4: "Феномен світоглядних уявлень як фактор прийняття дитиною соціально значущих цінностей" / О. Ю. Хартман. - С .110-140
Карабаєва, Ірина Іванівна. Розділ 5: "Прояв дитиною етичних інстанцій у взаємодії з дорослими та однолітками в умовах дошкільного закладу та початкової школи" / І. І. Карабаєва. - С .141-172
Соловйова, Людмила Іванівна. Розділ 6: "Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей" / Л. І. Соловйова. - С .173-203
Федорчук, Олена Іванівна. Розділ 7: "Роль сім'ї у прийнятті дитиною цінностей" / О. І. Федорчук. - С .204-221
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дитина -- старші дошкільники -- цінності -- соціально значущі цінності -- роль сім'ї

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Ладивір, Світлана Олексіївна; Соловйова, Людмила Іванівна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Федорчук, Олена Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
372
П 33


    Ладивір, Світлана Олексіївна.
    Розділ 2: "Цінності в житті старших дошкільників: резерви гармонійного розвитку" [Текст] / С. О. Ладивір // Прийняття дитиною цінностей : посібник / ред. Т. О. Піроженко. - Київ : Слово, 2017. - С. 44-75 . - ISBN 978-966-194-293-5
УДК
РУБ 372


Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Федорчук, Олена Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
372
П 33


    Токарева, Людмила Дмитрівна.
    Розділ 3: "Перебіг мотиваційних характеристик вибору дитиною соціально значущих цінностей на перехідному етапі від дошкільної до початкової освіти" [Текст] / Л. Д. Токарева // Прийняття дитиною цінностей : посібник / ред. Т. О. Піроженко. - Київ : Слово, 2017. - С. 76-109 . - ISBN 978-966-194-293-5
УДК
РУБ 372


Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Ладивір, Світлана Олексіївна; Соловйова, Людмила Іванівна; Федорчук, Олена Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
372
П 33


    Хартман, Олена Юріївна.
    Розділ 4: "Феномен світоглядних уявлень як фактор прийняття дитиною соціально значущих цінностей" [Текст] / О. Ю. Хартман // Прийняття дитиною цінностей : посібник / ред. Т. О. Піроженко. - Київ : Слово, 2017. - С. 110-140 . - ISBN 978-966-194-293-5
УДК
РУБ 372


Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Ладивір, Світлана Олексіївна; Соловйова, Людмила Іванівна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Федорчук, Олена Іванівна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
372
П 33


    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Розділ 5: "Прояв дитиною етичних інстанцій у взаємодії з дорослими та однолітками в умовах дошкільного закладу та початкової школи" [Текст] / І. І. Карабаєва // Прийняття дитиною цінностей : посібник / ред. Т. О. Піроженко. - Київ : Слово, 2017. - С. 141-172 . - ISBN 978-966-194-293-5
УДК
РУБ 372


Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Ладивір, Світлана Олексіївна; Соловйова, Людмила Іванівна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Федорчук, Олена Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
372
П 33


    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Розділ 6: "Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей" [Текст] / Л. І. Соловйова // Прийняття дитиною цінностей : посібник / ред. Т. О. Піроженко. - Київ : Слово, 2017. - С. 173-203 . - ISBN 978-966-194-293-5
УДК
РУБ 372


Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Ладивір, Світлана Олексіївна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Федорчук, Олена Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
372
П 33


    Федорчук, Олена Іванівна.
    Розділ 7: "Роль сім'ї у прийнятті дитиною цінностей" [Текст] / О. І. Федорчук // Прийняття дитиною цінностей : посібник / ред. Т. О. Піроженко. - Київ : Слово, 2017. - С. 204-221 . - ISBN 978-966-194-293-5
УДК
РУБ 372


Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Ладивір, Світлана Олексіївна; Соловйова, Людмила Іванівна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

10.
159.922.73:373.2(043.3)
К 82


    Крива, Наталя Леонідівна.
    Особливості прояву довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. Л. Крива ; наук. кер. О. Ю. Хартман ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 219 с. : табл. + додатки 84 с. - Бібліогр.: с. 190-219 (329 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей дошкільного віку
Кл.слова (ненормовані):
довіра/недовіра -- міжособистісна довіра -- довірливе ставлення -- прояви довіри дитини старшого дошкільного віку -- тривожність -- соціальне оточення -- інформаційне середовище -- інформаційна безпека особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей прояву довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення. У роботі на основі результатів теоретико-методологічного аналізу довіри описано феномен "довіра дитини старшого дошкільного віку" як позитивне ставлення до батьків, педагогів, однолітків, знайомих та незнайомих людей, яке грунтується на вірі в їх чесність та щирість, проявляється в готовності вструпити в продуктивну взаємодію, поділитися значущою інформацією про себе. Визначено поняття "інформаційне середовище дитини дошкільного віку" як основне джерело інформації для дитини, що здійснює безпосередній вплив на її психічну діяльність, формування соціальної поведінки. Викладено та обгрунтовано програму емпіричного дослідження особливостей проявів довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення, визначено психологічні особливості досліджуваного феномена. На основі критеріїв, показників досліджуваного феномена та з ураїхуванням емпіричних даних виділено й описано групи дітей з низьким, достатнім, оптимальним та надмірним рівнем прояву довіри до соціального оточення. Встановлено, що нормою є оптимальний рівень прояву довіри, який полягає у сприятливому співвідношенні довіри та недовіри, вмінні проявляти в залежності від ситуації та передбачати небезпеку. В результаті анкетування батьків та вихователів описано вплив інформаційного середовища на довіру дитини старшого дошкільного віку (негативний, нейтральний, позитивний). Відповідно до завдань дослідження визначено психолого-педагогічні умови, які сприяють формуванню довіри дітей старшого дошкільного віку до соціального оточення, описано розвивальну програму "У колі довіри" та наведено результати аналізу її ефективності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хартман, Олена Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.922.73:373.2(043.3)
К 82


    Крива, Наталя Леонідівна.
    Особливості прояву дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. Л. Крива ; наук. кер. О. Ю. Хартман ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія дітей дошкільного віку
Кл.слова (ненормовані):
довіра/недовіра -- міжособистісна довіра -- довірливе ставлення -- прояви дитини старшого дошкільного віку -- тривожність -- соціальне оточення -- інформаційне середовище -- інформаційна безпека особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей прояву довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення. У роботі на основі результатів теоретико-методологічного аналізу довіри описано феномен "довіра дитини старшого дошкільного віку" як позитивне ставлення до батьків, педагогів, однолітків, знайомих та незнайомих людей, яке грунтується на вірі в їх чесність та щирість, проявляється в готовності вструпити в продуктивну взаємодію, поділитися значущою інформацією про себе. Визначено поняття "інформаційне середовище дитини дошкільного віку" як основне джерело інформації для дитини, що здійснює безпосередній вплив на її психічну діяльність, формування соціальної поведінки. Викладено та обгрунтовано програму емпіричного дослідження особливостей проявів довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення, визначено психологічні особливості досліджуваного феномена. На основі критеріїв, показників досліджуваного феномена та з ураїхуванням емпіричних даних виділено й описано групи дітей з низьким, достатнім, оптимальним та надмірним рівнем прояву довіри до соціального оточення. Встановлено, що нормою є оптимальний рівень прояву довіри, який полягає у сприятливому співвідношенні довіри та недовіри, вмінні проявляти в залежності від ситуації та передбачати небезпеку. В результаті анкетування батьків та вихователів описано вплив інформаційного середовища на довіру дитини старшого дошкільного віку (негативний, нейтральний, позитивний). Відповідно до завдань дослідження визначено психолого-педагогічні умови, які сприяють формуванню довіри дітей старшого дошкільного віку до соціального оточення, описано розвивальну програму "У колі довіри" та наведено результати аналізу її ефективності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хартман, Олена Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

12.
   159.922
   І-72


   
    Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи [Електроний ресурс] : метод. рек. / Піроженко Т. О., Карабаєва І. І., Соловйова Л. І., Хартман О. Ю. ; за ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. в.], 2023. - 36 с. - ISBN 978-617-7745-25-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Готовність до навчання--діти старшого дошкільного віку
Кл.слова (ненормовані):
готовність до навчання -- діти старшого дошкільного віку
Анотація: У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», яке виконано співробітниками лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України у 2021-2023 рр. Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату сімей. Видання буде цікавим для ознайомлення спеціалістам центрів професійного розвитку, методистам, викладачам, студентам педагогічних та психологічних спеціальностей, а також батькам дітей 6-го та 7-го років життя.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Хартман, Олена Юріївна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

13.
   159.922
   Д 71


   
    Дошкільник: крок у шкільне життя [Електроний ресурс] : навч.-метод. посіб. / Т. О. Піроженко Т. О., Карабаєва І. І., Соловйова Л. І., Токарєва Л. Д., Федорчук О. І. Хартман О. Ю. ; за наук. ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. в.], 2023. - 149 с. - ISBN 978-617-7745-22-7 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Дошкільне навчання--Психологічні особливості--Україна--Наівчально-методичний посібник
   Психологія навчання--Дошкільники--Україна--Наівчально-методичний посібник

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне навчання -- психологічні особливості -- емпатія -- дошкільна освіта -- Україна
Анотація: У навчально-методичному посібнику узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» (2021 - 2023 рр.). А саме: представлено порівняльний аналіз теоретико-прикладних основ діагностичної оцінки готовності дитини до шкільного навчання; наведено універсальний діагностичний інструментарій; висвітлено методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу та підтримки розвитку дитини на основі збалансованого підходу щодо оцінки готовності дитини до шкільного навчання в умовах сучасних змін та реформування системи початкової освіти. Навчально-методичний посібник адресовано фахівцям дошкільної та початкової освіти, студентам психологічних та педагогічних спеціальностей, слухачам курсів підвищення кваліфікації інститутів післядипломної педагогічної освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Федорчук, Олена Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

14.
   373.2.015.3
   Р 32


   
    Регулююча дія ціннісних орієнтацій у житті дитини [Електроний ресурс] : монографія / [Т. О. Піроженко, І. І. Карабаєва, О. Ю. Хартман [та ін.]; за ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. в.], 2020. - 222 с. - ISBN 978-966-194-317-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Життєдіяльність особистості--цІннісні орієнтації--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- дитина -- термінальні цінності -- освітній простір -- інструментальні цінності -- ціннісна регуляція -- привласнення цінностей -- становлення особистості
Анотація: У монографії висвітлюються результати теоретичного та емпіричного аналізу питань, пов’язаних з роллю ціннісних орієнтацій в житті дитини старшого дошкільного віку в умовах зміни соціальної ситуації розвитку (дошкільна освіта –початкова освіта). Висвітлено соціально-педагогічні та психологічні чинники, які зумовлюють здійснення вибору та прийняття дитиною соціально значущих цінностей, що виступають регуляторами її активності у спілкуванні та суто дитячих видах діяльності: предметно-практичній, ігровій, пізнавальній, образотворчій. Монографію адресовано викладачам вищої школи та інститутів підвищення педагогічної кваліфікації, практичним психологам, науковцям-психологам, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам, педагогам дошкільних закладів освіти та початкової школи.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 67180
Кількість відвідувачів 917
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя