Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шепельова, М. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 23 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2017. - 376 с. : табл. - 23.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем / В. О. Моляко. - С .6-13
Алєксєєва, Т. С. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику / Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. - С .14-22
Бедлінський, О. І. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму / О. І. Бедлінський. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (15 назв)
Березова, Л. В. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах / Л. В. Березова. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Боровицька, О. М. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу / О. М. Боровицька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (19 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів / Н. А. Ваганова. - С .52-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (12 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта / Ю. А. Гулько. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 79 (8 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .80-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (16 назв)
Дригус, Марія Трохимівна. Концептуальні парадигми самоефективності особистості / М. Т. Дригус. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу / І. В. Клименко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (9 назв)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .105-112. - Бібліогр.: с.110-111 (11 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди / О. В. Костюченко. - С .112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
Латиш, Наталія Михайлівна. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Лещенко, О. В. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів / Л. М. Литвинчук. - С .148-157. - Бібліогр.: с.156 (7 назв)
Максьом, К. В. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі / К. В. Максьом. - С .157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
Марчук, К. А. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника / К. А. Марчук. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .176-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (11 назв)
Москаленко, В. В. Особливості інновацій в творчій діяльності людини / В. В. Москаленко. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Москаленко, В. В. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. - С .197-211. - Бібліогр.: с. 209-211 (9 назв)
Мусіяка, Наталія Іванівна. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка, . - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216-218 (10 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. - С .219-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (17 назв)
Поддьяков, А. Н. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента / А. Н. Поддьяков. - С .230-248. - Бібліогр.: с. 245-248 (19 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості / Ф. М. Подшивайлов. - С .248-263. - Бібліогр.: с. 260-262 (36 назв)
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість / Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .263-277. - Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .277-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (14 назв)
Преснякова, Л. В. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .287-296. - Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
Сардарзаде, Сурена. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами / С. Сардарзаде. - С .297-304. - Бібліогр.: с. 303 (12 назв)
Сила, Тетяна Іванівна. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади / Т. І. Сила. - С .304-312. - Бібліогр.: с. 310-311 (10 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів / Т. М. Третяк. - С .312-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (9 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання реальності / Т. М. Третяк. - С .324-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (4 назви)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 335-337 (11 назв)
Ятчук, М. С. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .337-344. - Бібліогр.: с. 343-344 (5 назв)
Кудрявцев, В. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества : интервью с юбиляром / В. Кудрявцев. - С .345-350
Гулько, Юлія Анатоліївна. По психологическим тропинкам и дорогам : Беседа с академиком В.А. Моляко / Ю. А. Гулько. - С .351-356
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
151.51
А 43


    Подшивайлова, Лідія Іванівна.
    Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість [Текст] / Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 263-277. - Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- сприйняття -- перцепція -- властивості сприймання -- стратегія -- перцептивно-мисленнєва стратегія -- творчість -- властивість особистості
Анотація: У статті представлено теоретичний огляд наукової літератури з проблеми визначення поняття сприймання та його властивостей (вибірковість, структурованість, осмисленість, опредметненість, нелінійність, адекватність, синкретичність, константність, цілісність). На основі аналізу словників та праць з психології творчості визначено основні функції стратегії: визначає готовність суб’єкта до творчої діяльності; упорядковує інформацію, що надходить до особистості; дозволяє оцінити своєчасність конкретних дій; задає напрям здійснення творчої діяльності; виділяє певну інформацію із загального інформаційного потоку; задає напрям інтерпретації інформації; визначає орієнтацію на майбутнє; вибудовує ієрархію цілей; визначає вектор пошуку, напрям вирішення задач. Перцептивно-мисленнєва стратегія розглядається як властивість, що спрямовує особистість на досягнення гармонії з оточуючим середовищем у процесі їх взаємодії. Вона інтегрально визначає здатність особистості до творчої діяльності, спрямовує її на успішність прийняття і здійснення рішень у процесі розв’язання задач, задає основний напрямок інтерпретації, розуміння актуальної інформації, в подальшому реалізується у певній діяльності, орієнтує особистість на майбутнє. Перцептивно-мисленнєва стратегія сприяє конструктивному вирішенню протиріч між наявними у суб'єкта знаннями й досвідом та новими вимогами актуальної ситуації, в чому полягає її творчий характер. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість особистості визначає її індивідуально-психологічні особливості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шепельова, М.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 24 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2018. - 212 с. : табл. - 15.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Психологічні проблеми конструювання образу світу (загальгі положення робочої концепції) / В. О. Моляко. - С .6-18. - Бібліогр. : С. 17 (8 назв)
Бедлінський, О. І. Мовна концепція свідомості / О. І. Бедлінський. - С .18-26. - Бібліогр. : С. 24-26 (16 назв)
Боровицька, О. М. Архепит і праобраз: пошук спільних тенденцій / О. М. Боровицька. - С .27-33. - Бібліогр.: С. 32-33 (8 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С .34-42. - Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
Гощіцький, А. В. Мізинські палеолітичні фігурки (спроба охарактеризувати даний мистецький феномен методом класичного психоаналізу) / А. В. Гощіцький. - С .43-50. - Бібліогр.: С. 49 (8 назв)
Грузинська, Наталія Аркадіївна. Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку / І. М. Грузинська. - С .50-58. - Бібліогр.: С. 57 (8 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Особливості діагностики процесу розв'язування дошкільниками задач, спрямованих не розуміння емоцій / Ю. А. Гулько. - С .68-78. - Бібліогр.: С. 67 (4 назви)
Девіс, Л. А. Особливості взаємовідносин особистості дитини з соціальним оточенням в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .68-75. - Бібліогр.: С. 73-74 (9 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Наука концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві / В. В. Кириченко. - С .75-94. - Бібліогр.: С. 88-93 (60 назв)
Ковальова, В. Ф. Психологічні аспекти розвитку творчої особистості в процесі викладання предметів природничо-математичного циклу / В. Ф. Ковальова. - С .94-100. - Бібліогр.: С. 100 (6 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Принципи створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості / А. О. Колярова. - С .101-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (6 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Творчі складові прийняття управлінських рішень у системі креативного менеджменту / О. В. Костюченко. - С .110-119. - Бібліогр.: С.116-119 (21 назв)
Латиш, Наталія Михайлівна. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .119-128. - Бібліогр.: С. 127 (7 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Творчість у психотерапевтичному вимірі / О. В. Мазяр. - С .128-135. - Бібліогр.: С. 134-135 (10 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження) / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. - С .135-152. - Бібліогр.: С. 150-151 (10 назв)
Пустовий, С. А. Методика формування психосемантичного змісту професійної свідомості майбутніх філологів / С. А. Пустовий. - С .152-160. - Бібліогр.: С. 159-160 (7 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчості / Т. Н. Третяк, В. О. Гомонюк. - С .161-169. - Бібліогр.: С.169 (5 назв)
Туз, О. С. Психолого-організаційна технологія підготовки керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами / О. С. Туз. - С .170-180. - Бібліогр.: С. 178-180 (17 назв)
Шепельова, М. В. Діагностика та розвиток здатності студентів до художньої діяльності (методичні матеріали) / М. В. Шепельова. - С .181-190. - Бібліогр.: С. 189-190 (13 назв)
Ятчук, М. С. Психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .191-199. - Бібліогр.: С. 198 (3 назви)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій в процесі розв'язування учнями еврестичних задач / Т. Н. Третяк. - С .199-207. - Бібліогр.: С. 206 (5 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
151.51
А 43


    Шепельова, М. В.
    Діагностика та розвиток здатності студентів до художньої діяльності (методичні матеріали) [Текст] / М. В. Шепельова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 181-190. - Бібліогр.: С. 189-190 (13 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
художня діяльність -- перцептивно-мисленнєва стратегія -- художні орієнтації в живописі -- творча спрямованість особистості -- студенти
Анотація: В статті представлено методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності, розроблені на основі результатів дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у художній діяльності студентів. Розглянуто специфічні особливості та складові художньої діяльності. Запропоновано авторський опитувальник «Художня спрямованість сприймання творів живопису», що дозволяє визначити, на які прояви перцептивно-мисленнєвої стратегії в живописі досліджувані орієнтуються більшою мірою (аналогізування, комбінування, реконструювання та демонстрування особистості митця у художньому творі), а також дозволяє оцінити домінуючі художні орієнтації досліджуваних у процесі сприймання творів живопису за показниками «емоційне навантаження художнього твору», «техніка зображення», «творчий підхід художника» та «смислове навантаження художнього твору». Визначено показники здатності студентів до художньої діяльності, розроблено програму підтримки здатності студентів до художньої діяльності, яка передбачає чотири етапи: діагностика за показниками здатності до художньої діяльності; аналіз середніх значень та факторних навантажень досліджуваних показників; просвітницька робота; виконання студентами індивідуальних творчих завдань, спрямованих на усвідомлення та розвиток перцептивно-мисленнєвих стратегій, художніх орієнтацій в живописі та творчої спрямованості особистості студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.937
П 26


   
    Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності [Электронный ресурс] : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 194 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712092/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 08.08.2019. - ISBN 978-966-97846-1-2 : Б. ц.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Теоретичний аналіз формування стратегій конструювання образу світу / В. О. Моляко. - С. 7-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (13 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Перцептивно-мисленнєві стратегії конструювання молодшими дошкільниками нових знань / Ю. А. Гулько. - С. 32-46. - Бібліогр.: С. 46 (14 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічні особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у пізнавально-конструктивній діяльності старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С. 47-60. - Бібліогр.: С. 59-60 (20 назв)
Латиш, Наталія Михайлівна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С. 61-76. - Бібліогр.: С. 75-76 (19 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій у художньо-творчій діяльності молодших школярів / Н. В. Медведева. - С. 77-86. - Бібліогр.: С. 85-86 (6 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання інформаційних систем в науково-технічній діяльності старшокласників / Т. Н. Третяк. - С. 87-104. - Бібліогр.: С. 104 (5 назв)
Шепельова, М. В. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій у художній діяльності студентів / М. В. Шепельова. - С. 105-123. - Бібліогр.: С. 122-123 (11 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю / В. В. Москаленко. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
Боровицька, О. М. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу / О. М. Боровицька. - С. 168-188. - Бібліогр.: С. 185-188 (56 назв)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
функціонування творчого сприймання -- когнітивне конструювання образу світу -- сучасний інформаційний клімат -- дошкільники -- старші дошкільники -- молодші школярі -- старшокласники -- студенти
Анотація: Умонографії подано результатиостанніх досліджень лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України з проблем функціонування творчого сприймання, когнітивного конструювання образів світу з врахуванням сучасного інформаційного «клімату», який суттєво впливає на розумові процеси на різних вікових рівнях (дошкільники, молодші школярі, старшокласники, студенти). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагогами, фахівцями різного профілю.


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


6.
159.937
П 26


    Шепельова, М. В.
    Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій у художній діяльності студентів [Текст] / М. В. Шепельова // Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання інформаційних систем у навчальній та трудовій діяльності : монография / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 105-123. - Бібліогр.: С. 122-123 (11 назв) . - ISBN 978-966-97846-1-2
УДК

Кл.слова (ненормовані):
перцептивно-мисленнєві стратегії -- художня діяльність -- студенти


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
159.937+159.954.4]:001.102](072)
С 80


   
    Стимулювання творчого сприймання інформації [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 72 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019. - ISBN 978-966-97846-2-9 : Б. ц.
    Зміст:
Гулько, Юлія Анатоліївна. Діагностичні функції дитячого експериментування / Ю. А. Гулько. - С. 4-17
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Програма творчого тернінгу Карус для старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С. 17-24
Латиш, Наталія Михайлівна. Формування перцептивно-мисленнєвих стратегій у конструктивній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С. 25-34
Третяк, Тетяна Миколаївна. Діагностика та розвиток психологічної готовності старшокласників до розв'язання творчих задач / Т. Н. Третяк. - С. 35-46
Шепельова, М. В. Методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності / М. В. Шепельова. - С. 47-52
Москаленко, Валентина Володимирівна. Дослідження стратегій творчого конструювання образу "екномічно успішної людини" як конфігурації його структурних компонентів / В. В. Москаленко. - С. 53-56
Боровицька, О. М. Емпіричне дослідження чинників актуалізації творчих здібностей у старшокласників як майбутніх художників / О. М. Боровицька. - С. 57-70
Москаленко, Валентина Володимирівна. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю / В. В. Москаленко. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
Боровицька, О. М. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу / О. М. Боровицька. - С. 168-188. - Бібліогр.: С. 185-188 (56 назв)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
функціонування творчого сприймання -- сприймання інформації -- сучасний інформаційний клімат -- дошкільники -- старші дошкільники -- молодші школярі -- старшокласники -- студенти -- когнітивне конструювання образу сівту
Анотація: В методичних рекомендаціяхна основіспеціальних теоретико-експериментальних досліджень з проблем функціонування творчого сприйман-ня, когнітивного конструювання образів світу подаються рекомендації щодо стимулювання творчого сприймання інформації з урахуванням вікових та осві-тніх характеристик (дошкільників, молодших школярів, старшокласників, сту-дентів). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагога-ми, фахівцями різного профілю.


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


8.
159.937+159.954.4]:001.102](072)
С 80


    Шепельова, М. В.
    Методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності [Текст] / М. В. Шепельова // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 47-52 . - ISBN 978-966-97846-2-9
УДК


Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 25 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [Фенікс], 2019. - 304 с. : табл. - 15.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Футурологічна методологія Г. С. Костюка у дослідженнях розумової діяльності / В. О. Моляко. - С .6-15. - Бібліогр. : С. 14-15 (13 назв)
Березова, Л. В. Психологічний аналіз стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .16-25. - Бібліогр. : С. 24-25 (14 назви)
Біла, І. М. Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості / І. М. Біла. - С .26-35. - Бібліогр.: С. 33-34 (18 назв)
Боровицька, О. М. Принцип зворотного зв'язку в процесі творчої взаємодії / О. М. Боровицька. - С .35-47. - Бібліогр.: С. 45-47 (20 назв)
Ваганова, Н. А. Розуміння в структурі мисленнєвих процесів / Н. А. Ваганова. - С .48-55. - Бібліогр.: С. 54 (10 назв)
Виноградова, В. Є. Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці / В. Є. Виноградова. - С .55-64. - Бібліогр.: С. 63 (14 назв)
Гуд, Г. О. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження / Г. О. Гуд. - С .64-75. - Бібліогр.: С. 74-75 (6 назв)
Гудінова, І. Л. Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту / І. Л. Гудінова. - С .76-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (11 назв)
Гулько, Ю. А. Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності / Ю. А. Гулько. - С .84-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
Данилевич, Л. А. Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці / Л. А. Данилевич. - С .93-102. - Бібліогр.: С. 100-102 (19 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку самосвідомості та взаємодії дітей з дорослими у різних умовах виховання / Л. А. Девіс. - С .102-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (11 назв)
Діхтяренко, С. Ю. До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів / С. Ю. Діхтяренко. - С .110-119. - Бібліогр.: С.117-118 (15 назв)
Кириченко, В. В. Стратегіальна організація особистісного світосприйняття / В. В. Кириченко. - С .119-127. - Бібліогр.: С. 126-127 (9 назв)
Кормишев, М. В. Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії / М. В. Кормишев. - С .127-134. - Бібліогр.: С. 133-134 (9 назв)
Костюченко, О. В. Творчі аспекти репрезентації проектних образів у дизайн-середовищі / О. В. Костюченко. - С .135-146. - Бібліогр.: С. 144-145 (23 назви)
Латиш, Н. М. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .146-155. - Бібліогр.: С. 153-154 (22 назви)
Мазяр, О. В. Патологічна стратегія: субособистісний підхід / О. В. Мазяр. - С .155-163. - Бібліогр.: С.162-163 (9 назв)
Максьом, К. В. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці / К. В. Максьом. - С .164-171. - Бібліогр.: С. 170 (6 назв)
Мирошниченко, С. О. Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях / С. О. Мирошниченко. - С .171-182. - Бібліогр.: С. 180-182 (20 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Стратегія реконструювання як мисленнєвий механізм розуміння творчих математичних задач / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .182-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Москаленко, В. В. Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді / В. В. Москаленко. - С .193-202. - Бібліогр.: С. 201-202 (8 назв)
Москаленко, В. В. Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові / В. В. Москаленко, К. В. Максьом. - С .203-211. - Библиогр. С. 210 (5 назв)
Мусіяка, Н. І. Макрогенеза ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти навчальних досягнень учнів / Н. І. Мусіяка. - С .211-220. - Бібліогр. С. 218-220 (9 назв)
Невмержицький, В. М. Психологічні виміри ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .221-231. - Бібліогр. С. 229-230 (13 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Особливості мотиваційної сфери особистості студентів-психологів (за результатами емпіричного дослідження) / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. - С .231-242. - Бібліогр. С. 240-242 (13 назв)
Примачок, Л. Л. Обгрунтування професійного становлення особистості в сучасних психологічних дослідженнях / Л. Л. Примачок. - С .243-254. - Бібліогр. С. 250-253 (28 назв)
Савельєва, Ю. С. Психологічна адаптація жінки в екстримальній ситуації зумовленій передчасним народженням дитини / Ю. С. Савельєва. - С .254-260. - Бібліогр. С. 258-259 (9 назв)
Симоненко, С. М. Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності / С. М. Симоненко. - С .260-272. - Бібліогр. С. 271 (3 назви)
Третяк, Т. М. Творче мислення в процесі розв'язування задач / Т. М. Третяк. - С .272-281. - Бібліогр. С. 280 (4 назви)
Шепельова, М. В. Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису / М. В. Шепельова. - С .281-296. - Бібліогр. С. 295-296 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Шепельова, М. В.
    Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису [Текст] / М. В. Шепельова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 281-296. - Бібліогр. С. 295-296 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
художність -- художні орієнтації у сприйманні творів живопису -- особистісні характеристики -- емпатія -- студенти
Анотація: У статті за результатами емпіричного дослідження виявлено тенденції прояву художніх орієнтацій, особистісних характеристик та емпатії у студентів. На основі розрахунку факторних навантажень виявлено, що системоутворюваним фактором художніх орієнтацій студентів у сприйманні живопису є орієнтація на емоційне навантаження твору. Другим за значимістю є творчий підхід художника, смислове навантаження твору та техніка зображення мають найменше значення серед проявів художніх орієнтацій у сприйманні творів живопису. Із застосуванням методу множинного лінійного регресійного аналізу встановлено, що на орієнтацію студентів на емоційне навантаження у сприйманні творів живопису позитивно впливають такі показники: раціональний канал емпатії, ідентифікація в емпатії, загальна активність, совісність, схильність до ризику, жіночність, інтуїтивний канал емпатії, установки, що сприяють або перешкоджають емпатії. Негативний вплив мають такі показники: розгальмованість, емоційний канал емпатії, проникаюча здатність в емпатії, сором'язливість


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 26 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2019. - 372 с. : табл. - 22.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження) / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 17 (5 назв)
Бедлінський, О. І. Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду / О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко. - С .18-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (17назв)
Березова, Л. В. Творчі стратегії конструктивної діяльності / Л. В. Березова. - С .28-33. - Бібліогр.: с. 32-33 (5 назв)
Біла, І. М. Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення / І. М. Біла. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 43-44 (14 назв)
Боровицька, О. М. Феномен творчої уяви в епстемологічній психології творчості / О. М. Боровицька. - С .45-58. - Бібліогр.: с. 56-57 (13 назв)
Ваганова, Н. А. Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
Виноградова, В. Є. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості / В. Є. Виноградова. - С .65-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (24 назви)
Гавриловська, К. П. Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження / К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 85 (7 назв)
Грек, О. М. Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків / О. М. Грек. - С .86-94. - Бібліогр.: с. 92-93 (8 назв)
Гулько, Ю. А. Застосування тренінгової системи карус на заняттях з конструювання у середній групі дитячого саду / Ю. А. Гулько. - С .94-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (5 назв)
Девіс, Л. А. Психологічні проблеми розвитку та формування особистості дітей-сиріт / Л. А. Девіс. - С .102-110. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Дригус, М. Т. Концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .110-117. - Бібліогр.: с.115-116 (11 назв)
Кияшко, М. О. Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису / М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .117-132. - Бібліогр.: с. 130-131 (15 назв)
Костіна, Т. О. Значення досліджень з гендерної проблематики у сіміжніх науках для психології / Т. О. Костіна. - С .132-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (18 назв)
Костюченко, О. В. Творчий та адаптивний потенціал метафоризації у проектному менеджменті в соціокультурній сфері / О. В. Костюченко. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (11 назв)
Латиш, Н. М. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (14 назв)
Лю, Янь. Порівняльний аналіз розвитку творчих здібностей і вираженості психологічних бар’єрів у молодших підлітків України та Китаю / Янь Лю. - С .157-166. - Бібліогр.: с.165 (9 назв)
Мазяр, О. В. Контрапунктний дисонанс особистості / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (23 назви)
Маслянікова, І. В. Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих / І. В. Маслянікова. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 179-180 (9 назв)
Михальчук, Н. О. Психолінгвістичні механізми експлікації категорії абсурду в п’єсах В. Шекспіра / Н. О. Михальчук, Н. І. Антюхова. - С .181-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (12 назв)
Міщиха, Л. П. Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи / Л. П. Міщиха. - С .194-202. - Бібліогр.: с. 201 (6 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Психологія взаємодії процесів розуміння і апробації в творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко, І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик. - С .202-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (18 назв)
Москаленко, В. В. Дослідження особливостей творчого мислення в когнітивній концепції С. Московичі / В. В. Москаленко, . - С .214-224. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
Мусіяка, Н. І. Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації / Н. І. Мусіяка. - С .225-233. - Бібліогр.: с. 231-233 (11 назв)
Ольховецький, С. М. Психологічні чинники дитячих страхів / С. М. Ольховецький. - С .233-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (4 назви)
Орловська, О. А. Вплив сім’ї на психологічну адаптацію учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .241-250. - Бібліогр.: с. 247-249 (14 назв)
Плохіх, В. В. Андиципаційні процеси в організації своєчасних дій людини / В. В. Плохіх. - С .250-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (21 назва)
Подшивайлов, Ф. М. Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості / Ф. М. Подшивайлов. - С .262-276. - Бібліогр.: с. 274-275 (7 назв)
Примачок, Л. Л. Саногенна рефлексія як складова метарефлексії фізичного реабілітолога / Л. Л. Примачок. - С .276-290. - Бібліогр.: с. 286-289 (26 назв)
Розіна, І. В. Психологічні особливості створення програми на підвищення рівня розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації / І. В. Розіна. - С .290-299. - Бібліогр.: с. 298-299 (6 назв)
Симоненко, С. М. Психологічні особливості взаємозв’язку інтелектуально-творчого та мотиваційно-особистісного компонентів творчого потенціалу у старшокласників / С. М. Симоненко, Е. Б. Лебединський. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (10 назв)
Терещенко, М. В. Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С .310-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення як проце побудови нового образу / Т. М. Третяк. - С .318-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (14 назв)
Хупавцева, Н. О. Проблема розв’язання творчих літературних задач підлітками на уроках англійської мови / Н. О. Хупавцева. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (20 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Система ставлень особистості: теоретико-методологічні аспекти / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .338-348. - Бібліогр.: с. 346-347 (11 назв)
Якимчук, Б. А. Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська. - С .348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


    Кияшко, М. О.
    Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису [Текст] / М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 117-132. - Бібліогр.: с. 130-131 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
художні орієнтації -- особистісні властивості -- сприймання творів живопису -- студенти
Анотація: У статті за результатами теоретичного аналізу визначено чотири складові художніх орієнтацій у сприйманні живопису та описано прояви кожної з цих складових. За результатами емпіричного дослідження на основі розрахунку факторних навантажень прояву художніх орієнтацій досліджуваних у сприйманні творів живопису у загальній вибірці досліджуваних, у групах студентів-психологів, студентів технічного спрямування та групі "інші досліджувані", визначено системоутворювальні фактори та виявлено їх ієрархію. Із застосуванням множинного нелінійного регресійного аналізу визначено вплив особистісних характеристик та їх взаємодії на художні орієнтації в процесі сприймання творів живопису у групах студентів-психологів, студентів технічного спрямування та групі "інші досліджувані".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Подшивайлова, Л.І.; Шепельова, М.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
15(08)
П 86


   
    Психологічний часопис [Текст] : науковий журнал. №7 (39). Вип. 6 / Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименко . - Київ : ["ГК"Все просто"], 2020. - 142 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 20.00 грн.
    Зміст:
Подшивайлов, Ф. М. Психологічна характеристика типів студентів за співвідношенням інтегральних властивостей особистості та індивідності / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .61-84
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Збірки наукових праць з психології
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
15(08)
П 86


   
    Психологічний часопис [Текст] : науковий журнал. №8 (40). Вип. 6 / Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименко . - Київ : ["ГК"Все просто"], 2020. - 124 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 20.00 грн.
    Зміст:
Шепельова, М. В. Психологічні чинники художніх орієнтацій у студентів мистецького спрямування / М. В. Шепельова. - С .76-87
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Збірки наукових праць з психології
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
15(08)
П 86


    Шепельова, М. В.
    Психологічні чинники художніх орієнтацій у студентів мистецького спрямування [Текст] / М. В. Шепельова // Психологічний часопис : науковий журнал / Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : ["ГК"Все просто"], 2020. - №8 (40), Вип. 6. - С. 76-87
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Збірки наукових праць з психології
Кл.слова (ненормовані):
художні орієнтації -- особистісні властивості -- сприймання творів живопису -- студенти


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 14712
Кількість відвідувачів 1018
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя