Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Комплієнко, І. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 27 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2020. - 324 с. : табл. - 20.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Психологія розуміння в контексті антропологічної інформаційної катастрофи ХХІ століття (ІІІ) / В. О. Моляко. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 15-17 (35 назв)
Абрамова, Л. М. Інновації в психології / Л. М. Абрамова. - С .18-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (9 назв)
Біла, І. М. Вивчення творчого мислення студентів / І. М. Біла. - С .25-36. - Бібліогр.: с. 35 (5 назв)
Богомаз, С. Л. Психолого-педагогічний супровід психологічної реабілітації людей з ушкодженням опорно-рухового апарату / С. Л. Богомаз, С. Ф. Пашкович. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 44-45 (10 назв)
Ваганова, Н. А. Аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .46-56. - Бібліогр.: с. 53-55 (23 назви)
Виноградова, В. Є. Родинні умови формування творчих здібностей особистості на прикладі видатних науковців / В. Є. Виноградова. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (9 назв)
Візнюк, І. М. Соматичне підгрунтя у зародженні іпохондричної хвороби / І. М. Візнюк. - С .65-74. - Бібліогр.: с. 73 (5 назв)
Гощіцький, А. В. Вираження конфлікту між психічним та тілесним у давньому мистецтві / А. В. Гощіцький. - С .74-80. - Бібліогр.: с. 78-80 (16 назв)
Гулько, Ю. А. Проблематика підготовки дитини до школи в контексті творчої конструктології / Ю. А. Гулько. - С .80-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (8 назв)
Жук, О. В. Психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків ВНЗ / О. В. Жук, О. А. Гульбс, Н. Ф. Меркулова. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (19 назв)
Івашкевич, Е. Е. Творчий потенціал казок як засіб формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи / Е. Е. Івашкевич, Н. А. Терновик. - С .98-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної компетентності у процесі підготовки студентів до ЗВО / В. В. Кириченко. - С .110-117. - Бібліогр.: с.116-117 (9 назв)
Кияшко, Д. Ю. Особливості прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій / Д. Ю. Кияшко, О. М. Кравцова. - С .118-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (9 назв)
Кияшко, М. О. Педагогічний досвід використання методу групової дискусії у навчанні студентів-психологів / М. О. Кияшко. - С .132-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Психологічні особливості дезадаптованих взаємостосунків дітей старшого шкільного віку з батьками / І. О. Комплієнко. - С .143-155. - Бібліогр.: с. 153-155 (15 назв)
Костюченко, О. В. Адаптивна роль метафоричного моделювання актуальної дійсності у студентів / О. В. Костюченко. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (12 назв)
Латиш, Н. М. Дослідження творчого потенціалу учнів молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .166-174. - Бібліогр.: с.173-174 (7 назв)
Михальчук, Н. О. Психолінгвістичний аналіз жанрової специфіки твору Дж. Апдайка "Кентавр" / Н. О. Михальчук, Є. З. Івашкевич. - С .174-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (13 назв)
Міщиха, Л. П. Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників / Л. П. Міщиха. - С .185-192. - Бібліогр.: с. 191 (6 назв)
Морожанова, М. М. Якісне дослідження досвіду емоційного реагування медичних працівників у процесі професійної діяльності / М. М. Морожанова, С. Л. Богомаз. - С .192-200. - Бібліогр.: с. 199 (7 назв)
Москаленко, В. В. Генетична теорія розвитку мислення Жана Піаже у соціально-психологічному контексті / В. В. Москаленко. - С .200-212. - Бібліогр.: с. 210-211 (5 назв)
Орловська, О. А. Сімейна адаптація учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .212-220. - Бібліогр.: с. 217-219 (13 назв)
Подшивайлова, Л. І. Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України / Л. І. Подшивайлова, М.В. Шепельова. - С .220-236. - Бібліогр.: с. 234-235 (9 назв)
Терещенко, М. В. Можливість подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках / М. В. Терещенко. - С .236-245. - Бібліогр.: с. 244-245 (11 назв)
Третяк, Т. М. Дослідження проявів творчого мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .245-256. - Бібліогр.: с. 255 (3 назви)
Хупавцева, Н. О. Атрибути фасилітативної взаємодії вчителя та учнів на уроках у процесі організації пізнавальної діяльності / Н. О. Хупавцева. - С .256-268. - Бібліогр.: с. 266-268 (13 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічні аспекти творчої діяльності військовополонених в умовах гібридної війни / Ю. М. Широбоков. - С .268-278. - Бібліогр.: с. 277-278 (17 назв)
Яценко, Т. С. Пралогічна сутність імпліцитного порядку психіки / Т. С. Яценко. - С .279-292. - Бібліогр.: с. 290-292 (17 назв)
Моляко, В. О. Саторі в нікко / В. О. Моляко. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 303 (1 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Комплієнко, І. О.
    Психологічні особливості дезадаптованих взаємостосунків дітей старшого шкільного віку з батьками [Текст] / І. О. Комплієнко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 143-155. - Бібліогр.: с. 153-155 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
дезадаптивні сімейні взаємостосунки -- дезадаптивні реакції -- конфлікт -- внутрісімейна відчуженість -- дитяча залежність -- соціальне схвалення -- підтримка
Анотація: В статті зазначено, що дезадаптивні сімейні взаємостосунки батьків і дітей старшого шкільного віку характеризуються, як правило, гостротою конфліктів, що виникають, блокуванням їх конструктивного розв'язання, загостренням внутрісімейної відчуженості тощо. Наголошено, що непорозуміння у взаємостосунках батьків і дітей, їхніх оцінках один одного, пріоритетах, стилях життя тощо, нерідко призводять до конфліктів, які травмують тих, кого ми любимо, викликаючи серйозні психічні розлади. Серед причин конфліктів з батьками, на думку старшокласників, найбільш важливими є: різниця набутого особистісно значущого досвіду дітей і дорослих, перш за все - в період дорослішання (у батьків та у дітей багато в чому відрізняється, в тому числі, з огляду на сучасні реалії); відсутність чітких, послідовних етапів переходу від дитячої залежності до дорослої незалежності; відсутність певних правил побудови сімейних взаємостосунків, які значно послаблюють батьківську владу в період переходу дітей від дитинства до юності; психологічні та соціальні відмінності між батьками і дітьми; перевантаження і напруга як результат соціальних і культурних змін, що впливають, в свою чергу, на сімейні взаємостосунки. Доведено, що більшість конфліктів виникають, таким чином, у результаті напруженості, потреби старшокласників у самостійності, а такоже не усвідомленням дітей своєї відповідальності. Значення самостійності нерідко перебільшується молоддю з причин, пов'язаних з особливостями періоду дорослішання (поява нових можливостей, які хочеть випробувати за будь-яких умов. При цьому почуття відповідальності у батьків значно посилюється в зв'язку з зайвими побоюваннями або як свого роду захист власних незадоволених запитів та настановлень. Зазначено, що дезадаптивні реакції старшокласників можуть бути універсальними або спрямованими проти сім'ї, протестними тощо. Нерідко у старшокласників відбувається переоцінка сімейних цінностей в результаті зміни загальних умов життя, коли індивідуальних розвиток особистості дитини не знаходить соціального схвалення та підтримки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 3 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - 392 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 30.00 р.
    Зміст:
Агачева, Ю. А. Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності / Ю. А. Агачева. - С .5-12. - Бібліогр.: с. 10-11 (6 назв)
Балашов, Е. М. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. - С .12-27. - Бібліогр.: с. 23-25 (26 назв)
Воропаев, Е. П. Двигательная находчивость артиста / Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. - С .27-36. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Дружиніна, І. А. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін / І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
Жмайло, А. А. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР / А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
Завгородня, О. В. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання / О. В. Завгородня. - С .56-67. - Бібліогр.: с. 63-67 (26 назв)
Зливков, В. Л. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації / В. Л. Зливков. - С .68-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (11 назв)
Зливков, В. Л. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (5 назв)
Іванцанич, В. В. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь / В. В. Іванцанич. - С .89-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей / І. О. Комплієнко. - С .99-113. - Бібліогр.: с. 108-111 (22 назви)
Краєва, О. А. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра" / О. А. Краєва, О. А. Черкас. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (9 назв)
Лукомська, С. О. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби / С. О. Лукомська. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (6 назв)
Марусинець, М. М. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .131-140. - Бібліогр.: с. 138-139 (7 назв)
Милашенко, К. О. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії / К. О. Милашенко. - С .140-154. - Бібліогр.: с. 151-153 (13 назв)
Михайлів, С. В. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості / С. В. Михайлів. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (8 назв)
Москаленко, О. В. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії / О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. - С .165-175. - Библиогр.: с. 172-173 (15 назв)
Наконечна, М. М. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії / М. М. Наконечна. - С .175-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (12 назв)
Папуча, Н. В. Методологические основания психологических исследований / Н. В. Папуча. - С .185-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (7 назв)
Піковець, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Піковець. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Перепелиця, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Перепелиця. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології / Н. В. Скоростецька. - С .218-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (20 назв)
Собкова, С. І. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі / С. І. Собкова, Ю. В. Собков. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 233-236 (26 назв)
Степура, Є.В. Аспекти щастя людини / Є.В. Степура. - С .237-249. - Бібліогр.: с. 245-247 (17 назв)
Туз, Л. Г. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника / Л. Г. Туз. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 256-258 (10 назв)
Хупавцева, Н. О. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології / Н. О. Хупавцева. - С .260-273. - Бібліогр.: с. 269-271 (22 назви)
Черкаська, Є. Ф. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях / Є. Ф. Черкаська. - С .273-284 : Бібліогр.: с. 280-283 (21 назва)
Чорна, І. М. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії / І. М. Чорна. - С .284-296. - Бібліогр.: с. 293-294 (8 назв)
Чорна, І. М. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці / І. М. Чорна, М. О. Тимошик. - С .297-307. - Бібліогр.: с. 304-305 (9 назв)
Чорна, І. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / І. М. Чорна, М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Чорний, М. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Шевченко, К. О. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога / К. О. Шевченко. - С .332-344. - Бібліогр.: с. 340-343 (17 назв)
Шевчук, Ю. С. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків / Ю. С. Шевчук. - С .344-357. - Бібліогр.: с. 353-355 (14 назв)
Яковенко, С. І. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя / С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. - С .357-369. - Бібліогр. с. 366-368 (16 назв)
Яланська, С. П. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості / С. П. Яланська. - С .369-378. - Бібліогр.: 375-376 (8 назв)
Ivashkevych, E. E. Psychological mechanisms of translation / E. E. Ivashkevych. - С .378-391. - Библиогр.: с. 387-389 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Методологія психології -- Теорія психології

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Комплієнко, І. О.
    Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей [Текст] / І. О. Комплієнко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 99-113. - Бібліогр.: с. 108-111 (22 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
дезадаптивні взаємостосунки -- дезадаптивна поведінка -- психоаналітичний підхід -- когнітивний підхід -- біхевіористичний підхід -- соціально-психологічний підхід -- сімейне виховання -- адаптивні взаємостосунки
Анотація: В статті проаналізовано існуючі в психологічній науці підходи, що пояснюють причини дезадаптивної поведінки особистості, спроектовано ці причини на парадигму взаємостосунків батьків та дітей тощо. Виокремлено психоаналітичний, когнітичний, біхевіористичний та соціально-психологічний підходи, обгрунтовано, як пояснюється дезадаптивна поведінка в їхніх межах. Визначено, що згідно з психоаналітичним підходом причиною зезадаптивності постає фрустрація, що виникає внаслідок конфлікту особистості і соціального середовища. В парадигмі бехевіористичного підходу дезадаптивна поведінка розглядається як результат опанування індивідом деструктивними реакціями. Когнітичний підхід пояснює дезадаптивну поведінку емоційними розладами, пов'язаними з помилковою когнітивною інтерпретацією людини тих чи інших подій. Гуманістичний підхід наголошує, що причиною дезадаптованості є невідповідність "реального Я" і життєвого досвіду, з одного боку, і "реального Я" і життєвого досвіду. В межах соціально-психологічного підходу дезадаптивна поведінка пояснюється неготовністю індивіда до виконання певних соціальних ролей, до прийняття рішень щодо ціннісних орієнтацій і ласного способу життя. Схарактеризовано адаптивні взаємостосунки батьків і дитини в сім'ї. Зазначено, що їх ми розглядаємо як процес психологічного реагування на поведінку одних одного, коли форма, зміст та інтенсивність реакцій є досить адекватними щодо основної проблеми у взаємостосунках і суттєво фасилітують розв'язання конфліктної ситуації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 74842
Кількість відвідувачів 958
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя