Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кононко, Олена Леонтіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.015.3:159.955.4
П 25


    Пеньковська, Наталія Михайлівна.
    Психологічні умови розвитку рефлексії у молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пеньковська Наталія Михайлівна ; наук. кер. Кононко О. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 204 с. : рис., табл., цв.ил. - Бібліогр.: с.161-176. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- особистісна рефлексія -- самоаналіз -- саморегуляція -- ціннісне ставлення
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вивченню особливостей розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Уточнено психологічну дефініцію рефлексії як інтегральної особистісної сутності. Показано, що становлення рефлексії у межах молодшого шкільного віку залежить від розвитку здатності до самопізнання і самоаналізу, вміння покладатися на самооцінку. Розроблено теоретико-технологічну модель становлення рефлексії в молодшому шкільному віці. Встановлено критерії визначення рівня розвитку рефлексії молодшого школяра та визначено її типологію.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кононко, Олена Леонтіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.4
К 64


    Кононко, Олена Леонтіївна.
    Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (системний підхід) [Текст] : наукова монографія / Кононко О. Л. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Стилос, 2000. - 336 с. : табл. - Бібліогр.: с. 315-336. - ISBN 966-73-21-62-2
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Дошкільники--Особистісне становлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ДОШКІЛЬНИКИ -- ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК -- ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- СУБ'ЄКТ ДІЯЛЬНОСТІ -- СУБ'ЄКТна активність -- самостійність -- ціннісне ставлення -- психологічна характеристика
Анотація: У монографії висвітлено методологію та методи експериментального дослідження процесу становлення особистості в дошкільному дитинстві. Розглянуто концептуальні засади, психологічні механізми, організаційні й технологічні моделі особистісно орієнтованого виховання в дошкільників ціннісного ставлення до предметів, людей, та власного "Я". Наведено типологію особистісного буття дітей дошкільного віку. Запропоновано умови оптимізації їх життєдіяльності, сприятливі для становлення особистісних цінностей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \рец.\; Титаренко, Тетяна Михайлівна \рец.\; Приходько, Юлія Олексіївна \рец.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 34728
Кількість відвідувачів 695
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя