Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чепелєва, Н. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - 144 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 13.00 р.
    Зміст:
Чепелева, Н. В. Інтерпретація як механізм конструювання досвіду особистості / Н. В. Чепелева. - С .4-18. - Бібліогр.: с. 16-18 (15 назв)
Рудницкая, С. Ю. Продуктивні і стагнуючі стратегії дискурсивного конструювання досівду особистості / С. Ю. Рудницкая. - С .19-40. - Бібліогр.: с. 36-40 (28 назв)
Смульсон, М. Л. Задачний підхід до конструювання особистісного досвіду / М. Л. Смульсон. - С .41-57. - Бібліогр.: с. 53-57 (23 назви)
Лебединська, І. В. Конструктивізм у контексті зміни статусу знання / І. В. Лебединська. - С .58-70. - Бібліогр.: с. 67-70 (18 назв)
Зарецька, О. О. Особливості дискурсивної практики при наданні дистанційної психологічної підтримки / О. О. Зарецька. - С .71-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (10 назв)
Зазимко, О. В. Конструювання досвіду в процесі розвитку особистості юнаків: вікові особливості / О. В. Зазимко. - С .83-98. - Бібліогр.: с. 95-98 (14 назв)
Шиловська, О. М. Теоретичне підгрунтя діагностики розвитку здатності молодшого школяра до дискурсивного констрауювання досвіду / О. М. Шиловська. - С .99-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
Чепелєва, Н. В. Теоретико-методичні основи та структурно-змістові складові програми тренінгу наративної компетентності особистості / Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька, К. В. Гуцол. - С .113-131. - Бібліогр.: с. 128-131 (20 назв)
Гудінова, І. Л. Дискурсивне конструювання професійного досвіду працівниками освіти / І. Л. Гудінова. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 140-141 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
Психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Чепелєва, Н. В.
    Теоретико-методичні основи та структурно-змістові складові програми тренінгу наративної компетентності особистості [Текст] / Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька, К. В. Гуцол // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 12. - С. 113-131. - Бібліогр.: с. 128-131 (20 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- наратив -- наративна компетентність -- рівні сформованості наративної компетентності -- тренінг наративної компетентності
Анотація: У статті представлено розробку структурно-функціональної моделі наративної компетентності, на підставі якої створено програму тренінгу наративної компетентності особистості в контексті розвитку її здатності до самопроектування. У контексті проблеми самопроектування наративна компетентність розглядається як здатність особистості виокремлювати та інтерпретувати наративні висловлювання Іншого та вибудовувати на цій основі власні наративні конструкти. Згідно запропонованим критеріям у структурі наративної компетентності виокремлено передсмисловий, смисловий та метасмисловий рівні, що співвідносяться з основними вимірами дискурсивного самопроектування особистості. Запропонований тренінг наративної компетентності розроблено на методологічних засадах постнекласичної психології, відповідно до яких особистість розглядається як автор самої себе, що має потенціал саморегуляції та саморозвитку. Програма тренінгу передбачає поступове ускладнення завдань від прав на виділення окремих текстових елементів та певних ситуацій, що експлікуються в текстових висловленнях, до завдань на управління особистістю власною наративною активністю: рефлексію підстав власних інтерпретаційних процесів, прогноз ефектів від знайомства з певними наративами, аналіз труднощів, що виникають при розумінні текстів, організацію продуктивної діалогічної комунікації учасників тренінгової групи. Програма містить два окремі модулі для осіб, що мають предсмисловий та смисловий рівні сформованості наративної компетентності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Рудницька, С.Ю.; Гуцол, К.В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 4825
Кількість відвідувачів 370
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя