Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (183)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=САМОСВІДОМІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-101 
1.
159.923.2
З-73


    Знанецька, Олена Миколаївна.
    Особливості зв`язку Я-концепції особистості з її психологічним благополуччям [Рукопис] : канд. психол. наук: 19.00.01 / Знанецька Олена Миколаївна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2010. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-178. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-концепція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- якість Я-концепції -- самосвідомість -- самовідношення -- образ Я -- психологічне благополуччя
Анотація: На підставі теоретичного та емпіричного дослідження нееквівалентних груп досліджувальних, що статистично значуще відрізняються за рівнями сформованості Я-концепції, доведено, що рівень диференційований і когнітивної складності Я-концепції, узгодженість між Я-реальним та Я-ідеальним і позитивна загальна життєва орієнтація зумовлюють відчуття людиною психологічного благополуччя. Психологічне благополуччя відбиває оптимістичність орієнтації людини у професійній реалізації, гармонії в особистому житті, реалізації власного потенціалу. В рамках теоретичного дослідження, із спиранням на когнітивно-експеріенціальну теорію формування внутрішнього світу особистості (С.Епштейн), автором здійснено аналіз ролі Я-концепції у забезпеченні оптимістичної життєвої орієнтації особистості як важливого фактора, що сприяє виявленню людиною активної життєвої позиції і цілеспрямованості у здійсненні її основної діяльності, в усвідомленні перспектив на майбутнє, що приносить у життя людини впорядкованість і впевненість у досягненні успіху. У ході емпіричного дослідження проведено первинну адаптацію опитувальника американської авторки К.Рів, спрямованого на визначення відчуття людиною психологічного благополуччя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.7-053.5+37.091.212.7-026.512.1/.516
М 92


    Мусіяка, Наталія Іванівна.
    Особливості самооцінки молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мусіяка Наталія Іванівна ; наук. кер. Дригус М. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 256 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 220-256. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самооцінкова сфера -- самооцінка -- самосвідомість -- рівень -- образ "Я-школяра" -- особистісний розвиток
Анотація: Вісвітлено особливості становлення континууму множинних самооцінок-учіннєвої самооцінки, самооцінки навчальних досягнень та ретроспективної самооцінки, самооцінки емоційного ставлення школяра до самого себе, самооцінки образу "Я-школяра" у системах "Я-учіння" і "Я-Я". проаналізовано конструктивні і деструктивні тенденції становлення самооцінки у молодших школярів з різною навчальною успцшністю. розроблено й апробовано програму активації конструктивних тенденцій самооцінкової сфери в учнів молодшого шкільного віку, що сприяє підвищенню результативності навчальної діяльності на цьому етапі онтогенезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Дригус, Марія Трохимівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.6+159.923.2
С 25


    Свіденська, Галина Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку самосвідомості особистості в період підліткової кризи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Свіденська Галина Миколаївна ; наук. кер. Власова О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- самосвідомість підлітка -- типи "Я-концепції" -- підліткова криза -- психокорекція
Анотація: Визначено складові "Я-концепції", співвідношення, самооцінки. компоненти самосвідомості підлітка: змістовний. ціннісно-рефлексивний, динаміко-саморегулятивний. Розкрито психологічні особливості розвитку підструктур, складових компонентів самосвідомості особистості в період підліткової кризи. Розроблено, обгрунтовано доцільність впровадження програми психокорекційної роботи з розвитку самосвідомості підлітка. Визначено позитивний вплив психокорекційного тренінгу на розвиток взаємозв"язку між "Я-концепцією". самоповагою, підструктурних складових компонентів самосвідомості-зі станом тривожності та ставленням підлітка до особистісного успіху. Результати, що були отримані в ході формувального експерименту, повністю підтвердили ефективність програми корекційної роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Власова , Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.37
Т 13


    Тавровецька, Наталія Іванівна.
    Становлення естетичних почуттів у процесі формування Я-образу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Тавровецька Наталія Іванівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2009. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-образ--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
естетичні почуття -- активізація -- Я-образ -- трансформація -- самосвідомість -- формування Я-образу
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню естетичних почуттів у структурі Я-образу. Здійснено інтегроване вивчення естетичних характеристик особистості:естетичного сприйняття, естетичних почуттів, естетичного відношення та естетичної потреби. Досліджено психологічну сутність самосвідомості, Я-концепції, систем "Я" та "не-Я", формування Я-образу через механізм трансформації, рефлексії. Створено модель Я-образу, де показано, що Я-образ це складна, цілісна система, у якій регулятором дій та взаємин людини із предметами довкілля є естетичні почуття. Розроблено та вдосконалено психодіагностичний комплекс для виявлення ступеня сформованості естетичних почуттів. На основі кореляційного аналізу виявлено психологічні особливості естетичних почуттів, їх рівні прояву вплив та взаємозв"язок зі структурними компонентами Я-образу. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного тренінгу, який містить два блоки: перший блок присвячено самосвідомості, структурі, змісту та процесу формування я-образу, другий блок спрямовано на активізацію та становлення естетичних почуттів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.3+159.922.4
Б 48


    Березін, Андрій Миколайович.
    Психологічні чинники генези національної самосвідомості особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Березін Андрій Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 208 с. : табл. - Бібліогр.: с. 186-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
національна самосвідомість -- етнічна психологія -- нація -- етнос -- етнізація -- філогенеза -- традиційність -- поведінковий стереотип
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічної сутності, структури, джерел і чинників формування національної самосвідомості, розкрито її взаємозв`язок зі змісотм ціннісни х орієнтацій, етнокультурних потреб у контексті життєвих ідеалів, способу буття людини, показано історико-психологічні детермінанти, соціально-психологічні фактори національного самоусвідомлення. Висвітлюється психомоделюючий вплив національної самосвідомості на соціальні процеси в Україні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.2
В 46


    Вільдгрубе, Світлана Олександрівна.
    Структурні особливості самоставлення особистості в умовах соціальної депривації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Вільдгрубе Світлана Олександрівна ; наук. кер. Ярмиш І. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-195. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самоставлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- самоставлення -- депривація -- соціум -- самооцінка -- структурні компоненти -- модальність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-емпіричному вивченню особливостей структурних компонентів самоставлення як системно-структурного утворення особистості, яка перебуває в умовах соціальної дипривації. З`ясовано роль, місце і особливості самоставлення в структурі самосвідомості. Уточнені структура, функції та системний характер самоставлення. Проаналізовані особливості зовнішніх і внутрішніх чинників, я кі спричиняють дисгармонічний розвиток самоставлення. З`ясовані відмінності особливостей прояву структурних компонентів самоставлення осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації (на матеріалі підлітків, які позбавленні батьківського піклування) та в сприятливих соціальних умовах. Запропоновані шляхи формування самотавлення та корекції деформованого самоставлення у осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації. Здійснене дослідження особливостей структурних компонентів самоставлення показало, що забезпечує різний рівень реалізації функцій самоставлення, впливає на зв`язок компонентів самоставлення і ступінь інтегрованості компонентів самоставлення в єдину систему. Обгрунтовано, що характер самоставлення визначається високим рівнем внутрішньої конфліктностіі самозвинуваченням, неприйняттям самого себе, що поєднується з високим рівнем згоди з самим собоюпри нездатності до саморефлекії, небажанні усвідомити своє "Я" і високим рівнем потреби в пошані і прийнятті. Такі особливості самоставлення трансформують уяву про себе вбік зниження впевненості у собі, своїх силах, конфліктності з самим собою, відстороненості, включенням в образ "Я" суперечливих якостей. Таким чином існують можливі підстави для розвитку самоставлення, але наявні обмеження заважають його подальшому становленню у осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ярмиш , Ірина \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.8
К 89


    Кузікова, Світлана Борисівна.
    Психологічні основи становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Кузікова Світлана Борисівна; наук. конс. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 527 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 454-502. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморозвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- самоактивність -- самосвідомість -- суб'єкт саморозвитку
Анотація: У роботі досліджено теоретичні підходи до проблеми саморозвитку в системі наук про людину, поглиблено та уточнено категоіальний апарат. З'ясовано суттєві характеристики, рівні організації, критерії саморозвитку яе суб'єктивної діяльності, соціально-психологічні чинники та закономірності становлення суб'єкта саморозвитку. Запропоновано авторську концепцію формування суб'єкта саморозвитку в практиці психологічної корекції, визначено зміст психологічного супроводу саморозвитку особистості; обґрунтовано параметри моделі фахівця-професіонала в галузі надання психологічної допомоги, розкрито експерементально перевірені психолого-педагогічні умови та технології оптимізації становлення суб'єкта особистісного і професійного саморозвитку в процесі фахової підготовкистудентів-психологів до психокорекційної діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
37.011.3-051-057.85/.86]:159.9
Л 13


    Лавриненко, Світлана Леонідівна.
    Психологічні умови розвитку професіоналізму вчителів гімназії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лавриненко Світлана Леонідівна ; наук. кер. Волянюк Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізм педагога--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- розвиток -- професійна самосвідомість -- професійна компетентність -- рефлексія -- гнучкість -- педагогічний потенціал -- суб'єктивність -- вчитель гімназії
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних умов розвитку професіоналізму вчителів гімназії. В роботі представлено аналіз основних психолого-педагогічних підходів до визначення сутності поняття "професіоналізм". Здійснено предметний аналіз психологічної основи професійної діяльності вчителя гімназії. Розроблено модель професіоналізму вчителів гімназії. Виявлено особливості сформованості атрибутивних характеристик професіоналізму вчителів гімназії залежно від етапу вікового розвитку та стажу роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Валянюк, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
316.454.52+81'233
Д 17


    Данченко, Ганна Володимирівна.
    Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Данченко Ганна Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 162-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Менеджер освіти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
управління -- менеджер освіти -- ділове спілкування -- комунікативна компетентність -- психологічні детермінанти -- самосвідомість -- емоційна стабільність -- рефлексивне ставлення -- рольова поведінка
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню психологічних детермінант розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Встановлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти та особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву рівня комунікативної компетентності, адекватного вимогам сьогоденної педагогічної практики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.4+159.922.73-053.6
Є 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Участь у скаутському русі як психологічна умова розвитку національної самосвідомості підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток самосвідомості--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
національна самосвідомість -- НАЦІОНАЛЬНА ідентифікація -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ -- КОГНІТИВНИЙ -- САМООЦІНКА -- РІВЕНЬ домагань -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОЧІКУвання -- ОБРАЗ Я -- ПІДЛІТКОВИЙ ВІК -- скаутинг -- скаутський рух
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної сутності, структури, складових національної самосвідомості, засобів її формування та розвитку, психологічних особливостей впливу скаутського руху на розвиток національної самосвідомості підлітків. Доведено, що реалізація експериментальної програми наповнює самосвідомість підлітка додатковими позитивними мотивами, потребами, прагненнями, установками, ціннісними орієнтирами, стимулами, інтересами, ідеалами, які у свіїй єдності визначально впливають на становлення особистості, стаючи високоефективними спонуками її навчання, виховання, розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
378-057.875:159.9-051+81'23
З-13


    Завіниченко, Наталя Борисівна.
    Особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога системи освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завіниченко Наталя Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Компетентність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- професійне спілкування -- КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ -- САМОСВІДОМІСТЬ -- ЕМОЦІЙНА СТАБІЛЬНІСТЬ -- РЕФЛЕКСИВНЕ СТАВЛЕННЯ
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів системи освіти. В ній теоретично обґрунтовано й експериментально виявлено, що становлення комунікативної компетентності практичних психологів відбувається більш ефективно за умови педагогічного керування цим процесом на етапі професійної підготовки, що забезпечує усвідомлення ними своїх власних настановлень у комунікативній сфері, експлікацію наявних та вироблення більш продуктивних моделей пізнання особистості партнерів спілкування, освоєння певного рівня особистісної рефлексії та розвитку рефлексивного ставлення до себе як до суб'єкта професійного спілкування, вироблення вміння диференціювати та адекватно у процесі спілкування виражати власні почуття та психоемоційні стани.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.923.2:37.011.3-051-057.875
І-44


    Ілляш, Соломія Дмитрівна.
    Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ілляш Соломія Дмитрівна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2008. - 218, [6] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-218. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
САМОСВІДОМІСТЬ -- САМОРОЗУМІННЯ -- я-концепція -- ЮНАЦЬКИЙ ВІК -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОрозуміння
Анотація: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми саморозуміння як структурного компонента самосвідомості особистості. У результаті дослідження встановлено ключові концептуально-теоретичні підходи до проблеми саморозуміння особистості, розкрито сутність базової дефініції, з'ясовано сучасний стан проблеми саморозуміння у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці, обґрунтовано структурно-динамічні характеристики саморозуміння, а також узгоджено співвідношення понять "саморозуміння", "самопізнання", "самоставлення". Різнобічно розглянуто специфіку розвитку саморозуміння за статево-гендерною ознакою - в юнаків та дівчат - майбутніх педагогів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.922.8-057.875:33+330.16
К 63


    Комаровська, Віра Леонідівна.
    Особливості економічної свідомості студентів вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Комаровська Віра Леонідівна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Житомир. військ. ін-т радіоелектрон. ім. С. П. Корольова. - Київ, 2006. - 291 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 218-236. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Економічна свідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
економічна свідомість -- економічна самосвідомість -- компоненти економічної свідомості -- економічна поведінка -- суб'єктивно-економічний статус -- соціальна група -- гендер
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню особливостей економічної свідомості студентів вищих навчальних закладів. У роботі розкрито сутність та особливості економічної свідомості та самосвідомості особистості, виділено та схарактеризовано основні форми економічної свідомості, продемонстровано їх взаємозв'язок та взаємозалежність. Значну увагу приділено структурним компонентам та функціям економічної свідомості студентів, розглянуто механізм її функціонування. Подаються результати емпіричного дослідження аналізу впливу суб'єктивного економічного статусу та тендерного фактора на структурні компоненти економічної свідомості студентів. Наводяться дані щодо особливостей економічної свідомості студентів технічного вузу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)Житомирський військовий інститут радіоелектроніки ім. С. П. Корольова (Житомир)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.923.2-057.17:005.6+005.32
К 71


    Косар, Уляна Богданівна.
    Професійна самосвідомість керівника як чинник успішності управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Косар Уляна Богданівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 208-225. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- КЕРІВНИК -- професіонал -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- ОБРАЗ Я-професіонал -- професійна самооцінка -- здатність до самоуправління
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі впливу професійної самосвідомості керівників на ефективність управлінської діяльності. На теоретичному та експериментальному рівнях досліджено специфіку впливу професійної самосвідомості керівника на успішність управлінської діяльності. Обґрунтовано соціально-психологічну концептуальну модель структурно-функціональної організації професійної самосвідомості, на основі якої проаналізовано психологічні чинники успішності управлінської діяльності керівника. Виявлено роль структурних компонентів професійної самосвідомості керівника у процесі управління, а також провідні чинники розвитку й оптимального функціонування окремих елементів професійної самосвідомості керівника та їх вплив на успішне здійснення управлінської діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.923.2:364-43
К 82


    Кривоконь, Наталія Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники професійної самоідентифікації фахівців системи соціального захисту населення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кривоконь Наталія Іванівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна самоідентифікація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА САМОідентифікація -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- професійна "Я-концепція" -- ПРОФЕСІЙНІ образи "Я" -- модель спеціаліста -- система соціального захисту населення
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено аналіз понять, що характеризують процес формування особистості фахівця, становлення його професійної "Я-концепції", а також поглиблено розуміння феномену професійної самоідентифікації, зокрема, в аспекті соціальної роботи. Вперше були виділені чинники професійної само ідентифікації спеціалістів із соціальної роботи на етапі фахової підготовки. В роботі здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей професійної діяльності працівників системи соціального захисту населення, враховуючи аспект професійної само ідентифікації. В результаті теоретичного і емпіричного аналізу означених явищ запропоновано основу моделі спеціаліста системи соціального захисту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
159.923.2-053.4+159.928.22-053.4
К 90


    Куліш, Ніна Михайлівна.
    Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Куліш Ніна Михайлівна ; наук. кер. Тищенко С. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 210 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-183. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОСВІДОМІСТЬ -- рівень домагань -- ОЧІКУВАННЯ -- ОБРАЗ Я -- оцінно-рефлексивні взаємовідносини -- емоційно-ціннісне ставлення до себе
Анотація: Дисертація присвячена питанням розвитку самосвідомості обдарованих дітей старшого дошкільного віку у спільній з однолітками діяльності. Виявлено структурні особливості самосвідомості обдарованих дітей, встановлено причини комунікативних труднощів, що виникають між обдарованими дітьми та їх ровесниками - партнерами по спільній діяльності. Визначено умови та шляхи розвитку самосвідомості обдарованих дітей. Встановлено, що в процесі виникнення різних видів спільної діяльності та модифікації складу її учасників досягається високий рівень актуалізації очікуваної обдарованою дитиною оцінки самої себе з боку однолітків - партнерів по спільній діяльності. Тим самим створюються сприятливі умови для розвитку самосвідомості обдарованої особистості як суб'єкта комунікативної взаємодії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тищенко, Світлана Павлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
37.011.3-051+81'233
М 15


    Макаренко, Стефанія Стефанівна.
    Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Макаренко Стефанія Стефанівна ; наук. кер. Заброцький М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 132-153. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
РОЗВИТОК комунікативності -- компетентність -- УЧИТЕЛЬ -- професійно-педагогічна діяльність -- самосвідомість педагога
Анотація: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Заброцький, Михайло Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
378-057.875:331.54
М 12


    Мащенко, Наталія Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Мащенко Наталія Іванівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 195 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-192. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- професійна самосвідомість -- рефлексія -- адаптація -- професіонал -- соціалізація -- фрустраційна толерантність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів. Встановлено, що соціально-психологічними чинниками професійного становлення студентів технічних університетів виступають загальні уявлення про цінність їхнього фаху і соціальні прояви діяльності. Встановлено, що образ "я-фахівець" є стрижневим компонентом професійної самосвідомості. Показано. що успішне професійне становлення фахівців інженерних спеціальностей вимагає актуалізації особистісної, предметної та соціальної рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнев, Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.922.4+159.923.2+37.035:392/.394
М 69


    Михальчук, Юлія Олександрівна.
    Психолого-педагогічні умови гармонізації етнічної самосвідомості старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Михальчук Юлія Олександрівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 278 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-217. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
етнічна самосвідомість -- етнічне самовизначення -- етнічна ідентичність -- етнічна толерантність -- старшокласники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психолого-педагогічних умов гармонізації етнічної самосвідомості у ранньому юнацькому віці. У роботі проаналізовано проблему формування етнічної самосвідомості старшокласників, розроблено та емпірично досліджено концептуальну модель гармонізації етносамосвідомості у ранньому юнацькому віці. Показано, що організація спеціальної інформативно-творчої діяльності, спрямованої на підвищення когнітивної складності особистості і збагачення її ціннісно-смислової сфери, сприяє гармонізації етнічної самосвідомості школярів. Було розроблено розвивально-виховну програму з гармонізації етнічної самосвідомості школярів, та експериментально доведено її сприяння діалого-культурологічній самоорганізації етносамосвідомості та формуванню толерантної особистості, відкритої до міжкультурного діалогу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
378-057.875:159.9-051
М 69


    Міхно, Катерина Олексіївна.
    Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Міхно Катерина Олексіївна ; наук. кер. Фомічова В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 210,[55] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Уявлення--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
уявлення про професію -- образ професії -- динаміка -- студент-психолог -- професійна самосвідомість -- професійна підготовка
Анотація: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Фомічова, Віра Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

21.
159.922.73-053.5+159.923.2:316.752
О-77


    Островська, Катерина Олексіївна .
    Взаємозв'язок образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Островська Катерина Олексіївна ; наук. кер. Василькевич Х. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 187,[15] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с.169-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Образ "Я"--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- самооцінка -- образ "я" -- ціннісні орієнтації -- акцентуації
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі розвитку їх самосвідомості. В роботі теоретично обґрунтовано та експериментально виявлено залежність вибору змістових характеристик ціннісних орієнтацій молодшими школярами від різних показників їх самооцінки та індивідуально-особистісних характеристик. Виділено чотири типи особостості молодших школярів на основі вибору ними пріоритетних цінностей. Розроблено програму діяльності шкільного психолога з розвитку самосвідомості молодшого школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Василькевич, Христина Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

22.
159.922.1-055.2-057.17:316.473:316.48+005.32
П 15


    Пампуха, Лідія Олександрівна.
    Гендерні стереотипи в структурі рольового конфлікту жінки-керівника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Пампуха Лідія Олександрівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2006. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-178. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівники--Гендерні стереотипи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
гендер -- гендерні стереотипи -- професійна роль -- рольовий конфлікт -- професійна самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню внутрішньоособистісного рольового конфлікту жінки-керівника. В роботі теоретично обґрунтовано емпірично досліджено особливості гендерних стереотипів як складових рольового конфлікту жінки-керівника. Показано, що параметри гендерних стереотипів пов'язані зі ступенем вияву цього конфлікту. Визначено зміст та параметри когнітивної та емоційної складових конфлікту. Показано особливості стереотипізації та зміст сучасних гендерних стереотипів у жінок-керівників.Визначено шляхи подолання рольового конфлікту жінки-керівника засобами корекції гендерних стереотипів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

23.
159.922.7/.8
П 16


    Панченко, Світлана Миколаївна.
    Психологічна освіта старшокласників як чинник їх життєвого самовизначення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Панченко Світлана Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 277 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 222-236. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самовизначення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- психологічна освіта -- життєве самовизначення -- життєві цілі -- ціннісні орієнтації -- самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу життєвого самовизначення старшокласників, психолого-педагогічних умов його підтримки та стимулювання засобами психологічної освіти. Обґрунтовано сутністьжиттєвого самовизначення та його психологічні особливості в юнацькому віці. Зроблено спробу структурувати суб'єктивні складові - детермінанти життєвого самовизначення. Здійснено психолого-педагогічне дослідження ефективності запровадження психологічної освіти для старшокласниківяк чинника їх життєвого самовизначення. Розроблена та апробована експериментальна програма спецкурсу з психології для старшокласників та методичні поради щодо його запровадження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

24.
316.614:331.54+159.9:614.253.1/.2
П 30


    Петрус, Магдалина Іванівна.
    Роль стереотипів у професійній соціалізації лікарів-терапевтів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Петрус Магдалина Іванівна ; наук. кер. Романовська Л. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 192 с. : табл. - Бібліогр.: с. 159-183. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Соціалізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- самосвідомість -- соціалізація -- рефлексія -- стереотипи
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено теоретико-методологічний аналіз досліджень стереотипізації у процесі професійного становлення лікарів-терапевтів. Експериментально досліджено вплив стереотипів на результативність професійної діяльності лікарів-терапевтів. Розроблено й апробовано програму сприяння професійній соціалізації лікарів-терапевтів через розвиток професійної рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Романовська , Людмила Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

25.
159.922.73-053.6-055.25+37.015.3:159.922.7
С 91


    Сухоленова, Олена Генадіївна.
    Формування адекватного образу "Я" у дівчат із неповної сім'ї [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сухоленова Олена Генадіївна ; наук. кер. Титаренко Т. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 2000. - 178,[50] с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 143-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
   Вікова психологія--Дівчата юнацького віку--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
образ "Я" -- неповна сім'я -- дівчата-підлітки -- самосвідомість -- самопізнання -- рефлексія -- саморегуляція
Анотація: Дисертацію присвячено питанням формування адекватного образу "Я" дівчат раннього юнацького віку, які виховуються в умовах неповної сім'ї. Виявлено особливості образу "Я" дівчат із повної і неповної сімей, встановлені причини деформації образу "Я" дівчат із неповних сімей, особливості впливу матерів на формування образу "Я" своїх дочок. Визначені заходи психологічної допомоги, психокорекційної роботи практичного психолога разом з вчителями щодо дівчат дівчат з неадекватним образом"Я".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Титаренко, Тетяна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

26.
159.923.3:616.89-00.8.441.3+159.922.73-056.49
Т 48


    Ткач, Богдан Миколайович.
    Індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді з адиктивною поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Ткач Богдан Миколайович ; наук. кер. Корнієнко О. В. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2006. - 211 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-197. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Адиктивна поведінка--Нейропсихологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
адиктивна поведінка -- молодь -- акцентуації характеру -- самосвідомість -- особистісні профілі -- міжособистісні взаємини -- образ "Я" -- агресивні реакції
Анотація: В дослідженні отримано цілісну характеристику молоді, схильної до адиктивної поведінки. Виявлено залежність між дисфункцією лівої лобної ділянки мозку і виникненням адиктивної поведінки. Уточнено індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді, що вживає алкоголь і палить з урахуванням вікових та гендерних відмінностей. Запропоновано програми психолпрофілактики адиктивної поведінки молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнієнко, Олексій Васильович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

27.
159.922.7/.8
Ш 19


    Шамне, Анжеліка Володимирівна.
    Психологічні новоутворення як проблема вікової психології [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шамне Анжеліка володимирівна ; наук. кер. Меньшикова Н. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т . - Дніпропетровськ, 2004. - 302 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-213. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Психологічні новоутворення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
феномен новоутворення -- психічний розвиток -- самосвідомість -- ціннісно-мотиваційна сфера -- дитинство -- підлітково-юнацький вік
Анотація: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми новоутворень. Розкрито сутність і зміст поняття, запропонований свій варіант його визначення. Проаналізовано особливості динаміки психічного розвитку в онтогенезі як цілісного, системно-організованого процесу. Досліджено особливості структурно-змістових, процесуально-генетичних і функціонально-генетичних характеристик феномену новоутворення. Створено системну модель цього явища, визначено його роль та місце в процесах переходу від одного вікового періоду розвитку до іншого.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Меньшикова, Неллі Леонідівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

28.
159.923.2(043.3)
Ш 33


    Швидкий, Владислав Олегович.
    Особливості формування Я-концепції в професійному становленні особистості [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Швидкий Владислав Олегович ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 172,[26] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.160-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
"Я"-концепція -- самосвідомість -- становлення особистості -- рефлексія -- образ Я -- самовизначення -- самоактуалізація
Анотація: В дистертації досліджено формування професійної складової Я-концепції студентів вищих навчальних закладів. Здійснено аналітичний огляд проблеми Я-концепції в професійному становленні особистості. Конкретизовано поняття професійної Я-концепції, визначено її головні риси. З'ясовані закономірності становлення професійної Я-концепції особистості. Розроблена й апробована програма формування професійної Я-концепції студентів факультету фізичного виховання та спорту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

29.
159.923.2+159.922.4
Ш 37


    Шевченко, Олена Василівна.
    Національна ідентифікація у становленні Я-образу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Олена Василівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-образ--Самоідентифікація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Я-образ -- національна самосвідомість -- соціальна ідентичність -- національна ідентифікація
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей національної ідентифікації та ролі цього процесу у становленні Я-образу особистості в юнацькому віці. Досліджено особливості процесу формування національної ідентичності особистості як важливого компоненту її Я-образу. Показано,що національна ідентифікація є важливою складовою процксу становлення Я-образу особистості. Здійснена спроба обгрунтувати та апробувати програму оптимізації процесу формування національної свідомості та самосвідомості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

30.
159.9:615.851
Щ 84


    Щіпановська, Олена Робертівна.
    Психологічні чинники психотерапевтичного дискурсу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Щіпановська Олена Робертівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-207. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психотерапія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- психотерапевтичний дискурс -- самосвідомість -- емоційна стабільність -- психічні стани
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників, від яких залежить терапевтичний ефект психотерапевтичного дискурсу. Здійснено критичний огляд концептуальних основ та процесуальних характеристик психологічних моделей психотерапії. Обгрунтовано добір комплексу психодіагностичних методик для вивчення психологічних особливостей учасників психотерапевтичних сеансів. Виявлено та описано специфічні симптомокомплекси індивідуально-особистісних характеристик, притаманних різним групам клієнтів, які зверталися по психотерапевтичну допомогу, у контексті динаміки суб'єктивної психічної реальності, що мала місце внаслідок взаємодії їх дискурсів з дискурсом психотерапевта.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-101 
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 98975
Кількість відвідувачів 1056
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя