Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (269)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=експеримент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 29
1.
159.922.4+159.923+165.191
С 46


    Скуловатова, Олена Вікторівна.
    Міфологеми як чинник формування традиційної картини світу людини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Скулатова Олена Вікторівна ; наук. кер. Куєвда В. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 265 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 283-265. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Міфологеми--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міфологема "доля" -- традиційна картина світу -- асоціативний експеримент -- психологічні функції
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню міфологем традиційної картини світу людини. Здійснено історико-психологічний аналіз генези міфологеми "доля" як одного з базових чинників традиційної картини світу людини. У роботі науково обгрунтовано поняття "міфологема", запропоновано методику дослідження міфологем у рамках психосемантичної парадигми на основі методу асоціативного експерименту. Визначено, що традиційна картина світу людини є фактором детермінації поведінки і настанов, що об"єктивую світовідчуття та світорозуміння людини. Сформульовані висновки містять нові теоретико-концептуальні положення про місце та значення міфологеми "доля" в структурі традиційної картини світу людини, про її психологічні функції та механізми актуалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Куєвда, Володимир Терентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.932+159.953.5:81'243
В 27


    Велитченко, Леонид Кириллович.
    Развитие иноязычного речевого слуха у взрослых при овладении языками [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Велитченко Леонид Кириллович ; науч. рук. Курьянко Н. И. ; Минский гос. пед. ин-т иностранных языков. - Минск, 1981. - 195 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 149-163. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Иностранный язык--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
овладение языками -- речевой слух -- аудиоматериалы -- експеримент -- иностранный язык

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Курьянко, Н. И. \науч. рук.\; Минский государственный педагогический институт иностранных языков (Минск)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.8+159.923.32-053.67
К 38


    Кияшко, Марина Олександрівна.
    Життєвий вибір як чинник духовного розвитку особистості в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кияшко марина Олександрівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-193. -
УДК
ББК 159.923.32-053.67
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія особистості--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
життєвий вибір -- духовний розвиток -- алоцентрична спрямованість -- егоцентрична спрямованість -- тип міжособистісних стосунків -- аксіоматичний підхід -- логіко-теоретична модель -- обчислювальний експеримент -- юнацький вік
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та нове практичне вирішення наукового завдання щодо дослідження життєвого вибору як визначального фактору духовного розвитку особистості, представлено матеріали теоретичного аналізу різних аспектів вивчення понять духовності, духовного розвитку та життєвого вибору. Висвітлено можливості використання аксіоматичного підходу до моделювання психічних явищ, у межах якого побудовано психологічну логіко-теоретичну модель життєвого вибору як чинника духовного розвитку особистості, яка орієнтована на практичне вимірювання предмету дослідження та створює умови для проведення обчислювального експерименту. Результатами обчислювального експерименту підтверджено, що життєвий вибір, спрямований на реалізацію алоцентричної спрямованості у міжособистісних стосунках, як відмова від егоцентричної форми взаємодії з оточенням, сприятиме духовному розвитку особистості в юнацькому віці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9(091)+37.016:159.9
Є 51


    Єлінецький, Є. Ф.
    Експеримент в курсі психології в середній школі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Єлінецький Є. Ф. ; наук. кер. Костюк Г. С ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1951. - 281, [34] с. : табл., фот. - Бібліогр.: с. 270-281. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Експеримент--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСПЕРИМЕНТ -- дореволюційний період -- радянський період -- середня школа
Анотація: В дисертації досліджено історію демонстраційного психологічного експериенту в дореволюційній середній школі, впроваджено експеримент у викладання психології в 11 середніх школах Кам'янець-Подільської області УРСР та досліджено досвід його застосування. У роботі використана вся література по питанням методики викладання психології, що вийшла в радянський пеіод та в дореволюційний час.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \наук. кер.\; Науково-дослідницький інститут психології УССР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.015.3:159.928+37.016:51
К 60


    Колінець, Ганна Григорівна.
    Психологічні передумови формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Колінець Ганна Григорівна ; наук. кер. Кульчицька О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 144-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЗДІБНОСТІ -- математичні дослідницькі здібності -- СТАРШОКЛАСНИКИ -- ЕКСПЕРИМЕНТ
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних передумов формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників. Обґрунтовані положення щодо формування математичних дослідницьких здібностей, виявлення вікових та індивідуальних особливостей цього процесу у старшокласників; теоретично обґрунтовані форми взаємозв'язку наукового творчого мислення із дослідницькими математичними здібностями, обґрунтовані психологічні передумови , за яких забезпечується розвиток дослідницьких здібностей учнів при вивченні математичного матеріалу. Поглиблено вивчено критерії та показники ступеня розвитку дослідницьких здібностей як єдності інтелектуальних процесів та мотиваційно-емоційних якостей особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кульчицька, Олена Іполитівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.73-053.6+159.955.4
К 63


    Комар, Таїсія Василівна.
    Особистісна рефлексія як чинник соціального становлення підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Комар Таїсія Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Соціальне становлення--Дисертації
   Педагогічна психологія--Рефлексія--Диссертации

   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
особистісна рефлексія -- соціальне становлення -- ПІДЛІТКИ -- ЕКСПЕРИМЕНТ -- ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії як чинника соціального становлення підлітків. У роботі поглиблюється уявлення про механізми та психологічні особливості становлення рефлексії підлітків. Деталізовано механізми засвоєння соціальних цінностей і їхнє залучення до процесу рефлексії. Виявлено структурне місце рефлексії в загальній системі самосвідомості підлітків. Також з'ясовано можливість використання спеціальних інструментальних засобів з метою формування умінь і навичок рефлексії та їхнього виявлення в діяльності. З'ясовано вплив особистісно-рефлексивного чинника на засвоєння та діяльнісне вираження соціальних норм.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.015.31:130.123.4+316.752]:316.454.52
К 66


    Кордунова, Наталія Олександрівна.
    Психологічні особливості становлення духовних цінностей старшокласників у процесі спілкування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кордунова Наталія Олександрівна ; наук. кер. Денисюк А. С. ; Волин. держ. ун-т ім. Л. Українки. - Луцьк, 2000. - 257 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 172-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Духовні цінності--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- духовні цінності -- СПІЛКУВАННЯ -- СТАРШОКЛАСНИКИ -- ЕКСПЕРИМЕНТ
Анотація: В дисертації конкретизовано зміст і сутність поняття "духовність", визначено критерії, показники та рівні становлення духовних цінностей особистості старшокласника. Експериментально виявлені можливості спілкування учнів із світом дорослих як фактору формування їх духовних цінностей. Виявлені референтні групи, які найбільш впливають на становлення духовних цінностей особистості старшокласника. Розширено та поглиблено знання про закономірності становлення духовних цінностей та роль спілкування в цьому процесі, що доповнює існуючі концепції детермінації розвитку особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Денисюк, Антоніна Степанівна \наук. кер.\; Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
37.015.3:159.928
К 82


    Кривопишина, Олена Анатоліївна.
    Психологічний аналіз впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кривопишина Олена Анатоліївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 250 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 180-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Здібності--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
етноекологічні чинники -- ЗДІБНОСТІ -- партнери -- ЛІТЕРАТУРна творчість -- ЕКСПЕРИМЕНТ -- ТВОРЧИЙ ТРЕНІНГ
Анотація: Дисертація присвячена аналізу впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості. В роботі теоретично та експериментально розроблено застосування системно-стратегічного підходу до виявлення психологічних особливостей впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості. Визначено особливості впливу системи часо-просторових та фуркаційних чинників на формування здібностей до літературної творчості та залежність формування когнітивних та емоційних структур письменників і літературно обдарованих учнів від впливу зазначених етноекологічних чинників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.72-053.67+37.015.3:005.32
К 90


    Кульчицька, Анна Валеріївна.
    Активізація пізнавальних інтересів учнів - випускників загальноосвітніх шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кульчицька Анна Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-177. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пізнавальні інтереси--Дисертації
   Вікова психологія--Випускники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС -- інтерес -- пізнавальна потреба -- учні-випускники -- СТИМУЛЯЦІя -- ЕКСПЕРИМЕНТ
Анотація: Дисертація присвячена питанню активізації пізнавальних інтересів учнів - випускників загальноосвітніх шкіл. В роботі поглиблено та уточнено сутність феноменів "інтерес" та "пізнавальний інтерес", обґрунтовані їх структури та функціонування; виявлені системотворні стимули, умови та методи активізації пізнавальних інтересів учнів - випускників загальноосвітніх шкіл. Встановлено, що саморозвиток пізнавальних інтересів залежить від умов стимулювання пізнавальної діяльності, коли рейтинг оцінювання знаходиться в межах "добре" та "відмінно".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
378-057.875:614.253.1/.2]:316.485.6
Л 58


    Лимар, Леся Володимирівна.
    Соціально-психологічні умови розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Лимар Леся Володимирівна ; наук. кер. Бондарчук О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 262 с. : табл. - Бібліогр.: с. 170-200. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Попередження конфліктів--Майбутні лікарі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
майбутні лікарі -- попередження конфліктів -- система "лікар-пацієнт" -- готовність до попередження конфліктів -- формувальний експеримент
Анотація: У дослідженні визначено основні підходи до змісту, видів і чинників конфліктів у системі "лікар-пацієнт", а також готовності майбутніх лікарів до їх попередження. Досліджено особливості та чинники розвитку психологічної готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами. Визначено соціально-психологічні умови розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами. Розроблено та апробовано програму розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.922.27:32.019.5
К 67


    Корнівська, Мар'яна Михайлівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення політичної свідомості студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / М. М. Корнівська ; наук. кер. М. І. Пірен ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 279 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-218. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Політична свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- політична свідомість -- емпіричне дослідження -- студенти -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- конативний компонент -- соціально-психологічний тренінг -- формувальний експеримент -- індивідуально-психологічні особливості
Анотація: В роботі за результатами аналізу наукової літератури з проблеми окреслено теоретичні засади дослідження соціально-психологічних чинників становлення політичної свідомості студентської молоді. Здійснено емпіричне дослідження, в якому проаналізовані змістовні характеристики структурних компонентів політичної свідомості студентської молоді, визначено основні її типи. Визначено зв'язок особливостей політичної свідомості студентів з їх індивідуально-психологічними, соціально-демографічними та організаційно-професійними характеристиками. Розроблено та апробовано на основі результатів емпіричного дослідження тренінгову програму з метою оптимізації умов становлення політичної свідомості студентської молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.955:159.942]:331(043.5)
К 88


    Куценко, Яна Миколаївна.
    Емоційний інтелект як чинник психологічної готовностідо соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Куценко Я.М. ; наук. кер. Т. В. Говорун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 210-238. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоційний інтелект--Психологічна готовність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- психологічна готовність -- професійна діяльність -- соціономічні професії -- майбутні фахівці -- формувальний експеримент
Анотація: В роботі проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел та визначено концептуальні підходи до вивчення проблеми. Визначено та обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості складових психологічної готовності до соціономічних професій у майбутніх спеціалістів (лікарів, психологів та педагогів). Дослідити рівні розвитку емоційного інтелекту і складових психологічної готовності в різних групах досліджуваних і проведено порівняльний аналіз цих особливостей в даних групах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.9:159.94
К 56


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ковровський, Ю. Г.
    Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" [Текст] / Ю. Г. Ковровський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 138-146 : табл. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Психологія праці

Кл.слова (ненормовані):
ризиконебезпечна професія -- надзвичайна ситуація -- професійне вигорання -- тренінг -- інтерактивні техніки -- формувальний експеримент
Анотація: У статті представлено теоретичні і практичні результати дослідження проблеми профілактики професійного вигорання в умовах професійної діяльностіперсоналу рятувальної служби надзвичайних ситуацій. Висвітлено результати формувального експерименту, описано особливості розробленого тренінгу для запобігання професійного вигоранняперсоналу служби ДСНС України.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
159.923.2-043.84-057.875
М 81


    Мосійчук, Василь Володимирович.
    Психологічні особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів в умовах криз професійного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. В. Мосійчук ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 230 с. : табл. - Бібліогр.: с. 208-230. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самореалізація--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- учбово-професійна діяльність -- професійна самореалізація -- професійне навчання -- студенти -- психологічні особливості -- майбутні психологи -- криза фахової готовності -- формувальний експеримент
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел, визначено підходи до вивчення проблеми учбово-професійної самореалізації. Експериментально досліджено особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів. Досліджено вплив криз професійного навчання на процеси самореалізації студентів-психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.922.73
Б 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Біла, Ірина Миколаївна.
    Пізнавальна активність як вектор творчості [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 4-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (19 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- пізнавальна активність -- дослідницька діяльність -- експеримент -- творчість
Анотація: В дослідженні аналізується специфіка пізнавальної, дослідницької активності дошкільників та форм їх прояву з метою популяризації та розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
159.922:502/504+37.091.33-027.22:004
Н 14


    Набочук, Олександр Юрійович.
    Психологічні умови розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. В. Левшунова ; наук. кер. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 359 с. : табл. - Бібліогр.: с. 185-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологічна свідомість--Інформаційні технології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна характеристика -- старшокласники -- експериментальна робота -- формувальний експеримент -- констатувальне дослідження
Анотація: В роботі розроблено структуру екологічної свідомості учня в старшому шкільному віці. Описано нормативну модель екологічної свідомості старшокласника. Проаналізовано сутність новітніх інформаційних технологій та запропоновано програму розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій. Апробовано програму розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій на етапі проведення формувального експерименту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.942.2
Л 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лазуренко, Олена Олексіївна.
    Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря [Текст] / О. О. Лазуренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 106-114 : табл. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційна компетентність -- майбутні фахівці -- майбутні лікарі -- констатуючий експеримент -- розвивально-корекційна програма -- майбутня професійна діяльність -- професійно значущі якості -- психологія праці -- вища професійна освіта -- студенти-лікарі
Анотація: Наведено схему побудови експериментального дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності. Представлена загальна характеристика досліджуваних. Обґрунтовано програму констатуючого етапу дослідження, його методика. Презентовано результати констатуючого експерименту. Запропоновано програму формування емоційної компетентності у майбутніх лікарів. Викладено загальну стратегію, структуру, розкрито головні принципи, методичні підходи та зміст розвивально-корекційної програми, спрямованої на формування емоційної компетентності студентів-медиків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
159.923
М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Асоціативно-рефлекторна теорія навчання Н.О. Менчинської [Текст] / С. Д. Максименко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 30. - С. 7-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (4 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
асоціативно-рефлекторна теорія навчання -- здатність до навчання -- навчальний експеримент -- діяльнісний підхід -- навчальні цілі -- розумова діяльність
Анотація: Автором констатовано . що центральною проблемою досліджень лабораторії Н.О. Менчинської є питання про особливості "здатності до навчання", обумовленої як здатність до засвоєння знань і способів учбової діяльності.Показано принципово важливі показники при розробці типології учнів у процесі навчання. Встановлено функції навчального експерименту у роботах Н.О. Менчинської та її співробітників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
159.923.2-053.6
Х 76


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Хомчук, О. П.
    Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку впевненості у собі в підлітків [Текст] / О. П. Хомчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 355-363. - Бібліогр.: с. 361-362 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
впевненість у собі -- підлітки -- формувальний експеримент -- мотивація досягнень -- рефлексія -- копінг-стратегії -- саморозуміння -- самоствердження
Анотація: Проаналізовано погляди на розвиток впевненості у собі з позицій різних наукових підходів і напрямків психокорекції. Розглянуто особливості проведення формувального експерименту з підвищення рівня розвитку даного психічного явища в підлітковому віці, визначено принципи його побудови, етапи, завдання і форми роботи.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
005.73:37.011.3-051:001.895(043.5)
Л 84


    Лукомська, Юлія Олександрівна.
    Тип організаційної культури як чинник інноваційної готовності персоналу освітнього закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Ю. О. Лукомська ; наук. кер. Л. В. Спіцина ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 319 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 200-239. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія; економічна психологія--Організаційна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА -- інноваційна готовність -- освітній заклад -- інновації -- типологія організаційної культури -- персонал освітнього закладу -- формувальний експеримент
Анотація: У роботі здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з проблем організаційної культури та інноваційної готовності. Визначено зміст та структуру інноваційної готовності персоналу освітніх закладів. Виявлено рівень інноваційної готовності персоналу освітніх закладів з різним типом організаційної культури та взаємозв'язки даних змінних. Визначено зміст, структуру та ефективність експериментального впровадження технології тренінгової програми з підвищення інноваційної готовності персоналу освітнього закладу на основі формування інноваційних цінностей і норм організаційної культури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Спіцина, Лариса Валеріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

21.
371.015
А 43


    Пода, Т. О.
    Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології [Текст] / Т. О. Пода // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 315-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ -- ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ експеримент -- спеціальні віртуальні середовища -- увага -- сприйняття -- психологічні образи -- когнітивні функції -- екологічна валідність
Анотація: У статті досліджуються особливості та перспективи застосування технологій віртуальної реальності в експериментальних психологічних дослідженнях, а також проаналізовано переваги їхнього використання. На відміну від традиційних методів, експерименти у ВР дозволяють досягти максимальної екологічної валідності при гнучкій контрольованості умов експерименту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

22.
15(06)
П 68


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Теорія експериментального навчання [Текст] / С. Д. Максименко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2017. - Вип. 37. - С. 7-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (7 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Теорія навчання
Кл.слова (ненормовані):
теорія експериментального навчання -- формуючий експеримент -- навчальні дії -- розвиток -- дослідження -- розумові операції -- мнемічна діяльність -- індивідуальне навчання
Анотація: Підтверджено, що формуючий експеримент – це метод наукового психолого- педагогічного дослідження та сам процес шкільного навчання, це, насамперед, практика шкільного навчання і виховання, і лише потім, у другу чергу, він може розглядатися як науковий метод. Показано, що сама практика шкільного навчально-виховного процесу, стаючи експе- риментальною, набуває додаткової функції – функції наукового методу психолого-педагогічного дослідження. Встановлено, що перетворення схеми факторного планування в особливий предмет засвоєння учнями структурних характеристик учбової діяльності й організація з ними активних навчальних дій є умовою продуктивної самостійної побудови учнями своєї власної учбової діяльності і відповідає педагогічним цілям формуючого експерименту. З’ясовано, що за допомогою індивідуального формуючого експерименту відкриваються закономірності формування особливостей учбової діяльності в умовах індивідуального навчання. Встановлено, що формуючий експеримент дозволяє вивчати й оцінювати не тільки те, що вже існує, але і те, що повинно існувати, тому що він дозволяє вивчати явища в найбільш сприятливих для їхнього розвитку умовах (можна навіть сказати, що в найбільш природних умовах). По- казано, що формуючий експеримент у своєму розвитку пройшов певний шлях, було виявлено, що мнемічна діяльність і її формування проходить два етапи: спочатку відбувається оволодіння розумовими операціями як самостійними діями, потім – як засобами мнемічної діяльності. Підтверджено, що подальший розвиток формуючого експерименту був пов’язаний з реалізацією загальнотеоретичного положення про нероз- ривний зв’язок психічної і зовнішньої предметної діяльності в конкрет- но-психологічних дослідженнях.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

23.
372
А 43


    Левшунова, Катерина Валеріївна.
    Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності [Текст] / К. В. Левшунова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 126-134. - Бібліогр.: с. 133 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
рухова активність -- психічне благополуччя -- старший дошкільник -- програма розвитку -- формуючий експеримент
Анотація: У статті представлено загальний опис програми розвитку рухової активності старших дошкільників. Висвітлено результати впровадження програми розвитку рухової активності дітей старшого дошкільного віку. Здійснено порівняльний аналіз експериментальної та контрольної груп після апробації програми.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

24.
15(06)
П 68


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Теорія поетапного формування розумових дій П.Я. Гальперіна [Текст] / С. Д. Максименко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2018. - Вип. 39. - С. 7-18. - Бібліогр.: с.17-18 (8 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
теорія поетапного формування розумових дій -- формуючий експеримент -- метод -- генетичні дослідження -- психічні утворення -- усвідомлення -- процес засвоєння


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

25.
15(5А2.2)П
А 43


    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Суб'єктивні особистісні критерії адаптації студентів до навчання в медичному коледжі [Текст] / Н. В. Сабліна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 136-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (13 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- особистісні критерії -- професійна адаптація -- соціально-психологічна адаптація -- експеримент
Анотація: В статті проводяться конкретизовані результати експериментального дослідження адаптації студентів першого курсу медичного коледжу, а саме суб'єктивні особистісні критерії, що впливають на даний процес.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

26.
159.9.07
Г 51


    Гічан, І. С.
    Експериментальна психологія [Текст] : навчальний посібник для студентів ВНЗ / І. С. Гічан, О. І. Гічан ; Міністерство освіти і науки України, Національний авіаційний університет. - Київ : [НАУ], 2014. - 224 с. - ISBN 978-966-598-875-5 : 13.00 грн.
УДК
РУБ 159.9.07
Рубрики: Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічний експеримент -- проведення психолоічного експерименту -- методи психологічного вимірювання -- методи психологічної обробки -- психологічне дослідження


Дод.точки доступу:
Гічан, О.І.; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний авіаційний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

27.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Психологія в соціальній та педагогічній практиці: методологія, методи, програми, процедури [Текст] : навчальний посібник для вищої школи / С. Д. Максименко. - Київ : [б. в.], 1998. - 226 с. - 5.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
метод в загальній психології -- метод в педагогічній психології -- зміст експерименту -- функції експерименту -- склад експерименту -- формуючий експеримент -- експериментально-генетичний метод в психолого-педагогічному дослідженні -- експериментальне навчання -- психодіагностичні методики

Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

28.
15(08)
А 43


    Лахтадир, О. В.
    Психологічний супровід розвитку комунікативної комптентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту [Текст] / О. В. Лахтадир // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 270-280. - Бібліогр.: с. 279-280 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- програма психологічного супроводу розвитку комунікативної компетентності студентів -- психолого-педагогічна технологія -- майбутні фахівці з фізичної культури і спорту -- формувальний експеримент -- експериментальна група -- контрольна група -- засоби психокорекції і розвитку комунікативної компетентності
Анотація: У статті охарактеризовано особливості психологічного супроводу розвитку комунікативної компетентності студентів, розкрито ого зміст і структуру. Також розглянуто особливості психолого педагогічної технології, пов'язаної зі специфікою майбутньої діяльності цих фахівців і спрямованої на розвиток та психокорекцію їх комунікативної компетентності: визначальні психолого-педагогічні умови та форми організації навчальної діяльності: методи та засоби її розвитку. Викладено результати контрольного дослідження ефективності впровадження в освітній процес спеціально створеної психолого-педагогічної технології розвитку комунікативної компетентності у майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

29.
   37.015.3
   К 72


    Костюніна, Олена Володимирівна.
    Психологічні особливості становлення професійної ідентичності педагога - організатора в умовах рекреаційних установ [Текст] : автореф. дис..: 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / [наук. кер. Симоненко Світлана Миколаївна] ; М-во освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, державний заклад. - Одеса, 2024. - 20 с. - Бібліогр.: с. 219-250. -
УДК
Рубрики: Професійна ідентичніть--Педагоги--Україна--Автореферати дисертацій
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- психологічні особливості -- рекреація -- педагоги -- Україна -- формуючий експеримент
Анотація: У дисертаційні роботі викладено результати дослідження психологічних особливостей формування професійної ідентичності в умовах закладу рекреації. Професійна ідентичність педагога-організатора закладу рекреації розглянута як соціально обумовлений особистісний ментальний конструкт, що формується опосередковано у процесі соціалізації та професіоналізації особи, з урахуваням особистісного досвіду взаємодії з представниками референтних груп, в основі якого лежить комплекс знань, умінь і навичок, унікальна професійна поведінка та стиль мислення. Спираючись на теоретичний аналіз досліджень в галузі психології професійної ідентичності та автентичний досвід розроблено структурно-інтегральну 3D модель професійної ідентичності. В результаті факторізації було відокремлено чинники, що відображають сутність моделі: еталонний образ професії, диференційно-психологічний потенціал та індивідуально-психологічна матриця. Визначено компонентний склад виділених факторів, що вмістили в себе від 3 до 5 змінних, з максимальним факторним навантаженням. Обчислено індекси згоди. Емпірично доведено чотири ієрархічних рівня професійної ідентичності, а саме: когнітивний, асоціативний, автономний та інгтегральний. Доведено високу тісноту зв'язку в сукупній картині уявлень про ідеальний образ педагога - організатора в виділених групах з різним рівнем професійної ідентичності. Доведено, що професійна мотивація на всіх рівнях професійної ідентичності, має подібний характер. Виявлено та описано психологічні особливості і оцінювалась можливость формуючого впливу щодо ставлення та розвитку професійної ідентичності в умовах закладу рекреації. Сумісно з науковим керівником розроблено оригінальний психодіагностичний комплекс: опитувальник "Особистий професійний вектор" (С. М. Симоненко, О. В. Костюніна); опитувальник "Модель індивідуальної психологічної стійкості" (С. М. Симоенко, О. В. Костюніна), дискурсивно-графічний тест (О. В. Костюніна). Проведена психометрична перевірка і отримано підтвердження валідності та надійності оригінальних авторських методик та отримані задовільні психометричні показники. Проведено візуально-когнітивний формуючий експеримент, яки йсприяє розвитку відповідальності, активності, через стимулювання до саморозвитку та детермінує формування професійної ідентичності. Оцінка статистичної достовірності відмінностей в показниках експериментальної групи до і після проведення формуючого експерименту виявила достовірну різницю в рівні розвитку показників, які детермінують формування професійної ідентичності, що вказує на його валідність і ефективність проведення.


Дод.точки доступу:
Симоненко, Світлана Миколаївна \наук. кер.\; Міністерство освіти і науки УкраїниПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, державний заклад
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 67456
Кількість відвідувачів 770
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя