Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (11817)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (247)Рідкісна книга (15)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мова<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 30
1.
37.015.3+37.018.1:81'243+81'243
А 56


    Альперіна, Вікторія Юхимівна.
    Психологічні проблеми організації домашнього навчання іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Альперіна Вікторія Юхимівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 165 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 148-163. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Домашнє навчання--Дисертації
   Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
онтогенез -- мовленнєвий розвиток -- навчання -- білінгвізм -- домашня освіта -- сімейна система
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей мовленнєвого розвитку дитини у процесі засвоєння іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу. Показано можливості раннього засвоєння дітьми іноземної мови та формування психологічного білінгвізму. Експериментально долведено, що мовленнєвий розвиток дошкільника в умовах білінгвізму набирає специфічних рис і суттєво відрізняється від розвитку у мономовному середовищі. Виявлено особливості функціонування сім"ї при здійсненні раннього навчання. Доведено, що раннє навчання інозумній мові стає значущим фактором мовленнєвого розвитку дитини за умов, коли навчання здійснюється як домашня освіта, а родина включається у цей процес як цілісна сімейна ситема. Розроблено психолого-педагогічні засоби і методи організації домашнього навчання іноземній мові, які можуть бути використані широким батьківським загалом в процесах організації домашнього навчання дітей раннього та молодшого дошкільного віку іноземній мові.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:37.011.3-051:81'243
Б 24


    Барашева, Дар`я Євгеніївна.
    Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Барашева Дар`я Євгеніївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній викладач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- особистісне становлення -- професійне становлення -- викладач -- самоідентифікація -- професійна інтеграція -- усвідомлена суб`єктність -- іноземна мова
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.953.5-053.6:81`243
Б 60


    Бігунова, Світозара Анатоліївна.
    Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бігунова Світозара Анатоліївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2008. - 325 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 205-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
зорієнтоване навчання -- когнітивна складність -- особистість -- полікультурна компетентність -- міжкультурна свідомість -- крос-культурна взаємодія
Анотація: У роботі розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови: а) принцип залучення старшокласників до загальнокультурних цінностей народу, мова якого вивчається; б) принцип врахування особливостей рідної мови; в) принцип формування соціокультурної компетенції; г) принцип формування іншомовної комунікативної компетенції; д) принцип активної комунікації; е) принцип багатовимірності моделі спілкування; є) принцип формування особистісного соціокультурного досвіду. Показано, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює як підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови, так і підвищення когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб"єктного самовизначення учнів; розвиток здатності виявляти толерантність по відношенню до представників інших культур, неупереджено ставитись до різної інформації, бути ідеологічно нейтральним, до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається, до уникання стереотипів у мислення, до усвідомлення себе суб"єктом культури, до здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.928.23:808.1+378-057.875:37.011.3-051
Б 16


    Бажанюк, Валентина Станіславівна.
    Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бажанюк Валентина Станіславівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 216 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 147-157. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні вчителі--Дисертації
   Вікова психологія--Обдаровані діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- вчитель -- українська мова -- українська література

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378-057.875:37.011.3-051]:159.955
З-36


    Засєкіна, Лариса Володимирівна.
    Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Засєкіна Лариса Володимирівна ; наук. кер. Кримська Г. І. ; Волин. держ. ун-т ім. Л. Українки. - Луцьк, 2000. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-183. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мислення--Дисертації
   Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МИСЛЕННЯ -- ТВОРЧІСТЬ -- педагогічна творчість -- педагогічна психологія -- ФАХІВеЦь -- професійно-творче мислення -- навчання іноземної мови
Анотація: Встановлено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйована та опробована експериментальна технологія формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яка представлена системою педагогічних задач на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кримська, Ганна Іллівна \наук. кер.\; Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15 (02)
З-14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія. Ч. 1 / Національна академія внутрішніх справ (Київ) ; сост.: О. П. Хохліна, І. В. Кущенко, М. О. Гребенюк. - Київ : Нац. акад. внутр. справ, 2014. - 295 с. - 18.00 грн
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
вступ до психології -- методи психологічного дослідження -- розвиток психіки у філогенезі -- розвиток психіки у онтогенезі -- відчуття та сприймання -- пам'ять -- уявлення -- мислення -- мова та мовлення -- увага та воля

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хохліна, О. П. \сост.\; Кущенко, І. В. \сост.\; Гребенюк, М. О. \сост.\; Національна академія внутрішніх справ (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
371.015
А 43


    Російчук, Т. А.
    Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта [Текст] / Т. А. Російчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 386-396. - Бібліогр.: с. 394 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ПІЗНАННЯ -- СУБ'ЄКТ -- МОВА -- МИСЛЕННЯ -- внутрішнє мовлення -- КУЛЬТУРА -- РОЗВИТОК -- феноменологія
Анотація: Філософія запропонувала дві парадигми пізнання (природничо-наукова та культурно-історична), залежно від яких визначалися об'єкт, ідея суб'єкта та співвідношення мислення і мови. У статті розглянуто, як спадок цих парадигм позначається на баченні сучасною психологією шляхів розв'язання проблеми мови та мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
15(902.7)
П 33


    Пірен, М. І.
    Основи етнопсихології [Текст] : научное издание / М. І. Пірен ; Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К. : [б. в.], 1996. - 385 с. - 24.00 грн., 500.00 крб грн.
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Етнопсихологія
Кл.слова (ненормовані):
етнопсихологія -- етнічне буття -- етнос і нація -- ментальність -- мова -- релігія та церква -- національне виховання -- сім'я та шлюбно-родинні стосунки

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
15(57.026)
А 43


    Гірченко, Олена Леонідівна.
    Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону [Текст] / О. Л. Гірченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 100-107. - Бібліогр.: с. 105-107 (15 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- ідентифікація -- етнос -- народ -- нація -- мова
Анотація: У статті розглядається взаємозв'язок мови та національної ідентичності. Проведене емпіричне дослідження показало, що абсолютна більшість опитаних мають домінуючий позитивний тип етнічної ідентичності. Статистична значимість відмінностей показала, що різниці між вираженістю когнітивної складової нема.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
49(07)
М 36


    Мацько, Л. І.
    Українська мова в освітньому просторі [Текст] : навчальний посібник / Л. І. Мацько. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - 607 с. - ISBN 978-966-660-472-2 : 42.00 грн
УДК
РУБ 49(07)
Рубрики: Українська мова
Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- соціолінгвістика -- літературна мова -- стилістика -- риторика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
16
К 64


    Конверський, А. Є.
    Логіка [Текст] : підручник для студентів вищих навч. закладів / А. Є. Конверський. - Київ : Четверта хвиля, 1998. - 272 с. - ISBN 966-529-056-8 : 20.00 грн
УДК
РУБ 16
Рубрики: Логіка
Кл.слова (ненормовані):
логіка -- мислення і мова -- поняття -- характеристика логіки як науки

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Джоган, В. М.
    Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу [Текст] / В. М. Джоган // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156 (13 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- мова -- діалогічний аспект -- діалогічний хід -- комунікація -- комунікативний хід -- комунікативний крок
Анотація: У статті висвітлено проблему і розуміння феномена діалогу в психологічних підходах як окремий напрямок, який активно розвивається та має традиційні методи його дослідження. Подано докладний аналіз структурних складових діалогу, його характерні особливості, типи мінімальних одиниць та модифікацій. Розкрито суть характеристики діалогу як принципу соціальної взаємодії що розкривається в своєрідності виконання тих психологічних дій, які становлять сутність даної форми спілкування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
8
К 32


    Квіт, Сергій Миронович.
    Основи герменевтики [Текст] : навч. посіб. / С. М. Квіт. - К. : КМ Академія, 2003. - 192 с. - ISBN 966-518-190-4 : 10.00 грн.
    Зміст:
Регг, Марія. Кінець французького стилю: структуралізм і постструктуралізм в американському контексті / Марія Регг. - С .156-176
Шумлянський, Станіслав. Влада мови та мова влади: newspeak, руссояз та укрмова / Станіслав Шумлянський. - С .177-189
УДК
РУБ 8
Рубрики: Герменевтика (філологія)
Кл.слова (ненормовані):
етика і пристрасть -- есеїзм (філос.) -- кабалістика -- фемінізм -- інтерпретація -- екзистенціялізм -- структуралізм -- фетишизація лібералізму -- постмодернізм -- сучасна українська проза -- синтетичний характер


Дод.точки доступу:
Святий, Августин \о нем\; Монтень, Мішель де \о нем\; Макіавеллі, Нікколо ді Бернардо \о нем\; Шлайермахер, Фрідріх \о нем\; Дільтай, Вільгельм \о нем\; Гуссерль, Едмунд \о нем\; Гайдеггер, Мартін \о нем\; Мельник, Михайло \о нем\; Молодожанин, Леонід \о нем\; Дашкевич, Ярослав \о нем\; Борхес, Хорхе Луїс (аргентинський прозаїк, поет і публіцист. Борхес визнаний одним з найвидатніших письменників XX сторіччя ; 1899-1986) \о нем\; Медвідь, В'ячеслав \о нем\; Пашковський, Євген \о нем\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук [и др.] ; за заг. ред. С. Д. Максименка. - Вид. 2-е, перероб. та доповн. - Вінниця : [б. в.], 2004. - 704 с. - ISBN 966-7786-03-Х : 35.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість


Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О.; Клименко, В. В.; Папуча, М. В.; Соловієнко, В. О.; Максименка, С. Д. \за заг. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

15.
15(02)
М 17


   
    Загальна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук [и др.] ; за заг. ред. С. Д. Максименка. - Київ : [б. в.], 2000. - 543 с. - ISBN 966-7786-03-Х : 24.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість -- механізми творчості


Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.; Зайчук, В. О.; Клименко, В. В.; Папуча, М. В.; Соловієнко, В. О.; Максименка, С. Д. \за заг. ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

16.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : навчальний посібник / С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко ; МАУП. - Київ : [б. в.], 2000. - 256 с. - ISBN 966-608-012-5 : 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість -- механізми творчості


Дод.точки доступу:
Соловієнко, В. О.; МАУП
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

17.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Психологія і педагогіка [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, М. Б. Євтух [и др.] ; за заг. ред. С. Д. Максименко. - Вінниця : [б. в.], 2007. - 368 с. - ISBN 978-966-382-044-6 : 30.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- розвиток психіки -- розвиток свідомості -- методи психології -- психологія особистості -- соціальні групи -- діяльність -- мова -- мовлення -- спілкування -- увага -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- мислення -- уява -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- характер -- здібності -- педагогіка як наука -- розвиток особистості в процесі навчання -- розвиток особистості в процесі виховання -- дидактика -- закономірності навчання -- принципи навчання -- методи навчання -- засоби навчання -- організація навчання -- система освіти в Україні -- виховання -- теорія виховання


Дод.точки доступу:
Євтух, М. Б.; Ковеленко, В. В.; Заброцький, М. М.; Лазуренко, О. О.; Папуча, М. В.; Тополов, Є. В.; Максименко, С. Д. \за заг. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

18.
15(02)
О 75


   
    Основи загальної психології [Текст] : [навчальний посібник] / Міністерство охорони здоров'я України, Міністерство освіти України ; за ред. С. Д. Максименка . - Київ : [б. в.], 1998. - 256 с. - 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
посібник з психології -- предмет психології -- методи психології -- розвиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- соціальні групи -- психологічний аналіз діяльності -- мова -- мовлення -- спілкування -- увага -- відчуття -- сприймання -- мислення -- уява -- пам'ять -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер


Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \за ред.\; Міністерство охорони здоров'я УкраїниМіністерство освіти України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : посібна книга для студентів педагогічних вищих шкіл / за ред. Г. С. Костюка. - Київ : Радянська школа, 1941. - 576 с. - 9.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- методи психологіх -- свідомість -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мова -- почуття -- увага -- воля -- потреби -- інтереси -- здібності -- темперамент -- характер


Дод.точки доступу:
Костюка, Г. С. \за ред.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

20.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : посібна книга для студентів педагогічних вищих шкіл / за ред. Г. С. Костюка. - Київ : Радянська школа, 1939. - 576 с. - 9.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- методи психологіх -- свідомість -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мова -- почуття -- увага -- воля -- потреби -- інтереси -- здібності -- темперамент -- характер


Дод.точки доступу:
Костюка, Г. С. \за ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

21.
15(08)
А 43


    Івашкевич, Е. Е.
    Психологічні аспекти перекладу сленгу в художніх творах [Текст] / Е. Е. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 51-60. - Бібліогр.: с. 50 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
адекватний переклад -- стиль художнього твору -- просторіччя -- сленг -- жаргон -- стратегія перекладу "знаходження функціонального аналога" -- мова оригіналу
Анотація: У статті зазначено, що у процесі перекладу просторічної лексики сленгу та жаргону перекладач має враховувати стиль художнього твору сфери вживання просторіччя в двох мовах. Також перекладачеві слід взяти до уваги культурні та етичні особливості народів тих мов, які беруть участь у перекладі. Автором статті охарактеризовано своєрідність бачення перекладачем навколишнього світу на прикладі перекладу О. Логвиненком ромуну Дж. Д. Селінджера "Над прірвою у житі" із використанням стратегії "знаходження фукнціонального аналога". Зазначено, що переклад розмовної лексики сленгу, жаргону, вульгаризму, орго тощо має свої специфічні особливості, зумовлені своєрідністю такого лексичного шару. Переклад має викликати у читача подібні емоції, що й мова оригіналу. Завдання перекладача - пошук відповідності, яка б не відрізнялася від вихідної лексичної одиниці стилістично, мала б однакове або, щонайменше, - подібне емоційне і соціальне забарвлення. Під час перекладу просторічної лексики в художніх творах перекладач дуже часто стикається з тим, що не завжди існують адекватні еквіваленти в мові оригіналу й мові перекладу. В даному випадку перекладачеві доводиться використовувати інші способи і прийому перекладу: включення в текст додаткових елементів; опущення елементів, надлишкових з точки зору іншомовного читача; перетворення смислової структури слів і виразів; компромісні перекладацькі рішення; використання адекватних змін (інтерпретація , антономічний переклад, компенсація і т.д.).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

22.
159.953.5:81'243(043.5)
В 22


    Вахнован, Мирослава Миколаївна.
    Взаємозв'язок мови та мислення у процесі вивчення іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. М. Вахнован ; наук. кер. К. С. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 287 с. : табл. - Бібліогр.: с. 251-271 (224 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
мислення -- мова -- мовлення -- студенти-медики -- професійне навчання -- підходи до навчання іноземних мов -- логічна і граматична асоціативна реакція
Анотація: Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічних особливостейвзаємозв’язку мови та мислення при вивченні іноземної мови студентами медичних спеціальностей таумов, за яких досягається максимальна ефективністьїх розвитку. На засадах генетичної психології розроблено модель розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної мови. Побудовано модель взаємообумовленості мислення та мовлення при вивченні іноземної мови студентами-медиками, представлену трьома факторами: «гнучка вербалізація – центральна синтагматична мовна асоціативність», «образна активність – асоціативна логічна переферійність», «асоціативна граматичність – аналітичність – парадигматичність». В роботі представлено експрес-методи оцінки активності іншомовного мовлення та мислення за допомогою реєстрації його продуктивності в завданнях різного типу (навчальні завдання з окремих тем на нестандартне вирішення творчих завдань протягом обмеженого проміжку часу). Побудовано моделі асоціативних реакцій на матеріалі рідної та іноземної (німецької) мови, зокрема встановлено особливості логічної (центральна, периферична), та граматичної реакції (синтагматична, парадигматична). Запропоновано експериментальну навчальну програму з розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної (німецької) мови. Узагальнено методи оптимізації розвитку когнітивної сфери особистості на основі генетико-моделюючого підходу до проблеми особистісного розвитку в онтогенезі. Доведено переваги когнітивно-комунікативного навчання іноземних мов, що базується на принципі свідомості у викладанні й на теорії соціоконструктивізму, згідно з якою студент є активним учасником процесу навчання. Упровадження експериментальної навчальної програми засвідчило позитивну динаміку показників мисленнєвої сфери студентів-медиків та показника іншомовного мовлення. Доведено ефективність програми і можливість її використання як психолінгвістичного засобу розвитку пізнавальної сфери студентів у цілому. Запропоновано методичні рекомендації викладачам ВНЗ щодо оптимізації процесу когнітивного розвитку студентів медичних спеціальностей в процесі оволодіння ними іноземною мовою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Ксенія Сергіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

23.
159.953.5:81'243(043.5)
В 22


    Вахнован, Мирослава Миколаївна.
    Взаємозв'язок мови та мислення у процесі вивчення іноземної мови [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. М. Вахнован ; наук. кер. К. С. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 25 с. : табл. - Бібліогр.: с. 21-22 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
мислення -- мова -- мовлення -- студенти-медики -- професійне навчання -- підходи до навчання іноземних мов -- логічна і граматична асоціативна реакція
Анотація: Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічних особливостейвзаємозв’язку мови та мислення при вивченні іноземної мови студентами медичних спеціальностей таумов, за яких досягається максимальна ефективністьїх розвитку. На засадах генетичної психології розроблено модель розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної мови. Побудовано модель взаємообумовленості мислення та мовлення при вивченні іноземної мови студентами-медиками, представлену трьома факторами: «гнучка вербалізація – центральна синтагматична мовна асоціативність», «образна активність – асоціативна логічна переферійність», «асоціативна граматичність – аналітичність – парадигматичність». В роботі представлено експрес-методи оцінки активності іншомовного мовлення та мислення за допомогою реєстрації його продуктивності в завданнях різного типу (навчальні завдання з окремих тем на нестандартне вирішення творчих завдань протягом обмеженого проміжку часу). Побудовано моделі асоціативних реакцій на матеріалі рідної та іноземної (німецької) мови, зокрема встановлено особливості логічної (центральна, периферична), та граматичної реакції (синтагматична, парадигматична). Запропоновано експериментальну навчальну програму з розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної (німецької) мови. Узагальнено методи оптимізації розвитку когнітивної сфери особистості на основі генетико-моделюючого підходу до проблеми особистісного розвитку в онтогенезі. Доведено переваги когнітивно-комунікативного навчання іноземних мов, що базується на принципі свідомості у викладанні й на теорії соціоконструктивізму, згідно з якою студент є активним учасником процесу навчання. Упровадження експериментальної навчальної програми засвідчило позитивну динаміку показників мисленнєвої сфери студентів-медиків та показника іншомовного мовлення. Доведено ефективність програми і можливість її використання як психолінгвістичного засобу розвитку пізнавальної сфери студентів у цілому. Запропоновано методичні рекомендації викладачам ВНЗ щодо оптимізації процесу когнітивного розвитку студентів медичних спеціальностей в процесі оволодіння ними іноземною мовою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Ксенія Сергіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

24.
15(08)
А 43


    Грейліх, О. О.
    Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку [Текст] / О. О. Грейліх // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
мова -- мовлення -- мовлиннєві навички -- мовлиннєва культура -- мислення -- комунікативна компетенція -- мовна компетенція -- комунікативно-мовленнєві уміння
Анотація: Стаття присвячена проблемі мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Здійснено аналіз підходів до навчання мови й розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Розкрито структурні компоненти мовлення. Висвітлено типи оволодіння дітьми дошкільного віку рідною мовою. Підкреслено, що ключовою психолінгвістичною проблеми дошкільної мовної освіти є співвідношення комунікативності та лінгвістичної свідомості, що є усвідомленням мовного матеріалу. Комунікативність розглядається як автоматизація навичок, які сформовані в процесі інтуїтивно-чуттєвого засвоєння засобів рідної мови. Зазначено роль комунікативності як головної умови автоматизації навичок, сформованих в процесі засвоєння засобів рідної мови.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

25.
159.9:616.8-008.6]:81'246.3(043.5)
К 71


    Костюк, Олена Віталіївна.
    Психологічні особливості невротизації майбутніх лікарів в умовах трилінгізму [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / О. В. Костюк ; наук. кер. В. Є. Луньов ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 210 с. : табл. + 1 додатки 82 с. - Бібліогр.: с.182-210 (247 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
невротизація особистостості -- самодетермінація -- мова професійного навчання -- трилінгвістична ситуація навчання -- білінгвізм -- мовний дискурс -- мікробіологічні поняття -- генетична психологія особистості
Анотація: В дисертації представлено результати теоретико-емпіричного дослідження психологічних особливостей невротизації як форми особистісної детермінації майбутніх лікарів в процесі професійного навчання та оволодіння професійною мовою (на матеріалі категоріального апарату мікробіології) в умовах трилінгвістичної взаємодії в освітньому просторі, відповідно до умов професіоналізаціїї. Запропоновано три-факторну структуру феномену невротизації. Зміст першого фактору "Дефіцитарна невротизація" представлений такими особистісними властивостями студентів-трилінгвів: власне, дефіцитарність Я-функцій, дезадаптивність, конформність, ностальгія, відчуження, неспримятлива сімейна ситуація, соціальне напруження, соматизація, нав'язливість, вегетативні порушення. Зміст другого фактору "Деструктивна невротизація" поєднує такі феномени як: власне деструктивність Я-функцій, переживання великого впливу батьківської родини, нейротизм, висока соціальна активність, соматичні порушення, депресія, істеричний тип реагування, висока інтерференція понять. Зміст третього фактору "Амбівалентно-тривожна дезадаптація" усукупнює показники інтерактивності, депресивності, слабкості Я, ворожості, фобій, паранояльності, тривоги невротичної депресії, астенії, рецептивні мовні компетенції. Встановлено, що суттєвого впливу на перебіг дезадаптаційних процесів спричиняють чинники внутрішнього зв'язку з батьківщиною, які виявляються в проявах ностальгії та відчуття відчуження. Соматизація проявів тривоги через систему вегетативних, депресивних порушень, при низьких показниках адаптивності та високих показниках конформізму стає одною з детермінант посилення невротичного конфлікту. Доведено, що успішність оволодіння понятійним апаратом мікробіології є можливою з урахуванням явища трилінгвізму як умови формування рецептивних мовних компетентностей та чинника невротизації особистості майбутнього медичного працівника. Розроблено основні форми психолого-дидактичних засобів формування узагальнених способів дій по засвоєнню понятійного апарату мікробіології на основі клінічно орієнтованого підходу мікроорганізм-макроорганізм.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Луньов, Віталій Євгенійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

26.
159.9:616.8-008.6]:81'246.3(043.5)
К 71


    Костюк, Олена Віталіївна.
    Психологічні особливості невротизації майбутніх лікарів в умовах трилінгвізму [Рукопис] : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.04 / О. В. Костюк ; наук. кер. В. Є. Луньов ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 25 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
невротизація особистості -- самодетермінація -- мова професійного навчання -- трилінгвістична ситуація навчання -- білінгвізм -- мовний дискурс -- мікробіологічні поняття -- генетична психологія особистості
Анотація: В дисертації представлено результати теоретико-емпіричного дослідження психологічних особливостей невротизації як форми особистісної детермінації майбутніх лікарів в процесі професійного навчання та оволодіння професійною мовою (на матеріалі категоріального апарату мікробіології) в умовах трилінгвістичної взаємодії в освітньому просторі, відповідно до умов професіоналізаціїї. Запропоновано три-факторну структуру феномену невротизації. Зміст першого фактору "Дефіцитарна невротизація" представлений такими особистісними властивостями студентів-трилінгвів: власне, дефіцитарність Я-функцій, дезадаптивність, конформність, ностальгія, відчуження, неспримятлива сімейна ситуація, соціальне напруження, соматизація, нав'язливість, вегетативні порушення. Зміст другого фактору "Деструктивна невротизація" поєднує такі феномени як: власне деструктивність Я-функцій, переживання великого впливу батьківської родини, нейротизм, висока соціальна активність, соматичні порушення, депресія, істеричний тип реагування, висока інтерференція понять. Зміст третього фактору "Амбівалентно-тривожна дезадаптація" усукупнює показники інтерактивності, депресивності, слабкості Я, ворожості, фобій, паранояльності, тривоги невротичної депресії, астенії, рецептивні мовні компетенції. Встановлено, що суттєвого впливу на перебіг дезадаптаційних процесів спричиняють чинники внутрішнього зв'язку з батьківщиною, які виявляються в проявах ностальгії та відчуття відчуження. Соматизація проявів тривоги через систему вегетативних, депресивних порушень, при низьких показниках адаптивності та високих показниках конформізму стає одною з детермінант посилення невротичного конфлікту. Доведено, що успішність оволодіння понятійним апаратом мікробіології є можливою з урахуванням явища трилінгвізму як умови формування рецептивних мовних компетентностей та чинника невротизації особистості майбутнього медичного працівника. Розроблено основні форми психолого-дидактичних засобів формування узагальнених способів дій по засвоєнню понятійного апарату мікробіології на основі клінічно орієнтованого підходу мікроорганізм-макроорганізм.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Луньов, Віталій Євгенійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

27.
373.5.015:[159.922.73:17.026.3]:81'232'373'45
З 48


    Зеленська, Зоя Петрівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / З. П. Зеленська ; наук. кер. Н. М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 189 с. : табл. + 1 додатки 18 с. - Бібліогр.: с.166-189 (245 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
здобувачі загальної середньої освіти -- іноземна мова -- іншомовна лексика -- комунікативна компетентність -- комунікативні уміння -- комунікація -- лексична компетентність -- психокорекційна програма -- психокорекція -- спілкування -- тренінг -- учні освітньої школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

28.
373.5.015:3[159.922.73:17.026.3]:81'232'373.5
З 48


    Зеленська Зоя Петрівна, Зоя Петрівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / З. П. Зеленська Зоя Петрівна ; наук. кер. Н. М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 28 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
здобувачі загальної середньої освіти -- іноземна мова -- іншомовна лексика -- комунікативна компетентність -- комунікативні уміння -- комунікація -- лексична компетентність -- психокорекційна програма -- психокорекція -- спілкування -- тренінг -- учні основної школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

29.
150/371.015д
М 69


    Михальська, С. А.
    Психологія мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя [Текст] : монографія / С. А. Михальська ; Національна академія педагогічних наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - Кам'янець-Подільський : [б. в.], 2020. - 360 с. - 75.00 грн.
УДК
РУБ 150/371.015д

Кл.слова (ненормовані):
дитина -- 5-7 років -- мова -- мовленнєва поведінка


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

30.
   15.0
   К 89


    Кукушкина, Е. И.
    Познание, язык, культура. Некоторые гносеологические и социологические аспекты проблемы [Текст] : монография / Е. И. Кукушкина. - Москва : [б. в.], 1984. - 264 с. - Библиогр.: с. 250-259. - 1.00 грн.
УДК
РУБ 15.1Ф
Рубрики: Філософія--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
філософія -- пізнання -- мова -- культура

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 65342
Кількість відвідувачів 885
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя