Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (331)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моніторинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
159.91:796
К 55


    Кокун, Олег Матвійович.
    Моніторинг та корекція психофізіологічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Кокун Олег Матвійович ; наук. кер. Карпухіна А. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1997. - 172 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 145-165. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Психофізіологічна адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
моніторинг -- корекція -- психофізіологічна адаптація -- психофізіологічний стан -- спорт -- спортсмени -- вища кваліфікація
Анотація: Дисертацію присвячено моніторингу та корекції психофізіологічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації. У роботі виявлені, шляхом здійснення моніторингу, закономірності та особливості психофізіалогічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації, встановлено фактори, котрі справляють вагомий вплив на перебіг цього процесу, обґрунтовано використання методів експрес-діагностики при проведенні моніторингу. Теоретично обґрунтовано поняття "психофізіологічна адаптація" як системний процес та визначено типи індивідуального адаптаційного реагування, що в цілому розширює уявлення про це явище і слугує відповідною основою для його подальшого вивчення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карпухіна, А. М. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 40 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 221 с. - ISSN 2072-4772. - 13.00 грн.
    Зміст:
Варава, Людмила Анатоліївна. Метафора щастя як спосіб презентації психологічних проблем та їх розв'язання / Л. А. Варава. - С .10-20. - Бібліогр.: с. 18 (8 назв)
Вернік, Олексій Леонідович. Соціальні мережі і самовідчуження особистості / О. Л. Вернік. - С .21-32. - Бібліогр.: с. 30 (11 назв)
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Особливості функціонування сім'ї як соціекологічної системи у просторі мегаполісу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (6 назв)
Корнієнко, Інокентій Олександрович. Оціночно-динамічна складова описів життєвого простору підлітків та юнаків / І. О. Корнієнко. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 52 (3 назви)
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Професійно-особистісні деформації лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .55-68. - Бібліогр.: с. 65-66 (12 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Психологія екологічної культури студентів ВНЗ у міському середовищі / А. М. Льовочкіна. - С .69-78. - Бібліогр.: с. 75-76 (14 назв) : табл.
Люта, Леся Петрівна. Моніторинг задоволення потреб як спосіб визначення ефективності соціальної політики в бізнес-організаціях / Л. П. Люта. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86-87 (5 назв)
Матвієнко, О. В. Пріоритети сучасної молоді у виборі життєвого шляху / О. В. Матвієнко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95 (6 назв)
Місячна, Н. М. Типологія безробітних громадян / Н. М. Місячна. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 104 (7 назв)
Поладко, Ганна Олександрівна. Організація медико-психологічної допомоги пацієнтам з феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .106-115. - Бібліогр.: с. 113 (7 назв)
Полівко, Л. Ю. Ситуація успіху при включенні дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір / Л. Ю. Полівко. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122 (6 назв)
Притула, Олеся Арсенівна. Аналіз професійних компетенцій кризис-менеджера / О. А. Притула. - С .125-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (8 назв)
Приходько, А. М. Психологічні особливості лікарів та пацієнтів центрів планування сім'ї та медичної генетики як передумова формування ефективної взаємодії / А. М. Приходько. - С .135-150. - Бібліогр.: с. 144-146 (44 назви)
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Психологічні чинники екологізації способу життя особистості / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .151-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (14 назв)
Слободяник, О. Я. Использование "партнерских родов" для снижения акушерской патологии в родах / О. Я. Слободяник. - С .162-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (9 назв) : табл.
Терновик, Наталія Анатоліївна. Психолого-педагогічні аспекти розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик. - С .169-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (8 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Культура як чинник формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці / Т. О. Цавалюк. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (5 назв)
Чала, О. А. Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної активності / О. А. Чала. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 195 (8 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Просторово-психологічна організація середовища буття і життєдіяльності / Ю. М. Швалб. - С .198-207. - Бібліогр.: с. 204-206 (10 назв) : рис.
Левицька, І. В. Проблеми формування готовності водіїв до професійної діяльності / І. В. Левицька. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 216 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
372
А 43


    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
кваліметрія -- кваліметричний підхід -- моніторинг -- якість -- компетенція -- компетентність
Анотація: У статті на основі аналізу наукової літератури представлена характеристика сучасних підходів до визначення понять: кваліметричний підхід, моніторинг якості освіти, компетенція, компетентність. Розкривається сутність соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників.Виділяються основні критерії і показники визначення рівня сформованості етичних інстанцій дітей шостого року життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.953.5](072)
И 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 119 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Смульсон, Марина Лазарівна. Проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 6-12
Смульсон, Марина Лазарівна. Інтелектуально-творчий тренінг дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 12-30
Лотоцька, Ю. М. Дистанційний курс «Успіх» / Ю. М. Лотоцька. - С. 30-41
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальна підтримка людей похилого віку / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 41-51
Назар, Максим Миколайович. Тренінг спілкування та комунікативної компетентності / М. М. Назар. - С. 51-63
Дітюк, П. П. Проектна діяльність дорослих у дистанційному форматі / П. П. Дітюк. - С. 63-72
Дітюк, П. П. Специфіка мотивації дистанційних респондентів / П. П. Дітюк, Ю. М. Лотоцька. - С. 73-77
Назар, Максим Миколайович. Групова робота у віртуальному освітньому просторі / М. М. Назар. - С. 77-82
Мещеряков, Д. С. Розробка моделі респондента у дистанційних навчальних курсах / Д. С. Мещеряков. - С. 82-90
Лотоцька, Ю. М. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку / Ю. М. Лотоцька [и др.]. - С. 90-98
Інші автори: Іванова О. В., Суворова Т.О, Павловець О. В.
Смульсон, Марина Лазарівна. Моніторинг інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному середовищі / М. Л. Смульсон, В. В. Депутат. - С. 90-98
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- розвиток дорослих -- віртуальний простір -- освітній простір
Анотація: Методичні рекомендації, підготовлені фахівцями лабораторії сучасних інформа- ційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, присвячено психолого-педагогічним та технологічним засадам проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих. Розкрито основні поняття, пов’язані з віртуальним освітнім простором, чинниками ефективності дистанційного навчання, структурою, розвитком та саморозвитком інтелекту дорослої людини. Описано технології проектування розвивальних середовищ для інтелектуально-творчого тренінгу дорослих, підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку, інтелектуальної підтримки людей похилого віку, тренінгу спілкування та комунікативної компетентності, а також проектної діяльності дорослих у дистанційному форматі. Методичні рекомендації адресовані як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, проектувальникам та програмістам дистанційного навчання, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Мещеряков, Д. С.; Іванова, Олена Володимирівна; Суворова, Т. О.; Павловець, О. В.; Депутат, В. В.; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


5.
159.953.5](072)
И 73


    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Моніторинг інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному середовищі [Текст] / М. Л. Смульсон, В. В. Депутат // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі : методичні рекомендації / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 90-98
УДК


Дод.точки доступу:
Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Мещеряков, Д. С.; Іванова, Олена Володимирівна; Суворова, Т. О.; Павловець, О. В.; Депутат, В. В.; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

6.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Каламаж, В. О.
    Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності [Текст] / В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 155-166 : табл. - Бібліогр.: с. 163-165 (16 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
метакогнітивні та когнітивні стратегії -- навчальні стратегії -- метапізнання -- метакогнітивний моніторинг -- метакогнітивний контроль -- метакогнітивне знання
Анотація: В статті проаналізовані метакогнітивні стратегії як складові метапізнання, визначено їх місце у системі навчальних стратегій (метакогнітивні, когнітивні, пам'яті, компенсаторні, соціальні та афективні) студентів під час вивчення іноземної мови, встановлено особливості їх застосування у процесі групової проектної діяльності. Проаналізовано низку підходів до розвитку метакогнітивних процесів та певні компетенції, пов'язані із застосуванням метакогнітивних стратегій з боку викладача та з боку студента, який вивчає іноземну мову.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
316.613.4-047.36:37.011.3-051(043.3)
С 11


    Стасюк, Марія Іванівна.
    Психологічний моніторинг емоційних станів педагога як передумова професійного зростання [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / М. І. Стасюк ; наук. керівн. Олег Ставицький ; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Л. Українки. - Луцьк, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
педагог -- педагогічна діяльність -- моніторинг емоційних станів -- професійне зростання -- корекційно-розвивальна робота
Анотація: Охарактеризовано стресогенні фактори педагогічної діяльності, які спричиняють ризик виникнення особистісно-професійних деформацій й знижують ефективність діяльності; запропоновано алгоритм реалізації моніторингу як спеціальної психологічної технології у сукупності підготовчого, діагностично-прогностичного, корекційно-розвивального та рефлексивно-аналітичного етапів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ставицький, Олексійович \наук. керівн.\; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Балашов, Е. М.
    Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності [Текст] / Е. М. Балашов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 35-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
рефлексивність -- діагностика рефлексивності -- метакогнітивний моніторинг -- навчальна діяльність -- саморегульоване навчання
Анотація: У статті проаналізовані теоретичні і практичні аспекти понять "метакогнітивний моніторинг" та "рефлексивність", а також їхній взаємозв'язок у навчальній діяльності студентів. Основним компонентом моніторингу була визначена рефлексивність. Описано результати емпіричного дослідження особливостей рефлексивності у процесі навчальної діяльності та виокремлено психолого-методичні рекомендації щодо формування рефлексивного і саморегульованого освітнього середовища навчання студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Ткач, Богдан Миколайович.
    Особливості нейропсихологічних механізмів актуалізації девіантної поведінки залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості [Текст] / Б. М. Ткач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 75-82. - Бібліогр.: С. 81-82 (8 назв).
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
девіантна поведінка -- психодіагностика -- тривалий ЕЕГ моніторинг -- мотивація -- мозкові дисфункції -- дезадаптація
Анотація: У статті представлено результати емпіричного вивчення ЕЕГ патернів залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості при зустрічі/думці з девіантним атрактором. Застосувавши тривалий ЕЕГ моніторинг, виявлено, що в осіб контрольних груп здебільшого активна ліва півкуля протягом дня і достатній рівень активності мозку, тоді як в осіб з девіацією протягом дня домінує права півкуля, а у момент очікування і реалізації девіантних дій активізується ліва. Виявлено, що для осіб з дисфункцією орбіто-фронтальної частини префронтальної кори мозку атрактором є новизна, гедоністична мотивація, пошук ейфорізуючого ефекту. Для осіб з дисфункцією дорсолатеральної частини префронтальної кори мозку атрактором є псевдокультурна та субмісивна мотивація. Для осіб з дисфункцією передньої цингулярної кори мозку атракторм є мотивація збереження стабільності в структурі Я-концепції та середовищі. Для осіб з дисфункцією вентромедіальної частини префронтальної кори мозку атрактором є меркантильна та егоцентрична мотивація.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 8 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, С.О Ладивір та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - 50с. - Б. ц.
    Зміст:
Мойзріст, О. Моніторинг психічного розвитку дітей: обираємо методики / О. Мойзріст, І. Литвин. - С .32-33
Пастушенко, В. Звільняюся від великих страхів / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .29-31
Пастушенко, В. Приборкую свої маленькі страхи / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .32-34
Рубрики: Дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

11.


    Мойзріст, О.
    Моніторинг психічного розвитку дітей: обираємо методики [Текст] / О. Мойзріст, І. Литвин // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, С.О Ладивір та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - В. : 8. - С. 32-33


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\; Литвин, І.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

12.
159.9:364-785.22
К 17


    Каліщук, Світлана Миколаївна.
    Генеза смислової архітектоніки свідомості майбутніх психологів-консультантів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / С. М. Каліщук ; наук. конс. О. П. Сергєєнкова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 511 с. : табл. + 1 додатки 89 с. - Бібліогр.: с. 471-511 (476 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
свідомість -- образ світу -- картина світу -- множинний текст -- пізнавальні контури -- талеологічність -- смисл -- смислові поля -- мнемічні контексти -- розуміння -- екзистенційно системний концепт -- синергетично-реорганізаційний алгоритм -- оцінювально-критеріальний моніторинг -- психолого-педагогічна матриця
Анотація: У дисертації представлено вивчення мікро- і макрогенези смислової архітектоніки свідомості особистості. Запропоновано засади дослідницького формату вивчення свідомості. Означено вектори генетичного модусу психологічних розвідок свідомості: мікрогенези внутрішнього світу, джерел динамічного руху "самоорганізації" свідомості та сутності взаємовідношень між "Я" і "Світом". Здійснено диференціацію онтологічного та гносеологічного планів свідомості. Розкрито поняття "смислової орхітектоніки свідомості". Здійснено практичну розвідку динаміки крос-контурних зв'язків системи смислової архітектоніки свідмоості особистості на прикладі імпринтингів, симптомів переживання трансперсональних станів. Обгрунтовано базисний скрипт змістових та функціонально-операційних детермінант смислової архітектоніки свідомості. визначено зовнішню логіку дослідження - специфічність діяльності практичного психолога; прагнення майбутніх психологів до консультативної діяльності та соціальне еволюціонування "професійної картини світу" в інтерактивних навчальних ситуаціях "викладач-студент" та "керівник практики - студент практикант". Окреслено три іпостасі внутрішньої логіки дослідження: онтологічне суб'єктивне тло (засіб буття); функціональний план внутрішніх дій психолога-консультанта; динамічність "картини світу". Отримані результати дозволили сконструювати екзистенційно-системний концепт як простір умов та засобів, що забезпечують структурний рух смислової архітектоніки через акти пізнання і дії переживання, розуміння та інтерпретації. Обгрунтована та апробована психолого-педагогічна матриця яка є форматом й правилом здійснення процедури макрогенези смислової архітектоніки свідомості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.9:364-785.22
К 17


    Каліщук, Світлана Миколаївна.
    Генеза смислової архітектоніки свідомості майбутніх психологів-консультантів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / С. М. Каліщук ; наук. конс. О. П. Сергєєнкова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
свідомість -- образ світу -- картина світу -- множинний текст -- пізнавальні контури -- талеологічність -- смисл -- смислові поля -- мнемічні контексти -- розуміння -- екзистенційно системний концепт -- синергетично-реорганізаційний алгоритм -- оцінювально-критеріальний моніторинг -- психолого-педагогічна матриця
Анотація: У дисертації представлено вивчення мікро- і макрогенези смислової архітектоніки свідомості особистості. Запропоновано засади дослідницького формату вивчення свідомості. Означено вектори генетичного модусу психологічних розвідок свідомості: мікрогенези внутрішнього світу, джерел динамічного руху "самоорганізації" свідомості та сутності взаємовідношень між "Я" і "Світом". Здійснено диференціацію онтологічного та гносеологічного планів свідомості. Розкрито поняття "смислової орхітектоніки свідомості". Здійснено практичну розвідку динаміки крос-контурних зв'язків системи смислової архітектоніки свідмоості особистості на прикладі імпринтингів, симптомів переживання трансперсональних станів. Обгрунтовано базисний скрипт змістових та функціонально-операційних детермінант смислової архітектоніки свідомості. визначено зовнішню логіку дослідження - специфічність діяльності практичного психолога; прагнення майбутніх психологів до консультативної діяльності та соціальне еволюціонування "професійної картини світу" в інтерактивних навчальних ситуаціях "викладач-студент" та "керівник практики - студент практикант". Окреслено три іпостасі внутрішньої логіки дослідження: онтологічне суб'єктивне тло (засіб буття); функціональний план внутрішніх дій психолога-консультанта; динамічність "картини світу". Отримані результати дозволили сконструювати екзистенційно-системний концепт як простір умов та засобів, що забезпечують структурний рух смислової архітектоніки через акти пізнання і дії переживання, розуміння та інтерпретації. Обгрунтована та апробована психолого-педагогічна матриця яка є форматом й правилом здійснення процедури макрогенези смислової архітектоніки свідомості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

14.
159.923.2:378.147
Т 48


    Ткачук, Ольга Володимирівна.
    Психолого-педагогічні чинники ілюзії знань студентів ВНЗ у навчальній діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Ткачук ; наук. кер. І. Д. Пасічник ; Національний Університет "Острозька Академія". - Острог, 2020. - 20 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- метакогнітивний моніторинг -- індивідуально-психологічні особливості педагога -- ілюзія знання -- студенти ЗВО

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пасічник, Ігор Демидович \наук. кер.\; Національний Університет "Острозька Академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 59612
Кількість відвідувачів 743
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя