Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (289)Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=твір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербатюк, Богдана Анатоліївна.
    Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения [Текст] / Б. А. Щербатюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 245-257. - Бібліогр.: с. 257 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна взаємодія -- мовленнєвий твір -- комунікативна дія -- комунікативний акт -- когнітивна дія -- мовленнєва поведінка
Анотація: Аналізується функціональна структура соціально-комунікативної взаємодії на основі аналізу типологізованих комунікативних труднощів, що виникають у процесі мовленнєвого спілкування. Розглядається схема умовного комунікативного акту і серія конкретних комунікативних ситуацій, аналіз яких дозволяє встановити причини труднощів у мовленнєвому спілкуванні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Субота, Марія Василівна.
    Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема [Текст] / М. В. Субота // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 437-445. - Бібліогр.: С. 445 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
сприймання музики -- емоційне сприймання -- емоційний вплив -- почуття -- емоційні стани -- емоційна сфера дітей -- мистецтво -- музичний твір -- переживання -- реципієнт
Анотація: В статті розглядається одне із найскладніших завдань художнього сприймання - збереження емоційної безпосередності сприймання при зростаючій свідомості ставлення до мистецтва, при заглибленні в його структуру і техніку, так як для розкриття емоційно-смислового змісту серйозної професійної музики всіх видів і жанрів необхідні не тільки розвиток у дітей певних музичних здібностей, оволодіння ними спеціальними знаннями, які включають розуміння елементів теорії музики, а й особлива спрямованість продуктивного педагогічного впливу на розв'язання цієї проблеми.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Подшивайлова, Лідія Іванівна.
    Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.) [Текст] / Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 242-252. - Бібліогр.: с. 251-252 (11 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
перцептивно-мисленнєва стратегія -- аналогізування -- комбінування -- реконструювання -- художній твір -- художні ознаки картини
Анотація: У статті визначені та описані прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі. На їх основі наповнено психологічним змістом художні ознаки творів живопису. Комбінування проявляється у вдалому підборі елементів для втілення задуму; гармонічній організації елементів зображення у просторі, цілісності композиції, смисловій єдності; у створенні кольорових поєднань, які при їх сприйманні створюють просторові ефекти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кокарєва, Марія Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
151.60
А 43


    Мединцев, Владислав Александрович.
    Когнитивные процессы в культурном пространстве лица: знание, интеллект, рефлексия [Текст] / В. А. Мединцев // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 36-55. - Бібліогр.: с. 53-55 (28 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
культурно-діалогічний підхід -- знання -- інтелект -- рефлексія -- модель -- твір
Анотація: З позиції культурно-діалогічного підходу, що розвиває автор, розглянуто змістовні трактування основних понять, використовуваних у дослідженнях когнітивних процесів. Запропоновано психологічне трактування знання як моделі та твору.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
151.60
А 43


    Черемных, Е.
    Нарративная идентичность в пространстве диалога [Текст] / Е. Черемных // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 56-65. - Бібліогр.: с. 65 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
відкритий твір -- діалог -- комунікація -- ідеальний читач -- наративна ідентичність -- можливість
Анотація: Здійснено спробу реконтекстуалізації концепту "відкритого твору" в проблемне поле наративної ідентичності. Описано відкритий та закритий автонаративи як протилежні моделі наративної ідентичності. Наративне самоконструювання розглянуто як діалогічний процес, в якому визначальну роль відіграє модель ідеального читача.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Копилов, С. О.
    Інтеграційний потенціал категорії культури у сучасній психології [Текст] / С. О. Копилов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 153-165. - Бібліогр.: с. 162-164 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
логічна модель -- інтеграційний діалог -- культура -- твір -- особистість -- загально психологічні здібності
Анотація: Наріжною методологічною проблемою сучасного психологічного знання є його інтеграція, загальна логічка якої не може полягати ані в уніфікації радикально відмінних і водночас рівною мірою значущих підходів, ані в їх формально-електичному поєднанні. Відтак адекватною формою інтегративних стосунків різних орієнтацій, концепцій тощо є їх діалогічно-творче спілкування на засадничому рівні. Це вимагає передусім окреслення спільного предмета та способу його розгляду, тобто визначення онтологічних та гносеологічних універсалів сучасної доби (сутність атрибутів людського буття й пізнання) як орієнтирів людинознавства. Останні, виступаючі підгрунтям певних психологічних напрямів, суперечать один одному й водночас є потенційно взаємодоповняльними. Відправною універсальною категорією для побудови логічної моделі цих складових зв'язків може бути поняття культури, одне з найпродуктивніших трактувань якого містить філософська концепція В. С. Біблера. У статті на основі цієї концепції культури (як діалогу культур, форми самодетермінації індивіда, покладання "світу вперше" та царини творів) намічено визначення психічного життя та низки провідних категорій психології, яке може стати предметом інтеграційного діалогу. Висунуто припущення, що логіка такого діалогу ("діалогіка" психологічного дослідження та взаємодії різних підходів) має розбудовуватися також як логіка трансдукції (граничного переходу) різних трактувань, логіка їх взаємообгрунтування та логіка парадоксу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Копилов, С. О.
    Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання [Текст] / С. О. Копилов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
системний синтез -- діалогічне спілкування -- модель -- твір культури -- взаємовизначення -- трансдуктивний перехід -- психологічна система
Анотація: У статті розглядаються ключові логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічного знання, зокрема різні уявлення про шляхи та логічні форми сполучення альтернативних підходів (орієнтацій) новітньої психології. Співставляються дві впливових парадигми такого сполучення - системний синтез (зокрема у варіанті, розробленому Г.О. Балом) та концепція діалогу культур ("діалогіки" культури) В.С. Біблера та його послідовників. Автор обгрунтовує й конкретизує можливість їх продуктивної взаємодії, взаємовизначення. Зокрема, окреслюється граничний перехід, взаємообгрунтування двох трактувань "одиниці" знаннєвого продукту - як моделюючої системи (моделі) за Баллом, утвореної шляхом синтезу різноманітних об'єктів, та як твору (тексту) культури, що є осередком (опредмеченою цілісною формою) діалогічного спілкування істотно відмінних "індивідуально-всезагальних" способів (культур) розуміння та творення світу й, зокрема, предмета науково-психологічного дослідження. Намічено деякі риси жанрово-композиційної форми наукового твору, орієнтованого на одночасну реалізацію ідей моделі та твору культури в їх взаємовизначенні. Визначено передумови та шляхи застосування розробленої методологічної моделі взаємопокладання стратегій системного синтезу та діалогу культур до ретроспективного й перспективного інтеграційного осмислення стосунків між провідними психологічними орієнтаціями ХХ - початку ХХІ ст.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 157485
Кількість відвідувачів 1357
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя