Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5038)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (362)Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 442
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
37.015.3:159.955-053.6
В 31


    Верьовкіна, Олена Євгенівна.
    Психологічні чинники формування мисленнєвої культури підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Верьовкіна Олена Євгенівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2010. - 297 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
мисленнєва культура -- мотиваційна сфера -- когнітивна сфера -- соціальна сфера -- психолого-педагогічний вплив -- мисленнєва культура -- психологічні чинники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників та умов ефективного формування мисленнєвої культури підлітків на уроках зарубіжної літератури. У роботі розроблено модель мисленнєвої культури підлітка. Зазначено, що мисленнєва культура вміщує мотиваційну, когнітивну та соціальну сфери, кожна з яких складається зі змістового, операційного, особистісно-смислового шарів та компонентів. Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на учнів на уроках зарубіжної літератури з метою формування мисленнєвої культури школярів.Доведено, що психологічними чинниками формування мисленнєвої культури є: підготовленність вчителя до організації ефективної суб"єкт-суб"єктної взаємодії підлітків на уроках зарубіжної літератури; підготовленність підлітків до адекватного сприймання та розуміння літературних творів з метою їх інтерпритації та аналізу; позитивна мотивація діяльності учнів, сформованість мотивації досягнення; здатність учнів до соціальної саморегуляції, до управління власною діяльністю; оволодіння учнями прийомами мисленнєвої діяльності; здатність підлітків до реалізації творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють здійсненню успішної творчої діяльності; оволодіння учнями стратегіями ефективної комунікації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:159.9-051:005.332.4
В 67


    Волеваха, Ірина Борисівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до забезпечення конкурентноздатності організації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Волеваха Ірина Борисівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психолог -- організація -- конкурентноздатність -- готовність -- компетентність -- мотивація -- формування -- психолого-педагогічні технології
Анотація: Дисертаційне доследження присвячене розробці психолого-педагогічних засобів формування готовності майбутніх психологів до забезпечення конкурентноздатності організації. У роботі на підставі результатів теоретичного аналізу та емпіричного дослідження змісту та особливостей діяльності практичних психологів сучасних організацій ринкового типу визначено внутрішні та зовнішні психологічні чинники конкурентноздатності організації, а також функції психолога щодо їх реорганізації. Вони були покладені в основу запропонованої автором моделі готовності практичного психологадо забезпечення конкурентноздатності організації. Були розроблені й апробовані психолого-педагогічні засоби формування даного виду готовності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.6:613+37.015.31:613
Г 56


    Гнатюк, Ольга Владиславівна.
    Формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гнатюк Ольга Владиславівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 227 с. : табл. - Бібліогр.: с.164-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я -- цінності -- уявлення -- молодший шкільний вік -- навчально-виховальний процес
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність. У дисертації викладено теорію і практику цієї проблеми. Здійснено теоретичний аналіз підходів до дослідження уявлень про здоров"я у дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено сутність категорій "здоров'я", "цінності", "уявлення", розкрито їхні характеристики, психологічні особливості уявлень і умови формування їх у школярів. Визначено стан, критерії та рівні сформованості уявлень про здоров"я у молодших школярів. Обгрунтовано та експериментально перевірено програму й методику дослідження уявлень про здоров"я у дітей. Програма включала в себе експериментальну перевірку змісту навчання основам здоров"я, різних форм і методів роботи з формування уявлень про здоров"я у молодших школярів у навчально-виховному процесі та у позанавчальній роботі. Запропонована корекційно-розвивальна програма і комплекс заходів спрямовані на удосконалення змісту навчально-виховного процесу шляхом валеологізації, поліпшення стану здоров"я та здоров"я оточуючих людей. Підтверджено ефективність експериментальної програми. Основні результати дослідження впроваджено в практику роботи початкової школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.07:005.95+005.32
И 17


    Івкін , Володимир Миколайович.
    Формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітніхорганізаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Івкін Володимир Миколайович ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 373 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 342-373. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Управління--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери середньої освіти -- психологічна готовність -- управління змінами
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню умов формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми. У дослідженні розкрито основні підходи до розуміння сутності поняття управління змінами в організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації. Розкрито зміст та сруктуру психологічної готовності менеджерів до управління змінами в освітній організації, що містить чотири взаємопов"язаних компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Виявлено недостатній рівень психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в організації. Проаналізовано вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик менеджерів на особливості вираженості компонентів психологічної готовності до управління змінами в організації. Розроблено спецкурс, спрямований на формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
316.776+005.95-051
К 76


    Коцюк, Юрій Анатолійович.
    Криптографія як метод формування психологічного комфорту менеджерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Коцюк Юрій Анатолійович ; наук. кер. Пасічник І. В. ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2009. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.193-212. -
УДК
ББК 005.95-051
Рубрики: Організаційна психологія--Криптографія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічний комфорт -- криптографія -- захист інформації -- інформаційні системи -- менеджери -- офіс-менеджери -- інтернет
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню поняття психологічного комфорту менеджерів, що активно використовують у своїй діяльності інформаційні системи; впливу криптографії на формування психологічного комфорту менеджерів. Систематизовано та узагальнено сукупність поглядів на поняття психологічного комфорту. запропоновано авторське визначення поняття психологічного комфорту менеджера у його професійній діяльності. Вивчення і узагальнено погляди науковців щодо впливу психологічного комфорту особистості на ефективність праці. Встановлено існування помірного позитивного статистично достовірного зв"язку між рівнем психологічного комфорту менеджерів, що активно використовують інформаційні системи, та наявними у них знаннями з криптографії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пасічник, Ігор Демидович \наук. кер.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
(159.952.13+159.942):37.032
Н 19


    Назарець, Людмила Миколаївна.
    Особливості емоційної регуляції в формуванні пізнавальних інтересів підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назарець Людмила Миколаївна ; наук. кер. Павелків Р. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т . - Рівне, 2009. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 203-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоційна регуляція--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний інтерес -- мотив -- мотивація -- навчально-пізнавальна діяльність -- підлітки -- формування інтересів -- емоційна регуляція
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі пізнавальних інтересів підлітків, актуальність якої набуває особливого значення в умовах зміни традиційних поглядів на навчально-виховний процес. проведено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними психологами. У консунтуальному експерименті досліджено змістовні характеристики пізнавального процему (рівень інтенсивності прояву, предметна спрямованість, характер) та встановлено особливості динаміки пізнавальних інтересів підлітків. Експерементально визначено особливості емоційного впливу на процес формування пізнавальних інтересів учнів. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму формування пізнавальних інтересів підлітків засобами емоційної регуляції. Матеріали дослідження можуть бути використані в практичній діяльності психологічних служб середніх та загальноосвітніх закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.4
П 18


    Парходько, Ганна Юріївна.
    Мономіф як психологічна передумова формування української ментальності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Парходько Ганна Юріївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 267 с. : табл. - Бібліогр.: с. 237-267. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Українська ментальність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міф -- мономіф -- ментальність -- етнічна спільнота -- мономіфологічна історія -- універсальні сюжети -- соціокультурний образ -- аутентичні тексти
Анотація: У дисертації розкрито сутність феномену мономіфу та обгрунтовано його значення для процесу формуванняментальності етнічних спільнот. З"ясовано, що мономіф як матриця універсальних міфологічних сюжетів обумовлює можливість конструювання історій актуальних до реалізації до реальності та надання їм тих змістів, що є специфічними для потреб певної етнічної спільноти. Виявлено й проаналізовано систему ситуативних та базових факторів творення мономіфологічної історії, що дозволяють деференціювати прояви мономіфу в провідних сферах суспільного життя певної етнічної спільноти. З"ясовано, що в сучасній українській політичній сфері дослідження універсальних змістів мономіфу дозволяє виявляти провідні традиційні смисли в настановах й очікуваннях виборців щодо образу політичного діяча та прогнозувати результати передвиборчих кампаній. Доведено доцільність застосування в психологічній практиці аутентичних для певної етнічної спільноти текстів у аспекті їхнього сприяння особистісному зростанню, формуванню та збагаченню культурних інтерпретаційних ресурсів людини в межах її ментальності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
005.95-051:159.942
П 57


    Попик , Юрій Володимирович.
    Формування фрустараційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Попик Юрій Володимирович ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Толерантність--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Менеджери освіти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
менеджери освіти -- толерантність особистості -- соціальна толерантність -- спільна діяльність -- педагогічний колектив -- фрустрація -- фрустраційна толерантність
Анотація: Фрустраційна толерантність як психологічна стійкість до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об"єктивної оцінки проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості, є важливою передумовою і головою умовою адаптації та реалізації менеджера у освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту представлено фрустраційну толерантність як структуру, що утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Визначено, що у менеджерів освітніх закладів, котрим властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, перевалює емоційна складова. За інтолерантності, провідними компонентами виступають когнітивність і конативність. Найуспішнішими в спільній діяльності виявилися менеджери освітніх закладів, котрим притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з привалюванням емоційного та конативного складників. Натомість інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навиків спільної діяльності. Розроблена й апробована програма формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямована на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, позитивно позначалися на розвиток толерантності до фрустрації. Відтак, когнітивно-стильові особлитвості менеджера сприяють становленню поведінкових стеріотипів, в яких втілюється когнітивна складова толерантності до фрустрації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.2+159.923.5+159.928.23
П 89


    Пурло, Олена Юріївна.
    Екзистенційна криза як чинник формування творчої життєвої позиції особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Пурло Олена Юріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 259 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 231-259. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творчість особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
екзистенційна криза -- життєтворчість -- творча життєва позиція -- особистість -- життєтворчі стратегії
Анотація: У роботі наводяться результати емпіричного дослідження формування життєтворчої позиції особистості під впливом переживання екзистенційної кризи.У результаті експериментального дослідження виявлено етапи екзистенційної кризи (мобілізаційний, дезінтеграційний, інтеграційний), встановлено спеціфіку їх впливу на формування творчої творчої життєвої позиції особистості. Доведено, що екзистенційна криза є чинником формування творчої життєвої позиції особистості. Показано, що під час екзистенційної кризи спостерігається специфічна зміна структури життєтворчих компонентів у особистостей з різними типами життєтворчої стратегії. Сформульовані рекомендації щодо психологічної допомоги при екзистенційній кризі, що включає до себе техніки, сприяючі розвитку життєтворчого потенціалу особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.4+159.923+165.191
С 46


    Скуловатова, Олена Вікторівна.
    Міфологеми як чинник формування традиційної картини світу людини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Скулатова Олена Вікторівна ; наук. кер. Куєвда В. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 265 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 283-265. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Міфологеми--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міфологема "доля" -- традиційна картина світу -- асоціативний експеримент -- психологічні функції
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню міфологем традиційної картини світу людини. Здійснено історико-психологічний аналіз генези міфологеми "доля" як одного з базових чинників традиційної картини світу людини. У роботі науково обгрунтовано поняття "міфологема", запропоновано методику дослідження міфологем у рамках психосемантичної парадигми на основі методу асоціативного експерименту. Визначено, що традиційна картина світу людини є фактором детермінації поведінки і настанов, що об"єктивую світовідчуття та світорозуміння людини. Сформульовані висновки містять нові теоретико-концептуальні положення про місце та значення міфологеми "доля" в структурі традиційної картини світу людини, про її психологічні функції та механізми актуалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Куєвда, Володимир Терентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.923.37
Т 13


    Тавровецька, Наталія Іванівна.
    Становлення естетичних почуттів у процесі формування Я-образу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Тавровецька Наталія Іванівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2009. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-образ--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
естетичні почуття -- активізація -- Я-образ -- трансформація -- самосвідомість -- формування Я-образу
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню естетичних почуттів у структурі Я-образу. Здійснено інтегроване вивчення естетичних характеристик особистості:естетичного сприйняття, естетичних почуттів, естетичного відношення та естетичної потреби. Досліджено психологічну сутність самосвідомості, Я-концепції, систем "Я" та "не-Я", формування Я-образу через механізм трансформації, рефлексії. Створено модель Я-образу, де показано, що Я-образ це складна, цілісна система, у якій регулятором дій та взаємин людини із предметами довкілля є естетичні почуття. Розроблено та вдосконалено психодіагностичний комплекс для виявлення ступеня сформованості естетичних почуттів. На основі кореляційного аналізу виявлено психологічні особливості естетичних почуттів, їх рівні прояву вплив та взаємозв"язок зі структурними компонентами Я-образу. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного тренінгу, який містить два блоки: перший блок присвячено самосвідомості, структурі, змісту та процесу формування я-образу, другий блок спрямовано на активізацію та становлення естетичних почуттів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
37.07
Т 58


    Тополенко, Оксана Олександрівна.
    Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Тополенко Оксана Олександрівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 294 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-187. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Управлінські рішення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- психологічна готовність -- керівники
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу особливостей формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У роботі досліджено психологічні особливості прийняття управлінських рішень у системі середньої освіти. розкрито зміст і структуру психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень як системи мотивів знань, умінь та навичок, особистісних якостей керівника. Запропоновано модель формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень. Виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень. Встановлено взаємозв"язок між рівнем розвитку компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень і організаційно-професійними та соціально-демографічними чинниками. Розроблено тренінг "Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень" та підтверджено його ефективність щодо забезпечення підвищення рівня розвитку основних компонентів психологічної готовності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.923.2+378-057.875:37.011.3-051
Т 59


    Тороп , Крістіна Сергіївна.
    Усвідомлення особистісного досвіду майбутніми педагогами як чинник формування їх професійної ідентичності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тороп Крістіна Сергіївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 213 с. : табл. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісний досвід--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- особистісний досвід -- педагогічна ідентичність -- педагогічний саморозвиток
Анотація: Професійна ідентичність виконує у житті особистості адаптаційну (до спільноти, соціуму); визначальну (власного стутусу, ролі місця в професійній спільноті); формалізаційну (згуртування компонентів "Я", надбання образу "Я-професіонал"); визначальну (виявлення власних життєвих і професійних пріоритетів, цілей, стилю діяльності); смислову (осягнення сутності професійних цілей, екзистенційних смислів, визначення свого професійного майбутнього)функції. Серед типів педагогічної професійної ідентичності на підставі теоретичних узагальнень і експериментальних даних виокремлено: "дифузну", "академічно-нормативну" та "професійно-креативну" професійну ідентичністі. Становлення професійної ідентичності педагогів відбувається у зв"язку з усвідомленням особистісного досвіду. На пдгрунті сформованості умінь особистісної та соціальної рефлексії, усвідомлення особистісного досвіду, ціннісного ставлення до себе, інших і світу завершується становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Натомість, криза професійної ідентичності пов"язана із виявленням власної невідповідності професії, власної неєфективності в ролі педагога. Цілеспрямовані формувальні заходи професійного самоусвідомлення студентів педагогічних спеціальностей сприяють постанню професійної ідентичності педагогів, ціннісному ставленню до образу професіонала, психологічній готовності щодо криз у професійній діяльності, попередженню професійного вигорання. Задіяні формувальні заходи виявилися ефективними.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.5:316.4.063:3/Х 65-040441

    Хмель , Наталія Миколаївна.
    Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Хмель Наталія Миколаївна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 368 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 348-368. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Соціально-економічні зміни--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціально-економічні зміни -- майбутні педагоги -- психологічна готовність -- психологічна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного вивчення проблеми. У дослідженні представлено основні підходи до розуміння сутності проблеми психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. розкрито зміст та структуру психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включає в себе такі компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Досліджено особливості психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах змін, визначено рівні її сформованості. Визначено недостатній рівень розвитку психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Проаналізовано взаємозв"язок між рівнем сформованості психологічної готовності та організаційно-професійними, соціально-демографічними і сімейними характеристиками. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включала спецкурс "Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах змін" та ряд тренінгових занять, спрямованих на підвищення рівня психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін. Наведено результати її експерементального впровадження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

15.
37.015.3:159.955+37.091.33:001.895
Ч-90


    Чумак, Віктор Вікторович.
    Розвиток технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чумак Віктор Вікторович ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Бердян. держ. пед. ун-т. - Київ, 2009. - 191, [27] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 168-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
технічне мислення -- підлітковий вік -- поетапне формування -- розумові дії -- проблемне навчання
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення сучасного технічного мислення підлітками засобами нових інформаційних технологій навчання. У результаті проведеного дослідження проблеми обгрунтовано та експериментально перевірено психологічні умови розвитку технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання (на матеріалі креслення). На основі створених психологічних умов було розроблено методику технічного мислення підлітків засобами новихінформаційних технологій навчання, яку можуть використовувати педагоги, які працюють з учнями підлітковго віку. Розроблену методику успішно впроводжено в навчальний процес загальноосвітніх шкіл.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
37.015.3
А 65


    Андрєєва, Ярослава Федорівна.
    Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Андрєєва Ярослава Федорівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 189 с. : табл., рис. - Біібліогр.: с. 175-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Читання тексту--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
читання -- текст -- комунікативна компетентність -- діалогічна взаємодія
Анотація: Дисекртація присвячена формуванню в учнів старших класів прийомів діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що визначають результативність читацької діяльності. Визначено структуру і психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію читача з ним. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією із складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх формування.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепєлева , Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
378-057.875:159.9-051
Б 15


    Бадалова , Марина Вікторівна.
    Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв`язування консультативних задач [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бадалова Марина Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-206. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтелект--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
практичний психолог -- інтелектуальна готовність -- консультативна задача -- інтелектуальна готовність
Анотація: В роботі досліджено можливості формування у студентів-майбутніх практичних психологів інтелектуальної готовності до консультативної діяльності. Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв"язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв"язування консультативних задач; на базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс. Його застосування й обробка отриманих даних за допомогою копеляційного, кластерного і факторного аналізу дозволили виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв"язування консультативних задач. Розроблено й успішно опробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності. основні результати дисертаційного дослідження знайшли застосування у спеціальній підготовці практичних психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
37.015.3:159.928+316.454.52+81'233
В 67


    Волошина, Неоніла Вікторівна.
    Формування комунікативних здібностей старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Волошина Неоніла Вікторівна ; наук. кер. Ануфрієва Н. М. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2008. - 2008 с. - Бібліогр.: с. 159-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативні здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- формування -- комунікативні здібності -- потреба в спілкуванні -- міжособистісні стосунки -- соціально-психологічне навчання -- тренінг спілкування
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню процесу комунікативних здібностей учнів старших класів, його змісту та чинників, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Нами розроблено модель процесу формування комунікативних здібностей старшокласників, визначено критерії діагностування комунікативних здібностей та чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку комунікативних здібностей старшокласників в результаті цілеспрямованого формування комунікативних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотези про взаємозв"язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби в спілкуванні та про те, що ефективною умовою формування комунікативних здібностей старшокласників є цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ануфрієва, Наталія Михайлівна \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.923-055.2:618
Д 18


    Даниленко, Наталія Володимирівна.
    Формування психологічної готовності жінки до материнства [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Даниленко Наталія Володимирівна ; наук. кер. Ващенко І. В. ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2007. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-213. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Материнство--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вагітні -- гестози -- фізіологічна вагітність -- особистісна тривожність -- психологічна готовність
Анотація: У роботі досліджено особливості формування психологічної готовності жінки до материнства. Виявлено високий рівень особистості тривожності у вагітних с гестозами. Причиною її виникнення є стан процесів у центральній нервовій системі, низький рівень нервовопсихічної стійкості та невирешені внутрішньоособистісні конфлікти, що виникли, здебільшого, у дитинстві вагітної. Виявлено вплив особистісної зрілості на формування психологічної готовності жінки до материнства. Показано зв`язок рівня психологічної готовністі жінки до материнства із виникненням гестозів та варіантами можливих стилів виховання, які обирають вагітні. Розгшлянуто теорію психологічної підтримки вагітних, що підвищує рівень їх психологічної готовності до материнства через усвідомлення вагітними ставлення до себе, материнства, дитини.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ващенко , Ірина Володимирівна \наук. кер.\; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
37.015.3:159.955
Д 69


    Дорофей, Світлана Василівна.
    Психологічні особливості формування здатності до логічної класифікації у молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дорофей Світлана Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 191 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-189. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Логіка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школяри -- логічна класифікація -- емпірична класифікація -- мисленнєва діяльність -- навчання
Анотація: Проблема психологічної організації формування логічної класифікації в молодших школярів є досить актуальною для педагогічної та вікової психології. У межах теоретико-експериментального дослідження виявлено: логічна класифікація є однією з фундаментальних операцій мислення й основою подальшого розумового розвитку дитини. У молодшому шкільному віці дитина вже здійснює три види групувань: класифікацію, серацію, заміщення, встановлення симетрії, тобто групування адитивного порядку. У межах нашого дослідження проняття "класифікація" розумілося як узагальнення виокремлених ознак предметів і явищ, що дає можливість групувати об`єкти за видовими, родовими та іншими ознаками. Важливим теоретико-експериментальним положенням дослідження є встановлення зв`язку між показниками інтелекту й особливостями логічної класифікації. Це підтверджує наше припущення, що вищий рівень інтелекту в певній мірі пов`язаний з рівнем й особливостями розвитку логічної класифікації. Водночас виявилося: показник "логічна класифікація" найтіснішим чином пов`язаний із академічною успішністю й інтелектом. У процесі формуючого експерименту вдалося покращити операції логічної класифікації. Розвиток логічних операцій у молодших школярів провадиться непрямим методом навчання та методом моделювання. Вони сприяють підвищенню показників класифікації та покращенню академічної успішності учнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

21.
159.922.7-053.4/.5+373.29-052
М 80


    Мороз, Оксана Іванівна.
    Формування міжособистісних взаємин дітей на етапі переходу від страршого дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мороз Оксана Іванівна ; наук. кер. Омельчук О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 262 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні взаємини--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна взаємодія -- міжособистісні взаємини -- референтні особи -- старший дошкільний вік -- молодший шкільний вік -- навчально-виховний комплекс -- адаптація до шкільного навчання
Анотація: Розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення цієї проблеми, дається теоретичний аналіз ступеня її розробленості в психолого-педагогічній літературі. Запропоновано методологічний інструментарій для отримання даних про особливості міжособистісних взаємин у даній віковій групі. Експериментально виявлено особливості взаємин дітей з дорослими та однолітками розкрито специфіку взаємин хлопчиків та дівчаток, з`ясовано соціально-психологічні та психологічні умови, що психологічні умови, що впливають на процес формування цих взаємин на етапі від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Виявлені внутрішні психологічні чинники, які негативно впливають на розвиток контруктивних міжособистісних взаємин дітей з дорослими та однолітками. Запропоновано та апробовано програму оптимізації міжособистісних взаємин дітей на етапі їх адаптації до шкільного життя в умовах навчально-виховного комплексу "школа-дитячий садок".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Омельчук, Олег Миколайович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

22.
005.32+005.95+330.16
Л 14


    Лагодзинська, Валентина Іванівна.
    Формування психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Лагодзинська Валентина Іванівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 324 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 299-324. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Ділові переговори--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підприємці -- психологічна готовність -- ділові переговори
Анотація: У дослідженні розкрито зміст. структуру психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів. детально проаналізовано основні компоненти психологічної готовності підприємців підприємців до ведення ділових переговорів (мотиваційний, когнітивний, операційний та особистісний). Виявлено недостатній рівень розвитку психологічної готовності до ведення переговорів. проаналізовано взаємозв`язок між основними компонентами психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів та низкою чинників, які належать до мезорівня та макрорівня. Розроблено тренінг "Формування психологіної готовності підприємців до ведення ділових переговорів", який забезпечує підвищення рівня розвитку основних компонентів психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

23.
37.015.3+37.015.31:57
Б 12


    Бабій, Микола Федорович.
    Формування природничих понять в учнів п`ятих класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бабій Микола Федорович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Н.-д. ін-т психології України. - Київ, 1995. - 185 с. : рис., граф. - Бібліогр.: с. 137-149. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування понять--Дисертації
   Вікова психологія--Учні 5-х класів--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- природничі поняття -- засвоєння понять -- ФОРМУВАННЯ знань

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

24.
378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013
Б 69


    Блинова , Олена Євгенівна.
    Формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Блинова Олена Євгенівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2000. - 184 с. : табл. - Бібліогр.: с. 171-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній вчитель--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- мотиваційна готовність -- відкритість до спілкування -- діалогове навчання
Анотація: теоретично обгрунтовані і експериментально перевірені психолого-педагогічні умови фолрмування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя. Відкритість до спілкування розглядається як сукупність професійно-особистісних настановлень, які внутрішньо орієнтують педагога на реалізацію особистісно-рівноправних відносин з учнями. Розроблені та апробовані програми спецкурсу та соціально-психологічного тренінгу формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

25.
378-057.875:159.9-051:316.485.6
В 18


    Варлакова, Євгенія Олегівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Варлакова Євгенія Олегівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 261 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 238-261. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні конфлікти -- майбутні психологи -- емоції
Анотація: У роботі виявлено аналіз науково-теоретичних концепцій та підходів до вивчення проблеми гтоовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів. Визначено зміст і показники готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів: 1)мотиваційну; 2) когнітивну; 3) операційну; 4)комунікативну; 5) емоційну. Виявлено психологічні особливості, організаційно-професійні та соціально-демографічні чинники розвитку готовності майбутніх психологівдо розв`язання міжособистісних конфліктів. Розроблено та апробовано програму формування готовності майбутніх психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів, результати впровадження якої в процесі підготовки майбутніх психологів довели її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

26.
159.964.3
В 32


    Вереіна, Людмила Вадимівна.
    Формування позитивної емоційної орієнтації я-образу засобами психокорекції [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Вереіна Людмила Вадимівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2003. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-178. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-образ--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Я-образ -- любов до себе -- емоційна орієнтація -- рефлексія -- психотехнічна процедура -- психокорекція
Анотація: Представлено систему структурних складових позитивної емоційної орієнтації Я-образу, відносно кожної з яких дібрані діагностичні методики. Розроблено й апробовано програму формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу. Визначено й обгрунтовано принципи психокорекції негативних емоційних особистісних проявів, егоїстичних тенденцій. Обгрунтовано приорітетність вибору групового методу психокорекційної роботи. Обгрунтована послідовність етапів психотехнічної процедури. Модифікація психокорекційних процедур побудована з урахуванням забезпечення повноти реалізації всіх етапів. Ефективність використання психокорекційної програми знайшла підтвердження в ході формуючого та контрольного експериментів. У дослідженні знайшла підтвердження гіпотеза, за якою ефективним шляхом формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу є розвиток у індивіда здатності до позитивної рефлексії внутрішніх психологічних актів і станів у процесі реалізації спеціально розробленої в дослідженні психотехнічної процедури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко , Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

27.
159.9:355.01:316.46
В 42


    Видай, Андрій Юрійович.
    Формування лідерської спрямованості особистості майбутнього офіцера збройних сил України [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Видай Андрій Юрійович ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Військ. гуманіт. ін-т Нац. акад. оборони України. - Київ, 2002. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-183. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Лідерство--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
лідер -- лідерство -- лідерська спрямованість -- офіцер -- Збройні сили України
Анотація: Аналіз якісних і кількісних показників, що характеризують компоненти лідерської спрямованості, а також дослідження загальних тенденцій їх зміни дозволити створити експериментальну модель формування лідерської спрямованості у процесі їх навчання та службової діяльності. Формування лідерської спрямованості може здійснюватися у межах існуючих навчальних планів ВВЗО завдяки позитивним змінам у величині її компонентів, перш за все, стійкості, рівня задоволеності та мотивації. Зазначене положення обгрунтовано шляхом реалізації розробленої автором моделі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Військовий гуманітарний інститут Національної академії оборони України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

28.
159.922.7/.8+37.035:17+159.922.4(=161.2)
В 42


    Видолоб, Наталія Олексіївна.
    Психолого-педагогічні умови формування української ментальності учнів основної школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Видолоб Наталія Олексіївна ; наук. кер. Калмикова Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 238 с. - Бібліогр.: с. 194-217. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ментальність--Дисертації
   Вікова психологія--Учні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ментальність -- українська ментальність -- національна самоідентифікація -- художня література -- фольклор
Анотація: У дисертації розкривається сутність української національної ментальності та її зміст, як психологічного і педагогічного поняття. Проаналізовані основні теоретичні здобутки, у вивченні у вивченні української ментальності; експериментально досліджуються психолого-педагогічні умови ефективного формування україхнської ментальності на основі використання в навчально-виховному процесі особистісно зорієнтованих технологій розвитку кращих рис українського народу. Обгрунтовано зміст зразків української літератури і фольклору та психолого-педагогічні умови їх ефективного використання на уроках гуманітарного циклу та у позаурочний час, необхідних для цього засобів з метою формування в учнів основної школи української національної ментальності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Калмикова, Л. О. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

29.
378-057.875:159.9-051
В 52


    Вірна, Жанна Петрівна.
    Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вірна Жанна Петрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- практичний психолог -- рефлексивно-професійний тренінг -- майбутні психологи

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

30.
37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7+37.015.3:159.955
В 41


    Вічалковська , Наталія Калинівна.
    Активація розвитку допитливості школярів підліткового віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вічалковська Наталія Калинівна ; наук. кер. Денисюк А. С. ; Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2003. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Допитливість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
допитливість -- формування -- активація -- компоненти допитливості -- психологічна структура -- метафора
Анотація: Розкрито зміст поняття допитливості як системної якості особистості, що забезпечує її пізнавальну активність, готовність до засвоєння нової інформації. Дано узагальнену характеристику особливостей особливостей допитливості. Визначено психологічну структуру допитливості учнів-підлітків, розкрито рівні її розвитку допитливості школярів. Розроблено й апробовано діагностичну процедуру, спрямовану на вивчення динаміки в умовах динаміки допитливості в умовах навчального процесу, а також комплексну програму Активізація розвитку школярів у процесі учбової діяльності". На основі експерименту обгрунтовано вплив засобу на метафори на розвиток допитливості учнів у навчальному процесі при вивченні ними предметів не лише гуманітарного, але й природно-математичного циклів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Денисюк , Антоніна Степанівна \наук. кер.\; Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 104216
Кількість відвідувачів 1057
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя