Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (595)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 25
1.
159.923.2
З-73


    Знанецька, Олена Миколаївна.
    Особливості зв`язку Я-концепції особистості з її психологічним благополуччям [Рукопис] : канд. психол. наук: 19.00.01 / Знанецька Олена Миколаївна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2010. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-178. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-концепція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- якість Я-концепції -- самосвідомість -- самовідношення -- образ Я -- психологічне благополуччя
Анотація: На підставі теоретичного та емпіричного дослідження нееквівалентних груп досліджувальних, що статистично значуще відрізняються за рівнями сформованості Я-концепції, доведено, що рівень диференційований і когнітивної складності Я-концепції, узгодженість між Я-реальним та Я-ідеальним і позитивна загальна життєва орієнтація зумовлюють відчуття людиною психологічного благополуччя. Психологічне благополуччя відбиває оптимістичність орієнтації людини у професійній реалізації, гармонії в особистому житті, реалізації власного потенціалу. В рамках теоретичного дослідження, із спиранням на когнітивно-експеріенціальну теорію формування внутрішнього світу особистості (С.Епштейн), автором здійснено аналіз ролі Я-концепції у забезпеченні оптимістичної життєвої орієнтації особистості як важливого фактора, що сприяє виявленню людиною активної життєвої позиції і цілеспрямованості у здійсненні її основної діяльності, в усвідомленні перспектив на майбутнє, що приносить у життя людини впорядкованість і впевненість у досягненні успіху. У ході емпіричного дослідження проведено первинну адаптацію опитувальника американської авторки К.Рів, спрямованого на визначення відчуття людиною психологічного благополуччя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2:502/504-022.326.5
К 89


    Кузьменко, Євгенія Миколаївна.
    Особливості ставлення до себе й до життя людей, які пережили екологічні катастрофи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кузьменко Євгенія Миколаївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 283 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-207. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самоставлення--Дисертації
   Загальна психологія--Психологія катастроф--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЕКОЛОГІЧНА катастрофа -- поставарійна ситуація -- чисті та радіаційно забруднені райони -- спосіб та якість життя -- об'єктивні показники -- суб'єктивні оцінки -- адекватність оцінок
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей ставлення до себе та до власних способу життя і якості життя людей, які пережили екологічні катастрофи. Розглянуто загальні питання надзвичайних ситуацій, їх основні види та особливості; визначено структуру Чорнобильської аварії як надзвичайної ситуації та екологічної катастрофи; показано стресогенність екологічної катастрофи як привід для зміни способу життя. Запропоновано теоретичну модель категорії "спосіб життя" в соціально-психологічному аспекті. Вказано особливості побудови системи об'єктивних показників якості життя, та представлена їх порівняльна характеристика на чистих та радіаційно забруднених територіях.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя [Текст] / Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 189-199. - Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- старші підлітки -- тривожність -- тривога -- якість життя -- психологічне благополуччя -- самооцінка -- самосприйняття
Анотація: Охарактеризовано вплив рівня тривожності на оцінку якості життя підлітків. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, які низько оцінили якість власного життя. Запропоновано програму психокорекції рівня тривожності старших підлітків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тимців, М. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.922:502/504(043.5)
П 14


    Паламарчук, Ольга Миколаївна.
    Психологія розвитку екологічно орієнтованої підприємницької діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.01 / О. М. Паламарчук ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 498 с. : табл. - Бібліогр.: с. 415-466. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія-- Підприємницька діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- соціальна реалізація -- особистісна відповідальність -- екологічна орієнтація -- екологізація -- соціальна якість життя -- інноваційна професійна діяльність -- ціннісні орієнтації -- психодіагностика підприємця -- екологічно орієнтована діяльність
Анотація: В роботі визначено теоретико-методологічні концепції розвитку екологічно орієнтованої підприємницької діяльності. Розроблено модель розвитку екологічної орієнтації в сучасному способі життя суб'єктів підприємницької діяльності. Досліджено взаємозв'язок екологічно орієнтованого способу життя суб'єктів підприємництва та інноваційної екологічно орієнтованої підприємницької діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
364.628-053.6:316.362.31
Ч-37


    Чеканська, Оксана Анатоліївна.
    Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях [Текст] / О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 740-752. - Бібліогр.: с. 749-750 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічне здоров'я -- материнство -- неповна сім'я -- якість життя -- стресостійкість -- самотність -- депресія -- особистісне зростання -- міжособистісні відносини
Анотація: Проведене теоретичне дослідження уточнює визначення поняття "психологічне здоров'я" та виявляє чинники, що негативно відображаються на психологічному здоров'ї матерів, які виховують дітей самостійно. Представлено результати емпіричного дослідження, які показали, що рівень задоволеності якістю життя у матерів середній. Проте виявлено, що їх психічний стан досить сприятливий, у них відсутня нервово-психічна напруженість, депресія, відчуття самотності та тривожності, наявна підвищена стресостійкість.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Данчук, Юлія Петрівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості [Текст] / О. А. Чиханцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 227-234. - Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість -- характеристики особистості -- самореалізація -- якість життя -- душевне здоров'я
Анотація: Проаналізовано сучасні теоретичні підходи до визначення сутності поняття "життєстійкість". Розглянуто чинники, що сприяють формуванню життєстійкості особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
372
А 43


    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
кваліметрія -- кваліметричний підхід -- моніторинг -- якість -- компетенція -- компетентність
Анотація: У статті на основі аналізу наукової літератури представлена характеристика сучасних підходів до визначення понять: кваліметричний підхід, моніторинг якості освіти, компетенція, компетентність. Розкривається сутність соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників.Виділяються основні критерії і показники визначення рівня сформованості етичних інстанцій дітей шостого року життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(57.026)
А 43


    Гончаренко, Ю. В.
    Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості [Текст] / Ю. В. Гончаренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 108-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (10 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєвий простір особистості -- середовище -- простір -- якість життя -- суб'єктивна якість життя
Анотація: У статті розглянуто психологічні особливості якості життєвого простору особистості. Розкрито зміст поняття життєвий простір особистості та визначено структурні елементи життєвого простору: простір біологічний, простір соціальний та простір психологічний. Якість життя виступає основною характеристикою життєвого простору особистості та розглядається зі сторони об'єктивного, суб'єктивного, об'єктивно-суб'єктивного підходів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 356 с. - ISSN 2072-4772. - 21.00 грн.
    Зміст:
Піроженко, Тамара Олександрівна. Якість дошкільної освіти: сучасна ситуація та погляд у перспективу / Т. О. Піроженко. - С .6-28
Балицька, І. М. Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії / І. М. Балицька. - С .28-43
Барсуковська, М. В. Ціннісно-смислова сфера педагога в аспекті психологічної готовності до професійної діяльності / М. В. Барсуковська. - С .43-57
Біла, І. М. Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини / І. М. Біла. - С .57-78
Васильєва, С. А. Теоретичні засади формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи / С. А. Васильєва. - С .78-91
Горбатих, В. В. Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку / В. В. Горбатих. - С .91-103
Гулько, Ю. А. Розуміння дошкільниками емоцій / Ю. А. Гулько. - С .103-116
Завадська, Т. В. Фактори впливу на професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .116-128
Кабанцева, А. В. "Лялька-персона"-іноваційна методика зміцнення та розвитку психічного здоров'я дітей / А. В. Кабанцева, О. Л. Корнєєва, О. О. Стягунова. - С .128-141
Каплунова, К. А. РЕальні та ігрові взаємовідносини дітей старшого дошкільного віку у відображенні міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .141-158
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості ціннісних орієнтацій сучасних старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .158-167
Кондратець, І. В. Вербальне заохочення як ефективний засіб формування впевненості у дітей дошкільного віку / І. В. Кондратець. - С .167-180
Кролівець, О. В. Психологічні і психолінгвістичні особливості розповідного мовлення дітей дошкільного віку / О. В. Кролівець. - С .180-196
Маршицька, В. В. Соціокультурні передумови формування особистості старшого дошкільника у багатовимірному соціальному просторі / В. В. Маршицька. - С .196-208
Пуйо, О. І. Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С .208-219
Рагозіна, В. В. Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика / В. В. Рагозіна, Н. В. Очерятина. - С .219-234
Рейпольска, О. Д. Психолого-педагогічні засади ціннісного самоставлення / О. Д. Рейпольска. - С .234-251
Савченко, Ю. Ю. Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .251-262
Соловйова, Людмила Іванівна. Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .262-276
Телесенко, О. В. Відвертий діалог: нові форми взаємодії з батьками / О. В. Телесенко. - С .276-289
Товкач, І. Є. Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою "Розглядай та впізнавай" / І. Є. Товкач. - С .289-304
Токарєва, Л.Д. Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї / Л.Д. Токарєва. - С .304-318
Федорчук, О. І. Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника / О. І. Федорчук. - С .318-331
Чернов, А. А. Розвиток особистості дітей раннього віку методом бінарних занять в парі "вихователь-психолог" / А. А. Чернов. - С .331-354
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
372
А 43


    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Якість дошкільної освіти: сучасна ситуація та погляд у перспективу [Текст] / Т. О. Піроженко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 6-28
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
доступність та якість дошкільної освіти -- соціально-психологічні фактори та перспективи розвитку дошкільної освіти
Анотація: З метою узагальнення сучасних тенденцій та перспектив досягнення якісної дошкільної освіти зроблено аналіз актуальних рішень, напрацювань та змін у сфері навчання та виховання дітей дошкільного віку. Розуміння проблем та перспектив в організації освітньої діяльності дорослих для найменших громадян держави потребує об'єднання зусиль фахівців дошкільної освіти для вирішення стратегічних завдань подальшого розвитку галузі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
372
А 43


    Балтина, Л. В.
    Детство как социальный феномен [Текст] / Л. В. Балтина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 4-14
УДК
РУБ 372
Рубрики: психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дитинство -- феномен дитинства -- дошкільне дитинство -- якість дитинства
Анотація: Статтю присвячено питанням: визначення ролі дитинства в житті людини; вивчення становища дітей в світі і в Україні; встановлення причини становища посилюється положення дитячого населення в країні, світі; визначення шляхів поліпшення ситуації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
37
А 40


   
    Акмеологія шкільної освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / [за заг. ред. Г. С. Сазоненко]. - Київ : Основи, 2010. - 560 с. - ISBN 978-966-2044-44-7 : 40.00 грн.
УДК
РУБ 37
Рубрики: Політика в галузі освіти
   Якість навчання в освітніх закладах

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- вчитель-акмеолог -- шкільна акмеологія


Дод.точки доступу:
Сазоненко], Г.С. \[за заг. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яковенко, С. І.
    Психологічна допомога населенню України як предмет наукових пошуків [Текст] / С. І. Яковенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 14. - С. 8-25. - Бібліогр.: с. 21-24 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Консультативна психологія та психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
відомчі психологічні служби -- науково-організаційне, навчально-методичне та кадрове забезпечення практичної психології -- якість психологічної допомоги громадянам
Анотація: Значна частина психологічних проблем населення країни залишаються поза увагою кількох відомчих психологічних служб, для яких пріорітетними є інтереси відомств, а не їхніх працівників й членів їх родин. Практикуючі психологи, чисельність яких невпинно зростає, намагаються заповнити існуючі прогалини щодо запиту на психологічну допомогу, але якість наданих ними послуг подекуди сумнівна через брак науково-методичних розробок, відсутність ліцензування фахівців та дієвого контролю за їх діяльністю. Диплом, вчений ступінь чи наявність сертифікатів щодо проходження тренінгів чи майстер класів не гарантують клієнтам вирішення їх проблем, які не вирішувалися роками. Цим користуються авантюристи й відверті шахраї. Аналіз тиматики дисертаційних досліджень та спроб впровадження результатів у практику свідчить про необхідність удосконалення планування роботи спеціалізованих рад та координації зусиль дослідників, підвищення вимог до актуальності тем кваліфікаційних робіт та рівня їх практичного використання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

14.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савиченко, Ольга Михайлівна.
    Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності [Текст] / О. М. Савиченко, Д. Р. Міров // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психічне здоров'я -- якість життя -- психічне благополуччя -- інтернет залежність -- ігрова інтернет-залежність
Анотація: Дослідження спрямоване на емпіричне вивчення психічного здоров'я юнаків із різним рівнем розвитку ігрової інтернет-залежності та перевірку припущення про зв'язок рівня психічного здоров'я із досвідом ігрової інтернет-залежності юнаків. Виявлено вищі показники в осіб без ігрової інтернет-залежності шкалами, що відображають фізичну та психологічну сфери, соціальну активність, навколишнє середовище, духовність. Вдалося також прослідкувати баланс у різних життєвих сферах, який виявився кращим в юнаків без залежності від інтернет-ігор. У юнаків з інтернет-залежністю були виявлені труднощі в міжособистісній взаємодії, вирішенні повсякденних проблем, мотивації діяльності. Загальний рівень психічного благополуччя значно вищий в юнаків без ігрової інтернет-залежності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Міров, Дмитро Романович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 30 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - 282 с. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Абсалямова, Л. М. Психологічні аспекти якості життя невротизованої особистості / Л. М. Абсалямова. - С .5-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (8 назв)
Вагіна, О. В. Психологічні особливості поліграфних досліджень у системі МВС України / О. В. Вагіна. - С .13-22. - Бібліогр.: с. 20-22 (15 назв)
Грибок, А. О. Особливості психологічної стійкості та готовності військвослужбовців Збройних Сил України до дій в екстремальних умовах / А. О. Грибок. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 30-32 (15 назв)
Данилюк, І. В. Психологічні особливості вияву етнічної ідентичності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (8 назв)
Дідковська-Бідюк, М. В. Особливості застосування профайлінгових технологій правоохоронними органами: історія та сучасний стан / М. В. Дідковська-Бідюк. - С .42-51. - Бібліогр.: с. 49-50 (10 назв)
Івашкевич, Е. Е. Психологічні аспекти перекладу сленгу в художніх творах / Е. Е. Івашкевич. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 50 (6 назв)
Канюха, С. І. Система формування толерантності жінок як передумови їхньої психологічної готовності до материнства / С. І. Канюха. - С .60-73. - Бібліогр.: с. 71-72 (7 назв)
Каплуненко, Я. Ю. Розуміння та опрацювання емоцій в Ексзестенційно-аналітичному підході / Я. Ю. Каплуненко. - С .73-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (12 назв)
Карпова, Л. О. Емоційно-психологічні виміри сімейного православного обрядового дійства / Л. О. Карпова. - С .89-95. - Бібліогр.: с. 96-95 (7 назв)
Карпушина, Н. Б. Інформаційне забезпечення слідчої діяльності / Н. Б. Карпушина. - С .96-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (7 назв)
Клибанівська, Т. М. Функціональний аналіз психічних станів: теоретичний аспект / Т. М. Клибанівська. - С .105-118. - Бібліогр.: с. 116-117 (29 назв)
Клименко, І. В. Формування антикорупційної спрямованості особливості майбутнього правоохоронця в системі вищих навчальних заклідів МВС України / І. В. Клименко. - С .118-128. - Бібліогр.: с. 126-127 (10 назв)
Кравчук, С. Л. Особливості зв'язку духовних цінностей, депресивності та життєстійкості особистості юнацького віку / С. Л. Кравчук. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (10 назв)
Крицька, А. М. Психолого-педагогічний потенціал розвитку професійних компетенцій майбутнього фахівця в сучасній медичній освіті / А. М. Крицька. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Мул, С. А. Бойовий настрій офіцера-прикордонника / С. А. Мул. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (10 назв)
Потапчук, Л. В. Життєві орієнтації як чинник професійної діяльності майбутніх педагогів / Л. В. Потапчук, Н. О. Кордунова. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (7 назв)
Просандєєва, Л. Є. Особливості соціальної роботи з літніми людьми / Л. Є. Просандєєва. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (10 назв)
Работа, Т. О. Здоров'я як системне поняття: критерії психологічного здоров'я / Т. О. Работа. - С .174-180. - Бібліогр.: с. 178-180 (11 назв)
Синявська, Н. Емоційність студентів-медиків у період адаптації до навчання та вплив на якість засвоєння морфологічних дисциплін / Н. Синявська. - С .181-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (3 назви)
Слободяник, Н. В. Простір освітніх можливостей для самоактуалізації молоді / Н. В. Слободяник. - С .191-204. - Бібліогр.: с. 201-204 (17 назв)
Сміла, Н. В. Динаміка показників психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів під час навчання в університеті / Н. В. Сміла. - С .204-215. - Бібліогр.: с. 213-215 (11 назв)
Тертична, Н. А. Індивідуально-психологічні характеристики прояву професійних переживань у майбутніх медичних психологів / Н. А. Тертична. - С .215-225. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
Черкаський, А. В. Психологічні особливості командної діяльності у сфері управління / А. В. Черкаський. - С .225-233. - Бібліогр.: с. 231-232 (10 назв)
Шаркова, С. Ф. Дослідження розвитку міжкультурної компетенції студентів у ході вивчення іноземної мови в багатокультурних за складом групах / С. Ф. Шаркова. - С .233-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (6 назв)
Юрченко-Шеховцова, Т. І. Психологічна характеристика основних компонентів правосвідомості особистості / Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .241-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (9 назв)
Яблонский, А. И. Я-концепція випускника школи в контексті методології гуманітарно-психологічної експертизи / А. И. Яблонский. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (11 назв)
Ятчук, М. С. Емоційне вигорання у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .260-270. - Бібліогр.: с. 267-269 (9 назв)
Лахтадир, О. В. сихологічний супровід розвитку комунікативної комптентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту / О. В. Лахтадир. - С. 270-280. - Бібліогр.: с. 279-280 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


16.
15(08)
А 43


    Абсалямова, Л. М.
    Психологічні аспекти якості життя невротизованої особистості [Текст] / Л. М. Абсалямова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 5-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
якість життя -- здоров'я -- копінг-механізми -- невроз -- особистість -- терапевтичний процес -- ірраціональні переконання
Анотація: У статті доводиться, що вивчення якості життя є надзвичайно важливим як з теоретичної, так і з практичної точки зору. Аналізується роль механізмів подолання (копінг-механізмів), що є сукупністю когнітивних, емоційних і поведінкових стратегій, спрямованих на досягнення адаптації. Обгрунтовується, що якість життя хворих з невротичними розладами характеризується нижчими показниками, ніж у здорових осіб, відрізняється за низкою показників між чоловіками і жінками і піддається позитивній динаміці в ході терапевтичного процесу


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


    Синявська, Н.
    Емоційність студентів-медиків у період адаптації до навчання та вплив на якість засвоєння морфологічних дисциплін [Текст] / Н. Синявська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 181-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- емоційність -- навчальний процес -- студенти
Анотація: У результаті проведеного опитування студентів-медиків за допомогою соціальних мереж та статистичної обробки отриманих даних нами було визначено середній ступінь емоційності серед студентів медичного університету ім. О. О. Богомольця. Встановлено, що у студентів другого курсу переважає результат, який складає 9 балів, що свідчить про верхню межу середнього рівня емоційності. Нами були запропоновані методи зниження рівня емоційності і, відповідно, напруженості, виникнення якої призводить до погіршення навчального процесу і заважає успішній співпраці студентів та викладачів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 406 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Зміст:
Бевз, Г. М. Соціально-психологічне забезпечення як напрямок психологічних досліджень: теоретичний аналіз / Г. М. Бевз. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (19 назв)
Грись, А. М. Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності / А. М. Грись, М. М. Павлюк. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи) / В. В. Москаленко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (18 назв)
Сердюк, Л. З. Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу / Л. З. Сердюк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (13 назв)
Турбан, В. В. Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність / В. В. Турбан. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54 (7 назв)
Музика, О. Л. Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами / О. Л. Музика, О. В. Гончарук. - С .56-71. - Бібліогр.: с. 68-71 (35 назв)
Візнюк, І. М. Соматотипи професіограм за іпохондричною ознакою відповідно до результатів дослідження / І. М. Візнюк. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (8 назв)
Гавриловська, К. П. Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід) / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .83-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (7 назв)
Грейліх, О. О. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. О. Грейліх. - С .91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
Губенко, О. В. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення / О. В. Губенко. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (10 назв)
Дембицька, Н. М. Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність / Н. М. Дембицька. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 107-109 (13 назв)
Зарембо, Н. О. Особливості психологічної адаптації студентів-моряків до майбутньої професійної діяльності / Н. О. Зарембо, М. П. Масліхова, С. В. Мікітіна. - С .110-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (13 назв)
Іванова, В. В. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності / В. В. Іванова. - С .118-126. - Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій / В. В. Кириченко. - С .127-136. - Бібліогр.: с. 134-135 (18 назв)
Крицька, А. М. Методи активації професійної креативності / А. М. Крицька. - С .137-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (10 назв)
Купрєєва, О. І. Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів / О. І. Купрєєва. - С .144-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
Кутішенко, В. П. Вплив релігійних цінностей на формування моральоно-ціннісної сфери особистості / В. П. Кутішенко, О. П. Патинок, В. В. Сидоркін. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-164 (18 назв)
Мазяр, Наталія Олександрівна. Особистісний контрапункт на перехресті парадигм / О. В. Мазяр. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-171 (17 назв)
Малєєва, Н. С. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах / Н. С. Малєєва. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 180 (6 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості перфекціонізму у юнацькому віці / Т. О. Мотрук, А. В. Вертель. - С .182-192. - Бібліогр.: с. 190-192 (20 назв)
Музика, О. О. Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості / О. О. Музика. - С .193-204. - Бібліогр.: с. 202-204 (16 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська. - С .205-214. - Бібліогр.: с. 213 (7 назв)
Портницька, Н. Ф. / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко. - С .215-221. - Бібліогр.: с. 220-221 (11 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина. - С .222-229. - Бібліогр.: с. 227-229 (15 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, М. В. Соложенцева, І. М. Тичина. - С .230-237. - Бібліогр.: с. 235-236 (10 назв)
Примачок, Л. Л. Структура професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .238-250 : Бібліогр.: с. 248-249 (10 назв)
Сухенко, Я. В. Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку / Я. В. Сухенко. - С .251-261. - Бібліогр.: с. 259-261 (14 назв)
Харченко, Н. А. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості / Н. А. Харченко. - С .262-268. - Бібліогр.: с. 267-268 (7 назв)
Чайка, Г. В. Позитивні впливи комп'ютерних ігр / Г. В. Чайка. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 275-278 (27 назв)
Чиханцова, О. А. Іншомовна комунікативна компетентність як фактор розвитку особистості / О. А. Чиханцова. - С .279-286. - Бібліогр.: с. 284-286 (16 назв)
Щербакова, О. О. Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку / О. О. Щербакова. - С .287-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (6 назв)
Гусєва, Н. Т. Поняття ірраціональності у наукових розвідках / Н. Т. Гусєва. - С .294-303. - Бібліогр.: с. 301-303 (18 назв)
Зеленська, З. П. Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи / З. П. Зеленська. - С .304-310. - Бібліогр.: с. 310 (8 назв)
Максьом, К. В. Особливості булінг-структури в підлітковому віці / К. В. Максьом. - С .312-318. - Бібліогр.: с. 318 (6 назв)
Митрофанова, С. С. Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів / С. С. Митрофанова. - С .319-327. - Бібліогр.: С. 326-327 (9 назв)
Місюра, О. М. Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією / О. М. Місюра. - С .328-334. - Бібліогр.: С. 333-334 (9 назв)
Настояща, У. В. Соціально-психологічні особливості професійної діяльності персоналу ДКВС України (державна кримінально-виконавча служба) / У. В. Настояща. - С .335-345. - Бібліогр.: С. 342-344 (22 назви)
Сніжна, М. А. Роль особистісних цінностей образотворчо обдарованих підлітків у адаптації до освітнього середовища / М. А. Сніжна. - С .346-350. - Бібліогр.: С. 350 (9 назв)
Тесленко, В. М. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл / В. М. Тесленко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Улько, Н. М. Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості / Н. М. Улько. - С .360-368. - Бібліогр.: С. 367-368 (10 назв)
Федоренко, Л. П. Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл / Л. П. Федоренко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Чорний, А. М. Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки / А. М. Чорний. - С .380-391. - Бібліогр.: С. 387-391 (38 назв)
Шевченко, О. Т. Особливості резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворобами: ціннісно мотиваційний аспект / О. Т. Шевченко. - С .492-401. - Бібліогр.: С. 400 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Портницька, Н. Ф.
    До проблеми збереження психічного здоров'я дітей та підлітків [Текст] / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 215-221. - Бібліогр.: с. 220-221 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологічне благополуччя -- якість життя -- юнацький вік -- познавальна діяльність -- навчання
Анотація: у статті представлено результати дослідження психологічного благополуччя дівчат у залежності від виду їх соціальної активності. Здійснено опис вікових особливостей психологічного благополуччя юнок та його змістового наповнення залежно від досвіду навчальної та познавальної діяльності. Виявлено, що оцінка якості життя в студентському віці є дещо вищою за оцінкою якості життя старшокласниць. Була виявлена загальна низька задоволеність фізичним здоров'ям. Водночас включеність юнок до познавальної діяльності сприяє підвищенню рефлексії відповідальності за власну активність та суб'єктивного відчуття психологічного благополуччя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Портницька, А. А.; Савиченко, О. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


    Місюра, О. М.
    Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією [Текст] / О. М. Місюра // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 328-334. - Бібліогр.: С. 333-334 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
первинна артеріальна гіпертензія -- підлітки -- тип відношення до хвороби -- якість життя
Анотація: Обстежено 12 дівчаток та 33 хлопчика віком 13-17 років із первинною артеріальною гіпертензією. Гармонійний і анозогнозичний типи відношення до хвороби у підлітків із первинною АГ асоціювались із вищими показниками якості життя, незалежно від рівня артеріального тиску. Дезадаптивні типи відношення до хвороби виявлені у тритини пацієнтів. У дівчаток при цьому реєструвався тип відношення з інтрапсихічного блоку (тривожний, неврастинічний, меланхолійний), тоді як у хлопчиків виявлявся дифузний і змішаний тип відношення до хвороби з переважанням показників шкал інтерпсихічного блоку (сензитивності, дисфоричності, егоцентричності і паранойяльності). Рівень дезадаптивних типів достовірно зворотно корелював із показниками якості життя. Це необхідно врахувати при розробці програми психокорекції.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
15(08)
А 43


    Мельник, О. В.
    Психологічне благополуччя як чинник соціальної адаптації учасників АТО [Текст] / О. В. Мельник, С. О. Лукомська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 233-242. - Бібліогр.: с. 240-241 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
учасники АТО -- соціальна адаптація -- евдемонія -- гедонія -- задоволеність життям -- якість життя -- психологічне благополуччя
Анотація: Дану статтю присвячено проблемі психологічного благополуччя учасників АТО як чинника їх соціальної адаптації. Проаналізовано евдономічну та гедоністичну концепції психологічного благополуччя, окреслено термінологічні особливості понять якість життя, задоволеність життям, емоційне та суб'єктивне благополуччя, а також їх співвідношення із концептом щастя. Проаналізовано результати емпіричного дослідження психологічного благополуччя учасників АТО різного віку. Встановлено, що учасники АТО віком 20-30 років характеризуються високим рівнем психологічного благополуччя, зокрема такими його складовими, як особистісне зростання та позитивні стосунки; вікова група учасників АТО від 31 до 45 років - такими його складовими, як позитивні стосунки, автономія та управління оточуючими; найнижчі показники за психологічним благополуччям має вікова група старше 45 років, що значною мірою зумовлено проблемами із соматичним здоров'ям і браком соціальної підтримки


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лукомська, С. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

22.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - 306 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 20.00 р.
    Зміст:
Івашкевич, Е. З. Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя як детермінанта його підготовки до успішної фасилітативної взаємодії / Е. З. Івашкевич, Н. О. Хупавцева. - С .5-15. - Бібліогр.: с. 14 (8 назв)
Кремінський, Б. Г. Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів / Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Єдність типового та індивідуального як атрибуту особистості / В. В. Москаленко. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (7 назв)
Музика, О. Л. Психологічні особливості ціннісного самовизначення старшокласників із ознаками обдарованості / О. Л. Музика. - С .33-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Самоорганізація як чинник мотивації саморегуляції студентів ЗВО / Л. З. Сердюк. - С .47-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (11 назв)
Турбан, В. В. Психологічний підхід до безпеки як мовного феномена / В. В. Турбан. - С .54-62. - Бібліогр.: с. 62 (5 назв)
Василькевич, Я. З. Проблема діагностики обдарованості школярів: ефективність експертних рейтингових оцінок / Я. З. Василькевич, А. А. Дереча. - С .63-69. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Виноградова, В. Є. Формування творчих здібностей І.І. Мечникова у дитячі та юнацькі роки / В. Є. Виноградова. - С .70-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (9 назв)
Володарська, Н. Д. Роль матері у становленні психологічного благополуччя дитини / Н. Д. Володарська. - С .77-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв)
Гавриловська, К. П. Сторітелінг як засіб розвитку психологічної пружності особистості / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (12 назв)
Гурлєва, Т. С. Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. - С .91-105. - Бібліогр.: с. 102-104 (25 назв)
Завязун, Т. В. Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти / Т. В. Завязун. - С .106-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
Івашкевич, Є. Є. Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологічні стратегії військово-професійної діяльності військовослужбовців / Є. В. Кіричевська. - С .123-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (4 назви)
Кордунова, Н. О. Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (15 назв)
Краєва, О. А. Особливості професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час кризи ідентичності / О. А. Краєва, М. В. Компанієць. - С .139-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (6 назв)
Кривцова, Н. В. Створювальні сили створювального знання особистості трансфесіонала: SMART-модель "МАПА" як методологічний і методичний інструментарій / Н. В. Кривцова. - С .147-166. - Бібліогр.: с. 163-166 (30 назв)
Купрєєва, Наталія Олександрівна. Ціннісно-смислові основи самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі / О. І. Купрєєва. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (18 назв)
Левус, Н. І. Особливості креативності у музично обдарованих студентів / Н. І. Левус, М. Л. Липецька. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (9 назв)
Мазяр, О. В. Психічна інверсія: когнітивний аналіз / О. В. Мазяр. - С .189-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (9 назв)
Мусіяка, Н. І. Проблема особистісної детермінації навчання у концепції розвитку здібностей учнів Г.С. Костюка / Н. І. Мусіяка. - С .196-202. - Бібліогр.: с. 201-202 (12 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук. - С .203-216. - Бібліогр.: с. 212-216 (29 назв)
Пенькова, О. І. Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції / О. І. Пенькова. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 222-223 (12 назв)
Рудюк, О. В. Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів / О. В. Рудюк. - С .224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (16 назв)
Чиханцова, О. А. Якість життя як фактор розвитку життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .234-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Система ставлень особистості у вимірі психологічного благополуччя: аспекти сучасних досліджень / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .242-249 : Бібліогр.: с. 247-249 (14 назв)
Вольгемут, І. А. Зв’язок самоставлення з потребою у досягненнях / І. А. Вольгемут. - С .250-257. - Бібліогр.: с. 256-257 (11 назв)
Демків, В. Г. Психологічні особливості розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів / В. Г. Демків. - С .258-266. - Бібліогр.: с. 265-266 (14 назв)
Зозуля, І. М. Роль гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку / І. М. Зозуля. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 274-276 (27 назв)
Паламарчук, М. Є. Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників / М. Є. Паламарчук. - С .277-289. - Бібліогр.: с. 287-288 (15 назв)
Шмарова, Н. В. Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль / Н. В. Шмарова. - С .290-302. - Бібліогр.: с. 302 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

23.
15(08)
А 43


    Чиханцова, О. А.
    Якість життя як фактор розвитку життєстійкості особистості [Текст] / О. А. Чиханцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 234-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
якість життя -- задоволеність життям -- життєстійкість особистості
Анотація: У статті розглянуто чинники, що впливають на якість життя особистості та визначено оцінку задоволеності життям у сучасних умовах. Якість життя розглядається нами як рівень задоволеності потреб, які пов'язані з багатьма сферами життя. При цьому показниками якості життя виступають суб'єктивний та об'єктивний підходи. Визначено, що оцінка якості життя та задоволеність власним життям впливає на розвиток життєстійкості особистості. Проаналізовано результати задоволеності життям та визначено, що фінансове забезпечення має найсуттєвіший вплив на якість життя людини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

24.
159.923.2(043.5)
Ч-71


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Психологія становлення життєстійкості особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / О. А. Чиханцова ; наук. конс. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 416 с. : табл. + 1 додатки 13 с. - Бібліогр.: с. 377-416 (376 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість особистості -- самодетермінація -- чинники життєстійкості -- особистісні ресурси -- актуальні здібності -- якість життя -- психологічне благополуччя
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

25.
159.923.2(043.5)
Ч-71


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Психологія становлення життєстійкості особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / О. А. Чиханцова ; наук. конс. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 40 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість особистості -- самодетермінація -- чинники життєстійкості -- особистісні ресурси -- актуальні здібності -- якість життя -- психологічне благополуччя
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 8998
Кількість відвідувачів 733
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя