Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (218)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=агресія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-32 
1.
316.613.434+159.923:355
Г 14


    Гайдукевич, Геннадий Анатольевич.
    Проявление агрессивности у курсантов высших военных учебных заведений на разных этапах подготовки [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гайдукевич Геннадий Анатольевич ; науч. рук. Ложкин Г. В. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины. - Киев, 1999. - 198 с. : граф., табл. - Библиогр.: с.164-174. -
УДК
Рубрики: Возрастная психология--Педагогическая психология--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
курсанти -- агресія -- агресивність -- адаптація -- психокорекція

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Украина, 01033, г. Киев, ул. Паньковская, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкин, Г. В. \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.472.3+37.064.3+316.613.434
К 43


    Кіричевська, Елеонора Всеволодівна.
    Стратегії подолання старшокласниками проявів агресії однолітків у міжособистісній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кіричевська Елеонора Всеволодівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 222 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 204-222. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Агресія--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
стратегія подолання -- несприятлива ситуація -- шкільне насильство -- агрессивні прояви -- соціально-комунікативна задача -- евристична задача -- соціально-комунікативні здібності -- проблемно-еврестичний тренінг
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічної сутності подолання старшокласниками агресії однолітків. На основі експериментального дослідження визначено структурні компоненти соціально-комунікативного процесу, з"ясовано психологічний зміст властивих старшим підліткам поведінкових реакцій на кривдження однолітків, проаналізовано характерні особливості стратегічних тенденцій протидії агресії; досліджено індивідуально-особистісні ознаки творчого комунікативного мислення. Подано психолого-педагогічні рекомендації щодо активізації еврестичного потенціалу скривджених старшокласників, а також попередження даного деструктивного явища.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.064.3+316.47
С 35


    Сікорська, Леся Борисівна.
    Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сікорська Леся Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 211-231. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні взаємини -- відносини -- спілкування -- комунікативна компетентність -- тривожність -- страх -- агресія -- агресивність
Анотація: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.7-053.6-056.49+316.624+316.613.434
Д 75


    Дронова, Олена Сергіївна.
    Схильність до ризику як чинник агресивної поведінки неповнолітніх [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дронова Олена Сергіївна; наук. кер. Медведєв В. С. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 212, [24] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 187-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Агресія--Дисертації
   Вікова психологія--Неповнолітні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- агресивна поведінка -- неповнолітні -- схильність до ризику -- психологічний тренінг
Анотація: Визначено основні детермінанти агресивної поведінки неповнолітніх та встановлено взаємозв'язки між агресивною поведінкою і схильністю до ризику неповнолітних. Складено психологічний портрет агресивного неповнолітнього, схильного до агресивних дій. Встановлено чинники схильності неповнолітніх до агресивної та ризикової поведінки, оптимальний комплекс методів їх психологічної діагностики та психологічні умови і можливості ефективного використання психопрофілактичної роботи, спрямованих на подолання агресивної поведінки, розвиток рефлексії і адекватної самооцінки, прагнення до самореалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923:331+316.613.434
Т 58


    Тополов, Єгор Вікторович.
    Генеза професійної агресивності особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Тополов Єгор Вікторович; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 461 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 380-423. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Агресивність особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
агресія -- професійна агресивність -- генеза агресивності -- чинники агресивності -- особистість
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання важливої наукової проблеми - генези професійної агресивності особистості. Здійснено адаптацію 11 сучасних англомовних психодіагностичних методик. Проведене емпіричне дослідження надало можливість визначити комплекс особливостей, якими позначена генеза професійної агресивності особистості, здійснити кількісну конкретизацію поетапної послідовності розвитку феномену професійної агресивності та обгрунтувати основні напрямки попередження виявів професійної агресії фахівців.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.8-056.49:316.613.434+316.62
Д 75


    Дроздов, Олександр Юрійович.
    Соціально-психологічні фактори динаміки агресивної поведінки молоді [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Дроздов Олександр Юрійович ; наук. кер. Скок М. А. ; Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Київ, 2004. - 201 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Агресія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
АГРЕСІЯ -- АГРЕСИВНІСТЬ -- АГРЕСИВНА ПОВЕДІНКА молоді -- ФАКТОри агресії
Анотація: Дисертація присвячена вивченню таких соціально-психологічних факторів агресивної поведінки сучасної молоді , як вплив у сім'ї, групи однолітків, засобів масової комунікації, соціально-економічних факторівта конкретних соціальних ситуацій. Емпірично було встановлено, що вплив ряду соціально-психологічних факторів на формування та прояв агресивної поведінки молоді пов'язаний з певними демографічними та особистісними характеристиками. Також було виявлено, що зростання агресії в сучасному молодіжному середовищі зумовлено, головним чином, поширенням ситуативних проявів агресії серед неагресивних особистостей, які становлять більшість молоді. За результатами досліджень автором було розроблено навчальний спецкурс "Психологія агресивної поведінки".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Скок, Микола Андрійович \наук. кер.\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.73-053.6-056.49
З-13


    Завацька, Наталія Євгенівна.
    Особливості особистісної диференціації узалежненої поведінки підлітків та її корекція [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завацька Наталія Євгенівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2003. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-193. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Узалежнена поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПІДЛІТКИ -- ОСОБИСТІСНІ особливості -- узалежнена поведінка -- опіоїди -- канабіноїди -- АЛКОГОЛь -- АГРЕСІЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ
Анотація: У дисертації досліджуються особистісні особливості підлітків з узалежненною поведінкою і викладається програма її психологічної корекції. Проведено порівняльний аналіз особистісних особливостей підлітків відповідно до різновиду вживаної наркотичної речовини. Виявлено різні види агресії підлітків під дією різних наркотичних речовин. Доведено, що на стадії психічної узалежненості від наркотиківвиникає нівелювання особистісних особливостей, на перший план виступають згрубіння, брутальність, цинізм. Був розроблений комплекс вправ, специфічних до особистісної диференціації підлітків з узалежненою поведінкою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.964.21+316.613.434
М 47


    Мелоян, Анаіт Едуардівна.
    Глибиннопсихологічні витоки агресивності особистості (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мелоян Анаіт Едуардівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 312 с. : рис. - Бібліогр.: с. 203-221. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Агресивність --Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
агресія -- агресивна поведінка -- глибинна психокорекція -- психоаналіз малюнків -- самоаналіз -- об'єктні відношення
Анотація: Дисертаційну роботу присвяченоглибинно-психологічних витоків агресії, вивчено мотивацію агресивної поведінки суб'єкта, визначено взаємозв'язок агресії та страху. Досліджено поняття об'єктних відношень суб'єкта і їх закономірностей у практичній роботі з предметною моделлю. Подано глибиннопсихологічне розуміння агресії. Проведено психоаналіз комплексу тематичних малюнків майбутнього фахівця з практичної психології, додані рекомендації психологу- практику

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.73-053.6-056.49:316.472.3+159.964.3
П 12


    Павелків, Віталій Романович.
    Психологічні засоби корекції міжособистісних стосунків у підлітків з агресивною поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Павелків Віталій Романович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 277 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Агресія--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- агресивна поведінка -- самооцінка -- міжособистісні відносини -- соціометричний статус -- продуктивне середовище
Анотація: Роботу присвячено проблемі психологічних чинників агресивної поведінки підлітків та шляхів її корекції в умовах освітнього закладу. Одержано нові дані стосовно специфічних рис агресивної поведінки у підлітковому віці. Показано вплив самоставлення, мотивів та соціально-моральних цінностей на агресивну поведінку підлітків. Виявлено зумовленість агресивної поведінки підлітків їхніми стосунками з однолітками, вчителями та батьками. Створено й апробовано програму корекції агресивної поведінки підлітків в умовах продуктивного розвивального середовища.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923.2:343.261-052
П 32


    Питлюк-Смеречинська, Олександра Дмитрівна.
    Особистісні зміни в умовах позбавлення волі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Питлюк-Смеречинська Олександра Дмитрівна ; наук. кер. Пірен М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 182,[37] с. : граф., табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-182. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Особистісні зміни--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
засуджений -- особистісні зміни -- пенітенціарний стрес -- дезадаптація -- ресоціалізація засуджених -- агресія
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню динаміки особистісних змін в умовах позбавлення волі. В роботі проаналізовано чинники та типи правопорушної поведінки, специфіку особистісних змін в процесі адаптації до умов позбавлення волі, викладено результати експериментального дослідження особливостей динаміки мотиваційно-ціннісної сфери правопорушників, характерологічні та емоційні чинники правопорушної поведінки, особливості репрезентації у свідомості правопорушників картини власного життєвого шляху.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
37.064.3+316.47
С 35


    Сікорська, Леся Борисівна.
    Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сікорська Леся Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 231, [58] с. : табл., рис., кольор. іл. - Бібліогр.: с. 211-232. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні взаємини--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні взаємини -- відносини -- спілкування -- комунікативна компетентність -- тривожність -- страх -- агресія
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов оптимізації міжособистісних взаємин учнів молодшого шкільного віку. З'ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого навчання учнів. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
316.613.434
Т 66


    Третьяков, Сергій Павлович.
    Особистісно-ситуаційна детермінація агресивної поведінки людини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Третьяков Сергій Павлович ; наук. кер. Морозов С. М. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2005. - 177 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-173. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Агресивна поведінка--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
агресія -- агресивна поведінка -- особистісно-ситуаційний підхід -- фрустрація -- тривожність -- формувальний вплив -- корекція агресивної поведінки
Анотація: У дисертаційному дослідженні використовується особистісно-ситуаційний підхід до аналізу феномену агресії. Виявлено особливості прояву агресії у працівників служб охорони і чинники, що впливають на неї - низка особистісних і ситуаційних змінних. Доведено, що механізм агресивної поведінки може бути представлений у вигляді чотирьох чинників: збудливість, завуальована жорстокість, негативізм і почуття провини. Запропоновано корекційну програму з елементами психотренінгу для профілактики та усунення агресії у працівників служб охорони.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Морозов, Сергій Маратович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.923
Р 51


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Римарчук, О. А.
    Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ [Текст] / О. А. Римарчук // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 181-188. - Бібліогр.: с. 188 (8назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
девіантна поведінка -- агресія -- маніпулятивні дії -- ЗМІ -- інформаційний простір -- діти -- молодь
Анотація: У статті розглянуто питання формування девіантної поведінки дітей та молоді. Охарактеризовано вплив ЗМІ на свідомість молодого покоління та запропоновано шляхи подолання зростання негативної поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

14.
159.922
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності [Текст] / Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 178-188. - Бібліогр.: с. 186-187 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- старші підлітки -- криза підліткового віку -- агресивність -- агресія -- негативізм -- правосвідомість -- правова соціалізація -- правова поведінка
Анотація: Охарактеризовано вплив правосвідомості старших підлітків на рівень їх агресивності. Описано особливості взаємозв'язку між рівнем агресивності і правосвідомістю. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, у яких діагностовано високий рівень агресивності. Запропоновано програму психокорекції рівня правосвідомості старших підлітків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Бартошук, М. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
159.938
М 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Макаренко, Олександр Миколайович.
    Специфіка прояву стресу у військовому середовищі [Текст] / О. М. Макаренко, О. С. Ходос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 133-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- професійна адаптація -- соціалізація -- стрес -- стресор -- дистрес -- постстресовий стан -- психічна травма -- стрес-резистентність -- тривожність -- агресія -- військовослужбовці
Анотація: Розкрито особливості протікання професійної адаптації військовослужбовців у військовому середовищі, викладено специфіку військового стресу та дистресу у мирний та воєнний час, визначено силу їх впливу на адаптаційні можливості та професійну соціалізацію військовослужбовців ЗСУ, підкреслено необхідність активної ініціативи, діяльнісного підходу до військових усіх рівнів та категорій, визначено актуальні напрямки подальших наукових досліджень, спрямованих на підвищення ефективності діяльності військових соціальних інститутів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ходос, Олександр Сергійович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
159.938
Х 69


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ходос, Олександр Сергійович.
    Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби [Текст] / О. С. Ходос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 232-241. - Бібліогр.: с. 240 (17 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- професійна адаптація -- соціалізація -- стрес -- дистрес -- постстресовий стан -- психотравма -- стресрезистентність -- тривожність -- агресія -- військовослужбовці
Анотація: Розкрито особливості професійної адаптації військовослужбовців. Викладено специфіку військового стресу та можливу динаміку його протікання у мирний та воєнний час, визначено силу їх впливу на адаптаційні можливості та професійну соціалізацію військовослужбовців.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
316.613.434+159.923-057.85/.86
Т 58


    Тополов, Єгор Вікторович.
    Професійна агресивність особистості [Текст] : монографія / Є. В. Тополов. - Київ : Слово, 2011. - 395 с. : табл. - ISBN 978-966-194-092-4 : 24.00 грн
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСТЬ -- АГРЕСІЯ -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.98(075)
Т 58


    Тополов, Єгор Вікторович.
    Практична психологія агресивності людини [Текст] : навчально-методичний посібник / Є. В. Тополов ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : КММ, 2010. - 183 с. : табл. - ISBN 978-966-1673-03-7 : 11 грн.
УДК
Рубрики: Практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
агресивність людини -- агресія -- агресивна поведінка

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

19.
159.922.27:159.922.73
Д 84


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дуркалевич, І. В.
    Соціально-культурний чинник як детермінанта агресії підлітків із заробітчанських сімей [Текст] / І. В. Дуркалевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 40-51 : табл. - Бібліогр.: с. 47-49 (31 назва)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
заробітчанська еміграція -- агресія -- сім'я -- підлітки -- агресивна поведінка
Анотація: Розглянуто основні чинники, які призводять до появи агресивності. Особливу увагу звернено на сім'ю як один із найважливіших соціокультурних чинників. Зроблено віднесення до результатів дослідження сучасних зарубіжних науковців, які займаються вивченням проблеми агресивної поведінки підлітків із заробітчанських сімей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
154
А 43


    Журба, А. М.
    Аналіз понятійного конструкту "особистісні деструкції" в науковій літературі [Текст] / А. М. Журба // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 107-110. - Бібліогр.: с. 110 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСТЬ -- ОСОБИСТІСНІ деструкції -- аутодеструкції -- агресія -- РИГІДНІСТЬ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ засоби корекції
Анотація: У статті встановлено, що під особистісними деструкціями розуміють патологічний процес руйнування структури особистості або окремих її елементів. Показано, що до особистісних деструкцій відносять такі утворення психіки людини, які породжують бар'єри в її контактах із оточуючими.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв)
Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв)
Кл.слова: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування
Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис.
Кл.слова: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність
Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв)
Кл.слова: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я
Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв)
Кл.слова: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови
Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв)
Кл.слова: насильство, виховання, соціальна патологія
Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
Кл.слова: інтелект, соціальний інтелект
Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, психологічні якості
Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, професійна зрілість
Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв)
Кл.слова: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг
Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв)
Кл.слова: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики
Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
Кл.слова: психотравма, травматичний досвід
Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв)
Кл.слова: копінг, конфлікт
Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв)
Кл.слова: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість
Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади
Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади
Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв)
Кл.слова: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності
Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв)
Кл.слова: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки
Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв)
Кл.слова: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності
Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв)
Кл.слова: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм
Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв)
Кл.слова: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість
Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв)
Кл.слова: тренувальний процес, карате
Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв)
Кл.слова: Роменець В.А., вчинкове коло
Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв)
Кл.слова: субкультура, агресія, соціалізація особистості
Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви)
Кл.слова: соціальна допомога, соціальна робота
Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв)
Кл.слова: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм
Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви)
Кл.слова: стрес, психологічний час
Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв)
Кл.слова: переживання, прийняття рішень
Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви)
Кл.слова: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект
Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв)
Кл.слова: сімейна система, психологія сім'ї
Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв)
Кл.слова: змі, надзвичайна ситуація
Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис.
Кл.слова: трудоголізм, особистісний ріст
Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис.
Кл.слова: професійний стереотип, професійні якості
Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426
Кл.слова: гендерний стереотип, гендерна роль
Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак
Кл.слова: професійне вигорання
Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач
Кл.слова: девіантна поведінка, нейропсихологія
Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова
Кл.слова: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання
Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова
Кл.слова: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан
Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл
Кл.слова: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка
Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова
Кл.слова: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова
Кл.слова: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери
Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал
Кл.слова: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність
Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська
Кл.слова: конфліктність, підлітки, агресивність
Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко
Кл.слова: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки
Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак
Кл.слова: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання
Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа
Кл.слова: психологічні ресурси, Я-концепція
Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик
Кл.слова: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення
Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна
Кл.слова: конфлікт, підлітки, соціальний працівник
Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків
Кл.слова: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

22.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мойсеєва, О. Є.
    Соціально-психологічні чинники агресії підлітків [Текст] / О. Є. Мойсеєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 309-318. - Бібліогр.: с. 316-317 (26 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
агресія -- поведінка -- агресивність -- підлітковий вік -- інститути соціалізації -- сім'я -- заклади системи освіти -- підліткова субкультура -- засоби масової інформації
Анотація: У статті розглянуто соціально-психологічні особливості агресивної поведінки підлітків. Визначено роль чинників, що сприяють формуванню агресивності підлітків, зокрема: особливості виховання в офіційних інститутах соціалізації, впливгрупи однолітків та підліткової субкультури, вплив засобів масової інформації. Проведено аналіз ситуаційних чинників агресивної поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

23.
372
А 43


    Демченко, М. О.
    Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку [Текст] / М. О. Демченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- стилі сімейного виховання -- типи сімейного виховання -- психоаналітичний підхід -- ситуативна теорія агресії -- теорія соціального научіння -- дитячо-батьківські відносини -- агресія -- агресивність
Анотація: У статті розкрито особливості виховання дітей дошкільного віку. Розкрито "психогенну теорію історії дитинства" (Л. Демоз). Охарактеризовано вплив сімейного виховання на формування особливостей характеру дитини. Розкрито сутність поняття "агресія", "агресивність".Охарактеризовано чинники, що визначають можливий розвиток агресивності в поведінці дитини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

24.
15(57.026)
А 43


    Чухрій, І. В.
    Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків [Текст] / І. В. Чухрій // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 427-435. - Бібліогр.: с. 434-435 (8 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
юність -- емоційні стани -- емоційні властивості особистості -- тривожність -- депресія -- фрустрація -- агресія -- ригідність -- криза
Анотація: В статті здійснено теоретичний аналіз проблеми виникнення емоційних реакцій в юнаків, зокрема переживання негативних емоційних станів. За результатами експерементального дослідження встановлено, що більша частина досліджуваних юнаків переживають ворожість та також їм характерна ригідність на загальному середньому рівні фону емоційних переживань.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

25.
154(Англ)
L90


    Lorenz, Konrad.
    On aggression [Text] / K. Lorenz ; translated. M. K. Wilson. - New York : Harcourt, Brace & World, 1966. - 306 p. - 18.00 грн
УДК
РУБ 154(Англ)
Рубрики: Агресія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Wilson, Marjorie Kerr \translated.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

26.
15(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - 196 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 12.00 р.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Акмеологічні основи особистісного самоздійснення / І. В. Болотнікова. - С .3-12. - Бібліогр.: с. 10-12 (12 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу / Г. В. Гуменюк. - С .12-24. - Бібліогр.: с. 21-23 (20 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Роль емоційної стійкості в професійному самоздійсненні фахівця / Г. П. Дзвоник. - С .24-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (6 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз навчального стресу у студентів вищих та середніх навчальних закладів / Г. М. Дубчак. - С .30-38. - Бібліогр.: с. 38 (3 назви) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Психологічні особливості професійного самоздійснення вихователів дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Івашкевич, Едуард Зенонович. Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .49-58. - Бібліогр.: с. 55-57 (14 назв)
Каплуненко, Ярина Юріївна. Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічного профілю / Я. Ю. Каплуненко. - С .58-73. - Бібліогр.: с. 71-73 (14 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Чинники професійного самоздійснення особистості (статеві особливості) / О. М. Кокун. - С .74-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв) : табл.
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативна компетентність як визначальний чинник професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 90-92 (11 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Індивідуальні особливості мотиваційних компонентів в професійному самоздійсненні вчених-дослідників / Т. В. Кружева. - С .93-99. - Бібліогр.: с. 98-99 (6 назв)
Лахтадир, Олена Володимирівна. Психологічна характеристика комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту: факторний аналіз / О. В. Лахтадир. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108 (4 назви) : табл.
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні підходи до вивчення проблеми наркотичної залежності / Л. М. Литвинчук. - С .109-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (11 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Вплив криз професійного розвитку на професійне самоздійснення вчителя / Н. М. Панасенко. - С .117-126. - Бібліогр.: с. 124-126 (13 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Психологічні особливості подолання особистістю життєвих криз / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .126-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (13 назв)
Пилипенко, Наталія Миколаївна. Психологічні захисти та самоставлення особистості / Н. М. Пилипенко. - С .136-144. - Бібліогр.: с. 142-143 (14 назв)
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психологічні сприяння психофізіологічному забезпеченню професійного самоздійснення фахівця в умовах соціально-економічних перетворень / Т. Л. Савченко. - С .144-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи самореалізації особистості / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. - С .150-157. - Бібліогр.: с. 155-157 (14 назв)
Удод, Максим Олександрович. Концептуальні основи психологічного відбору працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф / М. О. Удод. - С .157-166. - Бібліогр.: с. 164-166 (15 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Стрес, тривога та агресія, як небажані складові адаптаційного процесу для військовослужбовців / О. С. Ходос. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (12 назв) : граф.
Шелестова, Олена Вікторівна. Особливості протікання розладів адаптації у різних вікових та соціальних группах / О. В. Шелестова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 180-184 (21 назва)
Шульга, В. В. Взаємозв'язок рівня шкільної тривожності та адаптації школярів / В. В. Шульга. - С .184-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (5 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

27.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ходос, Олександр Сергійович.
    Стрес, тривога та агресія, як небажані складові адаптаційного процесу для військовослужбовців [Текст] / О. С. Ходос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 167-175 : граф. - Бібліогр.: с. 174-175 (12 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психологія праці
Кл.слова (ненормовані):
Збройні Сили України -- адаптація -- агресія -- емоційне вигорання -- військовослужбовці -- тривога
Анотація: В статті викладено матеріали емпіричного дослідження негативних сукупних факторів процесу стосовно адаптації військовослужбовців до військової служби, зроблено стислий аналіз отриманих даних та окреслено подальші напрямки роботи щодо вдосконалення та полегшення процесу адаптаціх військовослужбовців до нових умов служби.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

28.
153.6
А 43


    Ходос, Олександр Сергійович.
    Визначення ефективноті корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця [Текст] / О. С. Ходос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 286-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (25 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
Збройні Сили України -- адаптація -- агресія -- емоційне вигорання -- військовослужбовці -- випереджаюча освіта -- тривога
Анотація: У статті викладено матеріали контрольного емпіричного дослідження негативних сукупних факторів процесу адаптації військовослужбовців до військової служби, наведено нові напрями вдосконалення якості підготовки військовослужбовця.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

29.
372
А 43


    Федорчук, О. І.
    Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника [Текст] / О. І. Федорчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 318-331
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дошкільник -- авторитарні сім'ї -- батьківська відповідальність -- деструктивна поведінка дошкільника -- сімейне насилля -- агресія
Анотація: В статті піднімається питання розуміння дорослими унікальності періоду дошкільного дитинства для розвитку особистості, а також усвідомлення своєї відповідальності за гармонійний та повноцінний розвиток дитини. Визначено вплив моделей взаємовідносин у сім'ї на формування деструктивної поведінки дитини. Названо основні причини депресивних станів у дітей дошкільного віку, проявів агресії, формування душевної глухоти. Проаналізовано вплив медіа на процес соціалізації дошкільника. Піднімається проблема фізичного насильства в сім'ї та його наслідки. Зроблено висновки, що батьківська безвідповідальність є основним чинником диструктивної поведінки дошкільника, що потребує окремого дослідження та розробки методів корекції ставлення батьків до процесу виховання дітей в колі сім'ї.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

30.
15(08)
А 43


    Кабанцева, А. В.
    Соціалізація дітей з емоційними порушеннями [Текст] / А. В. Кабанцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 76-82. - Бібліогр.: с. 81-82 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
страх війни -- агресія -- тривожність -- колаборація дій психологів, педагогів, лікарів -- соціально-економічна нестабільність
Анотація: Основи соціалізації закладаються в дитинстві і залежать вони від сукупності різних факторів, зокрема-внутрішніх, тобто від стану фізичного і психічного здоров'я, психологічного благополуччя в цілому. У статті наводяться результати досліджень, емоційних порушень у сучасних дітей, які живуть в умовах соціально-економічної нестабільності. Детально розкрито наслідки впливу когнітивного дисонансу на процес адаптації. Запропоновано технологію соціалізації дітей з емоційними порушеннями у рамках системного підходу за чітко спланованою етапністю дій щодо корекції емоційних порушень, лікування, реабілітації наслідків. А також описано подальший супровід таких дітей. Реалізація даної технології функціонує через колаборацію педагогів, психологів, лікарів і батьків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 1-30    31-32 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 124185
Кількість відвідувачів 1103
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя