Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=віртуальний простір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
159.923.2:004.946(043.5)
Ч-15


    Чайка, Галина Василівна.
    Психологічні особливості Я-концепції комп'ютерних гравців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Г. В. Чайка ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 212 с. - Бібліогр.: с. 171-194. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- Я-образи -- самоставлення -- віртуальний простір -- комп'ютерні ігри
Анотація: Дисертація присвячена вивченню особливостей Я-концепції комп'ютерних гравців у залежності від того, чи не зловживають вони такими іграми, івід того, ігри яких жанрів вони переважно обирають. Показано, що системний аналіз Я-концепції передбачає вивчення її як цілісного утворення через самоставлення, що характерезує Я-концепцію холістично, а також через низку Я-образів - її елементів. Показано, що коригувальні дії, спрямовані на створення позитивної Я-концепції, повинні базуватися на знанні про те, який жанр є улюбленим для особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.953.5](072)
И 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 119 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Смульсон, Марина Лазарівна. Проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 6-12
Смульсон, Марина Лазарівна. Інтелектуально-творчий тренінг дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 12-30
Лотоцька, Ю. М. Дистанційний курс «Успіх» / Ю. М. Лотоцька. - С. 30-41
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальна підтримка людей похилого віку / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 41-51
Назар, Максим Миколайович. Тренінг спілкування та комунікативної компетентності / М. М. Назар. - С. 51-63
Дітюк, П. П. Проектна діяльність дорослих у дистанційному форматі / П. П. Дітюк. - С. 63-72
Дітюк, П. П. Специфіка мотивації дистанційних респондентів / П. П. Дітюк, Ю. М. Лотоцька. - С. 73-77
Назар, Максим Миколайович. Групова робота у віртуальному освітньому просторі / М. М. Назар. - С. 77-82
Мещеряков, Д. С. Розробка моделі респондента у дистанційних навчальних курсах / Д. С. Мещеряков. - С. 82-90
Лотоцька, Ю. М. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку / Ю. М. Лотоцька [и др.]. - С. 90-98
Інші автори: Іванова О. В., Суворова Т.О, Павловець О. В.
Смульсон, Марина Лазарівна. Моніторинг інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному середовищі / М. Л. Смульсон, В. В. Депутат. - С. 90-98
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- розвиток дорослих -- віртуальний простір -- освітній простір
Анотація: Методичні рекомендації, підготовлені фахівцями лабораторії сучасних інформа- ційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, присвячено психолого-педагогічним та технологічним засадам проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих. Розкрито основні поняття, пов’язані з віртуальним освітнім простором, чинниками ефективності дистанційного навчання, структурою, розвитком та саморозвитком інтелекту дорослої людини. Описано технології проектування розвивальних середовищ для інтелектуально-творчого тренінгу дорослих, підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку, інтелектуальної підтримки людей похилого віку, тренінгу спілкування та комунікативної компетентності, а також проектної діяльності дорослих у дистанційному форматі. Методичні рекомендації адресовані як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, проектувальникам та програмістам дистанційного навчання, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Мещеряков, Д. С.; Іванова, Олена Володимирівна; Суворова, Т. О.; Павловець, О. В.; Депутат, В. В.; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербатюк, В. В.
    Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах [Текст] / В. В. Щербатюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 423-430
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- ціннісна регуляція -- ціннісні орієнтації -- цінності особистості -- спілкування -- міжособистісне спілкування -- соціальні мережі -- віртуальний простір -- інтернет-серидовище
Анотація: У статті досліджується ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в контексті соціальних мережах. Аналізується теоретична і джерельна база з даної проблематики. Розглядаються особливості міжособистісного спілкування в соціальних меержах, що обумовлені віртуальним середовищем. Окреслюються потреби людини, які задовольняються соціальними мережами. Та основні мотиви активного користування. Досліджуються цінності особистості, які демонструються в соціальних мережах Facebook та Instagram. Визначається як позитивний, так і негативний вплив соціальних мереж на життя та ціннісну сферу особистості. Соціальними мережами нав'язуються стереотипи та моделі поведінки, норми діяльності, що формує власну соціальну ідентичність, самооцінку, ціннісні орієнтації тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
154
П 86


   
    Психологічні особливості соціалізації обдарованих дітей у віртуальному просторі [Текст] : монографія / А. І. Лучинкіна, К. Г. Мілютіна, Т. А. Яншина ; Інститут обдарованої дитини НАПН України. - Київ : [б. в.], 2014. - 252 с. - ISBN 978-966-2633-48-1 : 87.40 грн.
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- обдаровані діти -- віртуальний простір -- психологічні особливості соціалізації


Дод.точки доступу:
Лучинкіна, Анжеліка Іллівна; Мілютіна, К. Г.; Яншина, Т. А.; Інститут обдарованої дитини НАПН України
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Назар, Максим Миколайович.
    Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві [Текст] / М. М. Назар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 256-265. - Бібліогр.: с. 262-265 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
віртуальний простір -- дистанційна освіта -- дистанційне навчання -- електронне навчання -- постіндустріальне суспільство -- інтернет
Анотація: Метою дослідження є виявлення ролі навчання у віртуальному середовищі мережі інтернет у постіндустріальному суспільстві. Навчання у віртуальному середовищі мережі інтернет виявляє свою психологічну роль не лише як можливість, але і як провідну властивість, що характеризує суспільство нової (постіндустріальної) формації та є базово притаманним для нього, з урахуванням двох чинників: по-перше потреби індивідуумів постійно здійснювати опрацювання нових знань, вмінь та навичок, що необхідно для забезпечення власної соціальної продуктивності та адаптивності, по-друге функціонування та розвитку віртуального мереживого простору Інтернету, що перетворюється на провідний майданчик для навчання та самонавчання, як індивідуального, так і групового. Ці два психологічні ресурси починають займати ключові позиції для розвитку психічних, інтелектуальних можливостей сучасної людини - представника постіндустріального суспільства. Навчання та освіта з кожним роком все більш розширюється, а в деяких випадках і переміщується, у віртуальний простір мережі інтернет. Стає все більш актуальною необхідність вираженого та безпечного розвитку навчання у віртуальному середовищі Інтернету, залучення до нього як нових учасників, так і педагогів (викладачів, тренерів, ведучих навчальних програм і курсів, тренінгів, занять, вебінарів і т.п.), зростають потреби у різнобічних психологічних дослідженнях його можливостей, переваг і недоліків, особливостей різних змістовних напрямів і аудиторій учасників навчального процесу


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.953.5:004
Р 64


   
    Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі [Електронний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 180 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712119/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 12.08.2019. - ISBN 978-966-97846-3-6 : Б. ц.
    Зміст:
Смульсон, Марина Лазарівна. Категорія «суб’єкт» у сучасній психології. Суб’єктна активність та інтелект / М. Л. Смульсон. - С. 8-18
Смульсон, Марина Лазарівна. Суб’єктна активність утранзитивному світі / М. Л. Смульсон. - С. 18-22
Смульсон, Марина Лазарівна. Психологічні умови розвитку суб’єктної активності у віртуальному просто / М. Л. Смульсон, В. В. Депутат, О. В. Іванова. - С. 22-34
Рудницька, Світлана Юріївна. Розвиток суб’єктної активності дорослих у комбінованому очно-дистанційному навчанні / С. Ю. Рудницька. - С. 34-42
Дітюк, П. П. Технології формування суб'єктивної активності дорослих / П. П. Дітюк. - С. 42-63
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Розвиток суб'єктивної активності людей похилого віку / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 63-86
Назар, Максим Миколайович. Інтернет-тренінг як інструмент актуалізації суб'єктивної активності дорослих / М. М. Назар. - С. 86-117
Мещеряков, Д. С. Розвиток суб'єктивної активності дорослих користувачів соціальних мереж / Д. С. Мещеряков. - С. 117-150
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток суб'єктивної активності -- дорослі -- віртуальний простір -- соціальні мережі -- інтернет-тренінг -- люди похилого віку
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепціюрозвитку суб’єктної активності дорослих у віртуальномупросторі. Особлива увага спрямована на теоретико-методологічний аналіз категорій суб’єкт, активність, суб’єктна активність у віртуальному просторі, зокрема, розглянуто активність користувачів соціальних мереж та учасників інтернет-тренінгів.Описано технології формування суб’єктної активності дорослих та результати експериментальних досліджень, здійснених за допомогою розроблених технологій. Показана специфіка розвитку суб’єктної активності людей похилого віку.Монографія адресована як науковцям, так і практикам –психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання.


Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


7.
15(08)
А 43


    Свідерська, О. І.
    Соціально-психологічні особливості формування політичних вподобань у віртуальному середовищі: теоретико-методологічний аналіз [Текст] / О. І. Свідерська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 308-316. - Бібліогр.: с. 315 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
політична поведінка -- віртуальний простір -- маніпулятивний вплив -- політичні вподобання -- віртуальна поведінка
Анотація: Однією із вагомих особливостей сучасного суспільства є його віртуалізація. Сьогодні майже неможливо уявити будь-яку сферу життя без залучення інтернету. Покупки, соціальна комунікація, форуми, онлайн навчання, ЗМІ, офіційні сторінки відомих політиків, партій, організацій, будь-яка послуга, будь-яка організація, все що раніше було важко доступним, сьогодні ми знаходимо у соціальних мережах. З одного боку - це зручно, адже дозволяє економити час, проте з іншого боку - величезна кількість інформації, яку щодня отримує особа, перебуваючи в віртуальному просторі просто не має шансу бути об'єктивно оціненою й відфільтровано, адже людський мозок просто не здатен цього зробити. Постійне інформаційне навантаження , та вдало поданий матеріал сприяють маніпулятивному впливу на свідомість, прийняття рішень та, зрештою поведінку споживача, в тому числі і політичну, що формується за допомогою потреб та мотивів. Проблема сучасних наукових досліджень полягає у вирішенні питання відмежування віртуального образу політиків від реального та можливості мінімалізувати маніпулятивного впливу на поведінку, зокрема політичну.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

8.
153
К 13


    Кириченко, В. В.
    Особистість у сучасному інформаційному суспільстві [Текст] : монографія / В. В. Кириченко ; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир : [б. в.], 2020. - 245 с. - 35.00 грн.
УДК
РУБ 153

Кл.слова (ненормовані):
віртуальний простір -- інформаційне суспільство


Дод.точки доступу:
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України; Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
   159.953.5
   Р 64


   
    Розвиток суб’єктної активності дорослих у віртуальному просторі [Електронний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська, Д. С. Мещеряков, М. М. Назар [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон. - Київ : [б. в.], 2018. - 180 с. - ISBN 978-966-97846-3-6 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку --дорослі--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт -- суб'єктність -- суб'єктна активність -- віртуальний простір -- розвиток -- Інтернет
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепцію розвитку суб’єктної активності дорослих у віртуальному просторі. Особлива увага спрямована на теоретико-методологічний аналіз категорій суб’єкт, активність, суб’єктна активність у віртуальному просторі, зокрема, розглянуто активність користувачів соціальних мереж та учасників інтернет-тренінгів. Описано технології формування суб’єктної активності дорослих та результати експериментальних досліджень, здійснених за допомогою розроблених технологій. Показана специфіка розвитку суб’єктної активності людей похилого віку. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Мещеряков, Дмитро Сергійович; Назар, Максим Миколайович; Смульсон , Марина Лазарівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 107916
Кількість відвідувачів 1194
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя