Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=життєвий шлях особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
37.011.3-051-057.875:159.923:316.477
І-23


    Іванцев, Людмила Ігорівна.
    Становлення особистості майбутнього вчителя як суб'єкта життєтворчості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванцев Людмила Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 194 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-194. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Становлення особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях особистості -- технології життєтворчості -- формування методів життєтворення -- рефлексія життєвого шляху -- майбутній вчитель -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена психологічним проблемам формування у студентів - майбутніх учителів - здатності до творення стратегій побудови власного життєвого шляху. В основу технології життєтворчості покладено усвідомлення ними кожного з етапів процесу формування життєвих стратегій. Побудовано модель процесу опанування технологіями життєтворчості, що складається з низки стадій, на кожній із яких відбувається усвідомлення умов існування, ціннісної системи, цільової системи, процесу зіткнення домагань та очікувань із реальністю, життєвої перспективи та методів реалізації життєвих планів і намірів. Виявлено стадії, на яких студенти найбільше потребують психокорекційної допомоги.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.98
П 16


    Панок, В. Г.
    Прикладна психологія. Теоретичні проблеми [Текст] : монографія / В. Г. Панок. - Київ : Ніка-Центр, 2017. - 188 с. - ISBN 978-966-521-697-1 : 12.00 грн
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
прикладна психологія -- науково-психологічне знання -- методологія -- життєвий шлях особистості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(02)
О 75


   
    Основи практичної психології [Текст] : підручник для студентів вищих закладів освіти / [В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелева [та ін.] ; [голов. ред. С. Головко] ; [ред. Ю. Медюк]. - Київ : Либідь, 1999. - 536 с. - 9.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- методологія практичної психології -- особистість у практичній психології -- життєва ситуація особистості -- життєвий шлях особистості -- доля у практичній психології -- особистість практикуючого психолога -- особистість психолога -- види діяльності соціально-психологічної служби -- функції соціально-психологічної служби -- практична психологія в системі освіти -- організація психологічної служби в освітніх закладах -- становлення особистості у навчально-виховному процесі -- види діяльності шкільного психолога


Дод.точки доступу:
Панок, [В. ; Титаренко, Т.; Чепелева [та ін.], Н.; Головко], С. \[голов. ред.\; Медюк], Ю. \[ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
15(02)
О 75


   
    Основи практичної психології [Текст] : підручник для студентів вищих закладів / [В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелева [та ін.] ; [голов. ред. С. Головко] ; [ред. Ю. Медюк]. - вид. 3-є стереотипне. - Київ : Либідь, 2006. - 536 с. - 60.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- методологія практичної психології -- особистість у практичній психології -- життєва ситуація особистості -- життєвий шлях особистості -- доля у практичній психології -- особистість практикуючого психолога -- особистість психолога -- види діяльності соціально-психологічної служби -- функції соціально-психологічної служби -- практична психологія в системі освіти -- організація психологічної служби в освітніх закладах -- становлення особистості у навчально-виховному процесі -- види діяльності шкільного психолога


Дод.точки доступу:
Панок, [В. ; Титаренко, Т.; Чепелева [та ін.], Н.; Головко], С. \[голов. ред.\; Медюк], Ю. \[ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2(043.5)
П 12


    Павленко, Оксана Володимирівна.
    Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Павленко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 276 с. : табл. - Бібліогр.: с. 192-217 (230 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях особистості -- життєвий досвід -- перспектива особистості -- ситуація невизначеності -- модель інтерпретації життєвого досвіду -- типологія інтерпретації життєвого досвіду -- фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.2(043.5)
П 12


    Павленко, Оксана Володимирівна.
    Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Павленко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (19 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях особистості -- життєвий досвід -- перспектива особистості -- ситуація невизначеності -- модель інтерпретації життєвого досвіду -- типологія інтерпретації життєвого досвіду -- фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.07.2024
Кількість запитів 3314
Кількість відвідувачів 604
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя