Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=процес розв'язування творчої задачі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Третяк, Т. М.
    Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах [Текст] / Т. М. Третяк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- процес розв'язування творчої задачі -- інформація -- стратегія -- конструювання -- структурно-функціональний аналіз
Анотація: Аналізуються особливості розв'язування людиною творчих задач за умов карантину під час світової пандемії COVID-19. Розглядається співвідношення понять: творча задача, мисленнєва задача, пізнавальна задача; а також механізм прийняття творчих рішень: трансформація пізнавальної проблеми в мисленнєву задачу, розв'язання самої мисленнєвої задачі. Обгрунтовується діагностичний і розвивальний потенціал системи КАРУС. Формулюються основні визначення поняття "стратегія". Подається визначення творчого мислення з позицій системи КАРУС. Розглядається структура процесу розв'язування творчої задачі. Акцентується увага на системоутворюючому впливі стартових його етапів, на впливі емоціонального мутагенезу та ефективність творчої мисленнєвої діяльності в ускладнених інформаційних умовах, зокрема, мова йде про оптимальність дифіциту прогностично необхідної інформації як базову умову продуктивності творчого мислення старшокласників. Формулюється основний закон учнівської творчості. Подається типологія задач, які розв'язуються школярами під час навчально-виховного процесу в різного роду навчальних закладах і закладах позашкільної освіти зокрема, під час гурткових занять. Аналізується досвід діяльності кращих гурткових об'єднань старшокласників щодо розвитку їх творчого мислення при розробці ними конструкцій, що характеризуються об'єктивною новизною і суспільно корисною значущістю, оскільки розв'язування творчих задач такого роду пов'язане з необхідністю адекватного структурно-функціонального аналізу значних обсягів актуальної інформації, нерідко реалізується за ускладнених умов: при дифіциті часу, прогностично необхідної інформації, за умов раптових заборон і обмежень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 76847
Кількість відвідувачів 682
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя