Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
37.013+378-057.875:37.011.3-051
В 61


    Вовк, Валентин Петрович .
    Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вовк Валентин Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 253 с. : табл. - Бібліогр.: с. 165-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вчитель початкових класів--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціальна занедбаність -- важковиховуваність -- девіантна поведінка -- психологічна компетентність -- психологічна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями. В дослідженні теоретично обгрунтовано і практично доведено необхідність формування у майбутніх учителів психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії, окремо виділені конкретні професійно-психологічні якості, що входять до її складу. У дисертації висвітлено причини соціальної занедбаності, проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розглянуто теоретичний і практичний підходи щодо підготовки майбутніх учителів до роботи із соціально занедбаними учніми в сучасній системі освіти. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх ставлення і цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого автором спецкурсу "Методика роботи із соціально зенедбаними учнями".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378.011.3-057.175:159.923]:378.014.6:005.6
П 53


    Полуніна, Олена Вікторівна.
    Психологічна компетентність викладача вищого педагогічного навчального закладу як чинник успішності управління процесом учіння студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Полуніна Олена Вікторівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Компетентність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- локус контролю -- професіоналізм -- саморозвиток -- психологічний клімат -- мотивація досягнення
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному аналізу функцій психологічної компетентності викладача як чинника успішності управління ним навчальним процесом у вищому педагогічному закладі. Розкривається роль і місце психологічної компетентності у структурі професійно-педагогічної діяльності педагога, визначається специфіка впливу останньої на зміст і способи управління педагогічним процесом. Створено і апробовано систему діагностичних процедур і прийомів розвитку психологічної компетентності у формі соціально-психологічного тренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пилипенко, Наталія Миколаївна.
    Мотиваційні компоненти академічного консультування майбутніх фахівців [Текст] / Н. М. Пилипенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 185-193. - Бібліогр.: с. 192 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
академічне консультування -- мотивація -- успіх -- особистісно-професійне становлення -- психологічна компетентність
Анотація: Аналізуються мотиваційні компоненти академічного, як однієї з моделей психологічного консультування. Емпірично вичвлено різні рівні розвитку психологічної компетентності студентів. Встановлено мотиваційні бар'єри замовлень студентами психологічних консультувань.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
378.091.12:376-056.262-051:159.9
П 14


    Паламар, Олена Михайлівна.
    Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога [Текст] / О. М. Паламар // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 442-456. - Бібліогр.: с. 452-454 (15 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- тифлопедагог -- пізнавальна функція -- рефлексивна функція -- професійна самосвідомість -- педагогічна діяльність -- порушення зору -- депривація
Анотація: Розкрито пізнавальні та рефлексивні аспекти психологічної компетентності тифлопедагога. Представлено аналіз рефлексивної діяльності педагога, її змісту та спрямованості. Подано різні класифікації рефлексії, наявні в психолого-педагогічній літературі. Показано зв'язок проблем суб'єктності та самосвідомості педагога з питанням рефлексії професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
378.22:159.9.07
Т 36


    Тесленко, Марина Миколаївна.
    Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів [Текст] / М. М. Тесленко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 696-705 : Бібліогр.: с. 704 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діалогічний підхід -- психологічна компетентність -- професійний саморозвиток -- інтерактивне навчання
Анотація: Проаналізовано та обґрунтовано значення діалогічного підходу як головної умови якісної професійної підготовки майбутнього психолога в системі вищої школи. Виокремлено чинники ефективності діалогічних комунікативних практик у вищій школі. Аргументовано доцільність застосування діалогічного підходу у вищій школі з метою свідомого розвитку та вдосконалення професійної компетентності майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.923.33+316.66]:005.336.2(043.5)
Б 72


    Борець, Юлія Василівна.
    Психологічні особливості громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ю. В. Борець ; наук. кер. В. Г. Панок ; Чернігівськ. держ. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2016. - 238 с. : табл. - Бібліогр.: с. 183-209. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціономічні професії--Психологічна компетентність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- майбутні фахівці -- соціономічні професії -- майбутні психологи -- майбутні юристи -- громадянська компетентність -- суспільно-пізнавальна компетенція -- нормативно-регулятивна компетенція -- поведінково-діяльнісна компетенція
Анотація: У дослідженні вивчаються психологічні особливості громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій - психолога і юриста. Представлено авторську теоретичну модель громадянської компетентності фахівців соціономічного профілю, яка включає основні компетенції: суспільно-пізнавальну, нормативно-регулятивну та поведінково-діяльнісну. Досліджено критерії сформованості громадянської компетентності майбутніх психологів та юристів. Визначено кореляційні зв'язки і залежності між компетенціями громадянської компетентності, контурно окреслено соціально-психологічні проблеми та протиріччя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(06)
П 86


    Ботіна, Л. Й.
    До проблеми трансформації форм і способів усної презентації своїх досліджень психологами-науковцями в умовах інформаційного суспільства [Текст] / Л. Й. Ботіна // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 10-15. - Бібліогр.: с. 15 (7 назв) . - ISBN 978-966-189-358-9
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- наукова комунікація -- науковий дискурс -- презентація досліджень -- психологічна компетентність
Анотація: Проаналізовано сучасні наукові дані, які накопичено в області психології комунікацій. З'ясовано комунікативну специфіку презентації психологами своїх наукових доробків в умовах інформаційного суспільства.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ятчук, М. С.
    Емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 281-287
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- структура емпатії -- рівень емпатії -- психологічна компетентність -- професійна діяльність
Анотація: У статті розглядається емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної криминально-виконавчої служби України. Досліджено структуру емпатії працівників органів та установ виконання покарань та показано, що компоненти виражені у такій послідовності: здатність до проникнення в емпатії; раціональний канал емпатії; настанови, що підкріплюють емпатію; інтуїтивний канал емпатії; емоційний канал емпатії; ідентифікація в емпатії. Визначено загальний рівень емпатії працівників Державної кримінально-виконавчої служби України. Запропоновано напрями підвищення рівня емпатії як критерію психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
151.51
А 43


    Ятчук, М. С.
    Психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 191-199. - Бібліогр.: С. 198 (3 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
психологічний профіль -- самооцінка -- професійна діяльність -- психологічна компетентність -- оптимізація розвитку психологічної компетентності
Анотація: У статті розкрито проблему психологічного профілю працівника Державної кримінально-виконавчої служби України. Побудовано психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України. Проведено аналіз окремих факторів психологічного профілю працівника Державної кримінально-виконавчої служби України. Виявлено, що психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України представлений: відкритістю до взаємодії та комунікації; ригідністю і конкретністю мислення; емоційною стійкістю; дисциплінованістю, відповідальністю, дотриманням моральних норм, сумлінним виконанням професійних обов’язків; рішучістю, сміливістю, схильністю до ризику; лідерськими якостями та високим рівнем розвитку самоконтролю; завищеною оцінкою власних можливостей, умінь та здібностей. Відзначено, що врахування особливостей психологічного профілю працівника Державної кримінально-виконавчої служби України сприятиме здійсненню професійного психологічного відбору та психологічного забезпечення службової діяльності працівників органів та установ виконання покарань.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.9:005.95(043.5)
В 17


    Ванченко, Людмила Вікторівна.
    Особливості психологічного забезпечення системи управління персоналом на залізничному транспорті [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л. В. Ванченко ; наук. кер. О. А. Філь ; ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України. - Київ, 2019. - 300 с. : табл. - Бібліогр.: с. 210-230 (205 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологія соціальної роботи
Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- соціальні установки -- соціальні цінності -- управлінський персонал -- залізничний транспорт -- психологічне забазпечення -- система управління персоналом
Анотація: Дисертація присвячена аналізу особливостей психологічного забезпечення системи управління персоналом на залізничному транспорті. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. Вперше розглянуто основні підходи до управління персоналом на залізничному транспорті у розрізі історичних періодів, розкрито соціально-психологічні особливості діяльності АТ «Укрзалізниця», наведено психологічні проблеми з управління персоналом на залізничному транспорті, визначено концепцію психологічного забезпечення системи управління персоналом на залізничному транспорті та розроблено модель її впровадження, обґрунтовано теоретичну модель психологічної компетентності керівника на залізничному транспорті як системоутворювального фактору психологічного забезпечення системи управління персоналом та емпірично досліджено рівень сформованості психологічної компетентності начальника поїзда (пасажирського). Представлені результати ефективності впровадження моделі психологічного забезпечення системи управління персоналом. Ключові слова: психологічна компетентність, соціальні установки, соціальні цінності, управлінський персонал, залізничний транспорт, психологічне забезпечення, система управління персоналом.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Філь, Олена Анатоліївна \наук. кер.\; ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.9:005.95(043.5)
В 17


    Ванченко, Людмила Вікторівна.
    Особливості психологічного забезпечення системи управління персоналом на залізничному транспорті [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л. В. Ванченко ; наук. кер. О. А. Філь ; ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України. - Київ, 2019. - 23 с. : табл. - Бібліогр.: с. 20-22 (17 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологія соціальної роботи
Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- соціальні установки -- соціальні цінності -- управлінський персонал -- залізничний транспорт -- психологічне забазпечення -- система управління персоналом
Анотація: Дисертація присвячена аналізу особливостей психологічного забезпечення системи управління персоналом на залізничному транспорті. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. Вперше розглянуто основні підходи до управління персоналом на залізничному транспорті у розрізі історичних періодів, розкрито соціально-психологічні особливості діяльності АТ «Укрзалізниця», наведено психологічні проблеми з управління персоналом на залізничному транспорті, визначено концепцію психологічного забезпечення системи управління персоналом на залізничному транспорті та розроблено модель її впровадження, обґрунтовано теоретичну модель психологічної компетентності керівника на залізничному транспорті як системоутворювального фактору психологічного забезпечення системи управління персоналом та емпірично досліджено рівень сформованості психологічної компетентності начальника поїзда (пасажирського). Представлені результати ефективності впровадження моделі психологічного забезпечення системи управління персоналом. Ключові слова: психологічна компетентність, соціальні установки, соціальні цінності, управлінський персонал, залізничний транспорт, психологічне забезпечення, система управління персоналом.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Філь, Олена Анатоліївна \наук. кер.\; ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

12.
37.015.3:159.947.5(043.5)
О 60


    Опанасенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічна структура навчального цілепокладання у старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Опанасенко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 199 с. : табл. + 1 додатки 65 с. - Бібліогр.: с.183-199 (189 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Мотивація навчання

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- старший шкільний вік -- цілепокладання -- навчальне цілепокладання -- пізнавальні цілі -- пізнавально-прагматичні цілі -- соціально-прагматичні цілі -- формально-навчальні цілі -- когнітивний блок -- мотиваційний блок -- діяльнісний блок -- рефлексивний блок -- регулятивний блок -- психологічна компетентність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей психологічної структури навчального цілепокладання у старшокласників. Здійснено теоретико-методологічне вивчення феномена навчальнго цілепокладання. Встановлено, що навчальне цілепокладання - це здатність особистості до усвідомленого визначення власних цілей навчання, їх узгодження з іншими особистісно-значимими цілями та оцінки досягнутого і бажаного результату навчання. З'ясовано, що у старшокласників навчальне цілепокладання постає як процес визначення освітніх перспектив. Побудовано структурно-функціональну модель навчального цілепокладання у старшокласників, яку складають: типи навчальних цілей (пізнавальні, пізнавально-прагматичні, соціально-прагматичні, формально-навчальні) та блоки психологічної компетентності (когнітивний, мотиваційний, діяльнісний, рефлексивний, регулятивний). Домінування типу навчальних цілей визначає тип навчального цілепокладання, а розвиток блоків психологічної компетентності - рівень його сформованості. Емпірично з'ясовано, що усі типологічні групи старшокласників за сформованою психологічною структурою навчального цілепокладання є позитивними, оскільки спрямовані на побудову учнями індивідуальних навчальних траєкторій. Водночас, найменш перспективним є формально-навчальний тип учнів, а найбільш конкурентноспроможним визначено пізнавальний тип. Розроблено та апробовано технологію розвитку психологічної структури навчального цілепокладання через звернення старшокласників до їх життєвих перспектив та рівня сформованості психологічної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
37.015.3:159.947.5(043.5)
О 60


    Опанасенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічна структура навчального цілепокладання у старшокласників [Рукопис] : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.07 / Л. А. Опанасенко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- старший шкільний вік -- цілепокладання -- навчальне цілепокладання -- пізнавальні цілі -- пізнавально-прагматичні цілі -- соціально-прагматичні цілі -- формально-навчальні цілі -- когнітивний блок -- мотиваційний блок -- діяльнісний блок -- рефлексивний блок -- регулятивний блок -- психологічна компетентність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей психологічної структури навчального цілепокладання у старшокласників. Здійснено теоретико-методологічне вивчення феномена навчальнго цілепокладання. Встановлено, що навчальне цілепокладання - це здатність особистості до усвідомленого визначення власних цілей навчання, їх узгодження з іншими особистісно-значимими цілями та оцінки досягнутого і бажаного результату навчання. З'ясовано, що у старшокласників навчальне цілепокладання постає як процес визначення освітніх перспектив. Побудовано структурно-функціональну модель навчального цілепокладання у старшокласників, яку складають: типи навчальних цілей (пізнавальні, пізнавально-прагматичні, соціально-прагматичні, формально-навчальні) та блоки психологічної компетентності (когнітивний, мотиваційний, діяльнісний, рефлексивний, регулятивний). Домінування типу навчальних цілей визначає тип навчального цілепокладання, а розвиток блоків психологічної компетентності - рівень його сформованості. Емпірично з'ясовано, що усі типологічні групи старшокласників за сформованою психологічною структурою навчального цілепокладання є позитивними, оскільки спрямовані на побудову учнями індивідуальних навчальних траєкторій. Водночас, найменш перспективним є формально-навчальний тип учнів, а найбільш конкурентноспроможним визначено пізнавальний тип. Розроблено та апробовано технологію розвитку психологічної структури навчального цілепокладання через звернення старшокласників до їх життєвих перспектив та рівня сформованості психологічної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

14.
159.9+316.723+316.454.5]:37.018-057.34(043.3)
У 49


    Улунова, Ганна Євгенівна.
    Психологія розвитку культури професійного спілкування державних службовців у системі безперевної освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Г. Є. Улунова ; наук. конс. Н. В. Чепелєва ; НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 46 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
культура -- професійне спілкування -- державні службовці -- безперервна освіта -- діяльнісно-акмеологічний підхід -- психологічна компетентність -- психологічна готовність -- акмеологічні інваріанти професіоналізму особистості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. конс.\; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.9:37.032:355/359.08(043.3)
П 32


    Пізінцалі, Віктор Валентинович.
    Розвиток психологічної культури у майбутніх офіцерів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Пізінцалі ; наук. кер. О. Ю. Андрощук ; Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2020. - 20 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологічна культура -- майбутні офіцери -- психологічна грамотність -- психологічна компетентність -- чинники розвитку психологічної культури -- програма -- структурно-функціональна модель

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Андрощук, Олена Юріївна \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (Хмельницький)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 6629
Кількість відвідувачів 388
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя