Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (45)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічний супровід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-44 
1.
159.923-056.26+378-057.875-056.26(043.5)
Т 47


    Тищенко, Лілія Валеріївна.
    Психологічні особливості життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Тищенко Лілія Валеріївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 194 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 168-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Життєві перспективи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
функціональні можливості -- життєві перспективи -- усвідомлення тілесності -- інклюзивне навчання -- психологічний супровід -- психологічна підтримка
Анотація: Показано, що психологічну основу побудови життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями утворюють рівень та якість усвідомлення власної тілесності. Розглянуто психологічні особливості навчання у ВНЗ студентів з обмеженими функціональними можливостями яу етапу їх життєвого шляху і побудови власних життєвих перспектив. Представлено емпіричну модель зон проблематизації навчальної діяльності представників цієї категорії та доведено, що недостатній рівень сформованості психологічної структури учбово-професійної діяльності, низький рівень їх комунікативної компетентності та значні недоліки у загальній соціальній адаптованості стають провідними чинниками при виникненні психологічних та особистісних проблем у процесі побудови власних життєвих перспектив. Розроблено та експериментально апробовано структурно-функціональну модель психологічного супроводу та підтримки студентів з обмеженими функціональними можливостями, що сприяє позитивній побудові ними власних життєвіих перспектив. Впроваджено програму комплексної роботи з категорією студентів з обмеженими функціональними можливостями, яка може здійснюватися в рамках психологічної служби ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.98:61
Т 64


    Тохтамиш, Олександр Михайлович.
    Психологічний супровід дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з гіперактивністю та дефіцитом уваги [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Тохтамиш Олександр Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 215 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-215. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Гіперактивність--Дисертації
   Медична психологія--Дефіцит уваги--Дисертації

   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дитяча гіперактивність -- імпульсивність -- дефіцит уваги -- психологічний супровід -- тактильний контакт -- ігротерапія -- контакт батьків
Анотація: У дисертації розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення процесу психологічного супроводу дітей з геперактивним розладом і дефіцитом уваги (ГРДУ). Дається теоретичний аналіз ступеня роздробленості проблеми у медико-психологічній та педагогічній літературі. Окрема увага приділяється аналізу теорій впливу соціального оточення на розвиток гіперактивного розладу з дефіцітом уваги. Виділяються значущі чинники, які збільшують ризик формування ГРДУ у ранньому віці. Аналізуються методи психологічної діагностики, психологічної корекції і психотерапії дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з ГРДУ. Пропонується авторська методика ескалації тактильного контакту (ЕТК) та досліджується її ефективність у порівнянні з ігротерапевтичною програмою психологічного супроводу дітей з гіперактивністю і дефіцитом уваги. В дисертації концептуально виділений та експериментально підтверджений один з найвпливовіших чинників ефективного психологічного супроводу дітей з гуперактивністю та дефіцитом уваги, яким є тактильний контакт.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.343:159.9/Ч-34-069458

    Чегі, Тіберій Тіберійович.
    Психологічний супровід навчально-службової діяльності курсантів-правоохоронців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чегі Тіберій Тіберійович ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 193 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 175-193. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічний супровід--Дисертації
   Вікова психологія--Курсанти-правоохоронці--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
курсанти-правоохоронці -- навчально-службова діяльність -- психологічний супровід -- діагностичні методи -- корекційно-розвивальні методи
Анотація: У дисертації викладено теоретико-методологічне обгрунтування та вперше запропоновано практичне розроблення системи заходів психологічного супроводу навчально-службової діяльності курсантів правоохоронних спеціальностей, яка містить діагностичну та корекційно-розвивальну складові. На діагностичному етапі психологічного супроводу виявлено курсантів із недостатнім рівнем розвитку психологічних професійно важливих якостей і властивостей; курсантів із наявністю як порівняно стійких негативних особистісних змін та станів, так і порівняно нетривалих негативних відхилень у психічному та функціональних станах; визначено загальні та професійно-службові характерні риси курсантів, особливості їхніх порівняно стійких та динамічних психічних і функціональних станів. результати експериментального дослідження засвідчили ефективність розробленого методичного забезпечення корекційно-розвивального етапу психологічного супроводу і доцільність його використання із цією метою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.98:37.091.2]:378.09
Е 15


    Євдокімова , Олена Олександрівна.
    Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Євдокімова Олена Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 412 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 435-467. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічний супровід--Дисертації
   Педагогічна психологія--Навчально-виховний процес--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна підтримка -- психологічний супровід -- особистісно-професійний розвиток -- суб`єкти освітнього процесу -- навчальна діяльність -- професійна діяльність -- самоактуалізація -- структурно-функціональна модель
Анотація: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.946.3+37.043/Н 60-146562

    Ніщук, Галина Миколаївна.
    Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ніщук Галина Миколаївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 197 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві відхилення -- першокласники -- правильне мовлення -- логопедична корекція -- психологічний супровід -- фрустрація -- спільна діяльність
Анотація: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
316.614.5:173.7:316.362(043.5)
В 58


    Власова, Наталія Валеріївна.
    Соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин у сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Власова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Говорун Т. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічний клімат--Батьківсько-дитячі взаємини--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- батьківсько-дитячі стосунки -- міжособистісні взаємини -- батьківсько-юнацькі стосунки -- батьківство -- соціально-психологічний клімат -- психологічний супровід
Анотація: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних і методичних підходів до проблеми розвитку батьківсько-дитячих взаємин у функціонуванні сім'ї. Виокремлено соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин. Досліджено особливості батьківсько-юнацьких відносин за показниками узгодженості соціально-психологічних чинників з врахуванням гендерних характеристик взаємодії батьків та дітей у виконанні сімейних ролей. Представлено типологію сімей за показниками визначених соціально-психологічних чинників. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку міжособистісних взаємин батьків та дітей.''

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922:316.362.4:364-782.44
М 48


    Мельничук, Тетяна Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники забезпечення ефективності процесу усиновлення дітей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т. І. Мельничук ; наук. кер. Т. В. Говорун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 276 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-197. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічні чинники--Усиновлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- мотивація усиновлення -- успішність усиновлення -- СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ -- усиновлювачі -- батьківсько-дитячі взаємини -- соціально-психологічний клімат -- психологічний супровід
Анотація: В роботі здійснено аналіз наукових джерел та узагальнено накопичений досвід функціонування сімей з дітьми в ситуації національного й міждержавного усиновлення. Науково обґрунтовано і перевірено методи вивчення психологічних аспектів феномену сім'ї в усиновленні. Дослідено та систематизовано соціально-психологічні чинники процесу усиновлення дітей в параметрах його ефективності. Розроблено психологічну модель забезпечення ефективності усиновлення дитини в сім ї та визначено підходи до її розбудови.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.2.31+33
М 23


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Манилова, Лідія Михайлівна.
    Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти [Текст] / Л. М. Манилова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 147-155 : рис. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- особливі освітні потреби -- діти з особливими потребами -- когнітивний розвиток дітей -- навчальний процес -- психологічний супровід -- комп'ютерні технології
Анотація: В статті висвітлено проблеми освіти дітей з обмеженими можливостями здоров'я, їх інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічного супроводу розвитку і навчання цих дітей, їх успішної соціальної адаптації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.9.072.942.5-055.52
Ц 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Царькова, О. В.
    Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами [Текст] / О. В. Царькова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 468-478. - Бібліогр.: с. 475-476 (12 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- почуття провини -- бесіда -- спостереження -- сім'я -- модель сім'ї -- психологічний клімат -- психологічний супровід
Анотація: Розглянуто необхідність проведення психологічної діагностики у сім'ях, де росте дитина з особливими потребами. Визначено основний психодіагностичний інструментарій, за допомогою якого можливо з'ясувати актуальний психоемоційний стан батьків. Розглянуто особливості побудови корекційної та терапевтичної роботи з родиною.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.9:316.6
В 29


    Венгер, Ганна Сергіївна.
    Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях [Текст] / Г. С. Венгер // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 125-137 : рис. - Бібліогр.: с. 136 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
рольові стосунки -- дистантна сім'я -- адаптаційні можливості -- психологічний супровід -- соціальне середовище -- внутрішньосімейні взаємини -- рольова взаємодія -- сімейні ролі
Анотація: У статті описано вибірку дослідження, співвідношення між статтю і досвідом сімейних стосунків, співвідношення між типом сім'ї і рівнем освіти. Досліджено розподіл сімейних ролей у традиційній і дистантній сім'ях. Розглянуто зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім'ях. На основі аналізу наукових джерел визначено ієрархічну структуру сімейних ролей - взаємодій у традиційних і дистантних сім'ях.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
159.922.73
П 78


    Прокопів, Людмила Ярославівна.
    Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності [Текст] / Л. Я. Прокопів // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 561-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивність -- дефіцит уваги -- імпульсивність -- психологічний супровід -- психокорекція -- психоедукація -- дошкільники
Анотація: Актуалізовано проблему психологічної корекції гіперактивності як розладу поведінки дошкільників. Охарактеризовано психологічні особливості розвитку гіперактивних дітей, на подолання і компенсацію яких спрямовані різноманітні методи психологічної корекції. Окреслено продуктивні психологічні методи раннього діагностування гіперактивності у дітей. Виокремлено методологічні підходи й обґрунтовано формат особливих умов, створених для ефективної підготовки дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги до навчання в школі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
159.972
Т 26


    Твардовская, Алла Александровна.
    Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки [Текст] / А. А. Твардовская // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 685-695 : рис. - Бібліогр.: с. 694 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- порушення розвитку у дітей -- лекотека -- комунікативні здібності -- дошкільники -- діагностико-корекційна робота -- психологічний супровід
Анотація: Представлено результати емпіричного дослідження, спрямованого на оцінку рівня сформованості комунікативної компетенції дітей з комплексними порушеннями розвитку, які відвідують Лекотеку. У статті розкрито результати дослідження з виявлення особливостей розвитку комунікативних здібностей дошкільників з використанням розробленої програми, що включала дослідження передумов комунікативної діяльності, а також невербальних і вербальних компонентів комунікації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
371
Ц 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Цавалюк, Тетяна Олександрівна.
    Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів [Текст] / Т. О. Цавалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 393-400. - Бібліогр.: с. 399 (13 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- інтелектуальні почуття -- психологічний супровід -- розумова діяльність
Анотація: Розкрито основні завдання інтелектуального розвитку (формування правильних уявлень про навколишній світ, розвиток пізнавальних психічних процесів, розвиток пізнавальних психічних умінь і навичок; формування найпростіших способів розумової діяльності), як основного чинника успішності психологічного супроводу формування інтелектуальних почуттів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
378.013.77:338.48-051
С 77


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Старова, Ю. В.
    Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу [Текст] / Ю. В. Старова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 268-275. - Бібліогр.: с. 274 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- управлінська діяльність -- мотивація -- особистісна сфера -- професійне самовизначення -- професійна соціалізація
Анотація: Визначено поняття психологічного супроводу підготовки до управлінської діяльності менеджерів. Надано основні методичні рекомендації для суб'єктів навчально-виховного процесув університеті, які сприятимуть цілеспрямованій підготовці до управлінської діяльності менеджерів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
15(06)
П 86


    Манилова, Лідія Михайлівна.
    Діти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти [Текст] / Л. М. Манилова // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 71-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (21 назва) . - ISBN 978-966-189-358-9
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивна освіта -- когнітивний розвиток дітей -- психологічний супровід -- навчальний процес -- інформаційно-комп'ютерні технології -- соціальна адаптація
Анотація: Завдання системи освіти - у навчанні та вихованні підростаючого покоління, в т. ч. і дітей з обмеженими можливостями. Один із перспективних напрямків освіти таких дітей є їх інклюзивна освіта в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічний супровід розвитку і навчання, їх успішна соціальна адаптація та включення в життя спільноти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
378
Ш 33


    Швалб, Ю. М.
    Майбутнє і сьогодення студентів з обмеженими функціональними можливостями: психологічні аспекти [Текст] : монография / Ю. М. Швалб, Л. В. Тищенко. - К. : Основа, 2015. - 239 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-699-822-7 : 15.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
СТУДЕНТИ -- ІНВАЛІДНІСТЬ -- СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ -- МАЙБУТНЄ -- обмежені функціональні можливості -- ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тищенко, Лілія Валеріївна
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

17.
159.923.33+316.613]:37.07-051(043.5)
Ш 12


    Шаумян, Олена Геворківна.
    Соціальні норми менеджерів освіти в процесі прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. Г. Шаумян ; наук. кер. Є. В. Гейко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 216-243. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Прийняття рішень
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- управлінська діяльність -- цінності особистості -- професійна підготовка -- управлінські рішення -- прийняття рішень -- соціальні норми -- менеджери освіти -- психологічний супровід
Анотація: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз досліджень соціальних норм у менеджерів освіти. Обґрунтовано змістовно-смисловий контекст формування нормативно-ціннісного ставлення до управлінської діяльності як основної психологічної тенденції розвитку особистості. Виявлено показники соціальних норм при прийнятті рішень та здійснено порівняльний аналіз прояву нормативно-ціннісного ставлення у студентів - майбутніх менеджерів освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гейко, Євгенія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Біла, Ірина Миколаївна.
    Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 43-53. - Бібліогр.: с. 52 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
здібності -- розвиток здібностей -- психологічна діагностика -- психологічний супровід
Анотація: Визначаються фактори інтелектуальних та творчих потенцій дітей, зокрема зовнішні. Описуються причини, що перешкоджають реалізації потенціалудітей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.
372
А 43


    Кабанцева, А. В.
    Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку [Текст] / А. В. Кабанцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- психічне здоров'я -- емоції -- відчуття -- збереження та зміцнення здоров'я -- психологічний супровід -- розвиваюча програма -- арт-терапія
Анотація: Стаття присвячена вивченню проблеми збереження здоров'я дітей дошкільного віку. Викладений матеріал має аналіз останніх досліджень, визначені головні змістовні та організаційні аспектипобудови роботи у напрямку збереження та зміцнення психічного здоров'я, розкрито структурні компоненти, зміст та завдання створення розвиваючої програми, а також представлені найбільш ефективні форми та техніки роботи на заняттях.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
15(57.026)
А 43


    Марценюк, Марина Олексіївна.
    Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості [Текст] / М. О. Марценюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 256-266. - Бібліогр.: с.265 (4 назви)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- словесна творчість -- психічний розвиток -- психологічне консультування -- взаємодія -- наслідування -- спільна діяльність -- людська культура
Анотація: У статті розглядається та аналізується процес словесної творчості як одна із форм психологічного супроводу дитячого розвитку. Підкреслюється унікальність ролі сім'ї і дитячо-батьківських стосунків у формуванні і розвитку мови, мовлення, словесної творчості в різні періоди життя дитини: домовленнєвий період і мовленнєвий. Висвітлюються різні форми словесної творчості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
159.946.3+81'232](043.5)
Т 44


    Тирон, Олена Миколаївна.
    Психолого-педагогічні основи формування іншомовної компетентності майбутніх моряків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Тирон ; наук. кер. О. М. Кокун ; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2016. - 284 с. : табл. - Бібліогр.: с. 201-227. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Іншомовна компетентність--Майбутні моряки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
компоненти іншомовної компетентності -- професійна комунікація -- утруднення спілкування -- психологічний супровід -- плавальна практика -- міжнародний екіпаж -- майбутні моряки
Анотація: У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичний аналіз з позиції педагогічної психології. Охарактерезовано зміст і структуру, ознаки та показники сформованості іншомовної компетентності майбутніх моряків. Розглянуто зарубіжний досвід дослідження проблеми підготовки моряків для міжнародного флоту. Розроблено та експерементально перевірено психотехнології як психологічний супровід формування іншомовної компетентності майбутнього моряка в процесі проходження плавальної практики та навчання англ. мови у ВНЗ морського спрямування.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

22.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дідик, Н. М.
    Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб [Текст] / Н. М. Дідик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 129-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (10 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
внутрішньо переміщені особи -- соціально-психологічна адаптація -- переселенці -- мігранти -- соціальна дезадаптація -- психологічна підтримка -- психологічний супровід
Анотація: У статті проаналізовано особливості соціально-психологічної адаптації внутрішньо переміщених осіб. Описано, що для більшості з них адаптація до нових умов життя є стресовою ситуацією та викликає значний соціально-психологічний дискомфорт. У статті вказано, що на рівень адаптованості мігрантів впливають соціальний та економічний статус, національна, соціокультурна та релігійна приналежність, причини внутрішньої вимушеної міграції, вік особи, ставлення місцевого населення. Метою психологічної підтримки переселенців є навчити їх пристосовуватися до дійсності і сприяти адаптації до нових умов життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

23.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зливков, Валерій Лаврентійович.
    Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність [Текст] / В. Л. Зливков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 146-154. - Бібліогр.: с. 153-154 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
учасники бойових дій -- психічні розлади -- бойовий стрес -- військова травма -- адаптація -- психологічна допомога -- психологічний супровід
Анотація: Статтю присвячено аналізу особливостей надання психологічної допомоги учасникам бойових дій в історичному контексті та у сучасних реаліях. Психічне здоров'я учасників бойових дій і надання їм якісної психологічної допомоги завжди були у фокусі уваги як науковців, так і громадськості в цілому. На прикладах літературних джерел наведено ймовірні наслідки недосконалості системи психологічної підтримки та соціальної адаптації військових із психотравмою. Визначено поняття тактичної та оперативної військової психології, проаналізовано особливості діяльності Товариства військових психологів США та їх періодичні видання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

24.
151.51
А 43


    Клименко, Ірина Вадимівна.
    Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу [Текст] / І. В. Клименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 97-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
залученість -- життєстійкість -- контроль -- курсанти -- прийняття ризику -- психологічний супровід -- самоорганізація діяльності
Анотація: У статті представлені результати дослідження взаємозв'язків життєстійкості і складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу. У дослідженні було встановлено, що у курсантів, які навчаються в контексті програми психологічного супроводу окремі компоненти самоорганізації діяльності актуалізують всі складові життєстійкості курсантів і її загальний рівень. У групі курсантів, які навчаються в рамках звичайної програми самоорганізація діяльності актуалізує окремі компоненти їх життєстійкості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

25.
159.964.21:616-006-052(043.5)
П 38


    Плескач, Богдан Вадимивич.
    Особливості внутрішньоособистісного конфлікту в онкогематологічних хворих [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Б. В. Плескач ; наук. керів. З. Г. Кісарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 308 с. : табл. - Бібліогр.: с. 237-274 (346 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішньоособистісний конфлікт -- суперечливість у поєднанні особистісних рис -- онкогематологічні хворі -- дистрес -- психосоматика -- психоонкологія -- психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню внутрішньо особистісного конфлікт у онкогематологічних хворих як основи для розроблення рекомендацій щодо його психодіагностики та психологічного супроводу таких пацієнтів. Емпіричним дослідженням охоплено 62 хворих на онкогематологічні захворювання . Контрольна груп а вклю чала 73 практично здорових осі б. Встановлено, що серед хворих достовірно частіше, у порівнянні з контрольною групою , зустрічалися депресивні, параноїдні, шизоїдні, обсесивно - компульсивн і особистісні риси; травма прив'язаності та в исокий контроль емоцій. Виявлено, що конфліктні поєднання особистісних рис, визначені на основі двох методологі й (Л. М. Собчик та Ф. Александ ера ), зустрічаються серед онкогематологічних хворих частіше, а особистісні протиріччя є більш глибокими, порівняно зі здоровими особами. Найбільш характерними для хворих були наступні конфліктні поєднання: обсесивно - компульсивних та параноїдних рис; парано їдних і депресивних рис, які з умовлені травмою прив’язаності ; театрально - нарцис ичних та депресивно - обсесивних рис; агресивних та депресивно - обсесивних рис; шизоїдних та обсесивно - компульсивних рис, зумовлених травм ою прив’язаності . Встановлено зв’язок між виявленими суперечливостями у поєднанні особистісних рис та психологічним дистресом ; між наявніс тю у хворих окремих конфліктних поєднань особистісних рис та складноща ми перебігу лікування. Отримані у дослідженні дані підтверджують висунуту гіпотезу, згідно якої суперечливі сть у поєднанні особистісних властивостей є основним змістом внутрішньоособистісного конфлікту о нкогематологічних хворих, а її загострення має негативний вплив на перебіг лікування . Запропоновано рекомендації щодо психодіагностики внутрішн ьоособистісного конфлікту у стаціонарних онког ематологічних хворих та означено основні орієнтири психологічного супроводу таких пацієнтів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

26.
159.964.21:616-006-052(043.5)
П 38


    Плескач, Богдан Вадимивич.
    Особливості внутрішньоособистісного конфлікту в онкогематологічних хворих [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Б. В. Плескач ; наук. керів. З. Г. Кісарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішньоособистісний конфлікт -- суперечливість у поєднанні особистісних рис -- онкогематологічні хворі -- дистрес -- психосоматика -- психоонкологія -- психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню внутрішньо особистісного конфлікт у онкогематологічних хворих як основи для розроблення рекомендацій щодо його психодіагностики та психологічного супроводу таких пацієнтів. Емпіричним дослідженням охоплено 62 хворих на онкогематологічні захворювання . Контрольна груп а вклю чала 73 практично здорових осі б. Встановлено, що серед хворих достовірно частіше, у порівнянні з контрольною групою , зустрічалися депресивні, параноїдні, шизоїдні, обсесивно - компульсивн і особистісні риси; травма прив'язаності та в исокий контроль емоцій. Виявлено, що конфліктні поєднання особистісних рис, визначені на основі двох методологі й (Л. М. Собчик та Ф. Александ ера ), зустрічаються серед онкогематологічних хворих частіше, а особистісні протиріччя є більш глибокими, порівняно зі здоровими особами. Найбільш характерними для хворих були наступні конфліктні поєднання: обсесивно - компульсивних та параноїдних рис; парано їдних і депресивних рис, які з умовлені травмою прив’язаності ; театрально - нарцис ичних та депресивно - обсесивних рис; агресивних та депресивно - обсесивних рис; шизоїдних та обсесивно - компульсивних рис, зумовлених травм ою прив’язаності . Встановлено зв’язок між виявленими суперечливостями у поєднанні особистісних рис та психологічним дистресом ; між наявніс тю у хворих окремих конфліктних поєднань особистісних рис та складноща ми перебігу лікування. Отримані у дослідженні дані підтверджують висунуту гіпотезу, згідно якої суперечливі сть у поєднанні особистісних властивостей є основним змістом внутрішньоособистісного конфлікту о нкогематологічних хворих, а її загострення має негативний вплив на перебіг лікування . Запропоновано рекомендації щодо психодіагностики внутрішн ьоособистісного конфлікту у стаціонарних онког ематологічних хворих та означено основні орієнтири психологічного супроводу таких пацієнтів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

27.
372
А 43


    Клименко, І. В.
    Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду [Текст] / І. В. Клименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 94-108
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
курсанти -- парціальні характеристики рефлексивності -- правоохоронні органи -- психологічний супровід
Анотація: У статті розглянута проблема психічної саморегуляції і рефлексивності в психології. Проаналізовано специфіку особистісної саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності у курсантів в контексті програми психологічного супроводу. У досліджені було втсановлено, що курсанти, які були включені в програму психологічного супроводу, більшою мірою орієнтовані на аналіз і оцінку вже виконаної діяльності, подій, що мали місце в минулому. Ці випробовувані схильні до роздумів про майбутню діяльність і її планування, спостереження та аналізу власної поведінки. У курсантів, які навчалися у звичайних умовах, встановлено більш низькі показники за всіма складовими особистісної саморегуляції.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

28.
159.9+371.15
Ш 31


    Шахвердова, Алла Петрівна.
    Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. П. Шахвердова ; наук. кер. Н. Д. Хмель ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - Одеса, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 18 (6 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
навчально-професійна діяльність -- психологічний супровід -- соціальна адаптація -- особистісний розвиток -- саморегуляція -- усвідомлення -- рефлексія
Анотація: Психологічний супровід соціальної адаптації студентів - першокурсників являє собою керування процесом саморегуляції . Арг ументовано, що він є орієнтування м студентів на реф лексування власних особливостей . Для побудови особистісної моделі психологічного супроводу виокремлено у вітчизняній персонології такі ознаки , як : а) емоційність; б) переживання власної унікальності; в) су б’єктність; г) готовність до розвиненої суб’єктної активності; д) поведінковий спосіб існування; е) активність у соціальній поведінці; є) участь у колективній діяльності; ж) самоствердження; з) дієвість самосприйняття; и) здатність до саморегуляції. Виявл ено значущі кореляційні зв’язки між показниками соціальної адаптації та дезадаптації і показниками психологічних характеристик особистості. Додатні значення кореляцій вказують на вираженість показників адаптації та загальножиттєвої спрямованості, адекватн ості у процесах адаптації, схильності до ризику, занурення у своє «Я», активності процесів саморегуляції. Встановлено достовірні середньогрупові відмінності за показниками адаптації і дезадаптації у співвідношенні з показниками мотивації, факторів особист ості, життєвої задоволеності, подолання важких життєвих ситуацій. В иявлено певну динаміку взаємозалежності між показниками адаптації/ дезадаптації та показниками мотивації, вольових якостей, подолання важких життєвих ситуацій, що дає підставу визначити зазн ачені феномени як компоненти психологічного супроводу соціальної адаптації студентів першого к урсу у вищому навчальному закладі .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хмель, Наталія Дмитрівна \наук. кер.\; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

29.
159.922-053.6:17.023.34]:37.018.32
Е 42


    Єзерська, Наталія Валеріївна.
    Психологічні чинники суб'єктивного благополуччя підлітків в умовах спеціалізованої школи-інтернату [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Єзерська ; наук. кер. К. Л. Мілютіна ; Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
суб'єктивне благополуччя -- психологічне благополуччя -- психологічні чинники -- підлітки -- обдарованість -- психологічний супровід -- адаптація -- школа-інтернат
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні чинники суб’єктивного благополуччя підлітків в умовах спеціалізованої школи-інтернату. Окреслено основні підходи до розуміння суб’єктивного благополуччя, проаналізовано зв'язок особистісно-психологічного та соціально-психологічного підходів до психологічних чинників суб’єктивного благополуччя. Запропоновано теоретичну модель суб’єктивного благополуччя учнів. Представлено програму емпіричного дослідження, його основні етапи, критерії підбору досліджуваних та здійснено характеристику груп обдарованих підлітків. На основі запропонованої теоретичної моделі суб’єктивного благополуччя учнів визначено поняття суб’єктивного благополуччя учнів та встановлено психологічні чинники. Удосконалено вибір відповідного психодіагностичного інструментарію та методів опрацювання даних. Наведено результати аналізу числових значень психологічних чинників суб’єктивного благополуччя обдарованих підлітків із різним способом життя. Обгрунтовано психологічні чинники суб’єктивного благополуччя обдарованих учнів, що навчаються в закладі інтернатного типу. Розроблено програму соціально- психологічного супроводу обдарованих підлітків в умовах спеціалізованої школи- інтернату, доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Мілютіна, К. Л. \наук. кер.\; Київський університет імені Бориса Грінченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

30.
159.923-056.24+615.851]:616-006-052(043.5)
Б 48


    Березянська, Влада Віталіївна.
    Порівняння психологічних особливостей онкохворого в хворобі та ресії інструментами транзакційного аналізу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / В. В. Березянська ; наук. кер. С. В. Васьківська ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2019. - 257 с. : табл. - Бібліогр.: с. 200-215 (182 назви). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
онкологічні хворі -- хворі, що отримали лікування щодо онкологічної хвороби з досягненням ремісії -- канцерофоби -- транзакційний аналіз -- онкологічна хвороба -- психосоматика -- психологічний супровід -- психоонкологія
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей онкологічних хворих, онкологічних хворих у ремісії та канцерофобів за допомогою транзакційного аналізу. У дослідженні розкрито вплив дитячого досвіду на прийняття таких директив, сценаріїв, типів адаптування, які сприяють виникненню онкологічного захворювання. Описано психологічний портрет онкохворого, онкохворого в ремісії та канцерофобів. Визначено, що при досить суттєвій схожості портретів онкохворого та онкохворого в ремісії, психологічний портрет онкохворого в ремісії є більш «зрілим». Порівняльний аналіз їх портретів розкрив психологічні механізми лікування онкохвороби. Визначення особливостей психологічного профілю канцерофоба дозволив встановити психологічні механізми профілактики виникнення хвороби. Визначено типологію онкологічних хворих.Виділені типи націлюють на диференціацію психотерапевтичної допомоги цим групам хворих.Розкрито основнізасади психотерапевтичної допомоги онкохворим, онкохворим у ремісії та канцерофобам.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Васьківська, Світлана Василівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-30    31-44 
 
Статистика
за 27.07.2024
Кількість запитів 2717
Кількість відвідувачів 594
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя