Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (57)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творчі здібності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-40 
1.
159.953.5:81'243(043.5)
К 78


    Кравчина, Тетяна Володимирівна.
    Психологічні особливості розуміння іншомовного наукового тексту студентами гуманітарних спеціальностей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кравчина Тетяна Володимирівна ; наук. кер. Романовська Л. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 201-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтерпретація -- іншомовний науковий текст -- розуміння -- творчі здібності -- інтелектуальні здібності -- стратегії поведінки
Анотація: Особлива увага до інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістівгуманітарного профілю. Розуміння інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістів гуманітарного профілю. Розуміння інтерпритованого тексту є чинником інтеграції знань у процесі навчально-професійної діяльності. Психологічними передумовами інтерпретації є рівень розвитку творчих й інтелектуальних здібностей. Інтерпритація іншомовного наукового тексту включає в себе три рівні: а) науковий (орієнтація на конкретно-наукови зміст тексту; інтеграція поверхового рівня знань), емоційно-синситивний (близьке до змісту розуміння тексту опосередковане емоціями та почуттями, нестабільне у різний час навіть по відношенню до одного і того ж тексту) та творчий-найвищий рівень розуміння (проявляється в глибинному та якісному розумінні тескту; інтеграцією його змісту у загальну структуру навчально-професійних знань). Зовнішніми характеристиками процесу інтерпритації є стратегії поведінки, такі як: адаптаційна (творчий рівень розуміння тексту), дезадаптаційна (емоційно-синситивний) та стереотипізована (науковий) стратегія. процес розуміння складається з відповідних компонентів: а) інтелектуальний; б) емоційно-емпатійний; в) творчий; г) мотиваційний; г") культурно-історичний.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Романовська , Людмила Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2:351.749
Г 95


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурський, В. Є.
    Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України [Текст] / В. Є. Гурський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія праці

Кл.слова (ненормовані):
працівники МВС -- професійні якості -- творчі здібності -- психологічний розвиток
Анотація: Стаття присвячена проблемі психологічного і професійного розвитку працівників підрозділів спеціального призначення МВС України. Наводяться результати психологічних якостей працівників МВС за рахунок використання таких імітаційних засобів як пейнтбол, страйкбол та лазерний тир.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159/922
К 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кривопишина, Олена Анатоліївна.
    Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку [Текст] / О. А. Кривопишина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 147-154 : рис. - Бібліогр.: с.153 (3 назви)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія творчості

Кл.слова (ненормовані):
психосоціотип -- творча особистість -- креативність -- творчі здібності -- мислення -- уява
Анотація: У статті подано результати емпіричного аналізу психологічних особливостей розвитку психосоціотипу творчої особистості юнацького віку. Виявлено структурні складові психосоціотипу творчої особистості. Проведено констатувальне експериментальне дослідження особливостей розвитку складових психосоціотипу творчої особистості у період юності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.943
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- творчі здібності -- тип особистості -- розвиток -- визнання -- пізнавально-творчі потреби -- екзистенційні потреби
Анотація: У статті обґрунтовується положення про провідну роль потребової сфери людини у становленні певного особистісного типу, зокрема, творчо обдарованої особистості. Пропонується авторська класифікація потреб творчо обдарованої особистості. Аналізуються соціальні, когнітивно-творчі, екзистенційні потреби.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
37.011.3.015.311-051
П 32


    Пільгук, Тетяна Сергіївна.
    Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Текст] / Т. С. Пільгук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 509-518 : рис. - Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчі здібності -- творча компетентність -- майбутні вчителі -- професійне становлення -- професіоналізм
Анотація: Визначено зміст питання розвитку компетентності педагога на найвищому творчому рівні. Представлено розуміння сутності професійного становлення вчителя. Науково обґрунтовано поняття творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. Досліджено психологічні умови розвитку творчої компетентності. Проаналізовано проблему професійного становлення вчителя на філософському, психологічному та педагогічному аспектах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.92
Ш 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шандрук, Сергій Констянтинович.
    Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів [Текст] / С. К. Шандрук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 460-466. - Бібліогр.: с. 464-465 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- креативність -- психолог -- психологічна діяльність -- творча праця -- творчий потенціал
Анотація: Розглядаються основні концепції, положення та підходи до розвитку творчого мислення, творчості та професійних творчих здібностей майбутніх психологів. Проаналізовано сутність та особливості творчості, творчої активності та творчих здатностей особистості психолога-професіонала і виокремлено головні аспекти актуалізації його творчого потенціалу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.954-053.4:398
Л 85


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лупійко, Людмила Василівна.
    Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору [Текст] / Л. В. Лупійко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 159-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
здібності -- творчі здібності -- творчість -- пізнавальні процеси -- емоційна сфера -- старші дошкільники -- народний фольклор
Анотація: Розглянуто питання розвитку здібностей, як індивідуальних особливостей дитини, та творчих здібностей старших дошкільників. Розкрито поняття "творчі здібності старших дошкільників". Охарактеризовано дошкільний вік, як сприятливий період для розвитку творчих здібностей, пізнавальних процесів та емоційної сфери дитини. Обгрунтовано значення використання на заняттях та у повсякденному житті народного фольклору для розвитку творчих здібностей дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.923
Т 39


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Тичина, Ірина Миколаївна.
    Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії [Текст] / І. М. Тичина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 263-273 : рис. - Бібліогр.: с. 270-272 (24 назви)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
здібності -- професійні здібності -- творчі здібності -- діяльнісні цінності -- моральні цінності -- суб'єктні цінності -- ціннісна свідомість
Анотація: Описуються особливості рефлексії розвитку здібностей та їх відображення ціннісній свідомості осіб, для яких зміна професії є проявом творчої моделі саморозвитку. Здібності розглядаються як ресурси розвитку людини, які за умови усвідомлення їх ціннісності у досягненні успіху стають внутрішніми регуляторамиповедінки і діяльності людини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
378
Ф 95


    Фурман, А. В.
    Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі [Текст] : монографія / А. В. Фурман, С. К. Шандрук. - Тернопіль : ТНЕУ, 2014. - 271 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-654-364-9 : 18.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційно-діяльнісні ігри -- студенти ВНЗ -- професійна підготовка -- творчі здібності -- професійна компетентність -- розвиток методологічного мислення

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шандрук, С. К.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Коняєва, Лілія Дмитрівна.
    Особливості творчих здібностей молодших школярів [Текст] / Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 217-228. - Бібліогр.: с. 226 (13 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- молодші школярі -- вербальна фантазія -- самооцінка -- поведінкові характеристики
Анотація: У статті показано, що загальна креативність, продуктивність, гнучкість і оригінальність мислення в більшості молодших школярів були в межах норми, але вони поверхнево виконували поставлені завдання. Встановлено прямі взаємозв'язки загальної креативності з вербальною фантазією, самооцінкою, мотиваційними, пізнавальними й творчими характеристиками дітей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тестерєва, О. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

11.
371.015
А 43


    Панасенко, М. Ю.
    Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор [Текст] / М. Ю. Панасенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 295-306 : табл. - Бібліогр.: с. 303-304 (13 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ -- ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ -- МИСЛЕННЯ підлітків -- гра -- лінгвістична гра
Анотація: У статті зроблено висновок, що розвиток творчого мислення підлітків можлиий не тільки традиційними засобами організації навчально-виховного процесу, але й у нестандартний спосіб за допомогою вивчення іноземної мови. Автор вивчає питання можливостей лінгвістичної гри як засобу розвитку інтелекту та творчого мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

12.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Василькевич, Я. З.
    Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів [Текст] / Я. З. Василькевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 55-66. - Бібліогр.: с. 66 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- рейтингові шкали -- здібності до навчання -- мотиваційно-особистісні характеристики -- творчі здібності -- лідерські здібності
Анотація: Здійснено аналіз можливостей використання результатів апробації адаптованих варіантів опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості (здібностей до навчання, мотиваційно-особистісних, творчих і лідерських якостей) за допомогою експертної рейтингової оцінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Садовая, М. А.
    Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы [Текст] / М. А. Садовая // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 174-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- професійна компетентність -- творчий потенціал -- творча діяльність -- творча самореалізація -- самоактуалізація
Анотація: Здійснено аналіз наукових підходів щодо дослідження творчого потенціалу особистості. Розкрито сутність творчих здібностей як складової професійної компетенції майбутніх спеціалістів соціально-культурної сфери.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
153.6
А 43


    Дереча, А. А.
    Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок [Текст] / А. А. Дереча // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 39-48 : рис. - Бібліогр.: с. 48 (2 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- рейтингові оцінки -- здібності до навчання -- мотиваційно-особистісні здібності -- творчі здібності -- лідерські здібності
Анотація: Здійснено аналіз результатів використання опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості підлітків за допомогою рейтингових оцінок. Здійснено порівняльний аналіз результатів апробації адаптованих варіантів опитувальників з нормативними показниками американської та російської вибірок.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гончарук, О. В.
    Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами [Текст] / О. В. Гончарук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 263-272. - Бібліогр.: с. 270 (17 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- психосоціальна реабілітація -- психічні розлади
Анотація: Ровиток творчих здібностей розглядається як спосіб самоактуалізації, розкриття творчого потенціалу, підвищення самооцінки особистості, що сприятиме подоланню стигматизації та самостигматизації, пошуку нових цінностей і сенсу життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.
153
П 86


    Калюжна, Ю. І.
    Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності [Текст] / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- творче мислення -- творча уява -- творча особистість -- мотивація досягнення -- самостійна навчально-пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
159.928.07(072)
Г 93


    Губенко, Олександр Володимирович.
    Психологічна діагностика й активізація у старшокласників й молоді творчих науково-технічних здібностей: науково-методичний посібник [Електронний ресурс] / О. В. Губенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2016. - 228 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/704438/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 15.09.2017. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Профконсультаційна робота
Кл.слова (ненормовані):
психологічна діагностика -- творчі здібності -- науково-технічна творчість
Анотація: В даному посібнику вперше у сфері науково-методичного забезпечення підготовки молоді до науково-технічних професій вирішуються три основні завдання профконсультаційної роботи: 1. Багатобічне психодіагностичне вивчення особистості. 2. Зіставлення психологічних структур особистості й психо-фізіологічних вимог, що пред'являються науково-технічними професіями. 3. Розвиток ( а не тільки діагностика) професійно значущих психологічних структур. В посібнику систематизовані відомі, а також широко застосовуються авторські методики діагностики, активізації та розвитку відповідних професійно необхідних творчих здібностей. Посібник призначений для шкільних психологів, студентів, батьків, вчителів, старшокласників, викладачів ВНЗ тощо.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

18.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сєдова, Н. А.
    Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини [Текст] / Н. А. Сєдова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 444-452. - Бібліогр.: с. 449-450 (8 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
сюжетно-рольові ігри -- соціалізація -- ігровий простір -- соціалізації дітей -- інтелект -- комунікативні здібності -- творчі здібності
Анотація: У статті автор аналізує результати досліджень і пошуку рішень зазначеної проблеми, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено можливості гри в розвитку творчості дітей дошкільного віку, визначено, що сюжетно-рольова гра виступає ефективним засобом інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку в умовах сучасного дошкільного навчального закладу, визначено напрямки використання сюжетно-рольових ігор у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу, доведено, що використання сюжетно-рольових ігор у навчально-виховному процесі ДНЗ позитивно сприяє інтелектуальному розвитку, активності, ініціативності, творчості, національної самодостатності дошкільника. Автор аналізує проблему формування творчих здібностей дітей у дошкільних закладах, яка потребує вивчення і розробки на рівні науково-теоретичних і практичних досліджень. Аналітично досліджується проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини. Актуальність проблеми викликана потребою психологів, педагогів, батьків у методах вдосконалення психолого-педагогічних дій, спрямованих на формування особистості дитини з метою розвитку інтелектуальних, комунікативних і творчих здібностей. У статті автором визначено передумови впровадження експериментальної методики в навчально-виховний процес експериментальної групи, теоретично обґрунтувано та експериментально перевірено можливості гри в розвитку творчості дітей дошкільного віку. Наводяться результати аналізу експериментального дослідження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
37.015.31.016:74(043.5)
Ш 95


    Шульга, Людмила Миколаївна.
    Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 13.00.08 / Л. М. Шульга ; наук. керів. Л. М. Михайлова ; Інститут проблем виховання НАПН України (Київ). - Київ, 2018. - 23 с. - Бібліогр.: с. 17-19 (18 назв). -
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- дошкільник -- заняття з малювання -- художня творчість -- педагогічна технологія -- педагогічні умови -- професіоналізм педагога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михайлова, Лариса Миколаївна \наук. керів.\; Інститут проблем виховання НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грицюк, І. М.
    Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності [Текст] / І. М. Грицюк, Н. О. Денис // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 92-98
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчі здібності -- дошкільний вік -- сім'я -- гра -- розвиток творчих здібностей
Анотація: В статті розглянуто питання розвитку творчих здібностей дітей в умовах гри. З погляду сучасної концепції дошкільної освіти, з погляду психологів та батьків, в дітей слід розвивати не лише пізнавальні інтереси, а й творчі здібності. Творчість, креативність - це ті компетенції, які будуть необхідні дітям у дорослому житті. Ускладнення процесів, які вимагають активного включення при прийнятті нестандартних рішень, вимагає від сім'ї та фахівців нового підходу до навчання та виховання. Сфера мистецтва розглядається як простір, який сприяє формуванню соціально - естетичної активності, гра - формує спонтанність, контроль над процесом, а отже й різні варіанти дій. Для дітей гра - це життя, активне відкриття світу, школа пізнання, яка завжди має творчий характер.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Денис, Н.О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Харченко, Н. А.
    Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла [Текст] / Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 253-258
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
молодший шкільний вік -- гуманізація освіти -- принципи гуманізму -- творчість -- творчі здібності -- креативність -- обдарованість
Анотація: Проблема розвитку творчих здібностей тісно пов'язана із ціннісним розвитком особистості. З психологічної точки зору молодший шкільний вік є сприятливим періодом для розвитку творчих здібностей тому, що в цьому віці дитина вперше переживає суб'єктивну новизну продукту діяльності, що є стимулом для творчої активності. За результатами проведеного емпіричного дослідження виявлено, що переважна більшість молодших школярів здатні продукувати достатньо кількість оригінальних ідей у невербальній і у вербальній формі. Доведено зв'язок розвиненості творчих здібностей із рівнем академічної успішності досліджуваних. При розробці діагностичних та формувальних програм варто враховувати напрацювання зарубіжних і відчизняних дослідників становлення творчої особистості в освітньому просторі, зокрема й спадок Г.О.Балла, його праці із раціогуманізму та інтегративного підходу до вивчення особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шевчук, Т.П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

22.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Панасенко, М. Ю.
    Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор [Текст] / М. Ю. Панасенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 380-387
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- творчі здібності -- мислення підлітків -- креативність -- узагальнення -- аналіз -- семантика -- гра -- лінгвістична гра
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми розвитку творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови. Розглядається питання використання можливостей лінгвістичної гри як засобу розвитку інтелекту та творчого мислення. Досліджуються методи розвитку художньо-творчих та креативних інтелектуальних здібностей дитини. Був зроблений внесок про те, що розвинути художньо-творчі та креативні інтелектуальні здібності дитини можна, навчаючи методам конструювання нових образів та метафор на підгрунті вивчення пареміологічних словосполучень, а також розвиваючи гнучкість мислення, аналітичні та синтетичні розумові операції. Всі ці методи і засоби використовуються з метою стимулювання у підлітків навчальної та пізнавальної активності на вищому творчому рівні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

23.
373.2.015.31:004(043.3)
А 66


    Андрощук, Ольга Володимирівна.
    Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Андрощук ; наук. кер. В. У. Кузьменко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 18-19 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- розвиток творчих здібностей -- критерії творчих здібностей -- комп'ютерні ігри -- старші дошкільники -- розвиток комп'ютерними іграми -- рівні розвитку творчих здібностей -- програма розвитку творчих здібностей
Анотація: Робота присвячена розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор . Визначено теоретичні підходи до її вивчення , обґрунтовано критерії ( творча легкість , творча оригінальність , творча гнучкість , творча продуктивність , творча уява ), показники та рівні ( дуже високий , високий , середній , низький , дуже низький ) розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Виявлено пер еважання середнього та низького рівнів розвитку та гендерні відмінності розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Теоретично обґрунтовано психолого - педагогічні умови ефективного застосування комп ’ ютерних ігор з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Розроблено і апробовано модель та програму розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор ( циклічні , логічні , пригодницькі , стратегічні , покрокових стратегій ), підібраних відповідно до критеріїв творчих здібностей , доведено ефективність та необхідність впровадження авторської програми в практику роботи закладів дошкільної освіти . Розроблено методичні рекомендації батькам , психологам та працівникам закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кузьменко, Віра Ульянівна \наук. кер.\; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

24.
159.954-053.6+159.98](043.3)
Ш 35


    Швець, Владислава Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку творчих здібностей підлітків засобами ткацтвотератії [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Швець ; наук. кер. Т. Д. Перепелюк ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- ткацтвотерапія -- творчі здібності -- розвиток -- психологічна реабілітація -- психоогічний супровід -- метафоричні карти "Полотно життя"
Анотація: У робот і зд і йснено анал і з понять арт - терапія, ткацтвотерапія, творчі здібності, обдарованість, інтелект, мислення; по дається аналіз вітчизняної і зарубіжної літератури з проблеми дослідження; розглядаються вироблені різними психологічни ми школами підходи до трактування природи і детермінації креативності; розглянуті умови та на дана характеристика програм, що спрямовані на формування творчих здібностей підлітків ; розглянуті концептуальні моделі організації розвиваючих занять, методи і при йоми їх здійснення, вивчено питання діагностики психосоматичних захворювань учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено вплив використання методів ткацтвотер а пії при здійсненні первинних консультацій та діагностики дисфункцій підлітків, особливос тей мислення реципієнтів, впливу розвитку особистості підлітка на розвиток захисних реакцій та когнітивно - поведінкових порушень. Результати спостережень лягли в основу розроблення нового арт - терапевтичного методу − ткацтвотерапії. Емпірично досліджено псих ологічні особливості розвитку творчих здібностей підлітків засобами ткацтвотерапії. Обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено ефективність методу «Ткацтвотерапія» при психологічному консультуванні підлітків. Виокремлено методологію використа ння методу ткацтвотерапії у психологічному консультуванні практичного психолога. Теоретико - емпіричний аналіз матеріалу, отриманого у ході дослідження , засвідчує ефективність методу та його впливовість при поєднанні з іншими методами диагностики , терап ії, п сихокорекції.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

25.
15(08)
А 43


    Виноградова, В. Є.
    Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці [Текст] / В. Є. Виноградова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 55-64. - Бібліогр.: С. 63 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчі здібності -- теорія творчості -- креативність -- талант -- розвиток -- цілісність -- особистість
Анотація: У статті розкриваються теоретичні та методологічні проблеми дослідження творчих здібностей. Розглядаються питання створення теорії творчості, а також концепції розвитку творчих здібностей. Аналізується внесок вітчизняних та зарубіжних науковців щодо формування творчих здібностей та їх унікальні концептуальні особливості в даному понятті в психологічній науці. Системоутворюючим чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором спроможності робити наукові відкриття. Потреба розвитку особистості може призводити до розвитку суспільства, шляхом споживання нових творів, теорій (ноосфера), винаходів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

26.
15(08)
А 43


    Симоненко, С. М.
    Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності [Текст] / С. М. Симоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 260-272. - Бібліогр. С. 271 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
індивідуально-психологічні властивості -- індивідуально-типологічні властивості -- індивідуально-особистісні властивості -- творчі здібності -- процесуальні та змістові компоненти творчих здібностей -- творча діяльність -- творча задача -- колористичні стратегії -- візуальний образ
Анотація: Дослідження присвячено вивченню індивідуально-психологічних властивостей як детермінант творчої діяльності у представників творчих професій. Проведено теоретико-методологічний аналіз різних підходів до вивчення індивідуально-психологічних особливостей та творчих здібностей у зарубіжній та вітчизняній науці. В емпіричному досліджені встановлено взаємозв'язки індивідуально-психологічних властивостей та структурних компонентів творчих здібностей у суб'єктів діяльності. Виділено та описано психологічні типи індивідуально-психологічних властивостей: емоційно-стійкий екстраверт, емоційно-збудливий екстраверт, емоційно-лабільний екстраверт, емоційно-збудливий інтроверт, емоційно-інертний інтроверт. Вивчено взаємозв'язки виділених психологічних типів з процесуальними та змістовими характеристиками творчих здібностей. Розкрито особливості впливу індивідуально-психологічних властивостей на рішення творчих задач (зокрема, екстраверсії), і виявлено, що дані властивості визначають ряд особливостей рішення творчих задач, зокрема колористичні стратегії створення візуального образу, їх зміст та смислове навантаження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

27.
15(08)
А 43


    Іванова, В. В.
    Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності [Текст] / В. В. Іванова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 118-126. - Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- молодший школяр -- познавальна діяльність
Анотація: У статті розкрито психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, охарактеризовано особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності. Представлена структура творчих здібностей молодшого школяра, що включає когнітивний (знання, вміння і навички, які сприяють реалізації дитини в різних видах діяльності); мотиваційний (мотиви, інтереси, потреби, які спонукають школяра до творчої діяльності) та емоційний (позитивне ставлення молодшкого школяра до виконуваної діяльності, до вчителя, емоційна самореалізація в процесі виконання нестандартних завдань) компонетів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

28.
15(08)
А 43


    Іванова, В. В.
    Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку [Текст] / В. В. Іванова, Т. В. Палько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 104-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчі здібності -- творча діяльність -- перехідний період -- дошкільний вік -- молодший шкільний вік
Анотація: У статті розглянуто наукові підходи вітчизняних та зарубіжни вчених до проблеми розвитку творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Охарактеризовано умови та засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Встановлено, що розвиток творчих здібностей дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку доцільно здійснювати шляхом розвитку гнучкості мислення у процесі розв'язання творчих задач комбоніторного типу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Палько, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

29.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Брисковська, О. М.
    Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання [Текст] / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальна-психологічна адаптація -- курсанти -- особистість -- творчі здібності -- специфічні умови навчання -- професія -- службова діяльність -- фактори адаптації
Анотація: У статті розкриті особливості специфічних умов навчання у ЗВО МВС, виокремлено умови які ускладнюють соцілаьно-психологічну адаптацію курсантів. Визначено спонукаючий фактор успішної соціально-психологічної адаптації курсантів - надання можливості та створення умов для саморозвитку та самореалізації себе як особистості. Для курсанта-першокурсника важливо мати можливість займатися тим звичним видом діяльності, який в нього найкраще виходить (хобі, творчість тощо) та сприяти до застосування його вмінь у життєдіяльності ЗВО. Що в свою чергу, буде викликати в нього відчуття значущості, надасть можливість для самореалізації на перших етапах навчання та ідентифікації себе як особистості за відповідними навичками та вміннями. Відчуття власної значущості може підвищити самооцінку, а також психологічний статус у новому колективі. Виокремлені та розкриті соціально психологічні спонукаючі фактори позитивної адаптації курсантів. Встановлено ознаки адаптованості курсантів до навчання та служби, життєдіяльності у ЗВО МВС із специфічними умовами навчання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Юрченко-Шеховцова, Т.І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

30.
15(08)
А 43


    Виноградова, В. Є.
    Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості [Текст] / В. Є. Виноградова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 65-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (24 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт -- особистість -- суб'єктність -- творчі здібності -- розвиток -- сприятливий психологічний клімат -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія
Анотація: У статті розкриваються основні чинники розвитку творчих здібностей особистості шляхом суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Визначається вплив ставлення дорослих до дитини як до суб'єкта. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища у родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Також досліджуються дитячі роки видатних діячів науки В.І. Вернадського, І.І. Мечникова, К.Д. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системі "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-30    31-40 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 141474
Кількість відвідувачів 1362
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя