Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (481)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 25
1.
37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7
К 43


    Кириленко, Валентина Граціянівна.
    Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Кириленко Валентина Граціянівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.178-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розумовий розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- мотивація учіння -- медичний облік -- здорові учні -- класно-вікові групи -- отримання знань -- оцінка -- корекційно-розвивальна робота
Анотація: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.064.2+316.48
С 14


    Садова , Ірина Ігорівна.
    Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2009. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Початкова школа--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- педагогічний конфлікт -- конфліктна ситуація -- навчальна діяльність -- молодший шкільний вік -- суб`єктивність учня -- інтерсуб`єктна взаємодія
Анотація: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3:159.922.7+37.064.2+316.454.52
Х 76


    Хоменко, Зінаїда Іванівна.
    Стиль спілкування вчителя як чинник впливу на емоційне самопочуття учнів різного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Хоменко Зінаїда Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-220. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Учні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- педагогічне спілкування -- ліберальний -- демократичний стиль спілкуванн -- авторитарний стиль спілкування -- психічний стан -- емоційне самопочуття -- психокорекція
Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням впливу стилю спілкування вчителя на емоційне самопочуття учнів різного віку. На підставі теоретичного аналізу понять "психічний стан" й "емоційний стан" запропоновано розуміння понять "емоційне самопочуття" як суб"єктивної оцінки емоційногопсихічного стану, або самооцінки міри комфортності емоційного стану. Емоційне самопочуття залежить від таких чинників: зовнішньої ситуації, до якої відноситься і стиль спілкування вчителя; внутрішньої психологічної ситуації особистості (мотиви, прагнення, бажання) та її загашльного психічного стану. Емпірично встановлено зв"язок між стилем спілкування вчителя й емоційним самопочуттям учнів різного шкільного віку. Показано ті особистісні характеристики вчителя, які впливають на розвиток певного стилю спілкування, і ті особистісні характеристики учнів, які позначаються на їх емоційному самопочуття при різних стилях педагогічного спілкування. Розроблено і апробовано психокорекційну програму, спрямовану на розвиток демократичного стилю спялкування вчителя з учнями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.015.3+37.015.31:57
Б 12


    Бабій, Микола Федорович.
    Формування природничих понять в учнів п`ятих класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бабій Микола Федорович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Н.-д. ін-т психології України. - Київ, 1995. - 185 с. : рис., граф. - Бібліогр.: с. 137-149. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування понять--Дисертації
   Вікова психологія--Учні 5-х класів--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- природничі поняття -- засвоєння понять -- ФОРМУВАННЯ знань

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.7/.8+37.035:17+159.922.4(=161.2)
В 42


    Видолоб, Наталія Олексіївна.
    Психолого-педагогічні умови формування української ментальності учнів основної школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Видолоб Наталія Олексіївна ; наук. кер. Калмикова Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 238 с. - Бібліогр.: с. 194-217. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ментальність--Дисертації
   Вікова психологія--Учні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ментальність -- українська ментальність -- національна самоідентифікація -- художня література -- фольклор
Анотація: У дисертації розкривається сутність української національної ментальності та її зміст, як психологічного і педагогічного поняття. Проаналізовані основні теоретичні здобутки, у вивченні у вивченні української ментальності; експериментально досліджуються психолого-педагогічні умови ефективного формування україхнської ментальності на основі використання в навчально-виховному процесі особистісно зорієнтованих технологій розвитку кращих рис українського народу. Обгрунтовано зміст зразків української літератури і фольклору та психолого-педагогічні умови їх ефективного використання на уроках гуманітарного циклу та у позаурочний час, необхідних для цього засобів з метою формування в учнів основної школи української національної ментальності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Калмикова, Л. О. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.72-053.67+37.015.3:005.32
К 90


    Кульчицька, Анна Валеріївна.
    Активізація пізнавальних інтересів учнів - випускників загальноосвітніх шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кульчицька Анна Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-177. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пізнавальні інтереси--Дисертації
   Вікова психологія--Випускники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС -- інтерес -- пізнавальна потреба -- учні-випускники -- СТИМУЛЯЦІя -- ЕКСПЕРИМЕНТ
Анотація: Дисертація присвячена питанню активізації пізнавальних інтересів учнів - випускників загальноосвітніх шкіл. В роботі поглиблено та уточнено сутність феноменів "інтерес" та "пізнавальний інтерес", обґрунтовані їх структури та функціонування; виявлені системотворні стимули, умови та методи активізації пізнавальних інтересів учнів - випускників загальноосвітніх шкіл. Встановлено, що саморозвиток пізнавальних інтересів залежить від умов стимулювання пізнавальної діяльності, коли рейтинг оцінювання знаходиться в межах "добре" та "відмінно".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.955.4+37.015.3:159,954
С 12


    Сабо, Анна Юрьевна.
    Рефлексія як чинник розвитку художньої творчості учнів музичних шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сабо Анна Юріївна ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 194 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Учні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- музична творчість -- художня творчість -- творче сприймання -- особистісна рефлексія -- спільна діяльність -- комунікація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено впливу особистісної рефлексії та спільної діяльності на розвиток творчого сприймання і загалом творчих здібностей підлітків-учнів музичних шкіл. У роботі поглиблено розуміння ролі особистісної рефлексії в художній товорчості, зокрема і в творчому сприйманні. З'ясовано залежність творчого сприймання музики підлітками від сформованості в них рефлексивних умінь і спільної діяльності. Розкрито роль поєднання розвитку особистісної рефлексії та спільної діяльності у вдосконаленні творчих здібностей підлітків. Удосконалено методичні засоби формування в підлітків умінь і навичок рефлексії і спільної діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Україна, 01033, г. Київ, ул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар'яна Михайлівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
37.015.3:159.955
С 45


    Скрипченко, О. В.
    Особливості узагальнень в учнів 1-2 класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Скрипченко О. В. ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1954. - 275,[27] с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 1-27. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Узагальнення--Дисертації
   Вікова психологія--Учні 1-2 класів--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
узагальнення -- молодші школярі
Анотація: В дисертації досліджено психологію узагальнення учнями першого і другого класів. Вивчено особливості узагальнення учнями зображених предметів, а також узагальнення назв предметів. Досліджено способи, якими користуються учні для узагальнення предметів, встановлено залежність цих способів від змісту і характеру об'єктів. Виявлено ефективність різних видів узагальнень. Просліджено динаміку розвитку способів і результатів узагальнення під впливом навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Науково-дослідний інститут психології УРСР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
37.015.3:159.946.3+37.016:81-028.31
Ч-46


    Черезова, Ірина Олександрівна.
    Психологічні особливості розвитку писемного мовлення учнів другого класу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Черезова Ірина Олександрівна ; наук. кер. Демиденко В. К. ; Берд. держ. пед. ін-т ім. П. Д. Осипенко. - Бердянськ, 1996. - 145 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 122-145. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток мовлення--Мовленнєва діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Учні 2 класу--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
писемне мовлення -- психічний розвиток дитини -- становлення мовлення -- розвиток словникового запасу
Анотація: У дослідженні визначено психологічні особливості розвитку писемного мовлення молодших школярів. Проаналізовано основні етапи передісторії мовленнєвого розвитку дитини. Експериментально апробовано систему вправ, що сприяють збагаченню і активізації словникового запасу учнів, їх мовленнєвого розвитку. Науково обгрунтовані методи і прийоми роботи над словом як один з напрямів стимулювання розумового розвитку учнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Демиденко, Василь Купріянович \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний інститут ім. П. Д. Осипенко (Бердянськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.011.3-051+37.013+37.064.2
Ч-49


    Черненький, Юрій Петрович.
    Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Черненький Юрій Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Когнітивний стиль--Дисертації
   Педагогічна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації

   Вікова психологія--Учні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісний конфлікт -- когнітивний стиль -- конфліктогенний вчитель -- стильова сфера особистості -- тип реакції -- когнітивна диференційованість -- полезалежність
Анотація: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.928
С 53


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сніжна, М. А.
    Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями [Текст] / М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 207-216. - Бібліогр.: с. 215 (14 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- обдаровані діти -- вчителі для обдарованих
Анотація: Розглянуто психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями, найважливіші особистісні та професійні властивості вчителів. Розглянуто напрямки вдосконалення підготовки вчителів для обдарованих учнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
153.6
П 56


    Пономарева, Р. А.
    Тренинг творческой психотехники в работе с одаренными учащимися [Текст] : пособие / Р. А. Пономарева, А. Д. Терешкова ; Укр. центр творчества детей и юношества. - К. : [б. в.], 1998. - 30 с. - ISBN 966-95339-3-7 : 2.00 грн.
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія обдарованості -- тренінг -- обдаровані учні -- ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ -- творча психотехніка

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Терешкова, А. Д.; Институт психологии им. Г. С. Костюка НАПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
153.6
А 43


    Науменко, Ольга Степанівна.
    Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями [Текст] / О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 115-125. - Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані діти -- обдаровані учні -- професійна самосвідомість -- педагог -- я-концепція педагога
Анотація: Розглядається Я-концепція особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
373.013
К 63


   
    Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії [Текст] : збірник наукових праць / Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86 ; ред. рада І. Г. Єрмаков [и др.]. - К. : [б. в.], 2016. - 396 с. : табл. - ISSN 2227-6246. - ISBN 978-617-7021-46-8 : 30.00 грн.
    Зміст:
Чепєлева, Наталія Василівна. Наратив як засіб організації та впорядкування особистого досвіду / Н. В. Чепєлева. - С .201-206. - Бібліогр.: с. 206 (10 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Осмислення життєвих цінностей в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .211-215
Зарецька, Ольга Олександрівна. Освітнє середовище як вагомий життєвий контекст особистісного зростання / О. О. Зарецька. - С .215-218. - Бібліогр.: с. 218 (9 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Вплив процесів розуміння життєвого досвіду на особистісне зростання молодших школярів і підлітків / О. М. Шиловська. - С .219-223
УДК
РУБ 373.013
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гімназія -- учні -- навчально-виховний процес -- наративний підхід

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Єрмаков, Сергій Дмитрович \ред. рада.\; Чєпелева , Наталія Василівна \ред. рада.\; Мельник, Т. В. \ред. рада.\; Боброва, С. Й. \ред. рада.\; Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.); Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського; Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації; Гімназія "Консул" "№86
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
152.10
З-28


    Занюк, Сергій.
    Мотивація та саморегуляція учня [Текст] : сборник / С. Занюк. - К. : Главник, 2004. - 96 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8479-07-6 : 6.00 грн., 6.00 грн., 10.00 грн.
УДК
РУБ 152.10
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- саморегуляція -- учні -- студенти -- психологічний тренінг

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

16.
371.015
Е 45


   
    Експериментальне дослідження позитивного ставлення учнів і студентів до здорового способу життя [Текст] : методичний посібник / Укр. наук.-метод. центр практичної психол. і соц. роботи ; за наук. ред.: Н. М. Гордонова, В. Г. Панок. - Київ : Ніка-Центр, 2009. - 116 с. - ISBN 978-966-521-544-8 : 6 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
учні -- студенти -- здоровий спосіб життя

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гордонова, Н. М. \за наук. ред.\; Панок, В. Г. \за наук. ред.\; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
15(06)
П 68


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Механізми розвитку особистості [Текст] / С. Д. Максименко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2018. - Вип. 40. - С. 7-22. - Бібліогр.: с.22-23 (10 назв)
УДК
РУБ 15(06)

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- механізми розвитку особистості -- ставлення особистості -- дитина -- система учбових задач -- діяльність -- генетична психологія -- творчий потенціал -- психіка -- дошкільники -- учні


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
371.037
Ф 79


   
    Формування мистецьких уподобань учнів основної і старшої школи на уроках мистецтва та в позаурочний час [Текст] : монографія / О. А. Комаровська [и др.]. ; за ред. О. А. Комаровської ; Інститут проблем виховання НАПН України. - Кропивницький : Імекс - ЛТД, 2018. - 144 с. - ISBN 978-966-189-456-2 : 240.20 грн
УДК
РУБ 371.037
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мистецькі уподобання -- учні основної школи -- учні старшої школи -- урок мистецтва -- позаурочний час


Дод.точки доступу:
Комаровська, О. А.; Миропольська, Н. Є.; Ничкало, С. А.; Денисюк, І. С.; Руденко, І. В.; Комаровської, О. А. \за ред.\; Інститут проблем виховання НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
371.015
С 69


   
    Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу [Текст] : посібник / В. О. Киричук, Н. Б. Гонтаровська, О. В. Прашко ; Інститут обдарованої дитини НАПН України. - Київ : [б. в.], 2014. - 192 с. - ISBN 978-966-2633-37-5 : 51.22 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
розвиток обдарованості -- учні -- навчально-виховний процес -- соціально-педагогічне пректування -- тренінг-семінари


Дод.точки доступу:
Киричук, В. О.; Гонтаровська, Н. Б.; Прашко, О. В.; Інститут обдарованої дитини НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
37.015.3:159.922(043.5)
Ч 65


    Штих, Ірина Ігорівна.
    Спрямованість особистості як чинник розвитку психічних станів учнів загальноосвітніх шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. І. Штих ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 214 с. : табл. + 1 додатки 53 с. - Бібліогр.: с.188-214 (224 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
спрямованість особистості -- професійна спрямованість вчителів -- психічні стани -- учні -- навчальна активність -- суб'єкт-суб'єктний простір
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено теоретичному обгрунтуванню та емпіричному виявленню співвідношення психічних станів зі спрямованістю особистості учнів загальноосвітньої школи в динаміці вікового розвитку. Визначено вплив професійної спрямованості вчителів на перебіг психічних станів учнів. На засадах генетичної психології розроблено модель суб'єкт-суб'єктного простору взаємодії: "спрямованість викладача-психічні стани-спрямованість школярів". Доведено, що цільові настановлення педагогів є зовнішніми детермінантами психічних станів й впливають на цільові настановлення учнів. Досліджено психічні стани дітей шкільного віку протягом всього терміну навчання в початковій та середній школі. Встановлено рівневість проявів психічних станів і цільових установок школярів, зокрема: афективний рівень цільових настановлень відповідає психічному рівні станю станів, коли психічні стани й цільові настановлення учнів. Досліджено психічні стани дітей шкільного віку протягом всього терміну навчання в початковій та середній школі. Встановлено рівневість проявів психічних станів і цільових установок школярів, зокрема: афективний рівень цільових настановлень відповідає психічному рівню станів, коли психічні стани й цільові настановлення виступають як переживання, емоційні оцінки; когнітивний рівень психічних станів й цільових настановлень, коли усвідомлюються психічні стани й власні цільові настановлення на конативному рівні. Уточнено, що психічні стани й цільові настановлення особистості мають подібність спрямуванням: при позитивних психічних станах учнів цільові настановлення виражені позитивними мотивами, при негативних психічних станах - негативними мотивами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

21.
37.015.3:159.922(043.5)
К 57


    Штих, Ірина Ігорівна.
    Спрямованість особистості як чинник розвитку психічних станів учнів загальноосвітніх шкіл [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. І. Штих ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
спрямованість особистості -- професійна спрямованість вчителів -- психічні стани -- учні -- навчальна активність -- суб'єкт-суб'єктний простір
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів співробітників правоохоронних органів (правоохоронців). Проведено теоретико-емпіричне дослідження психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців. Представлено теоретичне обгрунтування наукових підходів у визначенні психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу. Розроблено концепцію комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу та програму її практичного впровадження в правоохоронних організаціях МВС України. У концепції правоохоронець розглядається не тільки як фахівець, що працює в екстремальних умовах, а й як людина та особистість. Установлено, що дія комплексної психофізіологічної регуляції функціональних станів правоохоронців після стресу грунтується на взаємних зв'язках: морально-психологічних, психофізіологічних, фізіологічних (біологічних) і трьох базових формах прояву психічних явищ людини: психологічних пізнавальних процесах, функціональних станах та індивідуальних властивостях особистості. Базовими для регуляції є функціональні стани. Розкрито дію психофізіологічних механізмів регуляції функціональних станів правоохоронців, які приводять всі три рівня (морально-психологічний, психофізіологічний та фізіологічний) до максимально можливої рівноваги (внутрішнього гомеостазу). Доведено, що комплексне застосування індивідуально підібраних технік дихання, фітоаромабальзамів, акупресури до початку психологічних методів впливу (консультації, бесіди, тренінгу) знижує опір, емоційну напруженість, тривожність, агресивність і тим самим економить час та зусилля для подолання неусвідомленого психологічного опору і зменшення інтенсивності проявів захисних психологічних механізмів у правоохоронців. Констатовано статистично достовірні, швидкі та пролонговані позитивні зміни показників психологічного і фізіологічного рівня функціональних станів правоохоронців: самопочуття, активності, настрою, зниження агресивності, нормалізації рівня тривожності, врівноваження автономної нервової системи, адаптаційного потенціалу, збереження резервів серцево-судинної системи під час застосування розроблених авторкою і затверджених сангігієнічним висновком МОЗ України композицій ефірних олій в аромабальзамах "Прометей-Aromasvit", "Релакс-Aromasvit", "Риносепт-Aromasvit", які мають властивості до врівноваження стану гомеостазу і у 80% випадках були обрані більшістю учасників емпіричного дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

22.
373.5.015:[159.922.73:17.026.3]:81'232'373'45
З 48


    Зеленська, Зоя Петрівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / З. П. Зеленська ; наук. кер. Н. М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 189 с. : табл. + 1 додатки 18 с. - Бібліогр.: с.166-189 (245 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
здобувачі загальної середньої освіти -- іноземна мова -- іншомовна лексика -- комунікативна компетентність -- комунікативні уміння -- комунікація -- лексична компетентність -- психокорекційна програма -- психокорекція -- спілкування -- тренінг -- учні освітньої школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

23.
373.5.015:3[159.922.73:17.026.3]:81'232'373.5
З 48


    Зеленська Зоя Петрівна, Зоя Петрівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / З. П. Зеленська Зоя Петрівна ; наук. кер. Н. М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 28 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
здобувачі загальної середньої освіти -- іноземна мова -- іншомовна лексика -- комунікативна компетентність -- комунікативні уміння -- комунікація -- лексична компетентність -- психокорекційна програма -- психокорекція -- спілкування -- тренінг -- учні основної школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

24.
15(08)
А 43


    Кремінський, Б. Г.
    Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів [Текст] / Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- пізнавальні потреби -- розвиток -- інтелектуальні здібності -- мотивація -- учні
Анотація: Дослідження спрямоване на пошук і розробку шляхів, форм та методів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів. Отримані результати дослідження на якісному рівні свідчать про те, що технології дистанційного навчання можуть бути успішно використані з метою покращення якості навчання, стимулювання пізнавальних потреб та інтересів учнів і створення умов для розвитку їх інтелектуальних здібностей. Сучасні технології дистанційного навчання погано забезпечують об'єктивний та вичерпний контроль за рівнем навчальних досягнень учнів. Тому у цьому сенсі змішана (очно-дистанційна) форма навчання є кращою. Дистанційні технології навчання мають широкі можливості для мотивування та зацікавлення учнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Колебошин, С.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

25.
   150
   Р 82


    Рубцов, В. В.
    Основы социально-генетической психологии [Текст] / В. В. Рубцов ; Акад. пед. и социал. наук ; Моск. психолого-социальный институт. - Москва ; Воронеж : [б. в.], 1996. - 382, [2] с. - (Серия книг "Психологи Отечества. Избранные психологические труды в 70-ти томах" / гл. ред. Л. И. Фельдштейн ; чл. редкол.: А. Г. Асмолов, А. А. Бодалев [и др.]). - ISBN 5-87224-118-6 : 19.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Соціально-генетична психологія--Науково-педагогічна література
Кл.слова (ненормовані):
соціально-генетична психологія -- навчання -- школярі -- учні


Дод.точки доступу:
Академия педагогических и социальных наук; Московский психолого-социальный институт
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 9232
Кількість відвідувачів 512
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя