Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Вікова психологія -- Студенти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-33 
1.
159.955.1:165.243:81'42
Д 50


    Діхтяренко, Світлана Юріївна.
    Психологічні особливості розуміння студентами сучасних пісень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Діхтеренко Світлана Юріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
настанова -- розуміння -- пісенний текст -- новоутворення -- творчий потенціал -- самодіяльність -- інтерпретація -- саморозуміння
Анотація: У роботі наводяться основні результати емпіричного дослідження особливостей розуміння у зв"язку у первинною настановою студентів щодо певного жанру і рівнем його розуміння. У результаті експериментального дослідження виявлено п"ять форм вияву первинної настанови (інтерпритаційної, прагматичної, чуттєвої, резонансної і консервативної) та їх взаємозв"язок із певним типом розуміння пісенного тексту (конструктивним, (продуктивним), розсудково-емпіричним (формально-логічним (значеннєвим), емоційно-образним, ідентифікаційним, ригідним), а також із певним особистісними утвореннями (потребою у самореалізації, емпатією, рівнем суб"єктивного контролю, творчим потенціалом і загальною самооцінкою), поєднання яких розглядається як системне психологічне утворення суб"єкта розуміння. У дослідження представлені результати застосування авторської програми оптимізації процесу розуміння студентами пісенного тексту за допомогою пррийомів творчого тренінгу. Обгрунтувується теза про еврестичність цієї програми як особливого психолого-педагогічного засобу породження новоутворень, притаманних особистості як суб"єкту творчої самодіяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.8-057.875+316.62
К 66


    Корнієнко, Інокентій Олександрович.
    Стратегії копінг-поведінки особистості студента в ситуації неуспіху [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Корнієнко Інокентій Олександрович ; наук. кер. Щербан Т. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 256 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 230-256. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Копінг-поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
важка ситуація -- ситуація неуспіху -- опанування -- копінг-ресурси -- стратегії копінг-поведінки -- копінг-стилі -- тренінг -- опанувальна компетентність -- професіоналізація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі опанування особистістю студента ситуацій неуспіху у процесі первинної професійної підготовки. У роботі визначено місце феномену копінг-поведінки у складі сучасних психологічних категорій. Визначено, що успішне становлення професійної складової особистості студента передбачає наявність конструктивних копінг-стратегій. У дисертації розширено і конкретизовано з позицій ситуативно-особистісного підходу зміст поняття опанувальної поведінки, аналізуються основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання проблеми опанування, висувається ідея,що вибір та застосування копінг-стратегій перебуває в залежності від змісту і способу репрезентації у свідомості студента ситуацій неуспіху, системи взаємовідносин з оточуючим соціальним середовищем, від наявних ресурсів та властивостей особистості. Обгрунтовано, що повноцінне становлення суб"єкта опанувння не відбувається стихійно, але не включає до себе, як активність щодо пристосування, так і фактичні дії, які перетворюють ситуацію. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку конструктивності опанувальної поведінки студентів молодших курсів постає психокорекційна програма, побудована у формі соціально-психологічного тренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.953.5:81'243(043.5)
К 78


    Кравчина, Тетяна Володимирівна.
    Психологічні особливості розуміння іншомовного наукового тексту студентами гуманітарних спеціальностей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кравчина Тетяна Володимирівна ; наук. кер. Романовська Л. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 201-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтерпретація -- іншомовний науковий текст -- розуміння -- творчі здібності -- інтелектуальні здібності -- стратегії поведінки
Анотація: Особлива увага до інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістівгуманітарного профілю. Розуміння інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістів гуманітарного профілю. Розуміння інтерпритованого тексту є чинником інтеграції знань у процесі навчально-професійної діяльності. Психологічними передумовами інтерпретації є рівень розвитку творчих й інтелектуальних здібностей. Інтерпритація іншомовного наукового тексту включає в себе три рівні: а) науковий (орієнтація на конкретно-наукови зміст тексту; інтеграція поверхового рівня знань), емоційно-синситивний (близьке до змісту розуміння тексту опосередковане емоціями та почуттями, нестабільне у різний час навіть по відношенню до одного і того ж тексту) та творчий-найвищий рівень розуміння (проявляється в глибинному та якісному розумінні тескту; інтеграцією його змісту у загальну структуру навчально-професійних знань). Зовнішніми характеристиками процесу інтерпритації є стратегії поведінки, такі як: адаптаційна (творчий рівень розуміння тексту), дезадаптаційна (емоційно-синситивний) та стереотипізована (науковий) стратегія. процес розуміння складається з відповідних компонентів: а) інтелектуальний; б) емоційно-емпатійний; в) творчий; г) мотиваційний; г") культурно-історичний.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Романовська , Людмила Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.937.53-057.875:78
Л 64


    Литвинчук, Леся Михайлівна.
    Психологічні чинники сприймання студентською молоддю музичних творів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Литвинчук Леся Михайлівна ; наук. кер. Болтівець С. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-186. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Сприймання музики--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
музичне сприймання -- перцептивний патерн -- музична гама -- диференціація
Анотація: Дослідження присвячено проблемі сприймання студентською молоддю музичних творів. В роботі проаналізовано особливості становлення музичного образу у свідомості слухача, зміст інтонаційного енергетизму музичного твору, особливості сучасної студентської молоді та також вплив психологічних чинників на диференційоване сприймання музичного твору, з"ясовано їх змістовне значення для студентської молоді.У результаті експерементального дослідження виявлено, що здатність студентів до вибіркового сприйняття музичних творів обумовлена домінуючим впливом на їх розвиток особистісних та субкультурних чинників. Теоретично обгрунтовано та експерементально доведено наявність диференційованого сприймання студентською молоддю музичного твору, зумовленого позитивним чи негативним перцептивним патерном.Також помічено існування особистісних розбіжностей суб"єктивної оцінки музичних творів студентами різних психологічних типів. За допомогою програмного комплексу, розробленого кафедрою акустики і акустоелектроніки Національного технічного університету України "КПІ" встановлено, що особистісні особливості людини виявляються в швидкості сприймання акустичних сигналів різних частотних діапазонів. Отримані графічно зображені результати наочно показують, що найбільш швидка реакція виявляється на сигнали із частотою близько 3500 Гц. Проте необхідно враховувати, що на результати опитування значною мірою впливає поточний емоційний стан досліджуваного. Студенти, що мають музичну освіту і професійно грають на музичних інструментах, обраний в даному випадку фах впливає на диференційоване сприйняття музичного твору.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Литвинчук, Леся Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
316.614.6-057.87:32
П 61


    Поснова , Тетяна Петрівна.
    Соціально-психологіні чинники політичної соціалізації студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Поснова Тетяна Петрівна ; наук. кер. Пірен М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 260 с. : граф., табл., рис. - Бібліогр.: с. 241-260. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Політична соціалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
політична соціалізація -- психологічні чинники -- ціннісні орієнтації -- політичні цінності -- соціалізованість
Анотація: В роботі дається теоретико-аналітичний огляд наукової літератури з даної проблематики, розглянуто механізми, етапи та соціально-психологічні фактори політичної соціалізації студентської молоді. Виявлено соціально-психоллогічні чинники впливу на процес політичної соціалізації студентської молоді. Особлива увага приділяється з"ясуванню ролі вищого навчального закладу як важливого соціального інституту у процесі входження нової генерації в політичне життя українського суспільства. В роботі представлено результати емпіричного дослідження проблем політичної соціалізації, з"ясовано особливості політичної соціалізації студентської молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства, виявлено систему особистісних та політичних цінностей сучасної молоді, запропоновано шляхи оптимізації процесу політичної соціалізації в стінах вищого навчального закладу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.938.363.5:371.125
М 48


    Мельник, Наталія Юріївна.
    Антиципація студентами гуманітарних спеціальностей своєї професійної ідентичності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мальник Наталія Юріївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 214 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Антиципація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- антиципація -- часова перспектива -- формувальна програма
Анотація: Теоретично обгрунтовані й експериментально виявлені психологічні і організаційно-методологічні умови, що детермінують досягнення професійної ідентичності в процесі навчання у вищому навчальному закладі. У дисертації розроблено і апробовано комплекс методик для діагностики професійної ідентичності в контексті майбутньої часової перспективи. Було розкрито особливості часових перспектив при різних статусах професійної ідентичності. Показано, що високий рівень розвитку рефлексивності, відповідальності, усвідомлення власного життя є характерним для студентів із досягнутою ідентичністю. У студентів з дифузією, мораторієм чи псевдоідентичністю ці риси потребують корекції і розвитку. В роботі представлено спеціальну комплексну програму, яка спрямована на визначення та гармонізацію власної часової перпективи, формування відповідної мотивації щодо побудови образу позитивного майбутнього у її учасників, а також на розвиток антиципаційної спроможності, рефлексії, відповідальності, осмисленності життя, на проектування образу професійного майбутнього та актуалізацію своїх професійних ресурсів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923-057.875:316.752+316.752
А 72


    Антонова , Наталья Александровна.
    Ценностные ориентации в системе личностных качеств студентов высшего педагогического учебного заведения [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Антонова Наталья Александровна ; науч. рук. Солодухова О. Г. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины. - Киев, 2003. - 244 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 180-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
цінність -- ціннісна орієнтація -- ієархічна структура цінностей -- спрямованість особистості -- акцентуація -- локус контролю
Анотація: У роботі розкривається ієрархічна структура і динаміка рангових структур термінальних та інтсрументальних цінностей студентів різних факультетів. Розроблена автором класифікація цінностей допомогла визначити розходження в життєвій спрямованості студентів різних факультетів. Виявлено взаємозв`язки між ціннісними орієнтаціями та іншими особистісними якостями (спрямованістю особистості, властивостями особистості, визначеними за методикою Р.Кеттела, типом акцентуацій, характеру та рівнем суб`єктивного контролю). Врахування виявлених закономірностей має сприяти здійсненню диференційованного підходу до формування особистості майбутнього вчителя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Солодухова, Ольга Георгиевна \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922-057.875:305+378.015.3:159.955:331.54
Б 59


    Бідюк, Інна Аркадіївна.
    Гендерна специфіка становлення професійного інтелекту у студентів вищого технічного навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бідюк Інна Аркадіївна ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійний інтелект--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- професійний інтелект -- статеворольові особливості -- генедер -- маскулінність -- фемінність -- андрогінність
Анотація: Показано вплив різних факторів (генетичні, особистісні, гендерні) на формування та становлення професійних інтелектуальних здібностей. Вивчено структурні особливості інтелекстуальних професійних складових майбутніх фахівців аерокосмічної галузі. Проаналізовано структурні компоненти й розвиток складових професійного інтелекту, вплив маскулінності/фімінності на формування професійних інтелектуальних складових. Розкрито статеворольові характеристики формування професійного інтелекту. Показано особливості та ефективність психолого-педагогічного середовища, створенного з метою формування професійного інтелекту з урахуванням гендерних особливостей студентів аерокосмічного ВТНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.964.21+316.62:378-057.875
Г 37


    Герасімова, Наталія Євгеніївна.
    Внутрішньособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Герасімова Наталія Євгеніївна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 227 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Адаптація--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньособистісні конфлікти -- адаптація -- студенти -- навчання -- психологічний захист
Анотація: Дисертація присвячена вивченню внутрішньоособистих конфліктів в процесі соціальної адаптації студентів до умов навчання у вищих навчальних закладах (ВНЗ). У роботі виокремлено основні різновиди внутрішньоособистих конфліктів в процесі соціальної адаптації студентів до умов навчання у вищих навчальних закладів (ВНЗ). У роботі виокремлено основні різновиди внутрішньоособистісних конфліктів, що дозволяє розглядати їх в якості інформативних для оцінки фазового перебігу адаптації до навчання у ВНЗ. Запропоновано комплекс психодіагностичих заходів, які диференційовано виявляють різні типи і причини зазначеного конфлікту, шляхи його розв`язання. Наводяться дані про дезадаптаційні чинники, які зумовлюють внутрішньоособистісні конфлікти. Одним із головних зовнішніх чинників труднощів адаптації до нових умов навчання студентів у ВНЗ є стресогенні ситуації, що спричиняють стани емоційного напруження. Для подолання конфліктів внутрішнього плану студенти, зазвичай, використовують механізми психологічного захисту. Запропоновано засоби подолання внутрішньоособистісних конфліктів у процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів у вигляді психокорекції під час проходження груп активного соціально-психологічного навчання (АСПН), що вцілому успішно впливає на формування адекватного "образу Я" у студентів, оптимізує зовнішні форми їх поведінки й реагування за складних ситуацій та активізує і прискорює процес їх соціально-психологічної адаптації до умов ВНЗ. Обгрунтовується теза про можливість використання отриманих даних у змісті програми підготовки майбутніх спеціалістів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.956.2
Р 34


    Резникова, Наталія Валеріївна.
    Інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю навчальної діяльності студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Резникова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Інтуїція--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтуїтивне мислення -- когнітивні стилі -- інтуїтивний компонент -- навчальна діяльність -- навчальні завдання -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню специфіки прояву інтуїтивних кормпонентів в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів комп`ютерно-математичних спеціальностей класичного університету. Проаналізовані загальні теоретичні концепції та підходи до проблеми інтуїтивного пізнання з позиції психологічної науки. Визначено сукупність ознак домінування інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю в сприйнятті й переробці навчальної інформації. Виокремлені змістовні стильові відмінності інтуїтивного або аналітичного засобу переробки інформації на матеріалі розв`язання студентами навчальних завдань, у яких об`єктивно надається можливість використання інтуїції. Виявлені розбіжності в особливостях та стратегіях формування понять у студентів з домінування інтуїтивного або аналітичного компонента у структурі когнітивного стилю. Показано, що в навчальних ситуаціях, які актуалізують застосуівання інтуїції у мисленнєвій діяльності студентів, функціонують стилі розв`язання навчальних завдань з різним ступенем означеності інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю, і інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю визначається вираженістю згорнутих миттєвих підсвідомих умовиводів при розв`язанні завдань. Встановлено зв`язки успішності розв`язання різних за структурою навчальних завдань і особливостей стратегій формування понять з вираженістю інтуїтивного або аналітичного компонента когнітивного стилю студентів. Результати роботи можуть бути використані при розробці методик викладання, орієнтованих на діагностику й розвиток інтуїтивного компонента в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
37.015.3:316.752(043.3)
Н 19


    Назаренко, Ірина Євгенівна.
    Формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів [Рукопис] : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07 / Назаренко Ірина Євгенівна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ціннісне ставлення -- студенти-соціологи -- майбутня професійна діяльність -- ціннісні орієнтації
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене особливостям формування ціннісного ставлення до життя студентів майбутніх соціологів на етапі навчання у вищому навчальному закладі. Експерементально визначено загальні тенденції стосовно ціннісного ставлення до життя, професії у майбутніх соціологів. Ціннісне ставлення до життя, професійної діяльності формується в процесі прийняття майбутнім соціологом певної системи загальнолюдських цінностей, що синтезують цінність життя, професійні цінності й цінність самої професійної діяльності. Ціннісне ствлення до життя, професійної діяльності в майбутнього соціолога проявляється через зміну його внутрішньої позиції як осонови регуляції спрямованості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.937-057.875:75
К 55


    Кокарєва, Марія Володимирівна.
    Психологічні особливості сприймання студентами творів сучасного живопису [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кокарєва Марія Володимирівна; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 226 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-188. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Художнє сприймання--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- художнє сприймання -- генезис художнього сприймання -- студенти -- психологічні особливості -- художні ознаки картини
Анотація: У дисертації розглядаються психологічні особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння процесу сприймання загалом та зокрема сприймання творів живопису в психології, визначено, що при дослідженні художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно врахувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Сприймання творів живопису розглядається як взаємодія оцінки художніх ознак картин та власної творчості суб'єкта. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.922.1:305]:316.48
Д 69


    Дорошенко, Наталія Миколаївна.
    Гендерна детермінація вибору студентами стратегії поведінки в конфлікті [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дорошенко Наталія Миколаївна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Нац. техн. ун-т України (КПІ). - Київ, 2003. - 205, [20] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Гендер--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ГЕНДЕР -- СТАТЕВОРОЛЬОВА ідентичність -- симптомокомплекс маскумінності/фемінності -- андрогонія -- ГЕНДЕРНА просвіта
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню гендерної детермінації вибору особами юнацького віку стратегій поведінки в конфлікті. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що статеворольові настанови особистості визначають сталі поведінкові тенденції в конфлікті, зміна яких можлива лише в разі загрози порушення значущих персональних транзакцій. Розроблено та апробовано спеціальний курс для вищих та середніх навчальних закладів, спрямований на загальну гендерну просвіту та формування практичних навичок використання повного спектру стратегій поведінки в конфліктних ситуаціях через корекцію гендерних стереотипів та статеворольвих настановлень щодо власної поведінки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
378-057.875:37.015.311]:001.895
З-13


    Завірюха, Валентина Василівна.
    Формування здатності до професійного самозростання студентів в умовах інноваційного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завірюха Валентина Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 290 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самозростання--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійне самозростання -- МОТИВАЦІЯ навчання -- САМОАКТУАЛІЗАЦІЯ -- інноваційні технології навчання
Анотація: Дисертацію присвячено психологічному обґрунтуванню поняття "здатність студентів до професійного самозростання". Загальну здатність визначено як складну багаторівневу властивість особистості, яка охоплює більш прості здатності та здібності, що відповідають процесуальним і дієвим складовим професійного самозростання, остання розглядається як специфічний вид діяльності студентів. Удосконалено індивідуально-кооперативну технологію навчання у напрями підвищення її ефективності щодо розвитку здатності студентів до професійного самозростання, для чого до технологічного процесу організації засвоєння навчальної дисципліни додатково введено елементи психолого-педагогічного супроводу розвитку цієї здатності, а також елементи "збагачення" навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
378.015.3:005.32
З-27


    Занюк, Сергій Степанович.
    Психологічні закономірності керування мотивацією учіння студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Занюк Сергій Степанович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 190 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мотивація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МОТИВАЦІЯ УЧІННЯ -- розвиток мотивації -- особистісна причиновість -- МОТИВАЦІЙНИЙ тренінг -- студенти
Анотація: Робота присвячена вивченню структури мотивації учіння та умов її ефективного формування у студентів вищих навчальних закладів. Теоретично обґрунтовано і експериментально доведено, що формування мотивації учіння у студентів - це системний процес, який забезпечується розвитком стійких мотиваційних утворень (мотивів). Проаналізовано психологічні механізми розвитку мотивації учіння: мотиваційне зміщення, наслідування, сенсоутровення, динаміка когнітивного компоненту мотивації. Встановлено статистично значуще зростання у студентів в ході психотренінгу показників за такими мотивами: саморозвитку, пізнавального, соціального престижу, досягнення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
159.923.2-057.875:316.752
І-23


    Іванцев, Наталія Ігорівна.
    Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванцев Людмила Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2000. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- СОЦІАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ -- ГРУПОВА належність -- ІДЕНТИФІКАЦІЯ -- НАСТАНОВЛЕННЯ -- АТРИБУЦІЯ -- СУБ'ЄКТ діяльності -- професійна підготовка -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей динаміки ціннісних орієнтацій студентів. У роботі подається структура змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміка; обґрунтовується модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності і діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Виокремлено і проаналізовано провідні фактори, що зумовлюють своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій, запропоновано схему діагностики і класифікації останніх. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їхньої професійної та особистісної ідентичності. Запропоновано якісну і кількісну процедуру діагностики згаданої динаміки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.947.5
К 19


    Каньоса, Наталія Григорівна.
    Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Каньоса Наталія Григорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 188-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ -- САМОРОЗВИТОК особистості -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- КРЕАТИВНІСТЬ -- МОТИВИ -- контекстне навчання -- майбутні педагоги -- професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.922.8-057.875:316.48
К 56


    Коваль, Ірина Андріївна.
    Психологічні особливості конфліктів у процесі спільної учбової діяльності студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коваль Ірина Андріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 217 с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
учбовий конфлікт -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- причини учбових конфліктів -- модель конфліктної поведінки -- стратегії вирішення конфлікту -- спільна діяльність
Анотація: У дисертації обґрунтовується доцільність виділення конфліктів у процесі спільної учбової діяльності як окремого виду конфліктів - учбових. Розкрито основні типи і причини цих конфліктів, їхні властивості, способи поведінки студентіву конфліктних ситуаціях, шляхи їх вирішення, вплив конфліктів на процес і результати спільної учбової діяльності та основні психологічні фактори, що зумовлюють характер впливу на спільну діяльність і його наслідки. З'ясовано, що учбові конфлікти є типовим явищем у процесі спільної учбової діяльності, а їх відсутність не є свідченням ні високої ефективності учбової діяльності групи, ні згуртованості групи. Встановлено, що основні психологічні особливості цих конфліктів зумовлені передусім специфікою учбової діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.922.8-057.875:33+330.16
К 63


    Комаровська, Віра Леонідівна.
    Особливості економічної свідомості студентів вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Комаровська Віра Леонідівна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Житомир. військ. ін-т радіоелектрон. ім. С. П. Корольова. - Київ, 2006. - 291 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 218-236. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Економічна свідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
економічна свідомість -- економічна самосвідомість -- компоненти економічної свідомості -- економічна поведінка -- суб'єктивно-економічний статус -- соціальна група -- гендер
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню особливостей економічної свідомості студентів вищих навчальних закладів. У роботі розкрито сутність та особливості економічної свідомості та самосвідомості особистості, виділено та схарактеризовано основні форми економічної свідомості, продемонстровано їх взаємозв'язок та взаємозалежність. Значну увагу приділено структурним компонентам та функціям економічної свідомості студентів, розглянуто механізм її функціонування. Подаються результати емпіричного дослідження аналізу впливу суб'єктивного економічного статусу та тендерного фактора на структурні компоненти економічної свідомості студентів. Наводяться дані щодо особливостей економічної свідомості студентів технічного вузу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)Житомирський військовий інститут радіоелектроніки ім. С. П. Корольова (Житомир)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.923-056.26-057.875
Б 24


    Барна, Мирослава Володимирівна.
    Психологічні особливості побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Барна Мирослава Влолодимирівна ; наук. кер. Сердюк Л. З. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 263 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-220. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- СТРАТЕГІя самореалізації -- студенти з інвалідністю -- психологічна підтримка
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей побудови стратегій самореалізації студентів з інвалідністю в умовах професійної підготовки у вищому навчальному закладі. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, розкрито різні теоретичні підходи до розуміння поняття "стратегія самореалізації", з'ясовано сутність психологічного феномену, обгрунтованотеоретичні засади побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Визначено домінуючі чинники та психологічні умови, необхідні для формування ефективної стратегії самореалізації особистості. Теоретично обҐрунтовано та експериментально перевірено ефективність програми психологічної підтримки самореалізації студентів з інвалідністю, що дозволяє рекомендувати її для застосування у практиці вузівського навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

21.
159.923.2+159.947.23]:316.46
К 93


    Куриця, Алла Іванівна.
    Відповідальність як чинник розвитку лідерських якостей студента [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Куриця Алла Іванівна ; наук. кер. Яблонська Т. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 269 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Лідерські якості--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- лідерські якості -- студенти -- ситуативний лідер -- потенційний лідер
Анотація: У роботі досліджено лідерські якості студентів, насамперед відповідальність як ціннісну основу цих якостей і чинник їх розвитку. Розглянуто психологічну сутність лідерських якостей особистості, їх структуру. Розроблено теоретико-експериментальну модель відповідальності як ціннісно-смислової основи лідерських якостей особистості, що інтегрує ці якості в єдине системне утворення. Виокремлені типи особистості залежно від рівнів відповідальності й лідерських якостей. Визначено психолого-педагогічні умови для ефективного розвитку лідерських якостей студентів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яблонська, Тетяна Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

22.
378-057.875:331.54
М 12


    Мащенко, Наталія Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Мащенко Наталія Іванівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 195 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-192. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- професійна самосвідомість -- рефлексія -- адаптація -- професіонал -- соціалізація -- фрустраційна толерантність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів. Встановлено, що соціально-психологічними чинниками професійного становлення студентів технічних університетів виступають загальні уявлення про цінність їхнього фаху і соціальні прояви діяльності. Встановлено, що образ "я-фахівець" є стрижневим компонентом професійної самосвідомості. Показано. що успішне професійне становлення фахівців інженерних спеціальностей вимагає актуалізації особистісної, предметної та соціальної рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнев, Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

23.
378-057.875:159.9-051
М 69


    Міхно, Катерина Олексіївна.
    Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Міхно Катерина Олексіївна ; наук. кер. Фомічова В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 210,[55] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Уявлення--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
уявлення про професію -- образ професії -- динаміка -- студент-психолог -- професійна самосвідомість -- професійна підготовка
Анотація: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Фомічова, Віра Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

24.
37.015.3:159.954.2-057.875
М 88


    Мрака, Наталія Миколаївна.
    Психологічні особливості формування літературної творчої уяви студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мрака Наталія Миколаївна ; наук. кер. Жигайло Н. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча уява--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
творча уява -- творча особистість -- психологія літературного тексту -- допитливість -- естетична спрямованість -- гнучкість уяви
Анотація: У дисертації проаналізовано закономірності формування літературної творчої уяви студентів ВНЗ в умовах навчальної діяльності. Охарактеризовано специфіку функціонуваннялітературної уяви як спроби самоствердження молоді у творчій діяльності. Здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми формування творчої літературної уяви студентів ВНЗ. Розроблено діагностичну систему для визначення особливостей та динаміки літературної творчої уяви студентів. Розроблено й апробовано програму тренінгу розвитку творчої уяви студентів ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Жигайло, Наталія Ігорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

25.
37.015.31:316.752
Н 19


    Назаренко, Ірина Євгенівна.
    Формування ціннісного становлення до життя в майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07 / Назаренко Ірина Євгенівна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісне ставлення--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ціннісне ставлення -- студенти-психологи -- майбутня професійна діяльність -- ціннісні орієнтації -- ставлення до життя
Анотація: У роботі розглянута теоретична сутність поняття "цінність" і "ціннісне ставлення" на основі аналізу психологічної, соціологічної і філософської літератури. Вивчено особливості формування ціннісного ставлення до життя в студентів-соціологів. Виявлені рівні сформованості окремих компонентів ціннісного ставлення до життя й професійної діяльності у студентів. Розроблена та впроваджена програма спеціально організованих занять, спрямованих на формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

26.
159.953.5:81'243
О-58


    Онуфрієва, Ліана Анатоліївна.
    Психологічні умови самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування на початковому етапі навчання (на матеріалі досліджень студентів першого курсу немовних факультетів) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Онуфрієва Ліана Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 137-156. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
студенти-першокурсники -- засоби спілкування -- самостійність -- діалог -- міжособистісна взаємодія -- міжгрупова взаємодія -- МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Анотація: В дослідженні показано можливість такої організації навчання іноземної мови на немовних факультетах вузу, яка дає змогу самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування. Встановлено зв'язок між вибором засобів спілкування і ступенем включеності суб'єкта у контекст взаємодії. Показано, що на етапі засвоєння суб'єктом базовими уміннями побудови діалогу процес оволодіння артикуляційними, лексичними, граматичними навичками перетворюється у побічний продукт мовленнєвої діяльності. Показано, що за умов спеціальної організації навчання процес спілкування виступає спонукальним фактором, який сприяє самостійній роботі студентів по оволодінню іноземною лексикою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

27.
159.928:316.454.52+37.015.3:159.928+81'233
П 32


    Пивоварчук, Тетяна Олександрівна.
    Психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів [Рукопис] : дис ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пивоварчук Тетяна Олександрівна ; наук. кер. Павелків П. В. ; Рівненський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2013. - 271 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативні здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
комунікативні здібності -- студенти-філологи -- комунікативна активність -- когнітивна активність -- внутрішньогрупова взаємодія -- діалогічне спілкування
Анотація: Дисертацій присвячено вивченню психологічних особливостей ефективного розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів на заняттях іноземної мови. Теоретично визначено, узагальнено та уточнено структуру комунікативних здібностей студентів філологічних спеціальностей, визначено критерії та психологічні умови розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів, діагностично виявлено психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів факультету іноземної філології під час їх навчання у вищій школі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

28.
378.011.3-057.175:159.923]:378.014.6:005.6
П 53


    Полуніна, Олена Вікторівна.
    Психологічна компетентність викладача вищого педагогічного навчального закладу як чинник успішності управління процесом учіння студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Полуніна Олена Вікторівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Компетентність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- локус контролю -- професіоналізм -- саморозвиток -- психологічний клімат -- мотивація досягнення
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному аналізу функцій психологічної компетентності викладача як чинника успішності управління ним навчальним процесом у вищому педагогічному закладі. Розкривається роль і місце психологічної компетентності у структурі професійно-педагогічної діяльності педагога, визначається специфіка впливу останньої на зміст і способи управління педагогічним процесом. Створено і апробовано систему діагностичних процедур і прийомів розвитку психологічної компетентності у формі соціально-психологічного тренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

29.
378.091.31-057.875-059.2
Л 68


    Ловка, Ольга Володимирівна.
    Психологічні умови організації групової проектної діяльності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ловка Ольга Володимирівна ; наук. кер. Семиченко В. А. ; Ун-т менеджменту освіти НАПН України. - Київ, 2013. - 254 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Групова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
групова проектна діяльність -- малі групи -- управління навчальною діяльністю -- психологічні умови -- ефективність діяльності
Анотація: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми організації у ВНЗ групової проектної діяльності, зокрема групової її форми. Визначено її сутність, критерії, показники та рівні ефективності. Виявлено особливості організації та провідні чинники групової проектної діяльності, на основі яких обґрунтовані та експериментально перевірені психологічні умови підвищення її ефективності у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін в економічному ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Семиченко, Валентина Анатольевна \наук. кер.\; Університет менеджменту освіти НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

30.
37.091.33:001.895+159.953.5:81'243
С 65


    Сорока, Олена Миколаївна.
    Психологічні умови застосування комп'ютерних засобів у процесі навчання іноземної мови (на матеріалі дослідження студентів немовних факультетів) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сорока Олена Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 214 с. - Бібліогр.: с. 199-214. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комп'ютерні засоби--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- комп'ютерні засоби -- навчання іноземної мови -- психологічні проблеми комп'ютерного навчання -- інтенсифікація навчання -- комунікативне навчання -- психологічна готовність до навчання мови
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психологічних умов ефективного застосування комп'ютера прививченні іноземної мови у вузі. Уточнені положення про можливість і доцільність використання існуючих методик викладання іноземної мови для побудови навчального процесу за новими інформаційними технологіями. Показано, що для ефективного застосування комп'ютера необхідно розробити нормативну модель навчання, яка має ґрунтуватись на додержанні основних психолого-педагогічних вимог до організації навчального процесу. Розкрито зв'язок між комунікативними й когнітивними особливостями студентів і динамічним розподілом функцій управління між студентом і комп'ютером, а також вибором типу і виду зворотного зв'язку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-30    31-33 
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 97258
Кількість відвідувачів 735
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя