Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.954.4(08)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 26 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2019. - 372 с. : табл. - 22.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження) / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 17 (5 назв)
Бедлінський, О. І. Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду / О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко. - С .18-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (17назв)
Березова, Л. В. Творчі стратегії конструктивної діяльності / Л. В. Березова. - С .28-33. - Бібліогр.: с. 32-33 (5 назв)
Біла, І. М. Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення / І. М. Біла. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 43-44 (14 назв)
Боровицька, О. М. Феномен творчої уяви в епстемологічній психології творчості / О. М. Боровицька. - С .45-58. - Бібліогр.: с. 56-57 (13 назв)
Ваганова, Н. А. Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
Виноградова, В. Є. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості / В. Є. Виноградова. - С .65-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (24 назви)
Гавриловська, К. П. Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження / К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 85 (7 назв)
Грек, О. М. Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків / О. М. Грек. - С .86-94. - Бібліогр.: с. 92-93 (8 назв)
Гулько, Ю. А. Застосування тренінгової системи карус на заняттях з конструювання у середній групі дитячого саду / Ю. А. Гулько. - С .94-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (5 назв)
Девіс, Л. А. Психологічні проблеми розвитку та формування особистості дітей-сиріт / Л. А. Девіс. - С .102-110. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Дригус, М. Т. Концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .110-117. - Бібліогр.: с.115-116 (11 назв)
Кияшко, М. О. Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису / М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .117-132. - Бібліогр.: с. 130-131 (15 назв)
Костіна, Т. О. Значення досліджень з гендерної проблематики у сіміжніх науках для психології / Т. О. Костіна. - С .132-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (18 назв)
Костюченко, О. В. Творчий та адаптивний потенціал метафоризації у проектному менеджменті в соціокультурній сфері / О. В. Костюченко. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (11 назв)
Латиш, Н. М. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (14 назв)
Лю, Янь. Порівняльний аналіз розвитку творчих здібностей і вираженості психологічних бар’єрів у молодших підлітків України та Китаю / Янь Лю. - С .157-166. - Бібліогр.: с.165 (9 назв)
Мазяр, О. В. Контрапунктний дисонанс особистості / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (23 назви)
Маслянікова, І. В. Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих / І. В. Маслянікова. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 179-180 (9 назв)
Михальчук, Н. О. Психолінгвістичні механізми експлікації категорії абсурду в п’єсах В. Шекспіра / Н. О. Михальчук, Н. І. Антюхова. - С .181-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (12 назв)
Міщиха, Л. П. Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи / Л. П. Міщиха. - С .194-202. - Бібліогр.: с. 201 (6 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Психологія взаємодії процесів розуміння і апробації в творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко, І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик. - С .202-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (18 назв)
Москаленко, В. В. Дослідження особливостей творчого мислення в когнітивній концепції С. Московичі / В. В. Москаленко, . - С .214-224. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
Мусіяка, Н. І. Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації / Н. І. Мусіяка. - С .225-233. - Бібліогр.: с. 231-233 (11 назв)
Ольховецький, С. М. Психологічні чинники дитячих страхів / С. М. Ольховецький. - С .233-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (4 назви)
Орловська, О. А. Вплив сім’ї на психологічну адаптацію учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .241-250. - Бібліогр.: с. 247-249 (14 назв)
Плохіх, В. В. Андиципаційні процеси в організації своєчасних дій людини / В. В. Плохіх. - С .250-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (21 назва)
Подшивайлов, Ф. М. Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості / Ф. М. Подшивайлов. - С .262-276. - Бібліогр.: с. 274-275 (7 назв)
Примачок, Л. Л. Саногенна рефлексія як складова метарефлексії фізичного реабілітолога / Л. Л. Примачок. - С .276-290. - Бібліогр.: с. 286-289 (26 назв)
Розіна, І. В. Психологічні особливості створення програми на підвищення рівня розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації / І. В. Розіна. - С .290-299. - Бібліогр.: с. 298-299 (6 назв)
Симоненко, С. М. Психологічні особливості взаємозв’язку інтелектуально-творчого та мотиваційно-особистісного компонентів творчого потенціалу у старшокласників / С. М. Симоненко, Е. Б. Лебединський. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (10 назв)
Терещенко, М. В. Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С .310-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення як проце побудови нового образу / Т. М. Третяк. - С .318-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (14 назв)
Хупавцева, Н. О. Проблема розв’язання творчих літературних задач підлітками на уроках англійської мови / Н. О. Хупавцева. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (20 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Система ставлень особистості: теоретико-методологічні аспекти / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .338-348. - Бібліогр.: с. 346-347 (11 назв)
Якимчук, Б. А. Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська. - С .348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 27 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2020. - 324 с. : табл. - 20.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Психологія розуміння в контексті антропологічної інформаційної катастрофи ХХІ століття (ІІІ) / В. О. Моляко. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 15-17 (35 назв)
Абрамова, Л. М. Інновації в психології / Л. М. Абрамова. - С .18-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (9 назв)
Біла, І. М. Вивчення творчого мислення студентів / І. М. Біла. - С .25-36. - Бібліогр.: с. 35 (5 назв)
Богомаз, С. Л. Психолого-педагогічний супровід психологічної реабілітації людей з ушкодженням опорно-рухового апарату / С. Л. Богомаз, С. Ф. Пашкович. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 44-45 (10 назв)
Ваганова, Н. А. Аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .46-56. - Бібліогр.: с. 53-55 (23 назви)
Виноградова, В. Є. Родинні умови формування творчих здібностей особистості на прикладі видатних науковців / В. Є. Виноградова. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (9 назв)
Візнюк, І. М. Соматичне підгрунтя у зародженні іпохондричної хвороби / І. М. Візнюк. - С .65-74. - Бібліогр.: с. 73 (5 назв)
Гощіцький, А. В. Вираження конфлікту між психічним та тілесним у давньому мистецтві / А. В. Гощіцький. - С .74-80. - Бібліогр.: с. 78-80 (16 назв)
Гулько, Ю. А. Проблематика підготовки дитини до школи в контексті творчої конструктології / Ю. А. Гулько. - С .80-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (8 назв)
Жук, О. В. Психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків ВНЗ / О. В. Жук, О. А. Гульбс, Н. Ф. Меркулова. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (19 назв)
Івашкевич, Е. Е. Творчий потенціал казок як засіб формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи / Е. Е. Івашкевич, Н. А. Терновик. - С .98-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної компетентності у процесі підготовки студентів до ЗВО / В. В. Кириченко. - С .110-117. - Бібліогр.: с.116-117 (9 назв)
Кияшко, Д. Ю. Особливості прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій / Д. Ю. Кияшко, О. М. Кравцова. - С .118-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (9 назв)
Кияшко, М. О. Педагогічний досвід використання методу групової дискусії у навчанні студентів-психологів / М. О. Кияшко. - С .132-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Психологічні особливості дезадаптованих взаємостосунків дітей старшого шкільного віку з батьками / І. О. Комплієнко. - С .143-155. - Бібліогр.: с. 153-155 (15 назв)
Костюченко, О. В. Адаптивна роль метафоричного моделювання актуальної дійсності у студентів / О. В. Костюченко. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (12 назв)
Латиш, Н. М. Дослідження творчого потенціалу учнів молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .166-174. - Бібліогр.: с.173-174 (7 назв)
Михальчук, Н. О. Психолінгвістичний аналіз жанрової специфіки твору Дж. Апдайка "Кентавр" / Н. О. Михальчук, Є. З. Івашкевич. - С .174-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (13 назв)
Міщиха, Л. П. Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників / Л. П. Міщиха. - С .185-192. - Бібліогр.: с. 191 (6 назв)
Морожанова, М. М. Якісне дослідження досвіду емоційного реагування медичних працівників у процесі професійної діяльності / М. М. Морожанова, С. Л. Богомаз. - С .192-200. - Бібліогр.: с. 199 (7 назв)
Москаленко, В. В. Генетична теорія розвитку мислення Жана Піаже у соціально-психологічному контексті / В. В. Москаленко. - С .200-212. - Бібліогр.: с. 210-211 (5 назв)
Орловська, О. А. Сімейна адаптація учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .212-220. - Бібліогр.: с. 217-219 (13 назв)
Подшивайлова, Л. І. Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України / Л. І. Подшивайлова, М.В. Шепельова. - С .220-236. - Бібліогр.: с. 234-235 (9 назв)
Терещенко, М. В. Можливість подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках / М. В. Терещенко. - С .236-245. - Бібліогр.: с. 244-245 (11 назв)
Третяк, Т. М. Дослідження проявів творчого мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .245-256. - Бібліогр.: с. 255 (3 назви)
Хупавцева, Н. О. Атрибути фасилітативної взаємодії вчителя та учнів на уроках у процесі організації пізнавальної діяльності / Н. О. Хупавцева. - С .256-268. - Бібліогр.: с. 266-268 (13 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічні аспекти творчої діяльності військовополонених в умовах гібридної війни / Ю. М. Широбоков. - С .268-278. - Бібліогр.: с. 277-278 (17 назв)
Яценко, Т. С. Пралогічна сутність імпліцитного порядку психіки / Т. С. Яценко. - С .279-292. - Бібліогр.: с. 290-292 (17 назв)
Моляко, В. О. Саторі в нікко / В. О. Моляко. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 303 (1 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Яценко, Т. С.
    Пралогічна сутність імпліцитного порядку психіки [Текст] / Т. С. Яценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 279-292. - Бібліогр.: с. 290-292 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
АСПП -- глибинне пізнання -- імпліцитний порядок -- логічне мислення -- пралогічне мислення
Анотація: Стаття вперше презентує результати дослідження архаїчного генезису імпліцитного порядку. Цей термін введено нами у науковий обіг уже понад десятиріччя, проте він залишається досі малорозкритим та недостатньо науково обгрунтованим. Зміст статті звертає увагу на те, що імпліцитний порядок психіки єднає діаметрально протилежні тенденції психіки, які відповідають базальному конфлікту "життя-смерть". Послідовність (порядок) психоаналітичного розгляду репродукцій художніх полотен (обраних суб'єктом для самопрезентацій) задається самим респондентом, що засвідчує наявність "сліпої навички" руки. Імпліцитний порядок є доказом дієвості провідного закону пралогічного мислення - "співпричетність", якому підкорене пралогічне мислення, що інтегрується з рефлексивним, соціально-перцептивним мисленням сучасної людини. Результати статті вибудовані на аналізі стенографічного матеріалу глибинного пізнання психіки: аудіо- та відеозаписах процесу АСПП із використанням тематичних психомалюнків "Тату вини" та "Власного тату". Основний аргумент пралогічності імпліцитного порядку грунтується на провідній характеристиці - нейтральність до суперечливості його складових, у чому криється його пралогічна сутність. Візуалізовані самопрезентанти впорядковуються учасниками АСПП ігноруючи (не помічаючи) їхню суперечливість (конфліктність). Дослідження дає змогу констатувати зв'язок "порядку" з базальним конфліктом психіки: "життя" - "смерть". Діагностико-корекційний процес АСПП спроможний аналізувати інстинкт самозбереження шляхом розширення у психіці суб'єкта меж самоусвідомлення з посиленням раціональності поведінки, тобто дієвості логічного мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Моляко, В. О.
    Саторі в нікко [Текст] / В. О. Моляко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 293-303. - Бібліогр.: с. 303 (1 назва)
УДК
РУБ 15(08)


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 65220
Кількість відвідувачів 754
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя