Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.942<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-32 
1.
159.9:62+159.942
З-61


    Зильберман, П. Б.
    Эмоциональная устойчивость оператора [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Зильберман П. Б. ; науч. рук. Милерян Е. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1969. - 255 с. : табл., граф., фот. - Библиогр.: с. 236-255. -
УДК
Рубрики: Психология труда--Эмоциональная устойчивость--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
Эмоциональная устойчивость -- оператор -- напряжение -- напряженность -- стресс -- эксперимент
Анотація: В диссертации исследуется эмоциональная устойчивость как проблема психологии труда, психические состояния и психологические свойства личности, состояния напряжения и напряженности, стресс. Проведено экспериментальное исследование эмоциональной устойчивости. Предложены пути повышения эмоциональной устойчивости оператора за счет совершенствования психологических свойств и особенностей личности, а также за счет правильной организации и совершенствования условий труда операторов.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Милерян, Е. А. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.942
К 56


    Коврига, Наталія Валентинівна.
    Стресозахисна та адаптивна функції емоційного інтелекту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Коврига Наталія Валентинівна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т . - Дніпропетровськ, 2003. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 154-169. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Емоційний інтелект--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕМОЦІЙНИЙ інтелект -- ВНУТРІШНІ детермінанти -- зовнішні ознаки -- емоційний процес -- форми відбиття у свідомості -- стресозахисна функція -- адаптивна функція
Анотація: Стресозахисна та адаптована функції емоційного інтелекту, розглянутого у суб'єктивній парадигмі як аспект прояву внутрішнього світу особистості, що відбиває міру розумності ставлення людини до світу, до інших та до себе як суб'єкта життєдіяльності, знайшли теоретичне обґрунтування і емпіричне підтвердження на студентській вибірці (150 осіб) шляхом аналізу внутрішніх та зовнішніх компонентів емоційного інтелекту. В роботі визначені в якості внутрішніх ознак емоційного інтелекту чотири з п'яти "великих факторів" особистості: емоційна стійкість, сумлінність, відкритість новому досвіду, доброзичливість та уявлення людини "про порядок у світі", її настановлення і цінності, що зумовлюють ставлення до себе і до навколишнього світу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.7-053.5+159.942
К 57


    Коган, Ірина Михайлівна.
    Емпатія і особливості її розвитку у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коган Ірина Михайлівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 179 с. : табл. - Бібліогр.: с. 165-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЕМПАТІЯ -- безпосереднє емоційне співпереживання -- чуттєво-образне співчуття -- рефлексивно-особистісне взаєморозуміння -- образ "Людина" -- образ "Я" -- образ "Ти"
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення особистості у шкільному віці та визначенню психологічних умов формування у молодших школярів здатності до емпатії. Конкретизовано психологічний зміст поняття емпатії; побудовано теотеричну модель емпатії як психологічного механізму узгодження уявлень дитини про людину як таку, про себе та про конкретну іншу людину. Проведено експериментальне дослідження емпатії як структурного компоненту образу людини та визначено його вікову динаміку. В умовах цілеспрямованого виховання формування емпатії у молодших школярів має здійснюватися за двома провідними напрямками: як розвиток якості особистості (емоційна чутливість) та як здатність особистості до емпатійної взаємодії (співчуття), що стає основою розвитку всіх компонентів емпатії, в першу чергу - рефлексивно-особистісних.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.73+159.942
К 58


    Кожевникова, Валентина Андреевна.
    Особенности эмоциональной регуляции деятельности при решении задач нравственного выбора детьми 6-7 лет [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Кожевникова Валентина Андреевна ; науч. рук. Бреслав Г. М. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1990. - 197, [7] с. : табл. - Библиогр.: с. 176-197. -
УДК
Рубрики: Возрастная психология--Дети 6-7 лет--Диссертации
   Педагогическая психология--Нравственность--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ЭМОЦИОНАЛЬНАЯ регуляция -- НРАВСТВЕННОСТЬ -- нравственный выбор -- ДЕТИ 6-7 лет -- игра -- ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ЭКСПЕРИМЕНТ
Анотація: Диссертация посвящена анализу особенностей эмоциональной регуляции деятельности при решении задач нравственного выбора детьми 6-7 лет. Изучаются взаимодействия разных классов эмоциональных явлений, участвующих в регуляции деятельности, как целостного механизма, обусловливающего в ситуации неблагополучия другого принятия ребенком 6-7 лет задачи нравственного выбора. Выявлены типы эмоциональной регуляции деятельности, связанные с условиями возникновения, характером протекания, этапом, на котором внешне проявляются производные неспецифические и эмпатические эмоции.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бреслав, Г. М. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.942+159.954/.955
К 55


    Кочерга, Олександр Васильович.
    Взаємозв'язок мислення, почуттів та уяви у розвитку критичності людини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Кочерга Олександр Васильович ; науч. рук. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 209-224. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Мислення--Дисертації
   Загальна психологія-- Почуття--Дисертації

   Загальна психологія--Уява--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
гармонія -- взаємозв'язок -- МИСЛЕННЯ -- ПОЧУТТЯ -- УЯВА -- критичність людини -- процес розвитку
Анотація: В роботі викладаються результати теоретико-експериментального дослідження розвитку критичності людини на основі стимулювання взаємозв'язку мислення, почуттів та уяви. Показано, що взаємозв'язок мислення, почуттів та уяви може мати три рівні: цілісності, стійкості й руйнації, які по-різному впливають на розвиток критичності людини. Знайдено, що критичність людини пов'язана з підвищенням продуктивності навчання учнів у початкових класах. Розроблені завдання з української мови, математики, читання для учнів початкових класів спрямовані на розвиток їх мислення, почуттів та уяви.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.942+159.942:616.89
К 90


    Кулибали, Сулейман.
    Особенности эмоциональной сферы в норме и в патологии (опыт кросскультурного и патопсихологического исследования) [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Кулибали Сулейман ; науч. рук. Заика Е. В. ; Харьков. гос. ун-т. - Харьков, 1994. - 200 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 188-200. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Эмоции--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ЭМОЦИИ -- эмоциональная сфера -- неврозы -- норма -- патология -- граждане Украины -- граждане Мали
Анотація: Диссертация посвящена особенностям эмоциональной сферы в норме и в патологии (опыт кросскультурного и патопсихологического исследования). В работе раскрыты такие особенности эмоциональной сферы, как степень выраженности отдельных ее проявлений и структуры их взаимосвязей у здоровых представителей разных культур и у больных людей. Показано, что во всех случаях эмоциональная сфера существует как целостное образование, особенности которой отражают социокультурные условия и наличие патологии. Показано, какие именно аспекты эмоциональной сферы детерминируются особенностями культуры.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Заика, Евгений Валентинович \науч. рук.\; Харьковский государственный университет (Харьков)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.7-053.4+159.942
К 90


    Кульчицька, О. І.
    Почуття сорому та особливості його розвитку у дітей дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук (з психол.) / Кульчицька О. І ; наук. кер. Чамата П. Р. ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1959. - 174 с. : табл. - Бібліогр.: с. 166-173. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сором--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільний вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сором -- почуття -- молодший дошкільний вік -- середній дошкільний вік -- старший дошкільний вік
Анотація: Дисертація присвячена почуттю сорому та особливостям його розвитку у дітей молодшого, середнього та старшого дошкільного віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чамата, П. Р. \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології УССР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.73-053.4+159.942
Л 13


    Лаврентьева, Галина Прокофьевна.
    Роль эмоций в овладении дошкольниками правилами взаимоотношений со сверстниками [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Лаврентьева Галина Прокофьевна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1982. - 154 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 140-155. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Эмоции--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ЭМОЦИИ -- ДОШКОЛЬНИКИ -- СВЕРСТНИКи -- взаимоотношения -- сопереживание -- доброжелательность
Анотація: Диссертация посвящена роли эмоций в овладении дошкольниками правилами взаимоотношений со сверстниками. Была проведена экспериментальная работа по влиянию природы усвоения детьми дошкольного возраста правил взаимоотношений со сверстниками и определены психологические основы формирования взаимоотношений на почве этих правил, в частности выделены образец должного поведения и оценочные отношения в качестве эмоциональных механизмов нравственной регуляции. Экспериментально прослежена зависимость овладения правилами взаимоотношений от развития нравственных качеств детей. Установлены этапы формирования правил взаимоотношений у дошкольников.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.73-053.6+159.942
О-58


    Онищенко, Галина Ивановна.
    Роль эмоционально-нравственных отношений в самоорганизации поведения подростков [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Онищенко Галина Ивановна ; наук. кер. Боришевский М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1989. - 191 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 161-175. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Поведение--Самоорганизация--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
нравственное поведение -- эмоциональная регуляция -- самоорганизация поведения -- эмоционально-нравсвенные отношения
Анотація: Диссертация посвящена раскрытию роли гуманных эмоциональных отношений как фактора самоорганизации нравственного поведения подростков. Прослежена динамика развития данных отношений в подростковом возрасте, изучены виды гуманных эмоциональных отношений (сорадость-сочувствие) и показано их влияние на самоорганизацию нравственного поведения подростков. Выделены уровни развития эмоционально-нравственных отношений и изучена их связь с уровнями сформированности готовности к нравственному поведению у школьников. Определены условия формирования гуманных эмоциональных отношений учащихся.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевский , Мирослав Иосифович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.8+159.942
П 22


    Пашко, Тетяна Анатоліївна.
    Індивідуальні особливості емоційного самоконтролю старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пашко Тетяна Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 185 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 171-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самоконтроль--Емоції--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самоконтроль -- мотиваційна сфера -- самооцінка -- цінності -- рефлексія -- когнітивний стиль
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню зв'язку між рівнем розвитку емоційного самоконтролю та індивідульними особливостями старшокласників. Представлено теоретико-методологічні та експериментальні матеріали вивчення емоційного самоконтролю старшокласників. Визначено поняття емоційного самоконтролю, як здатності людини виявляти, ідентифікувати та коригувати будь-які свої емоційні прояви. Розроблено теоретичну модель емоційного самоконтролю та дібрано комплекс методик для його діагностики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.942+159.952
Р 62


    Рожденственский , Юрий Тихонович.
    Взаимосвязь эмоциональной реактивности и устойчивости внимания у старшеклассников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Рождественский Ю. Т. ; науч. рук. Максименко С. Д. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1981. - 161 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 124-140. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Эмоциональная реактивность--Диссертации
   Пегогическая психология--Внимание--Диссертации

   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
эмоциональные процессы -- структура личности -- устойчивость внимания -- эмоциональная реактивность -- активизация внимания
Анотація: В диссертации выделен фиксированный набор взаимосвязанных переменных, описанных понятием "эмоциональная реактивность". Установлена ведущая роль эмоциональной реактивности в детерминации психических состояний, которые определяют продуктивность деятельности учащегося при различных условиях работы. Раскрыты особенности проявления эмоциональной реактивности в учебной деятельности, условия ее возникновения и пути преодоления. Разработан диагностический прием исследования эмоциональной реактивности старшеклассников.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Украина, 01033, г. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергей Дмитриевич \рук. работы.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.922.73-053.5+159.942
Т 35


    Терещук, Ангеліна Дмитрівна.
    Особливості емоційних чинників у процесі розв'язання мисленнєвих задач молодшими школярами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещук Ангеліна Дмитрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 182 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 153-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розв'язання задач--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
емоційні чинники -- мисленнєві задачі -- емоційна регуляція -- молодші школярі -- розв'язання задач
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу емоційних чинників на процес розв'язання мисленнєвих задач молодшими школярами. Розкрито сутність та специфіку цього процесу, досліджено особливості емоційної сфери та виявлено якісно-кількісні параметри емоційних проявів учнів з різною успішністю. Встановлено критерії оцінювання рівня емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності, а також розроблено систему занять з метою корекції порушень в інтелектуальному розвитку. Виявлено емоційні чинники, які найбільшою мірою впливають на мисленнєву діяльність учнів з різною успішністю та описано характер їх впливу на розв'язання учнями мисленнєвих задач.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.942+159.944:37.011.3-051+159.964.3
Х 73


    Холодова, Ольга Олексіївна.
    Психологічні засоби запобігання та корекції та фрустрації у професійній діяльності молодих вчителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Холодова Ольга Олексіївна ; наук. кер. Циба В. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-198. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Фрустрація--Професійна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
фрустрація -- депривація -- адаптація -- професійне становлення -- комунікація -- рефлексія -- педагогічна діяльність -- молодий вчитель
Анотація: У дисертації досліджуються особливості розкриття ролі фрустраційної толерантності у професійному становленні педагогів. Досліджується детермінуючий вплив фрустраційної толерантності на професійне становлення. Обгрунтовано та апробовано моделі підготовки учителів-початківців до розв'язання педагогічних завдань як способу соціального вираження результатів рефлективного процесу, що актуалізується зіткненням з деприваціями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Циба, Віталій Трохимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.942
Т 35


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещук, Ангеліна Дмитрівна.
    Особливості проявів афективної поведінки особистості в кризові періоди її розвитку [Текст] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 75-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
криза -- емоційні розлади -- афективна поведінка -- афективні прояви -- особистість -- розвиток особистості
Анотація: Представлено короткий огляд псиїхологічних особливостей кризових періодів розвитку особистості та причини й наслідки виникнення афективних проявів поведінки. Представлено структуру афективної сфери та рівневий підхід в дослідженні афективної регуляції поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
159.942
Т 35


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещук, Ангеліна Дмитрівна.
    Дослідження особливостей афективної організації поведінки дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 276-283. - Бібліогр.: с. 282-283 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
емоційні розлади -- афективна поведінка -- афективні прояви -- психічний розвиток -- затримка психічного розвитку -- емоційно-вольова незрілість -- психодіагностика -- психологічна допомога
Анотація: Розкрито психологічні особливості афективної поведінки дітей із затримкою психічного розвитку та причини й наслідки виникнення афективних проявів поведінки. Розроблено схему спостережень за поведінкою дитини, що визначає своєрідність структури афективної сфери, яка може істотно впливати на особливості свідомості та поведінки. Розроблено оригінальні та ефективні способи допомоги дітям в їх соціалізації та психічному розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
15(06)
Н 34


    Терещук, Ангеліна Дмитрівна.
    Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку [Текст] / А. Д. Терещук // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць / Чернівецький національний університет. - Чернівці : ЧНУ, 2015. - Вип. 743 : Педагогіка і психологія. - С. 236-240. - Бібліогр.: С. 240 (5 назв)
УДК
РУБ 15(06)

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційні розлади -- афект


Дод.точки доступу:
Руснак, І. С. \ред.\; Чернівецький національний університет

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещук, Ангеліна Дмитрівна.
    Афективна поведінка особистості в контексті сучасних психологічних досліджень [Текст] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 182-192 : табл. - Бібліогр.: с. 190-191 (7 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- поведінка -- емоційна регуляція -- афект -- афективна поведінка -- афективний простір
Анотація: У статті досліджено та обґрунтовано теоретичні підходи вчених до трактування афективної поведінки як психологічної категорії в контексті різних напрямів у психологічній науці. Розглянуто історичні передумови вивчення афектів у парадигмах сучасної психології. Визначено методологічні засади та розроблено концепцію дослідження проблеми афективної поведінки особистості у вітчизняній та зарубіжній психології. Розглянуто основні напрямки дослідження афективної поведінки особистості. Визначено, що афекти мають значний вплив на психічне та фізичне здоров’я. Афективні стани завжди супроводжуються тілесними змінами, а прагнення завершуються зовнішніми руховими актами, що утворюють в кінцевому результаті цілісну поведінку. Теоретично підтверджено в працях багатьох дослідників зв’язок афективних станів особистості та її загального самопочуття. З’ясовано фундаментальну значущість афективної поведінки для всіх психічних процесів та її вплив на ефективність життєдіяльності та самореалізації особистості загалом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

18.
371.015
А 43


    Могиляста, С. М.
    Особливості розвитку емоційного інтелекту у старшокласників [Текст] / С. М. Могиляста // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 143-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (16 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
інтелект старшокласника -- емоційний інтелект -- інтелект -- структура "емоційного інтелекту" -- модель емоційного інтелекту -- емоційна чутливість -- емоційна компетенція -- емпатія
Анотація: В статті висвітлюються підходи до розуміння емоційного інтелекту, сутність поняття "емоційний інтелект", його структуризація, особливості, різні моделі ЕІ. Визначено, що підвищення рівня емоційного інтелекту старшокласників тісно пов'язане з оптимізацією сучасної української середньої освіти, її гуманітарного, соціально-економічного та політичного аспектів. Учні з високим емоційним інтелектом мають значно більше можливостей самореалізації та становлення як успішного учня, студента вищого навчального закладу, так і професіонала в майбутньому.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

19.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещук, Ангеліна Дмитрівна.
    Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО [Текст] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 526-534. - Бібліогр.: с. 533-534 (12 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- військовий -- поведінка -- емоційний стан -- розлад -- реабілітація
Анотація: Статтю присвячено аналізу проблемам психологічної реабілітації учасників бойових дій, які повернулися із зони АТО. Висвітлено теоретико-приктичні питання, що стосуються виникнення в учасників бойових дій психічної травми, психоемоційних розладів психіки. Визначено, що перебування у зоні бойових дій належить до тієї екстремальної ситуації, коли людина постійно зазнає найсильніший психоемоційний стрес. Проаналізовано різні форми роботи, метою яких є підвищення емоційного благополуччя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещук, Ангеліна Дмитрівна.
    Досвід вивчення афектів в психології [Текст] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 471-479. - Бібліогр.: с. 478-479 (9 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діяльність -- поведінка -- емоції -- афект -- афективні переживання -- почуття
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз концептуальних положень різних теорій афектів у психології. Розглянуто історико-психологічні передумови та основні положення становлення афектів у психології. Виокремлено та розкрито суб’єктивні та об’єктивні чинники виникнення афекту, зроблено спробу розібратися у тлумаченні, його специфічних особливостей на різних етапах становлення психологічної думки. Адже всі види почуттів, вступаючи у взаємодію, утворюють сенсорні синтези, з якими органічно пов’язуються афективні переживання та прагнення. Подібно пізнавальним процесам афективні стани завжди супроводжуються тілесними змінами, а прагнення завершуються зовнішніми руховими актами, що утворюють в кінцевому результаті цілісну поведінку. Доведено, що негативні афекти і почуття незадоволення або страждання виникають у тому випадку, якщо потреби організму не задовольняються.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Могиляста, С. М.
    Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості [Текст] / С. М. Могиляста // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 362-369
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- емоція -- емоційний інтелект (ЕQ) -- теорії емоційного інтелекту -- моделі емоційного інтелекту
Анотація: В статті висвітлюється аналіз теоретичних підходів до визначення поняття і дослідження емоційного інтелекту особистості. Розглянуто зарубіжні і відчизняні теорії і моделі емоційного інтелекту. В них висвітлено три загальних визначення емоційного інтелекту: як здатності діяти з внутрішнім середовищем своїх почуттів і бажань; як здатності розуміти відносини особистості, що репрезентуються в емоціях, керувати емоційною сферою на основі інтелектуального аналізу і синтезу; як сукупності емоційних, особистих і соціальних здібностей, які впливають на загальну здатність ефективно справлятися з вимогами і тиском навколишнього середовища. Зазначено, що психологічна наука об'єднує під терміном "емоційний інтелект" знання та вміння людини розуміти та контролювати власні емоції, емоції інших, розбиратися у власних почуттях та почуттях інших.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

22.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещук, А. Д.
    Психологічна травма як чиинник афективної поведінки особистості [Текст] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 251-259 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологічна травма -- особистість -- афективна поведінка -- фіксація -- механізми психіки
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми психологічної травми та її ролі у виникненні афективної поведінки особистості. Аналізуються механізми травматичного пливу та особливості вияву травматичного досвіду. Психологічна травма розглядається під кутом зору її впливу на самопочуття та емоційну поведінку людини. Окреслюються основні тенденції афективної поведінки, зумовлені травматичним впливом. Висвітлено психологічні аспекти виникнення афективної поведінки та визначено сфери особистості, що мають вирішальне значення для діагностики схильності до афективної поведінки. Розкрито складові особистої схильності до афективної поведінки та механізми їх формування. Зазначимо, що інтегрована у життєвий досвід травма, тобто така, яку вдалося подолати, може стати поштовхом до інтеграції особистості на більш високий рівень психологічного розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

23.
151.7
П 12


    Папуча, М. В.
    Проблеми психології переживання [Текст] : монографія / М. В. Папуча ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гороля. - Ніжин : [Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя], 2019. - 191 с. - ISBN 978-617-527-205-3 : 20.00 грн.
УДК
РУБ 151.7
Рубрики: Емоції. Чутливість. Почуття
Кл.слова (ненормовані):
психологія переживання -- переживання -- переживання любові


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гороля
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

24.
15(08)
А 43


    Москаленко, В. В.
    Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові [Текст] / В. В. Москаленко, К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 203-211. - Библиогр. С. 210 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- емоції -- емоційний інтелект -- структурні складові емоційного інтелекту -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- конативний компонент -- структурно-функціональна модель
Анотація: В статті представлено теоретичний аналіз сутності феномену емоційного інтелекту та його структурних складових, описано теоретичну модель емоційного інтелекту особистості. Модель емоційного інтелекту особистості представлено як єдність когнітивного, афективного та конативного її компонентів. Представлено характеристику цих структурних компонентів. Когнітивна складова характеризується як здатність людини визначати свої емоції за фізичним станом, почуттями і думками а також здатність визначати емоції інших людей через їх мову, звуки, зовнішній вигляд і поведінку через твори мистецтва. Афективна складова емоційного інтелекту виявляється у фасилітації мислення, у спрямуванні уваги на важливу інформацію, у спрямованості на зміну настрою, пов'язаного із рушійною силою перетворюючих стратегій поведінки людини. Конативний компонент представлено феноменами управління емоціями та їх рефлексивної регуляції, які відбуваються у сфері розвитку відносин з іншими людьми. Цей компонент представлено також здібністю здійснення самоконтролю особистості у володінню емоціями, контролем емоційної експресивності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Максьом, К. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

25.
15(08)
А 43


    Крицька, А. М.
    Психолого-педагогічний потенціал розвитку професійних компетенцій майбутнього фахівця в сучасній медичній освіті [Текст] / А. М. Крицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 139-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійні компетенції -- емоційна компетентність -- складові емоційної компетентності -- формування емоційної компетентності -- розвиток компетенцій у сфері емоцій -- особистість майбутнього лікаря -- професійна підготовка -- сучасна медична освіта
Анотація: У статті представлено психолого-педагогічні засади розвитку професійних компетенцій майбутнього лікаря у сфері емоцій в умовах сучасної підготовки у вищому медичному навчальному закладі. Розкрито зміст ключових компетенцій лікаря, що сприяють становленню особистості фахівця, формуванню його професіоналізму. Показано, що розвиток емоційних особливостей студентів є одним із чинників процесу формування професійної компетентності у процесі професійної підготовки. Виділено складові компоненти розвитку професійних компетенцій у сфері емоцій. Зроблено висновки, представлено перспективи подальших досліджень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

26.
15(08)
А 43


    Ятчук, М. С.
    Емоційне вигорання у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 260-270. - Бібліогр.: с. 267-269 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
емоційне вигорання -- професійна деформація -- стрес -- фаза виснаження -- симптоми емоційного вигорання
Анотація: У статті розглядається проблема емоційного вигорання у працівників органів та установ виконання покарань. Виявлено вираженість у працвників Державної кримінально-виконавчої служби України таких симптомів емоційного вигорання: переживання психотравмуючих обставин, незадоволеність собою, "загнаність у клітку", тривога і депресія, неадекватне вибіркове емоційне реагування, емоційно-моральна дезорієнтація, розширення сфери економії емоцій, редукція професійних обов'язків, емоційний дефіцит, емоційна відчуженість, деперсоаналізація, психосоматичні та психовегетативні порушення. Досліджено стан сформованості окремих фаз емоційного вигорання працівників органів та установ виконання покарань: "напруження", "резистенції", "вигорання". Запропоновано напрями психопрофілактики емоційного вигорання у працівників органів та установ виконання покарань


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

27.
154
А 43


    Лагодзінський, В. В.
    Теоретичний аналіз поняття "емоційне лідерство" як одного із видів лідерства [Текст] / В. В. Лагодзінський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 36-43. - Бібліогр.: с. 40-43 (45 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- емоційний інтелект -- емоційне лідерство -- стилі емоційного лідерства -- управління -- двофакторна модель емоційного лідерства
Анотація: Метою статті є здійснення теоретичного аналізу концепцій емоційного інтелекту та емоційного лідерства. Розглянуто теорії і моделі емоційного інтелекту та емоційного лідерства. Відзначено, що емоційний інтелект, як складова частина емоційного лідерства, сприяє особистісному, а також професійному зростанню особистості, впливаючи на її успішність у житті. Розкриваються основні принципи емоційного лідерства, які дозволяють лідеру застосувати емоційне лідерство з метою поліпшення ефективності процесу управління.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

28.
15(08)
А 43


    Терещук, А. Д.
    Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації [Текст] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 278-287. - Бібліогр.: с. 285-286 (10 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологічна підтримка -- травми війни -- розлади психічного здоров'я -- емоційна сфера
Анотація: У статті представлено основні аспекти надання психологічної допомоги та напрямки соціально-психологічної підтримки постраждалим внаслідок воєнної травматизації. Одним із наслідків воєнних конфліктів можуть бути різноманітні порушення психічного здоров'я населення. Проаналізовано зарубіжну статистику негативних впливів бойових дій на психіку людини та досвід їх мінімізації. Встановлено зв'язок між ступенем емоційних, особистісних порушень і виразністю симптоматики ПТСР, зокрема те, що зі зростанням ступеня виразності симптоматики посттравматичних стресових розладів у постраждалих мають місце більш глибокі порушення емоційної сфери. Доведено, що травматичний досвід призводить до розвитку специфічних фобій, тривоги, депресії, психічних розладів, хронічного болю, соматичних синдромів. У зв'язку з розладами психіки знижуються когнітивні можливості, рівень енергії, мотивація, здатність навчатися і приймати рішення. Встановлено, що вчасно надана екстренна психологічна допомога та постійний психологічний супровід дають змогу істотно зменшити число негативних психічних проявів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

29.
15(08)
А 43


    Лагодзінський, В. В.
    Тренінг "Розвиток у менеджерів та підприємців емоційного лідерства" [Текст] / В. В. Лагодзінський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 72-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (27 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
менеджери -- підприємці -- емоційний інтелект -- емоційна компетентність -- емоційне лідерство -- тренінг
Анотація: У статті представлено зміст та структуру тренінгу "Розвиток у менеджерів та підприємців емоційного лідерства". Розкрито його мету, завдання, основні структурні компоненти. Представлено основні інтерактивні техніки. Зміст тренінгу розкрито шляхом поєднання основних структурних елементів (тренінгових сесій), основних компонетів кожної із тем тренінгу (змістовно-смисловий, діагностичний та корекційно-розвивальний компоненти) та інтерактивних технік, які використовуються для представлення кожного із компонетів. Наведено детальний зміст тренінгу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

30.
15(08)
А 43


    Москаленко, В. В.
    Дослідження особливостей творчого мислення в когнітивній концепції С. Московичі [Текст] / В. В. Москаленко, // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 214-224. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
когнітивна сфера свідомості -- соціальні репрезентації -- буденна свідомість -- здоровий глузд -- об'єктифікація -- персоніфікація -- ідентифікаційна матриця
Анотація: В статті на основі аналізу основних положень теорії соціальних репрезентацій С. Московичі проаналізовано особливості творчого мислення пересічної людини в процесі засвоєння нею наукових знань в умовах повсякдення. "Соціальні репрезентації" визначено як специфічну форму знання в сфері буденної свідомості, що поєднує в собі понятійний і образний компоненти. Проаналізовано творчу функцію соціальних репрезентацій, яка полягає у перетворенні незнайомої інформації у знайому в результаті трансформації структурних елементів та функцій ментальних феноменів наукового знання у когнітивні елементи буденної свідомості. У статті проаналізовано фактори, що детермінують творчу функцію соціальних репрезентацій. Зокрема, звертається увага на зовнішню та внутрішню групу факторів: зовнішні фактори описують зміни в науковій теорії, що відбуваються в результаті її втілення у буденну свідомість. Внутрішні - описують трансформації, що відбуваються в результаті цього всередині самих репрезентацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-30    31-32 
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 24770
Кількість відвідувачів 538
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя