Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мойзріст, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
155
П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Текст] : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименко. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - 280 с. - 20.00 грн
    Зміст:
Максименко С. Д., Сергій Дмитрович. Психологічні питання інноваційних проектів (на матеріалі авторської школи "Акмеологічний ліцей") / Сергій Дмитрович Максименко С. Д. - С .8-12
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як чинник особистісної саморегуляції підлітків / В. В. Бучма. - С .36-42. - Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
Гурлєва, Тетяна Степанівна. Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі / Т. С. Гурлєва. - С .63-66. - Бібліогр.: С. 66 (13 назв)
Дзюбко, Людмила Віталіївна. Безпечність переходу до основної освітньої ланки: як це враховано у концепції нової української школи / Л. В. Дзюбко. - С .74-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (10 назв)
Копилов, С. О. Культура як парадигма загальної середньої освіти / С. О. Копилов. - С .113-117. - Бібліогр.: С. 117 (2 назви)
Мар'яненко, Ліана Василівна. Формувальні вміння вчителів / Л. В. Мар'яненко. - С .143-148. - Бібліогр.: С. 148 (8 назв)
Мойзріст, О. М. Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі / О. М. Мойзріст. - С .149-155. - Бібліогр.: С. 155 (4 назви)
Невмержицький, Володимир Максимович. Патріотичні цінності суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .158-164. - Бібліогр.: С. 164 (8 назв)
Пастушенко, В. С. Функціонування самопрезентаційного феномена у перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку / В. С. Пастушенко. - С .165-171
Пенькова, Олена Іванівна. Самовдосконалення як регулятор соціальної активності особистості / О. І. Пенькова. - С .171-175. - Бібліогр.: С. 174-175 (11 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічна культура і професійно важливі якості / Н. В. Пророк. - С .184-188. - Бібліогр.: С. 188 (8 назв)
Пушкарська, Л. П. Взаємодія сурдопедагога з дітьми молодшого і дошкільного віку з порушеннями слуху / Л. П. Пушкарська. - С .189-192. - Бібліогр.: С. 192 (8 назв)
Скальська, Л. О. Сутність понять "психічний стан" людини в сучасній психології / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .193-194
Слободяник, Наталія Володимирівна. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня - теоретичний аспект / Н. В. Слободяник. - С .299-203. - Бібліогр.: С. 202-203 (13 назв)
Субін, А. О. Теоретико-методологічний аналіз поняття "освітнього медіапростору" / А. О. Субін. - С .207-212. - Бібліогр.: С. 211-212 (3 назви)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Види невротичних розладів особистості дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасної педагогічної психології / Л. А. Терещенко. - С .212-218. - Бібліогр.: С. 218-219 (10 назв)
Федько, Вікторія Володимирівна. Соціальна компетентність учня як показник якості нової парадигми освіти / В. В. Федько. - С .230-232. - Бібліогр.: С. 232 (3 назви)
Чекстере, Оксана Юріївна. Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі / О. Ю. Чекстере. - С .235-239. - Бібліогр.: С. 238-239 (4 назви)
Чудакова, Олена Миколаївна. Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії / О. М. Чудакова. - С .247-256. - Бібліогр.: С. 255-256 (27 назв)
Шатирко, Л. О. Експериментальне психологічне вивчення особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .257-263. - Бібліогр.: С. 263 (5 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .264-267. - Бібліогр.: С. 267-268 (8 назв)
Манилова, Лідія Михайлівна. Ризики зменшення мотивації до навчання, пов'язані з переходом дитини з початкової до основної школи / Л. М. Манилова. - С .278-281. - Бібліогр.: С. 281 (7 назв)
УДК
РУБ 155
Рубрики: Загальна психологія, 31 травня 2018 р.
Кл.слова (ненормовані):
матеріали конференції -- суб'єкти освітнього простору -- гуманістична парадигма -- особистісна взаємодія


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
155
П 86


    Мойзріст, О. М.
    Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі [Текст] / О. М. Мойзріст // Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - С. 149-155. - Бібліогр.: С. 155 (4 назви)
УДК
РУБ 155


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(06)
П 68


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 14 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 928 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Розвиток особистості - розгортання чи новоутворення? / С. Д. Максименко. - С .3-11. - Бібліогр.: с. 10-11 (18 назв)
Гуменюк, Г. В. Аналіз властивостей пам'яті та їх специфіки: системний підхід / Г. В. Гуменюк. - С .176-185. - Бібліогр.: с. 184-185 (8 назв)
Дембрицька, Н. М. Особливості суб'єкт-об'єктних орієнтацій студентської молоді у відносинах власності / Н. М. Дембрицька. - С .195-204. - Бібліогр.: с. 204 (4 назви)
Дзюбко, Л. В. Особливості структури навчальної мотивації у підлітків з різним рівнем навчальних досягнень / Л. В. Дзюбко. - С .205-221. - Бібліогр.: с. 221 (6 назв)
Дригус, М. Т. Проблема становления личности в творческом наследии П. Г. Редкина / М. Т. Дригус. - С .265-272. - Бібліогр.: с. 272 (2 назви)
Зубіашвілі, І. К. Ставлення до грошей як важливий фактор соціалізації / І. К. Зубіашвілі. - С .301-311. - Бібліогр.: с. 310 (7 назв)
Карамушка, Л. М. Потреба персоналу держадміністрації в антистресових програмах: рівень вираженості та взаємозв'язок з особистісними характеристиками персоналу / Л. М. Карамушка, Д. І. Куриця. - С .320-333. - Бібліогр.: с. 332-333 (12 назв)
Кирпенко, Т. М. Вплив механізмів психологічного захисту на особистісну взаємодію підлітків / Т. М. Кирпенко. - С .343-351. - Бібліогр.: с. 350-351 (10 назв)
Коробко, С. Л. Особливості самопізнання молодших школярів з підвищеним розумовим потенціалом / С. Л. Коробко. - С .405-416. - Бібліогр.: с. 416 (14 назв)
Литвинчук, Л. М. Музичний ритм як основа природного фундаменту біоритму людського організму / Л. М. Литвинчук. - С .436-444. - Бібліогр.: с. 444 (6 назв)
Маслюк, А. М. Проективна методика "неіснуюча тварина": практичні аспекти / А. М. Маслюк. - С .465-475. - Бібліогр.: с. 474-475 (6 назви)
Мойзріст, О. М. Теоретичний огляд проблеми шкільної адаптації обдарованих дітей / О. М. Мойзріст. - С .503-512. - Бібліогр.: с. 512 (9 назв)
Мосійчук, В. В. Кризи професійного становлення як умова розгортання самореалізації особистості / В. В. Мосійчук. - С .531-542. - Бібліогр.: с. 540-541 (19 назв)
Москаленко, В. В. Система форм інновацій культури як фактор соціалізації юнацтва / В. В. Москаленко. - С .542-551. - Бібліогр.: с. 551 (9 назв)
Пророк, Н. В. Психологічні особливості особистісно-професійного саморозвитку практичного психолога / Н. В. Пророк. - С .655-665. - Бібліогр.: с. 664-665 (20 назв)
Серёгин, Ю. В. Особенности сохранения психического здоровья молодёжи в условиях её профессионального становления в профессиях типа "человек-человек" / Ю. В. Серёгин. - С .715-728. - Бібліогр.: с. 725-728 (41 назва)
Скальска, Л. О. Розвиток національної самосвідомості як завдання української національної освіти / Л. О. Скальска. - С .738-747. - Бібліогр.: с. 746 (7 назв)
Тополов, Є. В. Особливості реакції відповіді фахівця на професійну агресію / Є. В. Тополов. - С .803-809. - Бібліогр.: с. 809 (7 назв)
Яблонська, Т. М. Розвиток позитивної ідентичності старшокласників засобами тренінгу / Т. М. Яблонська. - С .879-887. - Бібліогр.: с. 887 (8 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
15(06)
П 68


    Мойзріст, О. М.
    Теоретичний огляд проблеми шкільної адаптації обдарованих дітей [Текст] / О. М. Мойзріст // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 14. - С. 503-512. - Бібліогр.: с. 512 (9 назв)
УДК
РУБ 15(06)


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 1 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - 58с. - Б. ц.
    Зміст:
Ладивір, С. Навчання-в радість / С. Ладивір. - С .4-12
Гурлєва, Т. Що потрібно знати, аби не ображати / Т. Гурлєва. - С .27-32
Мойзріст, О. Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці / О. Мойзріст. - С .53
Рубрики: Дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.


    Мойзріст, О.
    Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці [Текст] / О. Мойзріст // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - В. : 1. - С. 53


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 7 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - 56с. - Б. ц.
    Зміст:
Гуменюк, Г. Дитина у сім'ї: атмосфера любові і захищеності / Г. Гуменюк. - С .4-9
Мойзріст, О. Організація куточка психологічної просвіти / О. Мойзріст. - С .52-54
Рубрики: Дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.


    Мойзріст, О.
    Організація куточка психологічної просвіти [Текст] / О. Мойзріст // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - В. : 7. - С. 52-54


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

9.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 8 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, С.О Ладивір та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - 50с. - Б. ц.
    Зміст:
Мойзріст, О. Моніторинг психічного розвитку дітей: обираємо методики / О. Мойзріст, І. Литвин. - С .32-33
Пастушенко, В. Звільняюся від великих страхів / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .29-31
Пастушенко, В. Приборкую свої маленькі страхи / В. Пастушенко, О. Капустюк. - С .32-34
Рубрики: Дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.


    Мойзріст, О.
    Моніторинг психічного розвитку дітей: обираємо методики [Текст] / О. Мойзріст, І. Литвин // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, С.О Ладивір та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2020. - В. : 8. - С. 32-33


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ладивір та ін.], С.О. \[ред. кол.\; Литвин, І.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

11.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічні засоби запобігання явищам залякування та цькування (булінгу) в шкільному середовищі [Електроний ресурс] : практикум / Мойзріст О. М., Шатирко Л. О. - Київ : [б. в.], 2023. - 46 с. - ISBN 978-617-7745-38-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Запобігання конфліктам--шкільне середовище--Україна--Практичні видання
   Залякування--Попередження--Практичні видання

Кл.слова (ненормовані):
запобігання конфліктам -- шкільне середовище -- залякування -- цькування -- Україна -- булінг
Анотація: Практикум присвячено вирішенню актуальних завдань формування в освітньому просторі здатності особистості включатись в нові форми діяльності й вміти конструктивно взаємодіяти з іншими в спільнотах. Дається характеристика залякуванню та цькуванню, як формам деструктивної взаємодії. Матеріал представлено у формі занять для психолого-педагогічного практикуму в контексті вивчення курсів педагогічної психології (зокрема взаємодії учасників освітнього простору) в ВНЗ. Розглядаються актуальні теми, зокрема: психологічний аналіз ситуацій булінгу; діагностика досвіду булінгу в шкільному середовищі; проведення тренінгових занять із запобігання взаємодії деструктивного спрямування, явищам булінгу. Представлено етико-правові складові психологічного вивчення явищ деструктивної взаємодії в освітньому просторі. Практикум розроблено для фахівців системи освіти, може бути корисним для психологів, педагогів, студентів психологічного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Мойзріст, О. М.; Шатирко, Л. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

12.
   159.91
   П 44


   
    Подолання медико-психологічних наслідків пандемії COVID-19: генетичний підхід [Електроний ресурс] : практ. посіб. / С. Д. Максименко, Л. М. Литвинчук, В. Є. Луньов, Т. І. Мельничук, М. О. Мойзріст, Л. А. Терещенко, Б. М. Ткач; за наук. ред. С. Д. Максименка. - Электрон. текстовые дан. - Київ : [б. в.], 2021. - 106 с. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--пандемія Covid-19--Україна--Практичний посібник
Кл.слова (ненормовані):
пандемія COVID-19 -- психологія особистості -- подолання наслідків
Анотація: Практичний посібник присвячено узагальненню конкретних психологічних проявів, що відображують цілісне системне бачення феномену подолання медико-психологічних наслідків пандемії COVID-19 на засадах генетичного підходу. Зазначено, що пандемія COVID-19 та пов’язаний із нею карантині заходи, нова культура спілкування та страх перед інфекцією спричинили у суспільстві підвищення явищ втоми, погіршення сну, панічних атак, депресії, відчаю, агресії, конфліктності, нетерпимості, суїцидальної поведінки, адикцій, сексуальних девіацій тощо. Такі порушення зменшують загальну продуктивність особистості, негативно впливають на сімейні і професіональні взаємовідносини, спотворюють комунікацію, знижують якість життя в цілому. Ця проблема загрожує національній безпеці і потребує її нагального вирішення. Очевидним є те, що необхідно запропонувати «універсальне» конструктивне рішення даної проблеми. Разом з тим, етно-культуральні аспекти досліджуваної проблеми не визначено в жодному з існуючих досліджень. Практичний посібник узагальнює аналіз концептуальних, теоретико-методологічних й методико-прикладних засад подолання медико-психологічних та культурних наслідків пандемії COVID-19 на основі застосування генетичного підходу академіка С.Д. Максименка. Вперше представлено узагальнення емпіричних результатів лонгітюдного нейро-психологічного дослідження впливу ковідної інфекції на буття громадян України. Концептуалізовано мультимодальний діагностичний підхід до постковідних станів. Узагальнено психодіагностичний інструментарій з виявлення взаємозв’язків та закономірностей психічних і соматичних процесів при виникненні і розвитку наслідків пандемії СOVID-19 Посібник адресовано психологам, лікарям, лікарям-психологам, педагогам, соціальним працівникам, науковцям та студентам вищих навчальних закладів з галузей знань: охорона здоров’я та соціально-поведінкові науки.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.); Литвинчук, Леся Михайлівна; Луньов, Віталій Євгенійович (Нар. 1986 р.); Мельничук, Тетяна Іванівна; Мойзріст, О. М.; Терещенко, Людмила Анатоліївна; Ткач, Богдан Миколайович; Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 7199
Кількість відвідувачів 718
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя