Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чудакова, О. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - 166 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 15.00 р.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості складових та компонентів професійної життєстійкості працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-8. - Бібліогр.: с. 6-8 (12 назв) : табл.
Войтович, М. В. Аналіз професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів / М. В. Войтович, Т. В. Завадська. - С .8-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (9 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Дослідження психофізіологічних складових професійної життєстійкості менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 24-26 (10 назв)
Зеленська, З. П. Психологічні особливості емоційних бар'єрів у міжособистісному спілкуванні учнів основної школи / З. П. Зеленська. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (11 назв)
Івашкевич, Е. Е. Емпіричне дослідження готовності студентів до виконання перекладацької діяльності та їхньої самоактуалізації в професійній сфері / Е. Е. Івашкевич. - С .35-47. - Бібліогр.: с. 46-47 (9 назв)
Клименко, В. В. Психофізіологія цілеспрямованих дій зі зворотними завбаченнями тонусу людини / В. В. Клименко. - С .48-67. - Бібліогр.: с. 65-67 (21 назва)
Кокун, Олег Матвійович. Професійна життєстійкість особистості: аналіз феномена / О. М. Кокун. - С .68-81. - Бібліогр.: с. 76-81 (32 назви)
Комплієнко, О. І. Психологічні передумови становлення гармонійних сімейних взаємостосунків / О. І. Комплієнко. - С .81-91. - Бібліогр.: с. 89-91 (13 назв)
Корніяка, О. М. Основні напрямки психологічного забезпечення професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .91-106. - Бібліогр.: с. 102-105 (17 назв)
Могиляста, С. М. Урок англійської мови як психолого-педагогічний засіб розвитку емоційного інтелекту старшокласника: з досвіду роботи / С. М. Могиляста. - С .106-117. - Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
Панасенко, Н. М. Дослідження психологічних особливостей професійної життєстійкості журналістів / Н. М. Панасенко. - С .117-128. - Бібліогр.: с. 126-128 (9 назв)
Савченко, Т. Л. Дослідження специфіки професійної життєстійкості викладачів / Т. Л. Савченко. - С .128-137. - Бібліогр.: с. 136-137 (7 назв)
Хупавцева, Н. О. Психологічні принципи фасилітативної педагогічної взаємодії / Н. О. Хупавцева. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (19 назв)
Чудакова, О. М. Психолого-педагогічна підтримка вчителем розвитку обдарованої дитини / О. М. Чудакова. - С .148-161. - Бібліогр.: с. 158-161 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Чудакова, О. М.
    Психолого-педагогічна підтримка вчителем розвитку обдарованої дитини [Текст] / О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 148-161. - Бібліогр.: с. 158-161 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдарована дитина -- психолого-педагогічні умови розвитку -- освітнє предметно-розвивальне середовище -- педагогічна взаємодія -- психолого-педагогічна підтримка
Анотація: У статті показано провідну роль педагога у створенні психолого-педагогічних умов для виявлення обдарованих дітей і розвитку їх здібностей, в організації освітньо-розвивального середовища для забезпечення їх творчої діяльності в майбутньому. Охарактеризовано вчителя як ключову постать у виході за межі стереотипів у педагогічному спілкуванні з творчо обдарованими дітьми та подоланні їх негативних поведінкових проявів у шкільному житті, у наданні їм психолого-педагогічної підтримки у професійної взаємодії


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 108390
Кількість відвідувачів 913
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя